Magjia e zezė dhe e bardhė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Magjia e zezė dhe e bardhė

Mesazh  Explorer prej 17.05.09 19:09

Magjia e zezė dhe e bardhė

Magji do tė thotė: mrekulli, ēudi, aftėsi e jashtėzakonshme qė ka dikush pėr tė ndikuar tek tjetri etj., e sipas Franc Bardonit, ajo konsiderohet edhe si shkencė e shenjtė



Ky nocion, qė ka njė tė kaluar shumė tė largėt e qė pėrdoret edhe sot e kėsaj dite nė mbarė rruzullin tokėsor, interpretohet nė mėnyra nga mė tė ndryshmet dhe zakonisht merret si sinonim i sė keqes, por qė nė fakt nuk ėshtė plotėsisht e vėrtetė.

Magji do tė thotė: mrekulli, ēudi, aftėsi e jashtėzakonshme qė ka dikush, pėr tė ndikuar tek tjetri etj., e sipas Franc Bardonit, ajo konsiderohet edhe si shkencė e shenjtė.

Siē dihet, nė natyrė gjithēka rrezaton. Njeriu si qenie me komplekse ka llojin e veēantė tė rrezatimit. Rrezatimi, sipas parimit tė pėrgjithshėm tė antipolaritetit, mund tė jetė pozitiv ose negativ, tėrheqės ose dėbues, i mirė ose i keq etj. Gjithashtu, rrezatimet varen edhe nga shkalla e zhvillimit tė jetės shpirtėrore tė personit.

Mendimet, dėshirat, ndjenjat tona paraqesin burim shumė tė madh tė energjisė rrezatuese. Nė qoftė se jeta jonė shpirtėrore ka njė drejtim tė caktuar, atėherė edhe rrezatimet pėrkatėse kanė karakterin e vet tė caktuar. E nė qoftė se nė tė kundėrtėn, u nėnshtrohen labiliteteve tė ndryshme, atėherė edhe rrezatimet pasuese do t'u nėnshtrohen oscilimeve tė pėrhershme dhe dobėsimit tė tyre.

Drejtimi i caktuar i mendimeve (energjisė psikike), i drejtuar qoftė pėr tė mirė, qoftė pėr tė keq, nė qoftė se ka karakter stabėl, formon rrymė tė fortė psikike, e cila rrezaton nė rreth dhe formon tek rrethi ndjenjėn e simpatisė ose antipatisė, dashurisė ose urrejtjes etj.

Kjo energji psikike ėshtė sikurse ēdo lloj tjetėr i energjisė, neutrale: as e mirė as e keqe, i mirė ose i keq ėshtė pėrdorimi i saj. Tė dy kėto komponentė e ndjekin njėri-tjetrin. Sikurse nata, qė nė mėnyrė tė pashmangshme ndjek ditėn, po kėshtu edhe e mira zėvendėson tė keqen nė ēdo hap. Dallimi qėndron vetėm nė kuptimet individuale, sepse derisa diēka nė sytė e dikujt ėshtė e mirė, pėr tjetrin ajo mund tė ketė kuptim negativ.

Parimi i pėrgjithshėm natyror formohet nga e mira, ndėrsa e keqja ėshtė prodhim i mospranimit tė sė mirės. Kėtu pra, qėndron edhe esenca e magjisė. Nė fushėn e "Magjisė sė Bardhė", vihen nė dukje nė rend tė parė, lutjet e ndryshme, nė tė cilat: dėshira, besimi, dashuria dhe shpresa e koncentruar veprojnė nė mėnyrė magjike.

Kėshtu pra, secili mendim, nė qoftė se ėshtė i pastėr, intensiv dhe stabėl, ka tendenca qė tė realizohet. Nė qoftė se nė kėtė bindje ekziston edhe besimi i patundur se ajo do tė plotėsohet dhe se dėshira e caktuar do tė realizohet, atėherė veē janė tė plotėsuara kushtet kryesore qė tė vijė gjer te realizimi i qėllimit.

"Magjinė e Bardhė" mund ta aplikojė vetėm ai individ, qė ka arritur ta njohė vetveten, i cili ka transparent mendimin dhe esencėn e jetės, si dhe me ushtrime tė gjata dhe tė mundimshme, ka arritur tė koncentrojė gjithė forcėn e vet psikike dhe ta pėrkryejė deri nė atė masė mendimin sa qė qėllimisht dhe vetėdijshėm ta pėrdorė me qėllim qė t'i shėrbejė sė mirės.

Pra, "Magjia e Bardhė" vjen si rezultat i produktit tė sė mirės dhe operimet e saj janė: shėrimet psikike, lutjet, largimet e vetive tė paqendrueshme tė karakterit, zhvillimin e aftėsive mentale etj.

Ndėrsa, pėr dallim nga kjo, "Magjia e Zezė" si rezultat ka produktin e sė keqes. "Magjia e Zezė" ka pėr qėllim qė tė prishė dhe tė shkatėrrojė gjithēka qė ėshtė lartėsuar si e bukur dhe si e mirė, ashtu qė e keqja tė triumfojė mbi tė mirėn.

Veprimet e individit qė zbaton "Magjinė e Zezė" janė tė lidhura ngushtė me interesat materiale dhe plotėsimin e motiveve nga sferat mė tė ulėta shpirtėrore e sidomos ajo seksuale, nėpėrmjet sė cilės instiktet e shėmtuara dhe nervat e topitura duhet tė gjejnė kėnaqėsi. I lidhur pėr kėto veprime tė llojit mė tė ulėt, ai gjen kulmin e kėnaqėsisė nė dhimbjet e huaja. Nderi, dinjiteti, dhembshuria, keqardhja janė ndjenja, tė cilat qysh nė fillim i shuan nė vete.

Pėr lexuesin e rėndomtė kjo gjendje ėshtė e vėshtirė tė kuptohet, sepse ajo ėshtė transcendentale, njė gjendje e cila shumė vėshtirė kapet nėpėrmjet pesė shqisave qė i pranon shkenca bashkėkohore. Si krahasim mund tė merret orgazma ku humbin kufijtė midis objektives dhe subjektives.

Nė kohėn e sotme, kur shkenca ka arritur pėrparime tė mėdha nė kėrkimet teknike, industri, mjekėsi etj, njeriu modern vėshtirė edhe pajtohet me kėtė dukuri, qė nė biseda formale vlerėsohet si marrėzi supersticioze (besim i kot), por, prapėseprapė nė thellėsitė e shpirtit tė tij fshihet njė dozė e misteriozitetit.

Lind pyetja pėrse?

Sepse gati tė gjitha arritjet shkencore i plotėsojnė vetėm nevojat tona materiale, fizike etj.! Po shpirti (psika) ku mbeti?

Ai mbeti nė prapavijė. Gjithashtu, nė prapavijė mbeti edhe ana etike e njeriu! Pra, shkenca harroi se pranė kauzalitetit fizik, ekziston edhe ai psikik dhe ai ėshtė shumė mė i rėndėsishėm pėr jetėn e njeriut (kėtė e vėrtetojnė edhe kėrkimet mė tė reja nė lidhje me trurin, nga tė cilat rezulton se truri i njeriut ėshtė njė gjigant i fjetur dhe se kapaciteti i tij shfrytėzohet vetėm 4%).

Njeriu modern mashtrohet kur mendon se shkenca e kompjuterizimit do t'i zgjidhė tė gjitha dilemat tona. Ajo me tė vėrtetė lehtėson jetėn tonė elementare, por nuk i zgjidh dot tė gjitha mungesat, pėrkundrazi, ajo na bėn qė t'i ndiejmė edhe mė qartė ato...!

Por, edhe pėrkundėr kėtij mosbesimi, njeriut modern nuk i pengon qė edhe sot, si para disa mijėra vjetėsh, tė lidhet ngushtė me disa dukuri pėr tė cilat pikėrisht ai shpreh dyshim, e nė anėn tjetėr ato i ruan me xhelozi, si: bartjen e unazės nė gisht, zinxhirit, shamisė etj. (si dhuratė nga mė e dashura, nga miku, shoku etj.), pėr t'i sjellė, kujtim, fat, disponim, dashuri etj.

Po tė shikohen zakonet e popullit, do tė vėrejmė se ato janė tė mbushura me rituale magjike, tė cilave ju pėrmbahet edhe ai, pra, njeriu modern. Nė ato rituale dihet saktėsisht secili veprim dhe kush duhet ta bėjė. Tė gjitha kėto veprime nė tė shumtėn e rasteve kanė karakter pozitiv. Mirėpo, sikurse "Magjia e Bardhė", qė disponon me veprime tė shumėllojshme dhe shumėdrejtimėshme, ashtu edhe "Magjia e Zezė" operon me shumėllojshmėri ceremonish, rrjedhash e kahjesh pėr orientimin e mendimeve.

Pėr rituale magjike zakonisht pėrdoren pjesė tė trupit dhe tė rrobave. Duhet tė vėmė re se tė gjitha sekrecionet, si: jashtėqitja, urina, djersa, por edhe thonjtė, flokėt, dhėmbėt e sidomos gjaku e sperma, pas ndarjes, mbesin nė gjendje okultike nė raport me trupin, nga i cili e kanė prejardhjen, pasi ato pėrmbajnė energjinė rrezatuese tė po atij trupi.

E siē e pamė edhe mė lart, energjia e gjithmbarėshme natyrore pėrshkon nė masė mė tė madhe ose mė tė vogėl gjithēka qė ndodhet nė natyrė, pavarėsisht se a janė qenie tė gjalla apo tė vdekura. Pasi qė tė gjitha kėto gjėra (edhe njeriu me gjithė pėrbėrjen e tij), u nėnshtrohen kėtyre lėvizjeve tė pandėrprera tė grimcave, ato e pranojnė kėtė energji, e absorbojnė, e transformojnė dhe nė raste tė caktuara, siē ndodh tek rastet e operacioneve magjike, edhe e emetojnė atė.

Kėto operime magjike, tė cilat nė esencėn e vet bazohen nė aktivizimin e energjisė, nuk duhet tė na ēudisin, e sidomos sot, nė kohėn e zbulimeve tė mėdha elektronike. Nė mėnyrė tė njėjtė sikurse energjia e emetuar nėpėrmjet radio-valėve, qė bartet nėpėr eter, qė nė radioaparatet pranuese tė shndėrrohet nė zė ose fotografi, po kėshtu edhe energjia e pjesėve tė ndryshme tė trupit, e sidomos ajo psikike mund tė shėrbejė si detektor ose indikator.

Duhet tė theksojmė se tė gjitha dėshirat dhe mendimet tona paraqesin energjinė, e cila aq sa ėshtė e fortė, po aq nxit ndjeshmėri tė pastėr dhe tė fortė. Gjithashtu, suksesi i ritualit ėshtė i lidhur ngushtė me kualifikimin moral, si tė personit qė operon me kėtė lloj energjie, ashtu edhe tė atij kundėr tė cilit ėshtė drejtuar ajo.

Sikurse te radio-valėt, mendimi mund tė rrezatojė mė fortė ose mė dobėt, varėsisht nga fuqia e energjisė me tė cilėn ėshtė i pėrcjellė. Nė qoftė se emetimi ėshtė mė i fuqishėm, edhe radio-valėt do tė transmetohen mė larg, edhe pranimi i tyre do tė jetė mė i mirė. Kėshtu pra, edhe mendimi kur ėshtė mė intensiv, veprimi i tij do tė jetė mė i fuqishėm...

Dhe sė fundi dua tė theksoj se, pavarėsisht nga tempoja e jetės nė shoqėritė e sotme ku ne jetojmė, e cila ėshtė aq e shpejtė, dinamike, automatike dhe e ngarkuar me mendime materialiste (sidomos nė perėndim), synim themelor i secilės qenie njerėzore duhet tė mbetet kultivimi i mendimeve dhe veprimeve pozitive.

Forca krijuese e njeriut, qoftė psikike apo fizike, ėshtė e pakufishme. Jeta e tij ėshtė shesh ku zhvillohen procese tė panumėrta emocionale, mendore e trupore, prandaj varet plotėsisht prej tij se ēfarė fare do tė hedhė nė kopshtin shpirtėror.

Pėrgatiti
Klarita Bajraktari

Explorer

1171


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

MAGJIA E BARDHĖ DHE E ZEZĖ

Mesazh  patrolla prej 15.05.11 1:04

Magjia e bardhė vjen si rezultat i produktit tė sė mirės dhe operimet e saj janė: shėrimet psikike, lutjet, largimet e vetive tė paqėndrueshme tė karakterit, zhvillimin e aftėsive mentale etj., ndėrsa „Magjia e Zezė“ si rezultat ka produktin e sė keqes, qė tė prish dhe tė shkatėrroj gjithēka qė ėshtė lartėsuar si e bukur dhe si e mirė, ashtu qė e keqja tė triumfojė mbi tė mirėn.'


patrolla

86


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi