Libri i Marise- nga Stephen Peter

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Libri i Marise- nga Stephen Peter

Mesazh  Omnipresent13 prej 04.08.17 14:17

Pjesa 1-ARDHJA E JEZUSIT

Kapitulli 1-RINGJALLJA

Ky eshte libri i Mari Magdalenes, binjakes se Jezusit.

Permes Marise, e verteta u be e njohur per here te pare ne bote. Permes Marise, Jezusi u manifestua. Maria ishte porta e Jezusit. Permes saj, ai foli dhe dha mesazhin e tij ne toke. Jezusi ishte vete Mbreteria e Parajses-shpirti i prehur ne mish, bashkimi i njeriut me Zotin.

Pali, shkruar tek Galatianet, tregon sesi Jezusi erdhi permes nje gruaje hebreje:

>...kur koha u permbush,Zoti dergoi birin e tij, erdhi prej nje gruaje, erdhi nen ligj, qe atyre nen ligj t'u shlyej fajin...(Galatianet 4)

Jezusi ishte shpirti(spirit) i Marise. Ishte Maria ajo qe e pa per here te pare Jezusin. Maria ishte e para e shlyera. Ishte ajo qe i ruajti gjerat qe i tha Jezusi dhe i shkroi ne trajte thenies dhe alegorish. Ajo i rregjistroi ato nen emrin e Jezusit sepse ato dolen prej tij. Ishte Maria, nje grua ne nje bote burrash, qe zgjodhi 12 dishepuj meshkuj per te percuar theniet e Jezusit tek njerezit. Ishte Maria qe mori per pseudonim nje emer mashkulli per te fshehur identitetin e saj. Ishte ajo qe zgjodhi vellain e saj per te qene figura publike e njohur e Kishes, nderkohe qe ishte ajo qe drejtonte Kishes permes tij.

Per mijera vite, historia e Jezusit eshte thene permes 4 Ungjijve te besimit:Marku, Mateu,Luka dhe Gjoni. Ne keto Ungjij, Jezusi eshte nje njeri qe ecen ne toke si cdo njeri tjeter dhe duke kryer mrekulli dhe vepra te medha. Ai vdes i kryqezuar nga Judejte dhe Romaket  si nje sakrifice per Jehovain, babain e tij, ne menyre qe te shlyej njerezimin nga mekatet. Ai u ringjall ne diten e trete ne nje trup fizik. Sipas ketyre Ungjijve, ne kryqezimin dhe ringjalljen, shpetohet nje njeri dhe i falet atij jeta e perjetshme. Dhe nese nje njeri nuk shpetohet, atehere ai mallkohet ne nje denim te perjtetshem.

Te gjitha keto jane te verteta, por jo ne menyren qe Ungjijte e kane kuptuar ate. Vertet Jezusi ka ecur mbi toke, por jo si njeri, por si binjaku shpirteror i nje gruaje. Kryqezimi nuk  u be nje nje kryq druri. Ai ze vend ne nje kohe qe eshte gjithmone tani, ne nje vend qe eshte gjithmone ketu. Kur nje njeri lind, ai eshte vecse gjysem i lindur. Nje pjese e tij qendron e palindur ne erresire, dhe kjo pjese eshte e perjetshme dhe do te vuaje perjetesisht ne erresire nqs nuk lind ne drite. Kjo lindje e dyte ndodh permes kryqezimit dhe ringjalljes. Por besimi nuk eshte i mjaftueshem. Nje njeri nuk rilind thjesht vetem npm besimit. Nje njeri rilind permes perjetimit te mistereve, mistereve jo te njeriu, por Zotit.

Vazhdon...


Edituar pėr herė tė fundit nga Omnipresent13 nė 04.09.17 20:17, edituar 5 herė gjithsej

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

2

Mesazh  Omnipresent13 prej 04.08.17 20:50

Lindja e dyte permendet edhe ne Ungjijte e besimit:

>Jezusi iu pergjigj atij:"Nese nje njeri nuk lind nga lart, ai nuk do te jete ne gjendje te shohe Mbreterine e Zotit;
Nikodemusi e pyeti:"Si ka mundesi nje njeri qe mund te linde, te jete i vjeter? A mundet ai te kthehet ne barkun e nenes se tij per te lindur per here te dyte?
Jezusi u pergjigj:"Nese nje njeri nuk lind nga uji, dhe Shpirti, ai nuk do jete ne gjendje te hyje ne Mbreterine e Zotit; ajo qe lind nga mish eshte mish dhe ajo qe lind nga Shpirti eshte shpirt." (Gjoni 3)

Ungjijte e Mateut dhe Lukes tregojne se si Shpirti i Shenjte zbriti tek Maria per t'i dhene jete Jezusit. Ne Ungjijte, kjo Mari eshte nena e Jezusit dhe gruaja e Jozefit. Por ne realitet, ajo eshte Mari Magdalena, e bija e Jozefit. SHkruesit e Ungjijve nuk e kishin kuptuar se Jezusi ne fakt lindi shpirterisht permes Marise dhe jo fizikisht. Te menduarit se ai lindi fizikisht, beri qe ta vendoste kete momend lindjeje perpara kohes se Mari Magdalenes. Keshtu, Maria u nda ne dy; Mari Magdalena dhe Maria, nena e Jezusit. Kjo Mari eshte ende e lidhur me Mari Magdalenen tek Gjoni, ku ajo pret me Mari Magdalenen poshte kryqit. Por keto dy ishin ne fakt nje dhe ishte Mari Magdalena ajo qe njihet si Virgjeresha Mari.

Pak eshte plotesisht e vertete tek Ungjijte e besimit dhe pak eshte plotesisht false. Ungjijte e Markut, Mateut dhe Lukes u shkruan nga te jashtem. Autoret nuk ishin midis ''perfekteve'', atyre qe zoteronin shpirtin dhe qe kishin hyre ne Mbreterine e Zotit. Ata i moren historite qe iu mesuan, pa  marre kuptimin e vertete dhe u perpoqen te sajonin nje tregim te pershtatshem. Por historite qe ata kishin, ishin vetem misteret e jashtme te levizjes se Jezusit. Ata ishin besnike te vertetes qe njihnin, por kjo e vertete nuk ishte e plote.  Sic shkruan edhe autori i Markut:

>Dhe kur ai ishte vetem, ata qe ishin perreth tij me te 12-te e pyeten ne lidhje me alegorine. Dhe ai u tha:" Per ju eshte dhene te dihet misteri i Mbreterise se Zotit; por per ata qe jane jashte te gjithe keto jepen ne alegori; qe te shohin por jo te perceptojne, qe te degjojne por jo te kuptojne;qe te mos kthehen dhe qe mekatet e tyre te falen.(Marku 4)

Autori i Markut ishte vete nje i jashtem, duke u perpjekur me besnikeri te rregjistroje ate qe i eshte thene, nderkohe qe shtremberohej si pasoje e mungeses se te kuptuarit. Arsyeja se pse Jezusi fliste me alegori  ishte per te mos shmangur shlyerjen e mekateve per te jashtmit. Kjo, sepse ata nuk ishin ne gjendje per shlyerjen shpirterore dhe keshtu te duhet te ecnin neper rrugen e besimit dhe punes. Por autori iMarkut nuk eshte ne gjendje te kuptoje shlyerjen shpirterore; ai mendon se shlyerja vjen permes faljes se mekateve. Keshtu ai mendoi se arsyeja pse Jezusi refuzonte te fliste pervecse me alegori ishte qe te mos shlyeshin mekatet e atyre qe nuk e meritonin.

Ungjilli i Gjonit eshte ndryshe.Ndoshta autori i tij e kishte shpirtin por kishte vendosur ta ruante sekretin nga te painicuarit. Ose ndoshta, autori i fundit i Gjonit ishte nje i jashtem por qe perpiloi tekset te shkruara nga te inicuarit. Edhe pse Ungjilli i Gjonit eshte ungjill i besimit dhe punes, si dhe tre te tjeret, ka raste kur e verteta aty eshte shume prane siperfaqes.

Ka nje burim ku e verteta eshte e rezervuar shume prane origjinalit;Ungjilli i Binjakeve qe ka ardhur ne trajten e Ungjillit te Tomasit. Me i vjeter se te tjeret, ky tekst ruan theniet sekrete te Jezusit. Shekuj  me vone , ai u akuzua si heretik dhe humbi derisa u zbulua nen reren egjiptiane ne fund te Luftes II Boterore. Megjithate, edhe Tomasi eshte nje version i koruptuar i origjinalit per shkak te perkthimeve dhe keqperkthimeve duke vuajtur sakatimet dhe korruptimet e atyre qe u ra ne dore. Megjithese Ungjilli i Binjakeve ne origjine nderohej, theniet e tij u kuptuan nga shume pak, dhe gradualisht u be me pak i respektuar sesa ungjijte e tjere.

Nje tjeter burim jane letrat e verteta te Palit. Shkruar nga nje burre bashkekohes i Marise dhe levizjes se Jezusit dhe shkruar shume me heret se Ungjijte, ato jane te vetmet llogari te dores se pare te vlefshme te kishes se hershme. Gjithsesi edhe keto letra jane misterioze dhe te veshtira. Mesimet e Palit jane thellesisht blasfemike dhe ai zoteron njohuri qe jane skandaloze per rastin e tij. Shumica e kongregacionit te tij nuk e zoterojne ringjalljen shpirterore dhe ashtu si autoret e Ungjijve jane te jashtem. Besimi i tyre i brishte  duhet te mbrohet  duke fshehur prej tyre misteret e brendshme. DHe Pali eshte duke luajtur nje loje te thelle, nje loje kunder Jehovait dhe  jo me pak, kunder engjejve te tij. Ndaj, ai i jep mesazhet e tij ne rreshta me dy kuptime- nje per te jashtmit dhe nje per te zgjuarin shpirteror.

Vazhdon...


Edituar pėr herė tė fundit nga Omnipresent13 nė 04.09.17 20:18, edituar 2 herė gjithsej

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

3

Mesazh  Omnipresent13 prej 05.08.17 13:24

Gnostiket e kuptuan se Pali ishte nje prej tyre dhe se ai shpesh fshihte te vertetat gnostikte ne rreshta qe ne dukje kishin tjeter kuptim. Si edhe kishat e zakonshme, gjurmet e gnostikeve jane qe nga fillimi i kristianizmit. Por ndryshe nga kishat e besimit dhe punes, gnostiket praktikuan  shpetimin permes dijes ose Gnosis. Me vone ata u ndane ne sekte dhe shume prej tyre humben. Mbase shume pak gnostike e kane njohur ndonjehere me te vertete shpirtin. Te damkosur si heretike nga kisha, kishat gnostike u perndoqen dhe u copetuan kur nderkohe kisha e krishtere u be feja zyrtare  e Perandorise Romake. Ungjilli i Tomasit u rizbulua si pjese e koleksionit te shkrimeve gnostike. I lidhur me te eshte dhe nje tekst tjeter interesant, Ungjilli i Filipit, i cili daton shume me vone se ai i Tomasit, por qe mund te ruaje traditat e hershme.

Nje burimi i madh informacioni mbi gnostiket jane shkrimet e kundershtareve te tyre. Disa eter kishash shkruan teper kunder gnostikeve dhe keto shkrime jane nje burim i rendesishem informacioni mbi besimet gnostike. Ne lidhje me lindjen e Jezusit permes Marise ka disa pikepamje te ndyshme midis gnostikeve. Psh. Hipoliti tregon se disa dishepuj te mjeshtrit te madh gnostik Valentinit besonin se Jezusi erdhi ne ekzistencen shpirterore permes zbritjes se Shpirtit te Shenjte tek Maria:

>Orientalet, ne anen tjeter, ndermjet te cileve eshte Aksioniku dhe Bardesiani,  pohojne se trupi i SHpetimtarit eshte shpirteror; kur mbi Marine erdhi Shpirti i Shenjte... (Hipoliti, Pergenjeshtrimi i te gjithe herezive-libri 6)

Tertuliani qe shkroi gjithashtu kunder valentinianeve tregon se cfare i duket atij nje ide absurde; qe valentinianet besonin se Jezusi erdhi ne ekzistence permes Marise dhe mergjithate nuk lindi prej saj.

>Ai erdhi permes nje virgjereshe, ne vend se prej saj. Pra, kishte ardhur permes nje virgjereshe me teper si ne menyre kalimi permes saj sesa e lindur prej saj. Ai erdhi ne ekzistence permes saj, jo prej saj-pa perjetuar te qenurin nene, por asgje me shume sesa nje rruge. (Tertuliani: Kunder valentinianeve)

Keto shenimve tregojne se Jezusi erdhi ne ekzistence si shpirt permes Marise. Ungjijte e Mateut dhe Lukes kane shume histori mbi lindjen e Jezusit.Histori sesi Magi  ndoqi nje yll per tek bebi Jezus dhe te paraqiturit e  marangozit dhe gruas se tij, histori per barinj dhe engjej. Keto histori jane per femije, me krijime mitike qe me shume lidhen me mendjen foshnjarake te burrave te medhenj. Keto nuk ekzistojne ne Markun dhe Gjonin dhe antecedentet e disa prej ketyre historive gjenden ne literaturen judeje.

Ne Mateun dhe Luken, Maria qe lind Jezusin eshte nje e virgjer. Nese ishte  apo jo e virgjer Mari Magdalena( dhe qe mund te kete qene) eshte e lehte te shihet se nga doli si mendim. Jezusi lindi kur Shpirti i Shenjte zbriti tek Maria dhe jo permes konceptimit nga nje burre. Kjo eshte ceshtja qe shkruesit e ungjijve perpiqen te kuptojne. Duke besuar se lindja e Jezusit ishte fizike, ata kaluan tek ideja absurde  qe nje virgjereshe te linde nje femije. Ne Ungjillin e Binjakeve, ka nje thenie mbi lindjen jo fizike te Jezusit:

>Nje grua.... i tha atij:  "Bekuar qofte barku qe te lindi ty, gjinjte qe te ushqyen ty."
Ai i tha asaj:" Bekuar qofte ai bark qe nuk ka krijuar, dhe ata gjinj qe nuk kane ushqyer"

Kjo thenie refuzon idene se Jezusi ka lindur fizikisht dhe jep nje te dhene te fshehte sesi ai erdhi ne ekzistence jo fizikisht permes nje gruaje.

Kjo thenie nuk eshte ne formen origjinale ne Ungjillin e Tomasit. Ajo eshte transformua me shume mundesi e influencuar nga Luka.  Autori i Lukes nuk e pati kuptuar thenien origjinale dhe e ndau ate ne dy duke sjelle interpretimin e tij. Pjesen e dyte Luka e interpretoi si nje profeci qe do te ndodhe para ardhjes se dyte te Krishtit. Kjo gje eshte e huaj per Ungjillin e Tomasit por mjaft e njohur per ungjijte e besimit. Ai mori pjesen e dyte te thenies, ate qe i perket Jezusit, dhe e vendosi ne gojen e Jezusit ndersa ai po dergohej per kryqezimin.

>Por Jezusi u kthye atyre dhe u tha:" Bija te Jeruzalemit, mos qani per mua, por qani per veten tuaj dhe femijet tuaj. Shihni, ditet po vijne, kur ato do thone-Bekuar qofshin shterpat dhe barqet qe kurre nuk kane lindur dhe gjinjte qe kurre nuk kane ushqyer.(Luka 23)

Mbeti  pjesa e pare. Tek kjo ai bashkangjiti nje fund gati identik me ate qe kishte perdorur si pjese e nje tjeter thenieje nga Ungjilli i Tomasit ne lidhje me vellezerit dhe nena e Jezusit qe prisnin per te( ne realitet vellezerit dhe nena e Marise). Kjo thenie tek Luka thuhet nga nje grua ne nje turme-

>Dhe ndersa thoshte keto fjale, nje grua ne grupin qe e shoqeronte ngriti zerin e saj dhe i tha:" Bekuar qofte barku qe te lindi, dhe gjinjte qe te ushqyen."
Dhe ai tha:" Ne vend te kesaj, bekuar qofshin ata qe degjojne fjalen e Zotit dhe e ruajne ate." (Luka 11)

Qindra vite me vone, kuptimi i thenies origjinale humbi dhe nje shkrues shkruajti ne buze te nje kopjeje te Ungjillit te TOmasit, kuptimin  e dy pjeseve te thena sic ishin dhene ne Ungjillin popullor te Lukes. Nje kopjues me vone i perfshiu keto komente ne theniet. Ndaj, sot kjo vjen ne Ungjillin e TOmasit keshtu:

>Nje grua nga turma i tha atij:" bekuar qofte barku qe te lindi dhe gjinjte qe te ushqyen."
Ai i tha asaj:" Bekuar qofshin ata qe degjojne fjalen e Zotit dhe e ruajne ate ne te verteten. Sepse do te vijne ditet kur ju te thoni-Bekuar qofte barku qe nuk krijoi kurre dhe gjinjte qe nuk ushqyen kurre."

Si saktesisht lindi Jezusi permes Marise? Ne te njejten menyre qe nje njeri rilind ne shpirt-permes kryqezimit dhe ringjalljes. Ne Ungjillin e Gjonit, ne prag te kryqezimit, Jezusi vendosi barasvleren midis te vertetes se ndjenjes dhe lindjes:

>Nje grua, kur do te linde, ka pikellim; sepse koha e saj erdhi, por kur ajo lind, asaj nuk i kujtohet me ankthi per shkak te gezimit qe nje njeri lindi ne bote" (Gjoni 16)

Momenti kur Jezusi per here te pare erdhi tek Mari Magdalena perben momentin me te shenjte ne gjithe Krishterimin. Historia u ruajt dhe u tha nga njeriu ne njeri. Ne kete menyre u shkruan historite tek Ungjijte e besimit.

Vazhdon...


Edituar pėr herė tė fundit nga Omnipresent13 nė 04.09.17 20:18, edituar 2 herė gjithsej

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

4

Mesazh  Omnipresent13 prej 09.08.17 22:36

Kjo ndodhi gjate udheheqjes se romakut Pontius Pilate( v. 26-36) . Me vone, treguesit e historive  qe u shkrine ne nje tregim pasioni e keqkuptuan ate. Ata menduan se mqs kjo ndodhi nen udheheqjen e tij, duhet te ishte urdheruar prej Pontius Pilate, guvernatori  brutal i Judese.  Por Pontius ishte i pafajshem. Nuk pati asnje kryqezim fizik. Kryqezimi ekzistonte ne mendjen e Mari Magdalenes  dhe mendja e saj  hyri ne realitetin shpirteror.

Tek ungjijte, ringjallja ndodh ne fund, por ne te vertete ndodhi ne fillim. Historite e ringjalljes tek ungjijte rregjistrojne  momentin kur Jezusi u shfaq per here te pare tek Maria. Ringjallja ndodhi perpara veprimtarise se Jezusit.

Jezusi ishte njeriu-Zot qe u gozhdua ne nje pozicion vertikal nga qenie demoniake. Maria qendroi ne kembet e drurit, si cdo grua duhet, dhe u be deshmitare e vuajtjes se Krishtit te saj. Ajo shkoi tek varri me te, si cdo grua duhet, per ta lyer Zotin e saj edhe ne vdekje.

Dhe atehere, ajo u be deshmitarja e pare e ringjalljes. Ajo pa shpirtin e saj. Ajo e pa ate si nje burre te ri, i veshur si dhender ne te bardha. Ajo e pa ate te shkelqente ne bukuri, force dhe pushtet.

Ky moment permendet tek ungjijte.  Te gjitha burimet bien dakord se nuk ishte Jezusi, ai qe Maria pa per here te pare, por nje qenie engjellore. Ky eshte kujtimi i shpirtit te saj.  Ne shumicen e ungjijve, gra te tjera e shoqerojne ate por keto jane kryesisht identitetet e tjera te Marise, sic eshte Maria, nena e Jezusit. Maria ishte vetem dhe e pa shpirtin e saj, jo ne nje varr te vertete, por ne nje gjendje te thelle transi meditativ.

Tek Ungjilli I Markut:

>Dhe ata pane se guri ishte levizur tutje: megjithese ai ishte shume i madh. Dhe u futen ne varr, pane nje burre te ri qe qendronte ne krahun e djathte, veshur me nje veshje te bardhe, dhe u frikesuan. Dhe ai u tha atyre: “ Mos kini frike. Ju kerkoni Jezusin e Nazaretit, qe u kryqezua;  ai u ngrit; ai nuk eshte ketu: shihni vendin ku e vendosen ate.  Por shkoni ne rrugen tuaj, i thoni dishepujve te tij dhe Pjetrit qe ai te shkoje para jush ne Galilee; atje do e shihni ate, sic u tha ai”. Dhe shkuan shpejt nga varri; ata u drodhen dhe u mrekulluan: asgje nuk i thane kurrkujt; sepse kishin frike. (Marku 16)

Ky fragment  ishte fundi i Markut. E verteta duhet pare duke vezhguar permes shtremberimeve rrefimtare qe autori ka bere, per t’iu pershtatur tregimit te tij. Burri I ri i veshur me te bardha eshte shpirti i Marise.

Shpirti u rrit brenda Marise dhe u be i forte. Ajo kerkoi  vetmine, ne menyre qe ne meditim te mund te perjetonte realitetin e tij sa me te plote. Ai punoi  permes saj, dhe ajo eci me te. Bota u be tejet e bukur dhe e shndritshme. Dhe me pas erdhi moment i ndergjegjesimit qe ai, shpirti i saj, ishte Jezusi.

Pse nuk e njohu ajo qe nga fillimi ate? Jezusi, si shpetimtari njeri-Zot duhej te ekzistonte per Marine perpara se ajo ta shihte ate. Por kjo ekzistence ishte ne imagjinaten e saj. Ishte ne imagjinaten e saj qe Jezusi u kryqezua ne dru. Ishte ne imagjinaten e saj qe ai vdiq. Por kur ajo pa shpirtin e saj, kjo nuk ishte imagjinata e saj ,por nje aftesi e re e saj e shikimit te brendshem. Shpirti nuk perputhej me Jezusin e saj te imagjinuar dhe iu desh kohe qe te kuptonte se ata ishin te njejtet. Nje e dhene e ketij procesi eshte gjetur dhe tek Gjoni:
>Ne kete, ajo u kthye, dhe pa Jezusin te qendronte, dhe nuk e dinte qe ai ishte Jezusi. Jezusi I tha asaj:” Grua, pse qan? Ke kerkon?”
Ajo, duke menduar qe ai ishte nje kopshtar, i tha:” Zoteri, nese e keni larguar ate prej ketu, me thoni ku e keni vendosur, dhe une do e marr ate. “
Jezusi i tha asaj:” Maria”.
Ajo i tha:” Raboni”(dmth Mesues).
Jezusi i tha asaj:” Mos me prek, sepse ende nuk jam ngjitur tek Ati im: por shko tek vellezerit e mi dhe u thuaj se une ngjitem tek Ati im dhe Ati yt; dhe tek Zoti im, dhe Zoti yt.”(Gjoni 20)

Elementet thelbesore jane se Jezusi u shfaq Marise ne nje forme qe ajo nuk e njohu. Me vone ajo e kuptoi se ai ishte Jezusi. Tek kjo pjese, tregohet qarte se Jezusi eshte teresisht shpirteror-“Mos me prek” thote ai. Shpirti ngjitet tek Ati ne vdekje. Tek ungjijte, periudha ne te cilen Jezusi ishte midis dishepujve para ngjitjes se tij ishte 40 dite. Ne fakt ajo zgjati shume vite.

Shpirti i nje grua i shfaqet asaj si dhendri i saj, vellai dhe burri i saj.  Shpirti i saj e drejton ate ne jete. Maria tregon nje histori ne lidhje me kete tek Ungjilli i Binjakeve:

>Simon Pjetri u tha atyre:” Largojeni Marine nga nge, sepse grate nuk jane te denja per jeten.”
Jezusi tha:” Shikoni, une do e drejtoj ate qe ta bej ate mashkull, ne menyre qe dhe ajo te behet nje shpirt i gjalle qe t’iu perngjaje ju meshkujve. Cdo grua qe e ben veten e saj  mashkull, do te hyje ne Mbreterine e Parajses.”

Shpirti eshte Zoti qe jeton brenda. Shpirti shkelqen me  driten e Atit. Shpirti eshte vlera perfundimtare qe mbart cdo vlere. Shpirti eshte ne dhe Zoti.
……

Shpirti, shpesh  eshte perceptuar si nje engjell.  Por sic thoshte Markusi (mesues gnostik):” Tani vendi i engjellit eshte midis nesh: qe te na beje ne Nje”.
Nje grua e stolis veten si nuse per te marre dhendrin e saj. Dhendri i saj, burri i saj eshte shpirti i saj engjellor.

Dhendri i Marise ishte vete Jezusi. Tek Ungjilli i Binjakeve:
>Ata i thane atij: “Eja, le te lutemi dhe te agjerojme.”
Jezusi tha:” Cili eshte atehere mekati qe kam bere, apo ne cfare une kam fituar? Por kur dhendri te dale nga dhoma martesore, atehere te agjerojme dhe lutemi.”

Nqs dhendri braktis dhomen martesore atehere shpirti humb. Atehere eshte koha per agjerim, lutje dhe vajtime!

Maria, si nusja e Krishtit, kujtohet ne forme miti tek Ungjilli I Filipit.
>Ishin tre qe ecnin gjithmone me Zotin: Maria, nena e tij, dhe motra e tij dhe Magdalena, ajo qe quhej   shoqeruesja e tij.  Motra, nena dhe shoqeruesja e tij quheshin secila Maria.

Dhe te treja ishin me te vertete nje dhe e njejta grua. Ungjilli I Filipit tregon:
>Dhe shoqeruesja e … Mari Magdalena… e donte ate me shume se te gjithe dishepujt, dhe e puthte ate shpesh ne buze. Pjesa tjeter e dishepujve…Ata I thonin atij:” Pse e do ate me shume se ne?”
Shpetimtari iu pergjigjej:” Pse nuk iu dua juve si ate? Kur nje njeri i verber dhe nje qe sheh, te dy jane ne erresire, ata nuk jane ndryshe nga njeri-tjetri. Kur drita vjen, ai qe sheh, do e shohe driten, dhe ai qe eshte i verber, do mbetet ne erresire.”

Kjo tregon se pse Mari Magdalena ishte e vecante. Ajo ishte e afte te shihte.

Fundi i Kapitullit I, Pjesa I
Vazhdon...


Edituar pėr herė tė fundit nga Omnipresent13 nė 04.09.17 20:18, edituar 2 herė gjithsej

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

5

Mesazh  Omnipresent13 prej 16.08.17 21:38

Kapitulli 2-Maria dhe ardhja e Jezusit

Disa detaje per jeten e Marise perpara ringjalljes qe lidhet me Jezusin.
Ajo ishte e bija e Jozefit dhe kishte disa vellezer, nje nder ta quhej Xhejms. Ajo ishte hebreje, bije e ligjshme. U rrit ne Galilee, ndoshta ne Kapernaum. Ajo ishte rreth 30 vjec ne kohen kur perjetoi eksperiencen e ringjalljes, duke e vendosur keshtu daten e saj te lindjes perreth asaj qe tradicionalisht tregohet per Jezusin.

Maria besohet te jete, te pakten nga ndjekesit e saj, e linjes se Mbretit David.  Ungjijte japin  2 te dhena gjenealogjike te ndryshme ne lidhje me prejardhjen e Jezusit nga Davidi.  Tek te dyja gjenealogjite, prejardhja kalon permes Jozefit dhe jo Marise.  Por kjo eshte e cuditshme perderisa Jezusi nuk eshte biri i Jozefit. Por kjo do merrte kuptim nqs Maria konsiderohet e bija e Jozefit dhe jo gruaja e tij.

Ajo e njihte Jezusin para se ta shihte ate. Si ndodhi kjo?  Kjo erdhi si pasoje e tradites se Dijes Judeje.Ajo, Dija, eshte quajtur Sophia ne greqisht dhe nga gnostiket, Achamoth. Ajo ekziston me Atin perpara Krijimit dhe  ishte ndihmesja e tij ne Krijim. Per shume kohe kerkuan njerzit per te dashuren, Dije te Zotit. Ata treguan proverba, pergjigjja e se cilave ishte ajo, dhe  shkruan poema ne lutje per te. Me Dijen, njeriu eshte i plotesuar dhe pa te ai eshte bosh. Shume jane femijet e saj dhe megjithate, ajo perseri eshte jopjellore.

Achamoth eshte prej Atit,  nje produkt i Dijes se tij te dashur, nje ure midis Zotit dhe njeriut. Disa thone se shpirti(soul) i njeriut eshte vete nje tip Achamoth-i. Ne fshehtesine e zemres se dishepujve te saj, Achamoth u peshperiti atyre qe e donin ate, se ata nuk ishin skllever te Jehovait, qe t’i bindeshin ligjit te tij pa menduar, por femije te Atit dhe te denje per trashegimine e tij. Dhe ne fshehtesine e thellesise se meditimit, erdhi tek ta mendimi, si nje shkendije, per ate qe ishte burri i Achamoth. Nje fuqi mashkullore, nje bir, i ardhur prej Atit: burri dhe vellai i Achamoth.

Si hebrenj, ata kerkuan mbeshtetje per intuitat e tyre tek shkrimet e shenjta.  Ato  referuar Dijes, bene te mundur kultin e Achamoth per tu zhvilluar, por ende nuk ka referenca per ekuivalentin mashkull. Ata zbuluan cfare ishin duke kerkuar ne parashikimin per Mesian. Megjithese shumica e hebrenjve besonin se Mesia do ishte nje burre, nje lider I fuqishem ushtarak qe do clironte njerezit e tij dhe do vendoste dominimin ne bote, keta, te dashurit e Dijes interpretuan profecite jo fjale per fjale.  Ata konceptuan nje Mesia mistik qe do te vendoste mbreterine shpirterore mbi ate njerezore. Ky do ishte Krishti-kjo fjale nuk nenkupton asgje me shume sesa Mesia.

Kush ishte njeriu i pare qe identifikoi burrin e Achamoth si Mesia?
Sipas tradites se ungjijve te besimit, eshte Gjon Pagezori, ai qe parashikoi ardhjen e Krishtit dhe ndoshta keshtu eshte vertet. Mund te kete qene Gjoni qe identifikoi i pari birin mistik te Zotit nepermjet parashikimit per Krishtin. Por jo se ai mund te kete thene se Krishti do vinte ne forme te nje njeriu. Kjo do ishte nje blasfemi. Ne vend te kesaj, Gjoni mund ta kete pare ate si nje figure shpirterore qe zbret ne toke ne fund te koherave per te vendosur mbreterine e tij mbi toke. I njejti besim u ruajt edhe me vone nga shume ndjekes te Marise.

Profecite per ardhjen e Krishtit  do te jene pervetesuar me padurim nga nje grua e re qe mund te kete qene dishepull i Gjon Pagezorit- Mari Magdalena. Nqs ajo ka qene nje dishepull femer atehere ajo nuk do te kete pasur te njejtin status si dushepujt meshkuj. Femrat priteshin te gatuanin  dhe te benin pune te tjera ne grup. Por ato mesoheshin edhe nqs vete nuk  u lejohej te jepnin mesim. Historia ne ungjijte e Marise dhe Martes kthehen prapa  tek koha e Marise si nje dishepull i Gjonit. Historia tregon Marine qe linte menjane punet e shtepise per te degjuar Jezusin.  Ajo perbuzej nga Marta por mbrohej prej Jezusit. Kjo mund te rregjistroje faktin qe Maria shpesh i ka neglizhuar detyrat e saj ne menyre qe te ulej prane kembeve te Gjonit. Edhe pse ajo perbuzej nga femrat e tjera dishepuj, ajo mbrohej nga vete mesuesi. Emri i saj vete mund te tregoje se ajo ishte nje dishepull e preferuar-Magdalena.  Nuk ka arsye te besohet se ajo erdhi nga qyteti i Magdales, po aq sa Jezusi erdhi nga Nazareti  sepse u quajt  Nazaren.  Magdalena nenkupton fjalen KULLE  sic nenkupton emri i qytetit Magdala. Eshte nje nofke apo titull nderues:Maria-KULLA.  Mbase ishte Gjoni vete ai qe ia dha kete emer.  Nese eshte keshtu, kjo tregon nje qendrim te larte ndaj saj perderisa kulle nenkupton fortesen, pra forcen.

Vazhdon...


Edituar pėr herė tė fundit nga Omnipresent13 nė 04.09.17 20:19, edituar 2 herė gjithsej

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

6

Mesazh  Omnipresent13 prej 04.09.17 19:49

Po a ishte Maria nje prostitute? Kjo histori mundet qe te jete shperndare me vone si nje legjende. Nuk gjendet tek burimet e hershme dhe ishte e perhapur vetem ne kishen perendimore, por jo ne ate lindore.  Kjo pasqyron kundershtite midis formes se zakonshme te krishterimit dhe formes gnostike. Ne ungjijte e besimit, Mari Magdalena nuk luan asnje rol deri ne kryqezim, keshtu qe roli kyc  i saj si deshmitarja e pare e ringjalljes vjen si e papritur. Por ne ungjijte gnostike, Maria ka rolin qendror- ne disa raste ajo portretizohet si dishepulli i pare  dhe e privilegjuara per te komunikuar me Jezusin. Pra, Maria perfaqesoi Gnosticismin po aq sa pjesemarrjen femerore ne nivelet me te larta te kishes.  Kisha e zakonshme i refuzoi te dy keta aspekte  dhe  shnderrimi i saj ne nje prostitute ishte nje menyre e gjetur per te sulmuar te dy keta.

Ka dy thenie ne Ungjillin e Binjakeve qe  mund te interpretohen  ne mbeshtetje te aspektit te Marise si prostitute.  Nje thote:

>Jezusi tha: ” Me meso mua per kete gur qe ndertuesit e refuzuan;  eshte guri i themelit.

Ndertuesit do te refuzonin guret qe ishin te thyer ose defektoze. Nje prostitute si Maria qe u be guri i themelit ne levizjen  e Jezusit do te perputhej mjaft mire me kete thenie. Por nje tjeter kuptim i mundshem i thenies eshte se Maria, si  grua, mund te jete refuzuar nga nivelet me te larta te pjesemarrjes ne judaizem dhe megjithate  kisha e Zotit do ndertohet mbi te.
Nje tjeter thenie eshte me e qarte:

>Jezusi tha:” Ai qe do e njohe nenen dhe atin do quhet biri i nje te perdale.”

A mund t’i jete referuar kjo rolit te Marise si “nene”?  Sipas gnostikeve, nena e vertete e njeriut eshte Achamoth. Ajo e lindi demiurgun Jehovah si  nje deshtim(abort) pa miratimin e burrit te saj, dhe permes tij shperndau krijimin.  Achamoth vete ra ne krijim dhe u be nje “prostitute”. Keshtu,ne Gnosticizem, termat-ne jemi femijet e nenes  Achamoth, pra bija dhe bij te  nje te perdale.

Ketu ndoshta e ka burimin keqkuptimi i Marise si nje prostitute. Sepse te dyja, Maria dhe Achamoth jane grate e Jezusit. Shpirti(spirit) i nje gruaje eshte ne formen e Jezusit, keshtu qe bashkimi me shpirtin(spirit) e saj, qe ndodh ne dhomen e nuses, perfaqeson ne planin shpirteror, bashkimin e Jezusit  dhe Achamoth-in. Ne kete menyre, nje grua perfaqeson Achamothin ashtu si nje burre perfaqeson Jezusin. Si nje misherim suprem i Jezusit, Maria u ngaterrua me Achamothin dhe ne disa histori u be nje prostitute.

Rrethi i Gjon Pagezorit mundet ta kete njohur per here te pare mesian mistik, Krishtin, si nje krijim te Zotit qe vjen per te udhehequr ne fund te koherave. Eshte ne levizjen e Jezusit qe, Krishti behet figura shpetimtare i cili kryqezohet dhe ringjallet. Ai eshte  grimca e drithit qe vdes dhe rilind. Trupi i tij eshte buka dhe gjaku i tij eshte vera. Kjo eshte dicka qe i perket religjioneve misterioze.  Koncepti i  Jezusit si shpetimtar, nuk u shfaq per here te pare tek hebrenjte, por tek egjiptianet, i njohur si Osiris.

Historia e fluturimit ne Egjipt mund te shprehe nje udhetim te vertete te Marise ne Egjipt.  Ose mund te jete nje kujtim i ngaterruar per ardhjen e Jezusit, e dhene ne nje  forme te fshehur dhe ’’te papjekur’’ nga egjiptianet.  Sic thuhet dhe tek Mateu:

>…qe te mund te permbushet ajo qe u tha nga Zoti nepermjet  profetit” nga Egjipti thirra birin tim”. (Mateu 2)
Osiris ishte vellai dhe burri i hyjneshes egjiptiane Isis.  Mund te kete qene e natyrshme per hebrenjte ta barazonin Isis-in me Dijen.  Ky barazim u be qartazi ne punen e mevonshme gnostike                 ” Gjemimi:Mendja perfekte”:

>Une jam ajo,imazhi i te ciles eshte i madh ne Egjipt.

Isis luan nje rol te rendesishem ne legjenden e Osiris.  Ajo eshte mbreteresha dhe motra e Osiris qe drejtonte me mencuri boten e njerezve. Por vellai i tij, Seti, ishte ziliqar ndaj tij dhe nje dite e burgosi ate ne nje kuti e cila mbrohej me magji te zeze. Aty, ai u vra dhe kutia u hodh ne Nil. Isis kerkoi gjate per kutine  dhe e gjeti ate te ngecur ne nje peme tamarisku. Ajo e hapi me force kutine dhe vajtoi mbi trupin e tij, dhe ne forme te nje zogu u ngjiz nga shpirti i tij, perendia Horus, i cili do merrte hak per Osiris-in. Me ndihmen e Thoth-it, Zotit te Dijes; u krijua Rituali i Jetes per te kthyer ne jete Osiris-in- i njejti ritual qe iu dha me vone egjiptianeve per te rikthyer ne jete burrat dhe grate. Por Seti e gjeti  trupin e Osiris-it dhe e ndau ate ne shume copa dhe i shperndau ato. Isis me ndihmen e Nephthys, kerkuan per shume kohe per copat dhe me pas me ndihmen e magjise se Thoth-it ishin ne gjendje ta sillnin ate ne jete.  Por, ai qe ka vdekur nuk mund te banoje ne token e te gjalleve dhe Osiris qendroi ne boten e nendheshme, ne te cilen ai u be nje zot. Ne kete bote, ai gjykon shpirtrat dhe vendos cilet do te shkojne ne Token e Bekuar.


Hebrenjte tradicionale dhe  ata egjiptiane  u pane teksa perpiqeshin te kenaqnin zotat e tyre nepermjet  ritualeve per te vdekurit. Hebrenjte kishin traditen e tyre te varrosjes, egjiptianet ate te mumifikimit; dhe secili kishte ngritur nje ritual kompleks per trupin. Por kishte edhe te tjere, hebrenj dhe pagane, qe nuk ishin ndjekes te ritualeve te te vdekurve, por kerkues te Dijes se gjalle te Zotit. Keta ishin gnostiket.
Gnostiket pagane duke arritur ne zemren e sekreteve te Osiris-it, filluan te krijonin nje shpetimtar, nje te siperm qe zbriste i cili, si Osiris, do te krijonte nje rruge te re drejt Perjetesise per shpirtin e njeriut.
Gnostiket hebrenj, ne lutjet dhe meditimet e thella, kuptuan se Isis ishte nje nga shume emrat e Dijes,  qe ndryshe nga Jehovai, nuk ishte xheloze, por  u dha njerezve te tokes dashurine e saj te madhe,edhe pse vetem hebrenjte e njihnin ate vertete, dhe nga keta, vetem hebrenjte gnostike, ndjekes te Dijes, kuptonin natyren e saj te brendshme dhe vendin e vertete ne plotshmerine. Keto koncepte u sollen se bashku dhe disa hebrenj gnostike filluan te kuptonin se shpetimtari ishte i njejti me Krishtin mistik, i cili do te vinte ne fund te koherave. Per ta, Osiris ishte nje figure paraardhese e Krishtit, nje koncept i zbehte i te vertetes qe do t’u zbulohej ndjekesve te tij hebrenj ne gjithe magjine e vet.

Nje nga keta ishte Maria. Ajo duhej te kishte pasur disa njohuri mbi Krishtin perpara se ai te vinte tek ajo, perndryshe, ajo nuk do te mundte te depertonte aq plotesisht ne misterin e tij. Nese ju doni te ndihmoni nje princeshe te shpetoje nga burgosja e saj ne nje kulle te larte, atehere ju lidhni nje gur me nje fije dhe e hidhni ate drej dritares se saj. Ngjitur me fijen eshte nje spango dhe ngjitur me te eshte nje litar i cili eshte mjaftueshem i forte per ta ndihmuar ate te zbrese poshte. Fija eshte besimi i njeriut tek Jezusi dhe vuajtjet e tij, spangoja eshte perceptimi i shpirtit(soul) dhe litari eshte  Shpirti(spirit) dhe ai qe e ndihmon te hyje ne Mbreterine e Parajses dhe ne eksperiencen e drejtperdrejte  te Jezusit.

Kjo eksperience erdhi tek Maria ne formen e pasionit dhe ringjalljes. Me vone ajo dhe te tjere u perpoqen ta shpjegonin kete eksperience ne forme mitike. Keshtu evoluoi miti i renies se Jezusit, mit qe ishte pararendesi i historise se pasionit ne ungjijte e besimit.

Fundi i kapitullit 2, Pjesa 1.

vazhdon...

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

7

Mesazh  Omnipresent13 prej 19.09.17 19:12

Kapitulli 3-ZBRITJA E KRISHTIT

Zbritja e Krishtit mund te rindertohet nga te dhenat ne ungjijte e besimit, ne letrat e Palit dhe ne besimet gnostike. Pali kishte interpretimet e veta te Jezu Krishtit qe ndryshojne rrenjesisht nga ungjilli i Tomasit, ndaj nuk mund te jemi te sigurt qe kjo ishte pikerisht ajo cfare Maria besonte.

Misteri i madh i renies se Krishtit u paracaktua perpara fillimit te koherave. Ai zuri vend ne kete bote ne kohen e caktuar. Por ne planin shpirteror nuk ka kohe dhe ne kete nivel ngjarjet mund te perjetohen ne te gjitha kohet. Kjo eshte arsyeja pse disa, si egjiptianet dhe profetet e Israelit munden te kishin nje ide paraprake para se ngjarja te ndodhte ne toke.  Profeteve iu zbulua se dikush do te vinte ne forme te nje njeriu, Krishti, qe do te shpetonte Izraelin dhe do te vendoste mbreterine e drejtesise ne bote. Shumica e hebrenjve e kuptuan kete si per nje lider politik dhe ushtarak, nje njeri si gjithe te tjeret. Por te tjere e interpretuan shpirterisht. Ata kuptuan se Krishti ishte biri i Zotit qe do te zbriste ne toke per te qeverisur si nje qenie shpirterore mbi njerezit. Ata besuan se ai do te zbriste nga qielli ne nje lavdi te madhe i shoqeruar me nje shpure engjejsh. Ai do ti shkaterronte armiqte e tokes dhe do te vendoste  nje qeveristje te re –Mbreterine e Zotit  qe eshte me me vend te thuhet si Qeverisja Supreme e Zotit.

Megjithate nuk ndodhi keshtu. Krishti mistik, biri i Zotit, vertet zbriti ne toke per te vendosur mbreterine e Atit.  Por forma e tij ishte e lavdishme vetem per ata qe kishin te kuptuarin shpirteror. Per te tjeret qe mund te shihnin gjerat vetem nepermjet shqisave, ai ishte  i paperceptueshem dhe forma e tij materiale ne te cilen ai erdhi ishte modeste.

Ne diten e caktuar ai zbriti si zjarr nga Ati me I larte. Ai ishte drita prej drites se pare dhe ishte madheshtor pertej cdo krahasimi. Ndersa zbriste, ai e fshehu formen e tij ne menyre qe ta bente driten e tij te pranueshme per krijesat e niveleve me te ulta. Per Jehovain ai mori formen e djalit te tij, dhe ne paditurine e tij Jehovai mendoi se ai kishte krijuar kete qenie te mrekullueshme.

Krishti vazhdoi zbritjen e tij derisa arriti ne portat qe ndajne hyrjen per te boten materiale-Portat e Hadesit. Tani ai kishte nje forme te ulet njerezore, i veshur me nje rrobe prej drite dhe me nje kurore lulesh te bardha ne koke( prej nga lindi titulli I tij;Nazarene-dmth i kurorezuar )

Ne keto porta ai u perball me rojtaret, qeniet demoniake qe jane Archonet ose Sundimtaret e Epokes. Ata ishin caktuar nga Jehovai te ruanin njerezit dhe se bashku me Engjejt e Jehovait te zbatonin Ligjin. Detyra e tyre ishte te testonin njerezit duke i tunduar dhe torturuar dhe me pas duke ndeshkuar ata qe mekatonin. Ata jane personifikime te emocioneve primitive te kafsheve  qe i tallin njerezit dhe i largojne ata nga Zoti, emocione si epshi,lakmia,pangopesia, ambicia,mizoria,egoizmi dhe deshira per pushtet. Ne pamje ata ishin te erret, te shemtuar dhe te korruptuar-forma e vertete e pasioneve kafsherore qe jane aq terheqese per njerezit. Ata gjithashtu perfaqesojne vdekjen dhe dominimin e tyre si ne boten materiale dhe ate te Hadesit.

Kur keta demone pane kete qenie te shkelqyer t’iu shfaqej perpara, ata u turbulluan. Ata dyshuan se ai ishte Krishti dhe u frikesuan se ai pati ardhur per t’i dhene fund mbreterimit te tyre. Midis tyre ata komplotuan dhe peshperiten. Ata vendosen qe fillimisht ta provonin dhe te fitonin mbi te duke e korruptuar.

Ata iu afruan dhe i treguan atij gjithe mbreterite e tokes dhe i ofruan nje marreveshje. Ata do ta ndanin pushtetin me te. Ai do mund te qeveriste si mbret me pushtet dhe lavdi mbi mbreterite e botes, tamam ashtu sic kishin thene per mesian shpirteror. Ata, demonet, me pas do i sherbenin atij duke luajtur te njejtin rol sic benin nen sundimin e Jehovait.-duke tunduar burrat dhe grate drejt mosbindjes dhe me pas duke ndeshkuar ata qe mekatonin.

Krishti refuzoi oferten e tyre. Ai nuk erdhi per te qeverisur perkrah demoneve, por per te shpetuar shpirtin e njeriut.

Te terbuar demonet kembengulen ne te drejten e tyre per te qeverisur ne planet e ulta. Nese ai donte te vazhdonte atehete ai duhej t’i bindej autoritetit  te tyre.  Vetem i vdekuri mund te hyje ne boten e nendheshme dhe nese donte te hynte, ai duhet te vdiste.

Duke kuptuar se cfare duhet te ndodhte, vuajtjen dhe korrupsionin qe duhet te kalonte, Krishti vajtoi dhe iu lut Atit te tij ta lehtesonte nga kjo kupe e hidhur. Por nuk kishte rruge tjeter per ate qe te shpetonte njerezimin dhe qe te krijonte nje rruge per shpirtin per te dale nga Hadesi.  Ai eshte perfekt dhe i pafaje per cdo krim, dhe me dashuri te paster ai pi nga kupa qe iu ofrua. I dorezuar dhe i deshperuar ai u bindet demoneve.

Perballja ndodh naten kur forcat e erresires jane me te fuqishme. Shenjat e perballjes gjenden ende tek ungjijte e besimit edhe pse historia eshte zhvendosur ne nje gjygj ne Jeruzalem perpara hebrenjve dhe romakeve.  Tek Marku, prifti i larte pyet Jezusin :’’ A je ti Krishti, biri i Te bekuarit?”  Tek Mateu pyetja eshte: ”  Une te kerkoj ty, ne emer te Zotit, te na thuash nqs je Krishti-biri i Zotit”.
Keto jane pyetjet qe demonet ia bene Krishtit per te ditur nese ai ishte vertet Krishti.  Kur ai pergjigjet se po, ata i grisin rrobat me zemerim ashtu si prifti i larte ben. Ata me pas i kerkojne atij te profetizoje  qe ata te dine fatin e tyre:

>Dhe disa filluan ta peshtynin ate, dhe t’ia mbulonin fytyren dhe ta godisnin dhe t’i kerkonin te profetizoje. (Mark 14)

Kjo fraze tek Marku shkaktoi shqetesim per autorin e Mateut. Kur ai shkroi ungjillin e tij, ai perpiqet ta shpjegoje kete ne nje menyre absurde se ata i kerkuan Jezusit te profetizoje kush ishte ai qe e goditi ate. Por nuk eshte ky kuptimi i profecise, arti i te parashikuarit te gjerave te medha qe do ndodhnin.

Detaji me domethenes nga te gjithe eshte sesi ushtaret romake u perkulen per ta adhuruar Jezusin si mbret. Kjo tregon faktin se demonet u detyruan te adhuronin birin e Zotit me te larte si mbretin e tyre edhe pse ata e kryqezuan ate.  Ata e bejne kete me tallje dhe dhune.

>Dhe ata e veshen ata me lejla, dhe krijuan nje kurore me gjemba dhe ia vendosen ne koke, dhe filluan ta nderonin ate, ‘’Rrofte  mbreti  i hebrenjve’’ dhe ata e goditen ate ne koke me nje kallam, dhe e peshtyne ate dhe u perkulen per ta nderuar ate. (Marku 15)

Kurora e luleve u zevendesua me kuroren me gjemba dhe tunika prej drite me nje tunike lejla-qe nenkuptonin mbreterimin dhe zbritjen ne boten materiale. Demonet me pas iu perkulen atij si mbret.

Ne historite e ungjijve mbi gjygjin e Krishtit tregojne se ai u soll prej prifterintve hebrenj tek Pontius Pilate. I verteti Pontius Pilate nuk pati te bente fare me kryqezimin dhe do te habitej per faktin qe do te kishte nje fame te keqe perjete se kishte urdheruar nje kryqezim qe ekzistoi vetem ne eksperiencen mistike te nje gruaje te  re hebreje te cilen ai se kishte takuar kurre. Por kjo nuk do te thote qe roli qe iu caktua me vone Pontius Pilate nuk ishte ne historine origjinale.  Hebrenjte dhe ushtaret romake ishin ne te vertete demonet por kush ishte atehere Pilate? Me shume mundesi vete Jehovai. Demonet nuk e kane autoritetin te kryqezojne Krishtin pa ia kerkuar kete Jehovait. Pilati si nje guvernator provincial ushtronte nje autoritet qe ishte edhe absolute  dhe i perkohshem  perderisa ishte i deleguar nga nje autoritet me i larte dhe qe mund t’i merrej. Keshtu edhe Jehovai ushtronte nje autoritet te plote mbi njerezimin por ky autoritet ishte deleguar nga Zoti me i larte, perkohesisht. Pali e quan Jehovain ndermjetes. Ashtu si hebrenjte ishin nen autoritetin e Pilates edhe pse ai i percmonte ata, po ashtu ishin edhe demonet nen Jehovain. Kur demonet erdhen tek ai per t’i kerkuar qe ata te kishin autoritetin per ta kryqezuar Krishin, Jehovai u perpoq me gjithcka qe t’ua kthente mendjen. Ai nuk donte qe Krishti, te cilin ai e mendonte si djalin e tij, te vuante kryqezimin. Ne vend te tij ai ofron Barabbas, njeri qe ishte fajtor per rebelim dhe si pjese e ketij rebelimi kishte kryer vrasje. Rebelimi nuk ishte ne kundershtim me rregullat ne Rome-asnje guvernator romak  nuk i kishte shkuar ndonjehere ne mend te lironte nje rebel. Rebelimi eshte kunder ligjit te Jehovait dhe eshte mosbindja qe sjell vdekje ne bote, mosbindje qe ne formen e saj me te vjeter ishte ajo e Adamit. Barabbas perfaqeson njeriun. Jehovai u ofron demoneve njeriun, pjesen fajtore, per ta denuar ne vend te Krishtit. Demonet refuzojne sepse ata duan te shkaterrojne trashegimtarin.

“Kryqezoje ate!” i kerkojne ata. Jehovai  duhet te pranoje kerkesen e tyre dhe t’ua dorezoje Krishtin. Ai e ben kete kunder vullnetit te tij por vete ligji i tij e ve ate ne gracke. Pse demonet kane kaq sh pushtet mbi Krishtin?

Pergjigjja qendron ne temen e tradhetise qe vijon pergjate historise se pasionit. Jezusi u tradhetua per tek duart e armiqve te tij nga dishepulli i tij, Juda. Ai u mohua tre here nga Pjetri. Dishepujt e tij mezi qendrojne zgjuar per te pare kur ai komunikon  ne lutje me Atin me te larte. Kjo tregon qarte se kush e tradhetoi Jezusin- ishin ndjekesit e tij, burri dhe gruaja. Njeriu e tradhetoi Jezusin per tek duart e demoneve permes mekatit. Demonet nuk kane fuqi mbi te pafajshmin por Jezusi mori mbi veten fajin e te tjereve dhe u tradhetua prej mekatit te tyre.

Demonet e marrin ate per tek vendi i ekzekutimit jashte Portave te Hadesit. Atje ata e varin ate ne nje hu nga mesdita deri ne perendim kur ai vdes. Ne kete kohe fitorja e forcave te se errtes eshte e plote.  Fitorja behet me e madhe me vajtimin deshperues te Krishtit:” Zoti im, Zoti im, pse me ke braktisur!”  Ai eshte plotesisht i braktisur dhe i lene menjane nga drita. Demonet kercejne me ngazellim me mundjen e tij. Ata e ulin poshte trupin e tij dhe e terheqin zvarre ne toke per tek nje varr si grope qe eshte hapur nga nje gur solid. Brenda ne grope ata hedhin trupin dhe bertasin me gezim kur degjojne renien e tij. Nje gur i madh mbyll gropen per ta mbajtur ate aty perjete. Ne erresiren e ftohte te varrit, trupi i tij shtrihet i ngurte dhe i pajete.

Vazhdon...

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

8

Mesazh  Omnipresent13 prej 09.10.17 21:04

Biri I Zotit me te Larte u mposht. Ai u denua perjete ne boten e nendheshme nga ligji I pandrushueshem I Jehovait, sipas te cilit askush qe vdes nuk mund te kthehet ne boten e te gjalleve. Forcat demoniake do te vazhdojne te qeverisin ne boten e njerezve dhe do te jene edhe me te fuqishem tani sepse trashegimtari u vra.

Mposhtja dhe vdekja e birit te Zotit eshte nje ngjarje kataklizmike qe trondit parajsen. Megjithate ne toke pati vetem nje deshmitar te cilit iu kerkua qe kjo ngjarje te zbulohej. Ungjijte e besimit e bejne mjaft te qarte kush ishte deshmitari. Nuk ishte mbret apo nje luftetar I madh apo nje prift I larte. Nuk ishte as burre por nje grua-Mari Magdalena.

Me ane te gjendjes meditative, ajo ishte e afte te hynte ne realitetin mistik ku ndodhen ngjarjet. Ajo e sheh burrin prej drite dhe e njeh ate si Krishtin. E gjunjezuar, nje grua mekatare( jo ne kuptimin e prostitutes por ne kuptimin qe cdo burre dhe grua eshte mekatar) lyen kembet e tij me floket e saj. Ajo eshte atje tek kryqezimi I tmerrshem, duke vajtuar dhe duke ndare me te vuajtjen, poshte kembeve te tij. Ajo ndjek demonet tek varri dhe kur ata ikin, ajo hyn per t’ia lyer trupin pas vdekjes dhe per te ndare me te erresiren. Dashuria e saj eshte e mjaftueshme qe ajo te mund te hyje ne varr, por pasi ajo kalon, guri mbyll serish hyrjen per t’i lene ata se bashku ne perqafimin e vdekjes.

Ndersa trupi I Krishtit dergjet ne varr, shpirti I tij kalon permes portave te Hadesit per ne boten e te vdekurve. Demonet e ketij vendi jane edhe me te ndyre se ata qe ruajne portat. Por ata nuk kane fuqi mbi te, nuk mund ta shohin apo ta njohin ate dhe ai kalon midis tyre pa u vene re. Ai udheton per te vendi I shpirtit (soul), vendi qe eshte edhe shtepi, edhe varr. Brenda shtrihet nje djale,  ne nje vdekje si gjume apo nenje  gjume si vdekje. Krishti drejton duart drejt tij dhe e urdheron te ngrihet.

Ne kete  cast trupi I Krishtit dhe Maria qe vajton bashkohen nga nje e trete e erret misterioze. Kjo e trete sjell me ta gjerat e vdekjes. Ky eshte moment I nje erresire dhe terrori te madh. Te tre jane braktisur dhe pa zot, shtrire ne varr qe eshte  vendi I vdekjes dhe I mekatit.

Por demonet jane mashtruar.  Sakrifica qe Krishti beri nga dashuria e paster krijoi nje force me te fuqishme sesa mund ta kuptojne demonet, me e fuqishme edhe se urdherat e Jehovait. Drita e vetesakrifikimit te Krishtit shkurton rrugen per tek drita e Atit me te larte dhe krijon nje te care te madhe ne strukturen e realitetit. Guri zhvendoset tutje dhe portat e Hadesit bien. Ligji I Jehovait permbyset.

Maria e percepton kete si nje shperthim te papritur drite, nga zhdukja e Krishtit dhe nga transformimi I te tretes se erret ne nje te ri te mahnitshem plot drite, I veshur si nje dhender. Ajo njihet me emrin e tij- ai do quhet Jezus.

Ngjarja eshte edhe me e mahnitshme sesa kur e perception Maria ne fillim, sepse ajo kupton se Jezusi eshte Krishti. Ai ka zbritur per te marre pamje njerezore qe te vendose mbreterine e tij ne toke.

Roli I forcave demoniake ne kryqezimin e Krishtit permendet ne letrat e apostullit Pal-

>Ne sidoqofte flasim per dijen midis te inicuarve(perfekteve), nje dije jo e kesaj epoke, as e sundimtareve (Archoneve) te kesaj epoke qe po behen te panevojshem, por ne flasim dijen e fshehte te Zotit ne menyre sekrete, qe Zoti e paratha perpara koherave te lavdise sone, te cilin asnje nga sundimtaret e kesaj epoke nuk e dinte, sepse nese do e dinte , nuk do e kishin kryqezuar Zotin e Lavdise (1 Corinthians 2)

Fraza qe perdor Pali “sundimtaret e kesaj epoke” ose Archonet eshte nje term gnostik qe u referohet fuqive demoniake qe sundojne ne bote.  Pali ketu tregon se demonet u mashtruan kur kryqezuan Krishtin.

Tek Romaket, Pali flet per vdekjen qe hyn ne bote nepermet nje njeriu, Adamit, dhe qe u perzu nga nje tjeter,  Jezu Krishti. Tek korintianet ,Pali e ben te qarte se I pari dhe I dyti jane te ndryshem ne natyre:

>Adami I pare ishte I bere prej nje shpirti(soul) te gjalle; Adami I fundit ishte  prej nje jete qe dhuronte shpirt(spirit). I pari nuk ishte shpirteror, por ai qe quhet natyral; qe me pas eshte shpirterore. I pari eshte prej tokes, tokesor; I dyti eshte Zoti nga parajsa. (1 Corinthians 15)

Megjithese Jezu Krishti  ishte nje njeri,  ai ishte nje njeri shpirteror dhe jo si Adami nje material ose nje tokesor. Ardhja e Jezusit si njeri ne forme shpirterore eshte nje koncept qe mund te kuptohet vetem nen termat e filozofise te krishterimit te hershem qe fshihet ne letrat e Palit. Deshmia nga Ungjilli I Tomasit, nga Ungjilli I Filipit, mesimet e Simon Magusit dhe mesimet e gnostikut  Valentin  tregon se burrat dhe grate u krijuan per te qene te dyfishte ose hermafrodite ne natyre.  Njera gjysme ishte burri apo gruaja tokesore, gjysma tjeter  ishte shpirti.  Ne krijimin original njeriu ishte nje bashkim perfekt I mashkullit dhe femres, materies dhe shpirterores. Por kur Eva u nda nga Adami, vdekja hyri ne bote.  Sipas kesaj filozofie nje njeri shpirteror, ashtu si Pali pershkuan Jezusin, eshte gjysma e personit,  natyra tokesore e te cilit  eshte femer.

Maria ishte e vetmja deshmitare e ngjarjes se kryqezimit qe ndodhi ne ate kohe, ne kete bote. Por per nje ngjarje qe eshte thellesisht shpirterore nga natyra, ajo eshte e arritshme ne cdo kohe dhe vend. I iniciuari ne misteret ezoterike mung ta perjetoje ate ne cdo kohe me te njejtin realitet si Maria.  Nje femer e inicuar duhet te ndjeke shembullin e Marise  dhe ta vendose veten si ajo ne kembet e kryqit dhe brenda ne varr.  Kjo eshte arsyeja pse Maria shoqerohet tek ungjijte dhe nga gra te tjera ne kete ngjarje kyce. Historia tregon jo vetem eksperiencen e Marise  por te te gjitha femrave pneumatike ose shpirterore, kristiane.

Per nje burre gjerat jane ndryshe. Nje burre I inicuar duhet ta vendose veten ne rolin e Jezusin. Ata duhet te perjetojne ate qe perjetoi Jezusi- njeriu I kryqezuar eshte Jezusi dhe ata , personi qe vdes eshte Jezusi dhe ata.

Vazhdon...

Omnipresent13

189


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi