MISTERET KABIRIKE DHE PUNA CIKLOPIKE

Shko poshtė

MISTERET KABIRIKE DHE PUNA CIKLOPIKE

Mesazh  Berti69 prej 28.03.17 21:24



Kur ne i qasemi historise ne gjejme se misteret aktuale Kabirike ishin vazhdimesi e Pellasgjise te perjetesuar ne Samothraki ku ata kishin ekzistuar qe nga nje epoke e larget,shume larg nga koha e krishtere, dhe ku ata u mbajtėn me nderim tė madh, jo vetėm pėr antikitetin e tyre por per pastertine e doktrines se tyre.  

Ata thonė se kanė ruajtur shumė teknikėn e tyre nė gjuhėn Kaldease, dhe e kanė ruajtur shumė simbolizmat masonike tė cilat ne i kemi parė dhe nė praktikat kineze, pėr banorėt vendės tė Greqisė, Pellazgėt, ishin njė rrace aleate, dhe Dr Petrie pohon se para-heleniket, ose para-arianet, ishin nė Egjipt, qoftė si miq apo si tė burgosur, 2500 pes, me gjith qyteterimin e tyre. Fillojne luftrat Barbare, dhe gjatė epokės sė shtypjes banoret e vjeter  reduktohen, ne I gjejmė ato tė shprehura ne Pelasgji  me nje sere prej 26 mbretėrish te ndjekur nga 7 priftėrinj. Egjipti nė fund I dėrgoi sunduesit e tyre ne vendin e vet te cilet u kthyen me prosperitet, themeluan qytete dhe u dhane atyre ligjet. Me kėtė ne mėsojmė se Misteret  Kabirikre praktikoheshin ne Samothraki, dhe se ata ishin, apo kishin qenė,  ne njė vllazeri  e cila ishte e kombinuar me artin dhe fene.

Herodoti thotė se Samothraket I kishin keto mistere nga Pelasget, dhe se ata mėsonin tė iniciuar nga njė traditė e shenjtė, pse figura e Hermesit, Merkurit, ose Kadmit u ndėrtua nė njė mėnyrė tė veēantė, nga e cila kemi mbledhur ate qė ata kanė pėrdorur simbole mashkullore si emblem tė kompetencave gjenerues tė natyrės, dhe kėtė historiani, i cili e ka shkruar 450 pes, na tregon se emrat e perėndive tė tyre ishin nxjerrė nga Egjipti, si nė kohėt e lashta ata kanė pėrdorur termin e pėrgjithshėm "disposers."

  Pikėpamjet e tė gjitha autoriteteve janė nė unison me ato tė Frederik von Schlegel, i cili thotė se ky popull primitiv  ndertoi ndertesat Ciklopike te Greqise dhe Italise, duke qenė banorėt e parė qė ishin pushtuar dhe u moren nga emigracioni I Deukalionit Arian, qė ata ishin njė popull qė kishin tipare tė pėrbashkėta me ato tė vendeve tė tjera, nė njė kohė tė largėt. <<"filozofia e historisė", fq 234.>>

   Para se tė kemi parasysh Misteret e tyre ne do tė themi diēka te arkitekturės sė tyre, njė stil qė ėshtė i antikitetit parahistorik. Ajo ishte shumė masive, dhe e ndėrtuar me blloqe tė parregullt dhe tė mirė-lidhur tė pėrmasave tė mėdha, aq mirė i thurnin qė edhe pse pa ēimento njė teh thike nuk do tė hynte nė nyjet e mureve, dhe tė vendosura nė nje mėnyrė qė njė bllok i madh mund tė tėrhiqej pa e rrezikuar strukturėn. Instituti Francez, nė 1804, gjurmoi rreth 150 qytete qė ishin pjesė e mureve Ciklopike, tė paktėn, dhe 127 prej tyre ishin nė Evropė. Straboni thotė se ndėrtuesit kanė qenė nga Siria nė Azinė e Vogėl, me tė cilin ai do tė thotė Asiriane, shkrimtari i njėjtė pėrmend shpellat e medha ne Argos te cilat ishin shnderuar ne labirinth nga Ciklopet, dhe kėtu ishte njė statujė e babait tė perėndive,e cila kishte njė sy tė tretė nė mes tė ballit, dhe kane thene se e kane sjelle ne pallatin e Priamit ne Troje, njė qytet aziatik i lidhur ngushtė me Asirine.

  Plini pohon se nė ishullin Lemnos, shtėpia e Mistereve Kabirike, ka pasur njė labirint me 150 kolona, ​​ēdo gur prej tė cilave mund tė lėvizej nga njė fėmijė, kėshtu qė ne mėsojmė se ato gure I ngjanin figurave te Druideve, dhe Dr . Daniel Clarke gjeti njė rreth prej guri nė majė tė malit Gargarus, ku perėnditė, sipas Homerit, tė mbledhura nė rrethimin e Trojės. <<"Anacalypsis.">> Plini: atributet e punės tė hekurit pėr shpikjen e tyre, dhe banorėt e pare te Sicilise jane te kesaj race. Achilles Statius, peshkopi i Aleksandrisė, pėrmend njė statujė nė njė tempull nė malin Cassius, midis Sirisė dhe Egjiptit, i cili mbajti njė shegė nė dorė;. Ky ėshtė njė tempull i cili e konsideron tė Sanconiathon janė ndėrtuar nga pasardhėsit e Kabirit <>

   Masoneria veēanerisht ka gjetur mbi majat e maleve, njė pozicion nė tė cilin Homeri vendos Ciklopet dhe Lastragonet, dhe qendrat e vjetra Pelasgjike. Ajo kėrkonte njė tendosje tė madhe tė forcės fizike, me vonė, akoma greket e lashte i atriubonin punen gjigandeve te cilet kishin nje sy ne mes te ballit,sic  kishte statuja e Priamit tė hyjnisė sė tyre. Mitologjia i bėn ata  bijtė eNeptunit dhe Amfitrites, qė  e pėrmbysi Jupiteri dhe hidhet nė tartar ku ata  do tė bėhen asistentė tė Vulcanit, duke caktuar njė popull –deti si punėtorė te hekurit dhe gurit, dhe tipike nje skllaveri e zbutur nga pushtuesit e tyre arian. Ata kane sajuar te bejne draprin e Kronosit Pellasg ose Saturnit, dhe latinet I beri zot te bujqesise, mbreteria e te cilit  ishte bazuar ne anijen Samothrake, ku udhėtarėt kishin vendosur per te ngritur nje tmpull per misteret e tyre.

Ata Ciklopet kane pretenduar me tej per te ndertuar nje altar te Jupiterit ne trajte kubi prej bronxi mbi te cilen babai I perendive beri betimin e tij para se ta sulmonin Titanet, dhe mbi kėtė altar ishte gdhendur emri i Hyjnisė. Tre Ciklope kryesore  janė pėrmendur - Brontes, Steropes, dhe Paracmai. Ne shohim se si Hirami, i cili ka kredi pėr ndėrtimin e tempullit tė Solomonit, tė Kabiri Ciklopet jo vetem qe ishin ndertues te afte ne gur por te afte te perpunonin bronxin dhe hekurin, njė subjekt race Vulkanike, e cila hyri nė pėrdorim nė lidhje me kohėn e kolonizimit egjiptian, pas kohes se barbareve te shkateruar nga lufterat ariane.

  Pėrveē Indise, tė cilat ne i kemi pėrmendur nė tempujt shpella, dhe Greqia,dhe vende tė tjera e kanė kėtė stil tė lashte tė Masonerisė, dhe Sirisė, nėn ndikimin e babilonasve, ka shumė gjurmė tė saj, mė tė vjetėr se pushtimi i Joshuas dhe Abrit, dhe ėshtė krejt e mundur qė pushtuesit Hebrenj te kishin shume anime te vecanta nga shkolla e tyre e Melchisedek, mbret i Salemit.

  Ajo ishte treguar nga Monsieur Perotti se disa nga rrėnojat mė tė lashta nė Palestinė janė Ciklopike, ose ato I perkasin atyre Pelasgjike, dhe ne disa raste nė Efrata ose Zelzah, nė vende tė tjera janė mė vonė rrėnojat e njė stili tė pėrzier, te ndėrtuara dhe te perbera ne shumekende me blloqe katrore, nė Rama ėshtė njė port qe i ngjan, nė njė shkallė tė vogėl  Atreut te Mikenes; <<". Fytyra e Errėt" Mag ", 1862, VIII, f. 384.>> Rrėnojat Ciklopike ekzistonin edhe nė Bashan dhe Baalbec. The Fosbrooke Brother Rev thotė: " Numėratori i portės se luanėve nė Mikene, e cila ishte ndėrtuar nga Ciklopet,ku mbeshteten keter topa ose keter rathe, tė cilat janė tė rrethuar nga njė numėrator pėrsėri i dytė, tė ngjashme me tė parat ata mendojne se eshte rjedhim I adhurimit te Mithras e luanit qe eshte simboli I tij. Forma trekėndėshe e gurit kishte njė kuptim tė veēantė. Ciklopet ishin adhuruesit e zjarrit, Vulkanit, dhe diellit. "

 Mė e vjetėr dhe akoma mė e rėndėsishme se Mikena ėshtė zbulimi i fundit nė Kretė ne pallatin e Minos nė Knossos, me veprat e tij tė artit, dhe labirintit e tij Dedalian i kalimeve dhe dhomave, por tabletat akoma me te shquara te dhenat e hieroglifeve dhe te alfabetit .

  Nė njė artikull nė Builder nė 1865, Monsieur Renan thotė se ky stil ėshtė mė i lashti nė botė, pėrveē se piramidave, dhe ai thekson se Homeri pėrmend me forcė te madhe  muret e Tiryns ne Mikene e ne Argolis, e cila ėshtė 20 metra e trash: ne stilin etrusk, thotė ai, rrjedh prej saj, por kur ajo kishte bėrė njė pėrparim tė percaktuar, pasi ajo tregon njohuri tė pėrmirėsuara arkitektonike. Ai gjithashtu vė nė dukje qė  Masoneria ekziston nga njė traditė e njė race tė lashtė e gjigantėve,tė cilėt kanė vdekur ose janė shkatėrruar dhe ai ia atribuon eshtrat kėtij stili. <>

  Britani. Arkitektura shumė e madhe e Ishujve Britanikė ėshtė shquar dhe mund tė shkojnė nga 4,500 nė 1,500  vjet p.e.s, <> dhe janė pėrshkruar edhe nga Toland se ata kane ekzistuar 200 vjet mė parė. Rrathe tė shumta prej guri ishin tė pėrkushtuar ndaj diellit: nė Ishullin e Lewes ka 12 obeliskė dhe 13 nė qendėr qe pėrfaqėsojn timonin e njė anije, dhe tė arrihet me njė kalim me obeliskėt e dyfishtė  prej secilit nga19 gurė me njė rruge hyrje. Ne kemi kėtu 12 shenjat e zodiakut, Dielli, dhe cikli Druid e 19 vjet.

Nė Shėn Burien nė Cornwall ėshtė njė tempulli me 19 gurė, ēdo 12 metra larg, dhe njė lartėsi mė tė madhe se 20 nė qendėr, kjo mund t'i referohet ciklit e 19 viteve per 12 muaj. Nė kėto tempuj njė altar i madh ishte ngritur pranė tė cilit qėndronte  Cruimtheari apo prifti, dhe ngjitur janė gjetur gurė tė jashtėzakonshėm qė mund tė lėvizin nga njė kontakt nė vendin e duhur, ndėrsa nė vende tė tjera ata rezistojnė me te gjithė forcėn e njeriut. Toland pėrmend njė nga kėto Cromleachs nė Cruich, nė Cavan, tė vendosur nė mes tė 12 obeliskėve te, mbuluar me bronz, mbi tė cilin qėndronin statujat e perėndive, ndėrsa guri-perkulur ishte i mbuluar me ar dhe argjend.

  Rrathet e Stonehenge janė 3.600 vjet tė vjetra, sipas llogaritjes e Profesor Norman Lockyer, themeluar mbi orientimin e saj si njė tempull Diell-1680 vjet pes Kjo llogaritje ėshtė konfirmuar nga zbulimi nė 1901, kur bėn disa riparime, nga dy pėrshkrimet ne gurė, tė cilat tė dy rrethet janė tė pėrbėrė, sė bashku me akse stralli te ashper dhe cekice tė kohes para-bronzi, "dmth", 1500-2000 para eres sone.

  Nė citimin e autoriteteve tė ndryshme qė kemi cituar nuk ėshtė e mundur tė vijė nė ēdo pėrfundim tjetėr se Ciklopet ishin primitive ndėrtues dhe punėtorėt e metaleve, dhe se pasardhėsit e tyre ishin deri te Kabiri afrohet koha e krishtere dhe nje vllazeri fetare operative e cila me pas u be krejtesisht speculative. Nuk ėshtė ne bazat mitologjike pėr asimilimin e kombeve tė ndryshme qė praktikonin stilin e Ciklopeve. Plutarch citon Anticlides ka pohuar se Isis ishte e bija e Prometeut, i cili si njė zbulues i artit ishte njė Kabir, dhe gruaja e tij Dionysos ose Bacchus, dhe Dionisi Halicarnassus thotė se Atlasi la banesėn e tij nė malin Kaukaz dhe u bė Mbreti i Arcadia. Apollodorus pohon se ky Atlasi ishte djali i vėllait tė Japhetus dhe Prometeut. Pausanius na informon se Arcadianet ishin tė gjithė Pelasge, siē ishin edhe banorėt e Argos, se pellazgėt kishin kėtė emėr nga njė Mbret Palagius  <> Dionisi ėshtė asirian, dhe indian si Dionysos, ndėrsa pa dyshim egjiptian si Bacchus,.

Pra master Dionysianet e Greqisė mund tė kenė nisur nga Kabiri. Raol Rochette konsideron Ciklopi Palaemonius, tė cilit ju ngrit njė vend i shenjtė, Heracles Tyrians. HP Blavatsky thotė se-ndėrtuesit e shtyllave tė shenjta nė Gadir jane mbuluar ato me karaktere misterioze dhe shifra, e njėjta gje ėshtė gjetur nė muret e Ellora, qė prishen tempullin e gjigandit ne Visvakarman "ndėrtues dhe mjeshtėr tė perėndise. " Ajo ėshtė mjaft e mundshme se forca fizike superiore e Ciklopeve ka njė themel nė fakt. Pėrveē dėshmisė sė shkrimtarėve tė lashtė, tė mbledhura nga njerėzit ne vulėn e Grotius, nė lidhje me ekzistencėn nė njė kohė te njė rrace te gjigantėve, ka qenė zbuluar kohėt e fundit nė Piemonte nė Moravia skeleti i njė familje njerėzore, krah pėr krah me kockat e Mammothit, atė tė njeriut e nje"madhėsie te jashtėzakonshme." Nė shpellė tė Rochers rouges, Mentone, skeletet janė gjetur nėn 29 kėmbė stalagmite gėlqerorė , tė cilat mund tė mendojnė se pėrfaqėsojne 8000 vjet, ajo e njė mashkulli ishte 7ft. 9in. pa kokė, dhe ajo e nje femre 6ft . 3in.

  Misteret Kabirike. Nė mėnyrė qė tė arrijė nė njė ide te Mistereve Kabirike dhe disa perėndive tė tyre tė medha, ose fuqi, duhet tė pranojmė lashtėsinė e tyre, dhe fakti qė plejada e tyre kryesore ishte Arusha e Madhe, shtatė yjet. Nga Pleiada  ylli i shtatė kishte humbur, "gjashtė yje paraqiteshin si shtate." Ne duhet tė marrim nė konsideratė faktet mė tė habitshme tė natyrės, tė cilat ēuan nė ndarjen e kohės nė ditė, muaj dhe vite. Masa e parė e kohės ėshtė njė konkurs midis dritės dhe errėsirės, ​​njė ditė dhe njė natė, ose atė qė ėshtė e njohur deri tani si njė revolucion I rotullimit tė tokės reth diellit. Masa tjetėr e kohės ishte lindja dhe perendimi i hėnės, apo atė qė ne e dimė si njė revolucion mujor tė retullimit tė hėnės reth tokės. Ajo do tė theksohet se tė shtatė yjet e Arushes se Madhe bėjn njė rotullim tė plotė nė 365 ditė. Tė 13 ciklet hėnore dhe diellore nė 12 muaj nga lindja vjetore dhe perendimi i diellit ėshtė njė llogaritje  e mė vonėshme dhe mė e komplikuar e njė viti, edhe pse ajo korrespondon me revolucionin vjetor tė rotullimit tė shtatė yjeve polare ne qendėr, e cila ishte ajo qė Kabiri qartė pėrkujtoi .

  Dielli ishte semit, e jo simbol Kabirik, dhe ndoshta mund tė tregohet nė himnin arkaik te fitores se Hea Akkadiane mbi gjarprin me shtate koka. Ndryshimet e tjera tė simbolizmit ne kemi shtatė perėnditė aplikuar nė kaq shumė fusha, ose nė planetet, dhe pėrfundimisht anthropomorphise me shtatė perėndite e artit. Ne lexojmė <> "njerėzit e Babilonisė bėnė Sukoth Benoth," e cila kuptohet tė jetė adhurimi ne  imazhin e Pleiades. Mjeku Walker Arnott ne fund deklaroi se askush nuk mund tė kuptonte ritualet masonike, pa njė njohuri tė plotė te astronomisė. Kėto konsiderata kanė tendencė pėr tė provuar lashtėsinė mė tė madhe tė sistemit Kabirik, se pari Misteret qė e bene njė zot te vdiste ne sistemin tone diellor, dhe ka gjithashtu njė bazė mė tė lartė shkencore, sikur i jep origjinėn e sistemit qendror nga ai I diellit, rerth tė cilit tė gjitha globet rrotullohen. Ajo ėshtė mbi kėto fenomene natyrore, spiritualizimi me  Misteret, qė ceremonitė e tyre janė themeluar. Apollodorus dhe Varro thonė se Kabiri Adhuronte qiejt e tokes nėn emrat e Uranit dhe Gaia si krijuesit e njerėzimit: Hindu shpirtit dhe materies.

  Sipas Sanconiathon dhe Fenikasve, te Kabiri ishin tetė bijtė e SadIkut, prej tė cilėve mė i riu, i quajtur Eshmun apo Akmon, ose nė Kadmi me versionin Pellasg, u vra nga tė tjerėt. Misori, vėllai i Sadikut, ishte babai Thotit, dhe ka marrė trashėgiminė e Egjiptit, ne tė dhėnat Kabirit, njė kėrkesė qė banorėt mė tė lashtė tė Egjiptit, kishin me kėtė ritual. Nga kėta te tetė, tre ishin mė tė njohur, dhe te quajtur nga Axieros Pellasget, Axiochersos, dhe Axiocheres, dhe si "XI" ėshtė, "chi", ajo ishte sugjeruar <> qė kėto emra mund tė shndėrrohen nė Kaldeane si Ahea , Ashuri, Ahea, e cila ėshtė e barabartė me unė jam qė jam. Z. Edward C. Mbreti <<"Akkadian Zanafilla," f. 59; "Eksodi" iii. v. I4; Ahih Ashr Ahih>> lexon kėto fjalė Aja, Asherit, Aja, dhe, Thedoret kur i kėrkuan njė ēifuti  shqiptimin e vėrtetė tė emrit tė shenjtė, ēifuti tha: "ya," dhe shkroi "aya," por. ai nuk ishte i lejuar nga ligji i tij qe tė shpallė emrin e shenjtė.

Ne mėnyrė tė barabartė nė Masoneri nuk ėshtė njė fjalė qė mund tė jetė e shkruar, por jo e shprehur, dhe ka njė mėnyrė se fjala nuk mund tė jetė e shkruar. Disa shkrimtarė supozojnė se tė tre Kabiri, ose Corybantes, simbolizojnė diellin, hėnen dhe token, nje race mes tė cilave njėra ėshtė menduar tė jetė vrarė nė errėsirė, dhe tė citojme fjalėt e Hesiodit - "njomur me gjak dhe duke rėnė me duart e dy trupave qiellore. " Njė nga zotat quhej Eubulos, e shprehur nė mėnyrė tė ngjashme pėr tri fjalėt e pėrdorura nė Masonerine "e lashtė", e cila kishte njė referencė nė tempullin e Solomonit, i cili tė gjithė shkrimtarėt e lashtė pranojnė qe ishte I te njėjtit lloj tė universit.

  The Casmillusi i vrarė kishte kuptim tė njėjtė me Osirisin dielli-zot, dhe nė librat fenikas, babilonase, dhe egjiptian, dhe kosmogonise  janė disa referenca kurioze tė cilat mund tė jen tipike me rrethprerjen, pagėzimi Mithraic i gjakut, dhe Taurobolium apo pagėzimi i gjakut te demit , e cila ėshtė pėrmendur nė versionin Phrygian te riteve Kabirike. Kėshtu, nė autoritetin e philo Byblus, ne kemi legjenden e Kronosit qė ai derdh gjakun e djalit tė tij si sakrifice pėr Uranin atit tė tij dhe beri familjen e tij synet, dhe nga fjalėt e pėrdorura kjo duket se kishte vepruar simbolikisht me Misteret. Nė njė tjetėr legjendė, El castrates Urani ati i tij, nė mėnyrė qė tė fekondonte lumenj, nė tė cilėn ėshtė gjetur embrioni i parė tė jetės. Pėrsėri Bel Merodach hapi dragonin Tiamat, apo kaosin, nga e cila ai vazhdon. Nė Ritualin egjiptian i tė vdekurve ėshtė thėnė: "gjaku ėshtė si dielli."
  Shkrimtarė masonike na tregojne se simbolikisht jane Iniciuar duart e tij nė gjakun e Kasmillusit te vrarė. Kėto perėndi te vrara, si nė rastin e Osirisit dhe Adonisit, zakonisht vuajnė nė pjesėt gjeneruese, tregues i transferimit tė parimit tė jetės, dhe kjo ėshtė thėnė mithologjisht se kur dy perendite e tjera vrane Kasmillusin ata ikėn dhe ne gjoks pėrmbajnė organet gjenitale te tij nė Etruria, nė tė cilėn ne kemi pa dyshim njė njoftim tė kolonizimit.

  Perėnditė Kabirike ishin instruktore tė njerėzimit nė tė gjitha njohuritė e dobishme, rite magjike, ndėrtimin, shkrirjen dhe perpunimin e metalit, ndėrtimin e anijeve, muzikė, etj, dhe ut. Sanconiathon thotė se Urani ishte babai i skulptorėve, siē ishte Hirami Abiv babai i masonėve, punėtorėt metalurget, gdhendesit, dhe ngjyruesit, nė te vėrtetė ishin njė Kabir. Faber konsideron se termi marangos me tė cilin latinėt percaktuan nė pėrgjithėsi  nga Kabiri, dhe ai gjithashtu pohon se "tė gjitha ndėrtesat mė tė vjetra tė shquara tė Pellasgjise, Egjiptit, dhe Azise se Vogėl u atribohen Kabirianve ose Ciklopeve ndertues." <>

  Si edhe ritet e shpallura pėr tė udhėzuar nje kandidat nė yshtje tė tilla  ne e dimė qe janė pėrdorur nga Akkadianet e Babilonisė qė vetėm do tė tregonin identitetin e origjinės. The Hyde mėsimin ja atribuon Kabirit nė Gabri, Guebri, adhurures I zjarrit te diellit , dhe si zot i vrarė ėshtė quajtur Akmon, e cila fjalė gjithashtu do tė thotė njė kub prej tetė kėndesh, qielli apo Urani, prandaj ėshtė e barazvlefshme me Ur semite dhe Urim , dhe nė distancė tė Hiramit, babai i tė cilit thotė se Jozefi u emėrua Ur.

  Ėshtė thėnė se ceremonia iniciuse nė misteret e Samothrace zgjati tri ditė dhe qė u quajt "kurorėzimi," dhe se vallet mistike qė pėrfaqėsonin  mocionet e trupave qiellor ishin kryer reth fronit, i cili lidh ritin me astronomine. Njė gur – I bardhe u paraqit te inicohet si njė simbol i anėtarėsimit. Kosheret e bletėve janė ruajtur nė tempull, dhe shpella te brendshme ose tempuj tė shenjtė qe pėrmban njė dhomė pyramidiale si vendin e saj mė tė shenjte. Heckethorn pohon se nė degėn Phrygiane te kėtyre mistereve kishin njė pemė pishe tė prerė pėr tė formuar njė kryq, me figurėn e njė njeriu mbi tė, dhe e njėjta gjė pohohet nga Druidet britanike. Varrin e Midas nė Phrygia ėshtė i stolisur me, kryqe. Eusebius, tė cilėt mund tė shohin vetėm anėn e keqe te Mistereve, shkrimi I tyre ishte I te njejtit stil si ai laik modern mbi shkrimet e shenjta. Ection, thotė ,ai  themeloi Misteret Samothraciane, dhe Venusi i nisur nga anėtar i Uranit i cili u hodh nė det, prandaj njė Kristal i kripės ėshtė simbol i gjeneratės. Kėto janė ato qė Phrygianet festojnė si ritet pėr Attys, Cybele, dhe Corybantes. Shenja tė caktuara ishin, "Unė deri teni kam nje def. Kam pirė nje cimbali. Unė kam nje tabaka mistike. Unė kam rėnė nė shtrat." Shprehje tė ngjashme janė gjetur nė mesin e Druidve, dhe ishin tė njohur pėr inicimet Eleuseniane. Ato janė, alegori por jo ritet aktuale.

  Klemensi i Aleksandrisė duke folur pėr kėto Mistere thotė: - "E di se ka vrarė vėllain e tyre tė tretė ia mbuluan kokėn e trupin e vdekur me njė cohė tė kuqe, e kurorėzuan atė (ose rrethuan atė me njė kurorė), dhe mbajtjen ate ne majen e njė shtizė (apo duke mbajtur atė nė njė mburojė prej bronzi), e varrosėn nėn rrėnjėt e Olimpit. misteret janė vrasjet  dhe funeralet ."<<" Ars Quat. Kor. " v., f. 173. - "Nxiti," ch. ii., edhe "Eiusebius," prep. "OQ." c. iii., b. 2.>> Ku dy zota vrane njė te trete  referimi mund tė jete nė dy sezonet e dimrit.

  Babyloni. Ne tani do  te shohim bashkekohesit e Ciklopeve te Babilonise ose Kabiret. Berosus thistorina Kaldeas na jep te dhenat e qyteterimit Babilonas qe ka ardhur nga nje Zot gjysem njeri gjysem  peshk,nga burimet egjiptiane. Besimi i Akkadianve te vjetėr ishte e njė natyre magjike  Amuletat, si nė Misteret Kabirike, ka luajtur njė rol kryesor. Ata adhuronin elementet e natyres dhe shpirtrat, tė cilėt besohet tė jenė sunduar nga tre perėndi tė medha - Anu Suprem; Hea sundimtari e tokės nga anija e tij qiellore, dhe Mulgi Zotit tė nėntokės ose HadesI. Secila nga kėto kishte bashkėshorten e tij femėrore. Hea ėshtė homologu hebre I Zotit , ai ecėn me, bisedon me, dhe udhėzon njerėzimin, dhe njė himn, e cila ėshtė ndoshta mė i lashtė nė botė, pėrshkruan fuqinė e tij dhe mund me fitoren e tij me gjarprin me shtate koka, njė metaforė e gjetur ne mėnyrė tė barabartė nga Lapland, Thibet, Egjipti, India,Pellasgjia, dhe madje edhe Jukatani. Kėta Akkadian ishin, si Egjiptasit dhe Maya, ndėrtuesit e piramidave, dhe rrėnojat e Babelit ose Borsippa ėshtė po e kėsaj natyre. Ajo u quajt shtėpia e Bit-zida , dhe ka njė cilindėr  te lashtė i cili pėrfaqėson njė piramidė shtatėlarte, nė krye e tė cilit ėshtė njė dorė gjigande, dhe tetė besimtarėt, qė korrespondojn me perėnditė Kabirike e rrethojnė piramidan me adhurim.

  Lokaliteti i Babilonisė u dha atyre spekulime ne dy shtyllat e Medha, nė "malin e botės," nė verilindje, ose Ararat, tė cilat ata gjithashtu i quanin "shtėpia e zotave," dhe e cila ishte pėr ta atė qė Meru ishte tek Arianėt , dhe njė mali korrespondues nė jug perėndim, nga erdhi zbritja nė fushėn e Mulgi sundimtarit tė tė vdekurit, prejardhja e te cilit supozohet tė ishte ruajtur nga shtatė muret koncentrike, me njė portė nė ēdo mur. Tė gjitha malet e medha te Lindjes janė tė pėrfaqėsuara si vendbanimet e njė rrace spiritualiste.

  Nė njė periudhė tė largėt priftėrinjtė kishin pėrbėrė njė epike nė dymbėdhjetė libra plot me yje dhe pergjigja mbi te cilen ishte zoti-diell - nė Akkadian Isdhubhar, nė Heracles egjiptian, nė Tyrian Melcarth. Ajo fillon librin e parė apo muajin me rrethimin e Ghizdubar ose Isdhubhar nė Ereku - ėshtė drita qė mposht errėsirėn. Nė vendpushimet e dyta dhe tė treta heroi rehatoej tė Heabani profeti. Nė te katėrtin dhe tė pestin nuk ishtė luftė, figura e stuhise thelbesore. Nė te gjashtin dhe ne te shtatin ne kemi jetėn dhe ērregullimet e heroit ne Ishter, besohet se i referohen ndryshimeve tė  hėnės. Ishtari zbret nė ferr, si Ceres e Pellasgjise, qe kėrkon ndihmė nga Mulgi, dhe ėshtė i zhveshur ne disa pjesė tė veshjes sė saj nė ēdo portė tė shtatė mureve. Nė te tetin dhe tė nėntin kemi cudine e heroit ne njė kopsht Paradisial. Nė te dhjetin  heroi ėshtė transportuar mbi Stiks se ai mund tė kthehet pėr shėndetin nga Tamzi. I njėmbėdhjeti ėshtė njė llogari tė ngjashme tė pėrmbytjes qė ka Zanafilla.I dymbėdhjeti pėrkujton vdekjen e Heabanit.
 
Nė analogji me kėtė numėr shtaten e shenjtė, kulla e Babelit kishte shtatė tregime, dhe Herodoti na informon se Ecbatana nė Media ruhej nga shtatė muret koncentrike, secila prej tė cilave, siē ishin tregimet e Babelit, ishte pikturuar pėr tė pėrfaqėsuar njė nga shtatė sferat ose planetet. Misteret Mithraike pse proto-Mediana nė konceptimin e tyre, ishin ariane kur ne u njohem historikisht me ta, dhe ata kishin shtatė shpella e iniciuar per tė kontaktuar nga portat e njė piramidė tė shtatė vendeve, dhe gjykimet e fillimit janė allegorisuar pa dyshim nga ana e lashtė persiane poeti Ferdus, nė peshė-Khan, ose veprat e Rustam. Nė kėtė implikimi ėshtė e qartė se mitologjia ishte mė e lashtė se ngritjet e civilizimit te tyre qe simbolizonin ate,kėto janė te vjetra nė historinė e botės. Kulla e Babelit ose Borsippa ", e cila kishte mbetur e papėrfunduar qė nga vėrshimi," u plotėsua nga Nebukadnetsari, me shtimin e njė historie "sipas dizajnit origjinal", kjo e fundit pėrbėhej nga njė dhomė nė trajtė kubi si njė vend i shenjtė pėr Zotin , emėrimet janė prej ari.

Tempulli mė i vjetėr nė botė mendohet qe tė jete zbuluar nga ekskavatorėt nė Biaya nė Babilonine Qendrore. Muret e kullės sė parė u zbuluan kur ishin duke u pastruar. Mbishkrimi i parė nė sipėrfaqen e murit ishte vulosur te tulla me emrin Dungi  e 2750 BC Pak mė e ulėt u shfaq njė pjesė crumpled prej ari me emrin Sim Param tė cilėt jetonin nė 3750 BC (Kronika Fytyra e Errėt ", 15 gusht 1908.)

 "Shtatė monarkitė e Medha," Profesor George kushtet Rawlinson Kulla e Babelit e "Birs-i-Nimrodi," ne tempullin e lashtė e Nebos nė Borsippa. Ky ishte njė katror i pėrsosur me shtatė ascents ose faza, 272 metra nė bazė, ēdo mėnyrė, tė katėr kendet pėrballeshin pikat kardinale, dhe shtatė faza ne njė lartėsi prej 156 metra, mė e larta e tė gjitha ishte nje kub i pėrsosur dhe Sanctuari e Perėndisė. Marrėveshja Rawlinson ėshtė si mė poshtė: -



FAZA. NGJYRA. PLANET.

Bodrum Zi, Saturni.
Faza e dytė, Orange, Jupiteri.
Tretė "tė kuqe tė gjakut, Marsi.
Sė katėrti "Artė, Dielli.
Pestė "Yellow Pale, Aferdita.
Gjashte "kaltra, Merkuri.
Shtatė "Silver, Hena.

  Njė plan i ngjashėm simbolik ka ekzistuar nė Indi, pėr ne gjejmė shtatė gjykatat tė cilat , ose  ajo qendrore, nuk ka kulm. Nė Egjipt, ne Piramidat me tė lashta, Saccarah, pėrbėhej nga shtatė faza, e njėjta  gjė dhe nė mėnyrė tė barabartė kanė ekzistuar dhe nė Meksikė.

  Tė gjitha punimet e mrekullueshme te punuara nga Hea Perėndia e tokės janė kryer nė bazė tė njė fjale omnifike, e cila do tė duket se kane humbur nė Magi, edhe pse priftėrinjtė e Egjiptit tė lashtė duket se kanė pohuar se ata e pushtuan, dhe ata kishin njė zot "emri i tė cilit ėshtė i fshehur." Besimi hebre pėr fuqinė e pashprehur e emrit JHVH, Perėndia e tyre - Yahvah, Yihvah, ose si ne, gabimisht, e pėrdorin atė Zoti, duket se do tė jetė i bazuar nė kėto besime.Yahvah.

Asirisa.

Njė bashkim i plotė i besimeve Akkadiane dhe semite kishin ndodhur para 2500 BC, dhe popullata ishte bėrė e njohur si Kaldease. Asiriane,nga Babilonia e civilizuar, u rrit nė pushtet, edhe pse fillimi i saj i saktė nuk ėshtė gjurmuar. Rreth 1820 pes, Samsi-Vul ndėrtoi nė Assur njė tempull pėr Anu dhe Vul, dhe Iritak ndėrtoi njė tė quajtur "Shtėpia e shpėtimit." Samsi-Vul  ka riparuar edhe tempullin  Ishter pastaj nė Ninivė. Rreth 1350 para erės sonė Budil  ka ndėrtuar njė pallat nė tė cilėn pasardhėsit e tij Assur Vul-Nerari I.u zgjeruan qė djali i tij Shalmaneseri 1300 pes ende tė shtrihej mė tej, ai gjithashtu ka restauruar tempullin e madh tė quajtur "Mali i botės", ai mė tej ndėrtoi qytetin e ri tė Caleh, rreth 18 milje nga Ninive, ku nderoti njė pallat nė vendin e fundit, dhe  riparoi  tempullin e Ishter atje. Djali i tij Tugulti-Ninip {49} mori titullin "Mbret i Kombeve , mbreti i Sumar dhe Akkad, dhe pushtuesi i Karduniyas" (Babiloni). Ndėrtues tjetėr i madh ishte Tiglutli-Pileser, 1120 pes, ai rindėrtoi tempullin e garancive, pas kalimit tė viteve 701 dhe ngriti atje dy kullat pyramidiale, ai gjithashtu pėrmirėsoi pallatet e garancive dhe Ninive, dhe e la vendin e tij tė shquar nga monarkite e botės. Tabletat e tij, nė Muzeun Britanik, pėrfaqėsojn atė me njė kryq Maltes qė varet nga gjiri, dhe nuk ėshtė gjithashtu njė dekorim nga ndonje mbret tjetėr qė e ka si dekorim.

  Nuk ėshtė njė konfirmim disi i shquar i Asirianeve tė antikitetit tė sistemit masonik e shenjtėrimit  ku gjendet nė mbishkrim. Kur Kiri, mbret i Persisė zbuloi  themelet e paraardhėsve tė tij tė hershm nė Asiri,-Bani-Pal, ai thotė: - "unė kam hedhur themelin dhe e bėra tė qėndrueshėm me tulla, me birrė, verė, vaj, dhe mjaltė ."<<" tė dhėnat e kaluara, "iv, f. 171.>> Ne mbishkrime tė tjera jane pėrmendur, dhe per sakrificėn e kafshėve. themeli i Cilindrit Naboniadus, njė mbreti Babilonas i pushtuar nga Cyrus, flet pėr zbulimin e gurit- themelit te tempullit ndėrtuar nga Naram, i biri i Sargon te Akkadias pushtuesit semite tė Babilonisė 3200 vjet mė parė. Germimi i fundit thuhet se ka nxjere te dhenat e Babilonise 8000 PK

  Diēka e natyrės sė fillimit duhet tė ketė ekzistuar nė mesin Augurs dhe skribėt e shenjtė. Profesor Sayce Hibbert ne ligjeratat e tij ka kėtė qėllim - Njė tabletė thekson se njė parandjenjė duhet tė jetė, "e pastėr pa tė meta me prejardhjen nė dorė ose kėmbė," dhe flet nė kėtė mėnyrė se vizioni qė I ėshtė shpallur atij para se ai ishtė "i inicuar dhe i udhėzuar , nė prani tė Samas Rimoni, nė pėrdorimin e librit me majė shkruese, "nga" vinin sekretari i, e udhėzuar, i cili mban shenjtėroren e perėndive, "kur ai ėshtė bėrė pėr tė zbritur nė njė imitim artificial te ulėt ne botėn qe nuk sheh "me altarėt nė mes tė ujėrave, thesaret e Anu, i Bel, dhe Hea, pllakat e perėndive, shpėrndarjen e orakullit te qiellit dhe tokės, dhe pema kedri, tė dashurit e perėndive tė medha, qė duart e tyre kanė shkaktuar ritet. " Mendohet se ēdo shenjė e zodiakut babilonase kishte qėllim tė tij tė veēantė tė priftėrinjve, nė tė dymbėdhjetė shenjat.

  Nė shumė e shumė vende nė stabilitetin e pėrjetshem dhe fuqinė e hyjnisė u pėrfaqėsua nga njė bllok katror apo gur kubik. Maximus Tyrius duke folur pėr adhurimin e disa zotave nga Arabėt thotė - "Statuja qė kam parė atje ishte njė gur katror." Phurnutus ka folur pėr trajtėn e Hermesit ose Merkurit - "Si figura katrore tregon ngurtesine e tij. Mėnyra qe ai donte ishte se duart ose kėmbėt te ekzekutonin atė qė ai ishte urdhėruar te bente" <>

  Pėrafrimin e disa periudhave shumė tė lashta ne lulėzimin e Mistereve Kabirike mund tė formohen mbi  wat-Nagon te Kamboxhias ku pėrmbajn skulptura Kabirike nė arkitekturėn e saj, e peshkut-njeri apo Dagonit tė Babilonisė, dhe nė mėnyrė tė barabartė me ēdo komb, duke pėrfshirė edhe Mayat e Amerikės, zoti majmun. Askush nuk e di se ēfarė kane ndertuar njerėzit ne ate vend, por Blavatsky, i cila ėshtė dėshmi e mirė nė njė pikė tė kėsaj natyre, pohon se kushdo qė e ka ndėrtuar Nagon-wat ishin tė njėjtės fe dhe race si ata qė ndėrtuan faltoret e lashta, piramidat egjiptiane, dhe rrėnojat e Ellora, Copan, dhe Amerikėn Qendrore.

  Egjipt. Nėse  kthehemi tani nė Egjipt ne gjejmė nga studiuesit se kane pranuar se popullsia e hershme e tij e njohur ishin aleate me Akkadet e Babilonisė, nga gjuha dhe religjioni. Pėrveē afinitetin e koptikeve lashtė tė fjalės kineze dhe Kaldease, ėshtė pranuar se para se te adhuronin Osirisin ato ishin te pėrgjithshem, dhe kjo ėshtė aq e vjetėr sa Menes mbreti i parė i Egjiptit, kishte njė identitet tė fesė, dhe se shtatė perėndite e Memphisit pėrfaqėsonin adhurimin e Ptahut - poēari qė krijon botėn nga e veza e kėsaj bote - dhe perėndite e tij tė vogla, janė identike me perėnditė e Kabirike.Ne Lashtėsinė mė te hershme te Egjiptit do tė duket qarte pėr t'u provuar nga mutacione tė metodave tė tė shkruarit, pėr Egjiptasit alfabeti i tyre pėrveē kastės sė Priftėrinjve dhe Domatik, ishin te rezervuara nga sistemi simbolik Hireoglafik pėr gjėra tė shenjta: ai Domatic u pėrdor mė pas pėr ēėshtjet laike, dhe hieratik pėr dorėshkrimet e tyre tė shenjta.

Kėtė alfabet tefundit ata e transmetojne nė Feniki, nga ku pėrmes Greqisė dhe Romės, nė njė gjendje tė ndryshme por  gradualisht, formon karakteret e kohės tonė.Por kur u vendosėn nė Babiloni Akkadianet ata ishin pushtuar tashmė nga alfabeti nė formė pyke, edhe pse lokalitetin e saktė ku u zhvillua kjo ende nuk ėshtė vendosur, ėshtė e mundur qė ata tė kene realizuar atė me gjuhėn e tyre dhe fenė nga mėnyra se Bactria  primitive e coi ate ne shtepine tyre nė malėsitė e Kaukazit, apo ato tė Azisė qendrore.  Sesu Egjiptian, Nabu Babilonase, tė Akkadianet dhe arianet Ak, dhe diagramet kineze jane quajtur Kouas,te futura nė menyre primitive YH-Mbreti nė njė periudhė tė mėvonshme, tė gjithė kanė tė njėjtat lidhje dhe janė tė pėrfaqėsuar nė mėnyrė tė barabartė me tetė linjat paralele .

Rituali I te vdekurit ose i Manifestimeve tė Lehta, pėrmban aluzione pėr plejadė Kabirike te Arushes se Madhe apo shtatė yjeve, tė cilėt janė po aq sa shtatė bijtė e Ptahut, tė shtatė frymėrat e Ra, tė shtatė shokėt e Mbretit Arthur, shtatė Hohgates e amerikes, shtatė Lumazi apo udhėheqėsit e kopesė ylli i Asirisė, ata gjithashtu mund tė aplikojne nė shtatė Amashpands tė Persisė, tė shtatė Rishis tė Indisė, dhe shtatė frymėra qė rrethojnė fronin e Perėndisė. Z. W. St. Chad Boscawen pohon se nė njė periudhė tė largėt, njė marrėdhėnie e ngushtė  ka ekzistuar  mes  Egjiptit dhe Kaldeas, pika e kryqėzimit tė dy qytetėrimeve duke qenė nė gadishullin e Sinait. Legjendat e vjetra e Kaldesė dhe himnet e vjetra e Eridu tė cilat, nė dėshminė e baltės, janė caktuar ne njė periudhė prej 6.000 vjet pes, Eridu, si Memphis, e quajti "Qytetin e Shenjtė," dhe nė Kalde, ne gjejmė njė zot me emrin Asari dhe nė Egjipt Heseri ose Osiris, ndėrsa nė Indi ne kemi Iswari.

  Nė periudha tė largėta tė cilat ne po ju shkruajmė ne nuk kemi ndonje artifakt me shkrim tė natyrės sė Misterieve te praktikuar si nė vendin e Egjiptit ashtu edhe tė Kaldese, dhe ne duhet tė gjykojmė ritet e fshehta, nga ajo qė ne mund tė konstatojmė prej tyre nė njė periudhė tė mėvonshme; ne e dimė, megjithatė, se ajo qė ishte e zbatueshme pėr perėnditė Kabirik tė Pellasgjise dhe Kaldesė ishte gjithashtu e zbatueshme pėr shtatė bijtė e Ptahut nė Memphis. Sanconiathon na informon se nė kohėn e njė prej Hierofantve mė tė lashtė, ata kishin korruptuar Misteret e tyre duke sjellė bashkė afeksionet kosmogoniale me traditat historike, nga e cila do tė shohim se para kohe kishin devijuar nga rituali Kabirik. Ėshtė shumė i rėndėsishėm se Egjipti ka qenė mė i begatė nė periudha qė pasoi aderimin e mbretit te tyre Menes i parė. Shumica e artit tė njohura nė kėto ditė, dhe disa tė cilat qe ne nuk i dimė, janė foto nė varre tė hershme, dhe kėto pėrfshijnė miniera ari dhe shkrirjeje minerali, pretendimet Kabirik, nga tė cilat ne e pranojmė Tubal-kainit si babai I Hebrenjeve.

  Kjo ishte porosi e kastės sė priftėrinjve qe te Inicoje mbi njė Faraon tė ri, siē ishte rasti nė Babiloni, dhe ka gjurmėt e simbolikė tė artit qe gjendet nė kohėt e hershme. Kėshtu rregulli i kubit ishte simbol i shenjtė i sė Vėrtetės, dhe na thuhet nga Diodorus se alfabeti i lashtė hieratik, dallohet nga ai Domatik ose i pėrbashkėti i kėsaj natyre, si ato qe jane bėrė nga pėrdorimi i mjeteve tė marangozit, dhe rasti shpatave , darėve, ēekiē druri, daltė, dhe katrore. Rrėnojat mė tė vjetra  pėrmbajnė simbolet e masonėve, tė tilla si pika brenda njė rrethi, trekėndėsh, mistri, tau, dhe tau- trefishtė. Ne i japim kėtu njė pjesė te kapitullit tė parė tė librit e tė vdekurve, puna ėshtė e njė karakteri i pėrbėrė dhe e perziere me teologjinė Memfisiane te Ptahut dhe me atė tė Amen Theban, dhe teologjine Osiriane. Kopjet gjithashtu ndryshojnė nė pėrputhje me pozitėn shoqėrore e tė vdekurit pėr tė cilin kopjet e varrimit ishin tė synuara.

  "Unė jam njė prift nė Abidosit nė ditėn qė gėzohet toka,
   Unė po tė shoh vende tė fshehta tė rajonit dredha-dredha,
   Unė urdhėroj festivalin e shpirtit, Zotit tė tokės I bindet,
   Unė dėgjoj parullat nga rojet mbi mua,
   Unė jam Arkitekt I madh ndesh e Sochais, (Ptah.)
   Ndėrtoj atė nga rezervat. . . . . (ligji i tempullit.)
   Oh! ju clirimtare te shpirtrave,ju Ndėrtues nga shtėpia e Osirisit,
   Ēliruar shpirtin e Osirian. . . (Emri i vdekur.)
   Ai ėshtė me ju nė shtėpinė e Osirisit,
   Ai e sheh siē e shihni, dėgjon si ju dėgjojnė,
   Ai qėndron si ju qėndroni, ulet si rri ulur,
   O! ju qė i jepni mish dhe pije,
   Pėr shpirtrat e ndėrtuar nė shtėpinė e Osiris, (gurė tė gjallė.)
   Japin ushqim dhe pije nė kohė pėr Osirisin. . .
   Unė nuk e llogarit arsyetimin tim nė shumė pjesė,
   Shpirti im qėndron ne katror nė fytyrėn e TBE gjyqtarit,
   Ajo ėshtė gjetur e vėrtetė nė tokė. "(Simbolizmin Guild.)

  Njė tjetėr pasazh thotė - "Si dielli vdiq dhe u ringjall ditėn e djeshme, kėshtu qė njeriu vdes dhe ngrihet pėrsėri." Ka shumė pasazhe nė rituale tė cilat nė mėnyrė tė qartė thotė inicime sekrete. Pėrfaqėsitė e Hall Gjykimi i Osirisit -  Master i jetės, Mjeshtėr i tė gjithave, nė tė gjithė krijimin e tij, emrat, funksionet, diademat, stolitė, pallatet, etj, ėshtė e njė karakteri shumė mbresėlėnės, dhe ėshtė pėrfshirė me krishterimin kohe mė vonė. . Nė disa nga MSS papirus, si nė hieroglifet dhe karakteret hieratike, 3 - 4.000 vjet te vjetra, fryma e shfaqur pėr justifikimin qėndron midis Isis dhe Nepthys foto me shenjėn e njė ndertusi tjetėr, nė disa tė tjera ai ėshtė mbajtur deri te dy krahėt, qė pėrfaqėsojnė dy krahet, nė kėtė deklaratė me shkrim qė ai qėndron "katror" para gjykatėsit e tij.

  Ēdo reth i Egjiptit, kishte Trininė e saj tė Perendive: - Theba, nė shekullin e 14-tė kishte "zotin e fshehur," Amen, "Beresin e tė gjitha gjėrave, Ti je vetėm njė", Muth (nėna) Natyra Nėnė, Khensu (fėmija): nė shekullin e 4 pes ne kemi Amen ose Khepura (krijuesi); Tefunt (lagėshtia); Shu (tė lehta). Abidosit kishin Osiris, Isis, Horus dhe. Elefanti - Khnum ose Chnoumis; Anuka ose Anocuis dhe Hak. Heliopolis kishin Tum ose Harmachis, Nebhetp, Horus. Memphis kishte Ptahun nga Merenphtah, Nefer; Atum.

  Edhe pse ky kapitull ka drejtuar nė gjatėsi tė mėdha diēka duhet tė thuhet se arkitekturės sė kėtij populli tė jashtėzakonshem. Strukturat e vjetra tė cilat mbeten janė piramidat, dhe mė e lashta e kėtyre ėshtė ndoshta 8000 vjet tė vjetra, dhe mund tė pėrshkruhet si njė muranė thjeshtė me gurė. Ndjeksja tjeter eshte piramida e madhe e Ghizeh, e cila ėshtė quajtur njė Bibėl guri, masonėt mund ta quajnė atė nje religjion te mrekullueshm fetar, shkencor, astronomik dhe Tracing-bord. Sipas Herodotit ai u ndėrtua nga Keopsi, tė cilin priftėrinjtė e urrenin, pasi ai kishte qene shkaktar qe tė gjithe tempujt  tė jenė tė mbyllur gjatė ngritjes se saj, datėn e llogaritur nė 3324-4325 BC Ėshtė thėnė se arkitekti ishte Khufu-ankh, njė Osirian, i cili u varros afėr saj. Cheopsi ishte me siguri njė Osirian, ndėrsa priftėrinjtė ishin kundėr ketij adhurimi. <<"Egjipti," Wm. Oxley, f. 87.>>

Tė gjitha piramidat kanė priftėrinjtė e tyre zyrtar e bashkangjitur, dhe madje edhe nė kohėt mė tė hershme shuma pėrralla bujare janė mbi kėto struktura, dhe mbi tempujt e tyre. Kėto tė fundit ishin tė ndarė nė tri pjesė: - 1, nė oborrin e jashtėm, jo ​​gjithmonė mbuluar, 2, trupin e tempullit, 3, vendin e- Shenjtė dhe tempullin e perėndisė per nder tė cilit tempulli ėshtė ndėrtuar. Tempulli i Jeruzalemit kishte karakter analog. Arkeologėt konsiderojnė si bėrthama parahistorike e vendit te- shenjtė, dhe dhomat e tjera gradualisht filluan tė ngriheshin rreth tij. Piramida ishte modeli mbi tė cilin kane vepruar ndėrtuesit, muret me pjerrėsi dhe ngushtimin lart.

  Ka mospėrputhje tė rėnda nė mesin e mėsuar nė lidhje me kronologjinė e kėtij kombi, pėr shkak tė mosmarrėveshjeve te dinastive tė caktuara tė mbretėrve qe ishin ne pushtet njėkohėsisht, por piramida e madhe e Ghizeh, pavarėsisht nga mosha e saj reale,tregon njohuri tė mrekullueshme tė gjeometrisė, astronomisė , dhe  Masonerise operative. Graniti mė i vėshtirė ka qenė gdhendur me saktėsi matematikore tė tillė qė njė teh thike nuk do tė hynte nėper nyjet, dhe njerėzit e shkencės supozojnė se ata kanė zbuluar nė ndėrtimin e saj provat e tė mėsuarit tė barabartė me atė tė ditėve sė sotme. Numri 5, dhe shumfishin e saj, ėshtė baza radikale e matjeve tė saj, pikėrisht ashtu si eshte ngritur ne Tabernakullin Israelit , neTempullin e Solomonit .

Ne piramidė ėshtė gjetur njė shprehje e saktė matematike diametri I te ciles eshte ne proporcion te sakte me perimetrin e saj qė 1 ėshtė sa  3,1459 {SIC}. Ajo ėshtė e orientuar saktė, qė ėshtė ne katėr anėt e saj ku pikat kardinale jane te kundertat e saj, dhe kjo ndodh dy herė nė ēdo vit, nė njė periudhė prej 14 ditėsh para pranverės, dhe 14 ditė pas ekuinoksit te vjeshtes, dielli pėr njė periudhė tė shkurtėr duket sikur eshte pushim me shume ne kulmin e piramidės, si tė ishte piedestal i saj. Ajo ėshtė ndėrtuar nė mėnyrė qė pesėqind milionė inē piramidale, ose njėzet milionė kubitė, paraqesin boshtin polar te tokės. Lartėsia e shumėzuar me dhjetė deri nė fuqinė e saj te nėntė jep distancėn e diellit nga toka (rreth 92 ½ milion milje). Nė qoftė se kohėzgjatja e ēdo linje tė saj, baza ėshtė e ndarė nga katėr kubitė e 25 inē qe i jep gjatėsinė e saktė tė njė viti diellor, nė ditė, orė, minuta, dhe sekonda. Gjatėsia nė inē te tė dy linjat diagonale, tėrhiqet nė bazė, jep saktėsisht numrin e viteve zėnė nė njė procesion tė plotė tė ekuinokseve, ose 25.826 vjet ½. Hyrja ėshtė hartuar nė mėnyrė qė ajo tregon dredhim te boshtit polar te tokės, dhe gurėt e Masonerisė mbi formėn e hyrjes tė monogramit te Osirisit, ai ėshtė njė kub mbi tė cilin janė dy katrore.

Dhomat janė tė bazuara nė mėnyrė tė barabartė me llogaritjet matematikore tė ndėrlikuara, dhe fakte tė ndryshme astronomike janė simbolizuar nė kombinime te pjesėve tė saj tė ndryshme, por pėr kėto veēori lexuesi duhet tė konsultohet ne disa prej veprave tė cilat janė shkruar enkas pėr kėtė temė. Nė dhomėn e Mbretit ėshtė konsideruar nė pėrgjithėsi njė pastor i iniciuar, por ėshtė thėnė gjithashtu qė pėrbėjnė njė standard tė masave tė thatė. Edhe kjo duket profetike dhe thuhet qe gjendet ne matjet e tij, por pasi kjo ėshtė mė sė paku dhe disa nga kėto korrespondenca tė ndryshme tė pasigurta ne nuk do ta trajtojme ketu .

  Herodoti thotė se ai mori 300.000 punėtorė pėr tė ndėrtuar strukturat nė 30 vjet, dhe se njė e treta e njerėzve tė kohės ishin tė punėsuar nė bėrjen e njė rrugė e shtruar me blloqe. Duke vėnė nė dukje punėn e tij tė mrekullueshme, ne mund tė pyesim, nėse kjo piramidė ėshtė vetėm 5.000 vjet e vjetėr, ēfarė moshe ėshtė puna e mureve Ciklopike?
  Por Piramida e Keopsit ka ndikim shumė mė tė rėndėsishem ne Masonerinė spekulative se ēdo gjė qė kemi thėnė deri tani, dhe pse fshehtėsitė e priftėrinjve tė Egjiptit ishin absolute, por nuk ėshtė krejtėsisht i pakalueshėm. Kjo fshehtėsi u nda nė mėnyrė tė barabartė e tė rrepte nė Memphis, Thebe, dhe Heliopolis, dhe kur Pitagora u iniciua per te aplikuar keto te fshehta ai u referua nga e para deri tek e fundit. Arkitekti i Keopsit mishėroi Misteret Osiriane nė gur te pavdekshėm, siē bėri edhe ndėrtuesi te Borsippa babilonase, dhe projektuesi i shpellės persiane e Mithras. Dhe tani diēka reth mistereve tė Egjiptit, tė pėrfaqėsuar nga kjo piramidė.

Hyrja dhe kalimi i saj nė pėrputhje me shkronjėn Y, ose "dy shtigjet" e Pitagorės dhe mėnyra e gjerė dhe e ngushtė te Mistereve Pellasge. Rruga poshte tė ēon nė njė dhomė tė nėndheshme,dyshemeja e cila ėshtė e pėrafėrt dhe e pagdhendur, siē ėshtė I perafert muri i gurit tė njė mason. Pasazhi  I pare ngjitur te ēon  nė njė dhomė tė mesme me emrin e Mbretėreshės, ose Isis Zonja tonė, dhe mbi tė ėshtė dhoma  e mbretit me sarkofag bosh e Osirisit, mbi tė gjitha janė pesė dhoma te fshehta te dimensioneve tė vogla. Dr Oliver pohon se PISCIS vesica hyn nė hartimin konstruktiv tė dhomės tė Mbretėreshės. <<"Fytyra e Errėt" Thesarit, "f. 241.>>

E gjithė  struktura e brendshme mbulon njė alegori shumė tė rėndėsishme. Ajo eshte treguar kohėt e fundit nga WM Brother Adams, dhe duke pasur miratimin e pėrgjithshėm tė Profesor Maspero, ka njė marrėdhėnie mes  strukturės sė brendshme tė piramidės dhe ritualit tė vdekurit, ose  Maspero thotė se, "si njėra dhe tė tjera kanė lidhje me njė shtėpi ideale e cila ishte konceptuar nga Horusi per ta ngritur ne nder te atit te tij Osiris "dhe Adams thekson se, arkitraun e fshehur, pasazhet ne veri dhe jug zbatohen nė mėnyrė tė barabartė nė tempullin qiellor, dhe homologut tokėsor. Ky ėshtė nė fakt mishėrim, ndoshta 6000 vjet mė parė, bashkėtingėllon tek Masoneria spekulative dhe operative me besimin  shpirtėror tek Osirisi.

  Simbolet fetare te Egjiptit, sipas Z. William Oxley qe punoi nė Egjipt, ndryshimet me rotullimin e diellit nėpėrmjet shenjave tė zodiakut,ky pohim vėrtetohet nga shumė dėshmi. Epoka e Osirisit dhe Isisit ėshtė mitike, por ata janė tė pėrfaqėsuar si prindėr tė binjakėve Horus dhe Harmachis. Nė vitin 4565 para erės sonė dielli hyri tek konstelacioni i Demit, dhe Demi u bė emblema e Osirisit. Kur hyri tek Ujori 2410 pes, dhe Ram bėhet emblema Amen nė Thebe. Kur hyri tek Peshqit 255 pes, dhe ne kemi ne forme-krokodili  perėndite, dhe peshku ėshtė njė simbol i krishterė. Egjiptianėt  pėrcollen diēka tė kėsaj natyre tek Herodoti, i cili e regjistron atė si njė legjendė kurioze: Heracles ka dėshiruar pėr tė qene nje zot mė i lartė, ai duke qenė njė nga 12 Perėndite e vogla; nė gjatėsi pėr tė pėrmbushur lutjet e tij,ai zbuloi se kishte veshur nje lekure supreme me kreun e Ram. Godfrey Higgins i ndjeri supozon nė Anacalypsis e tij qė kur dielli hyri tek Demi ai gjeti  nje njeri zezak si Budha I zi, dhe kur ai hyri ne Dash ai e gjeti akoma me tė zi, por me hundėn si shqiponjė dhe flokė tė drejtė si njė Krishna bukur.

  Zbulimet e fundit tė kolonelit Ram tregojn se Sfinksi ėshtė njė nga monumentet mė tė lashta tė Egjiptit, siē ishte e vjetėr nė kohėn e Keopsit, dhe ka njė pllakė qė tregon se u riparua nga Faraoni Chephren. Ajo pėrfaqėson, ate pėrballė diellit nė ngrritje, zoti Ra-Harmachis dhe ka nė bazėn e saj tė disa dhomave tė latuar nė shkėmb, varret e mbretėrve dhe priftėrinjve tė pėrkushtuar nė adhurimin e Harmachis.

  Gjatė dinastisė 5 i Mbretėrve tempuj tė vogjel janė ngritur, si nė Esneh, disa piramida, dhe njė tempull Osirian nė Dendereh. Ka njė mbishkrim tė dinastisė 6 nė Muzeun Ghizeh, nė tė cilin Una, njė njeri i popullit, pėrshkruan se si ai kishte qenė i dėrguar nga Pepi I. pėr tė prerė, dhe pastaj tė pėrcjellė, njė bllok prej guri pėr varre mbretėrore, ai dha detaje per mėnyrėn sesi te realizohet kjo, me aftėsi inxhinierike, rreth 3400 pes, me stilet e veta "shefi i punėtorėve mbretėror." Usertesen I., ndoshta 3.000 BC, hodhėn themelet e tempullit tė diellit nė Heliopolis, dhe supozon veten tė jetė biri i dyfishte Harmachis, Mbreti ndėrtoi te njejten nga pjesa e pėrparme e tempullit tė Karnak, i cili mat 1.200 metra nga 348 kėmbėt, ai zgjeroi edhe tempullin e Ptahut nė Memphis. Profesor Norman Lockyer, FRS, konsideron se si Karnak ėshtė e orientuar pėr tė marrė drejtpėrdrejtė boshtin e diellit nė sezonin kur preku horizontin, pėrballė portės se tempullit, ajo u ndėrtua 3.700 PK

  Mbikėqyrja e zejtarėve egjiptian nga zyrtarėt mė tė lartė ėshtė shfaqur nė tempullin rockcut e Rekhmara, si 3400 vjet mė parė Vezirit tė Thebes qe ėshtė  pėrfaqėsuar me tė gjithė shėrbėtoret e tij, "jane inspektuar tė gjitha zejtaritė qe jane bėrė nė tempullin e shtėpisė sė Amenit, dhe mėsoi ēdo njeri detyrėn e tij nė lidhje me tregtinė e tij. " Mbishkrimin e tij konkludon: "Unė nuk kam lene vepra te kėqija pas meje, mund tė shpallem i drejtė dhe i vėrtetė nė gjykimin e madh." (Boscawen nė Globe, gusht, 1900.)
  Disa shekuj mė vonė Labirinti i njohur u ngrit, ajo pėrfaqėson plot dymbėdhjetė yje, dhe dymbėdhjetė perėnditė e medha, dhe pėrmban 3.000 dhoma me njė piramidė te lartė te gdhendur si zėvendėsues.

Si dėshmi se priftėrinjtė kishin njė besim monoteist ne do citojme fjalėt e mėposhtme rruga mbi portėn e tempullit tė Medinet-Abou: - ". Ėshtė Ai qė ka bėrė gjithēka qė ėshtė, dhe pa Atė asgjė nuk ėshtė bėrė" Tempulli Luxor ėshtė mė i madh mbi tokė, por hapėsira nuk na regjistron njė tė dhjetėn e punimeve tė forta ne kėtė rrace tė mrekullueshme. Emrat e arkitektėve tė shumte janė tė ruajtura dhe Brugsch, Leiblein, dhe Lepsius, japin tridhjetė e katėr emra, disa prej tė cilėve ishin aleate me faraonėt ne pushtet. Marrėdhėniet tregtare kane ekzistuar me Kinėn, si qeramika, dhe vepra tė tjera tė artit, janė gjetur nė varret e shumtė tė lashta.

  Nuk ka tė dhėna te njė artisti me emrin Iretsen, prej rreth 2.800 para Krishtit, nė tė cilėn ai thotė: - "Unė e di  misterin e Fjalės hyjnore, dekretet e festave fetare, dhe ēdo rit kryet aty , dhe unė kurrė nuk jam larguar prej tyre unė e di se si prodhohet nje formė qe vjen me radhe ne hyrje dhe ne dalje, kėshtu qė ēdo anėtar shkon nė vendin e tij unė e di sesi mendon, pa njė tė dytė, e cili frikesohet nga tė pabesėt,.. edhe duke paraqitur. Unė e di marrjen e Amulets, me tė cilėn mund tė shkojė tek zjarri dhe nuk do tė japė flaken e saj, qė dhe uji nuk do ta shkatėrrojė. Unė jam njė artist i urtė nė artin e tij, njė njeri qe qėndron mbi tė gjitha njerėzit nga tė mėsuarit e tij. "

Njė pasazh kėtu mund tė referohet vetem ne daljet dhe hyrjet e shpirtit nė ekstazė, si nė Yogism tė Indisė, dhe Amuletat kundėr zjarrit dhe ujit do tė duken si pėr t'iu referuar gjyqit fillestar nga zjarri dhe uji tek Misteret. Por nė ditėt tona tregime shumė tė jashtėzakonshme janė thėnė nė lidhje me priftėrinjtė e Japonisė, dhe njerėzve tė tjerė mė pak tė civilizuar, duke ecur mbi qymyr tė ndezur dhe nuk demtohen. Nese e pyes veten se si ky artist do tė interpretojė hartimin simbolik te mėposhtem me njė monument te lashtė? Njė luan i mban nė njė dorėshkrim ne crux-ansata, dhe me doren tjeter merr nje njeri te shtrire,koka e te cilit eshte afer nje altari, nė qoftė se luani ka qėllim pėr tė ngritur njeriun, nė altar qėndron njė Zot qe pėrshėndet me shenje njė zejtar. <>

  Zhvillimi mė i lartė i qytetėrimit egjiptian ishte gjatė kohės patriarkale qė shtrihen nga dinastia 4 nė dinastinė 12, thonė se nga 7.000 nė 2.400 pes, dhe nė lindje tė Egjiptit filloi tė prekej nga ndikimi i huaj. Mbretėrit kishin "Gjykatat e Arkitekteve," tė profesionit te tyre duke u mbajtur pėr nder kėta oficere shpesh punonin me familjen mbretėrore. Gjatė gjithė periudhės qė ne kemi quajtur pozitat mė tė larta tė shtetit ishin tė hapura pėr intelektin, dhe njeriu mund tė aspironte me perulesi pėr tu bėrė Gjeneral, Gjykates i Arkitektit, apo ndonje shkrues mbretėror: Mbretėrit ishin etėrit e popullit, dhe njė ushtar i suksesshėm mund te behej arkitekt, si ēmimi mė i lartė, njė "Companion Royal," ose njė "nje shoqerues I vertet mbreteror," dhe I lidhur ngushtė me Mbretin. <>

   Njėkohėsisht drejtimi i kulturės egjiptiane ishte ai i Scytho-Hitit  Mbretėria e madhe, tė barabartė me Egjiptin, nė metale, ndėrtesat, artit, dhe kapiteni Conder thekson se pika brenda njė rrethi,, ishte simboli tyre fonetik pėr "Njė, "ose i Perėndisė dhe yllit me pesė cepa,, simboli i" tė ", qė nėnkupton ose poshtė, ose prejardhjen , dhe simboli Qipriot i dy trekėndėshave qe bashkohen nė kulmin e tyre,, por pa fund,, ishte karakter Hitit pėr mbrojtjen e njeriut nga. <<"Luciferi," ix.>>

  Njė periudhė e gjatė e errėsirės historike , eshte zbuluar se njė racė krejtėsisht e dallueshme nga egjiptianėt qe kishin marrė ne zotėrim malėsine nė veri tė Tebės, nė mes tė dinastisė 7 dhe 9. Ata ishin njė rrace e gjatė, te fuqishem, i ngjanin Libianeve dhe njerėzve te Amonit, kishin flokėt me onde kafe, hundė e shquar si shqiponjė, dhe perdornin sėpata stralli dhe perpunonin bakrin. Ata kishin bere poēari, punėtorė guri, dhe metallurge. Nė njė kuptim ritualistik ata ishin kannibale, dhe thyenin kockat e organizmit tė njeriut pėr nxjerrjen e palcės.Per kete race jane bere zbulime kohėt e fundit dhe ishin Nubt, njė qytet i cili ishte i pėrkushtuar nė adhurimin e Setit dhe e cila ėshtė pėrmendur nė njė nga Satirat e Juvenal, si origjina e luftėrave te tmerrshme, dhe orgjise kanibale.

  Pas kesaj, nė njė farė mase pėr shkak tė kesaj, ishte dominimi i Hyksos, apo Bari i Mbretėrve, tė cilėt pushtuan Egjiptin, nė mes tė 2500 dhe 1600 para erės sonė, ndoshta varet pjesėrisht mbi eksitimet qė u ngriten nė Azinė Qendrore, kur pushtuan Elamitėt Babilonisė, dhe kėta Hyksos duket se kanė ndjekur pikėpamjet fetare e fiseve semite, edhe pse disa shkrimtarė kishin menduar se ata ishin besimtarė tė vjetėr tė cilėt ishin kundėr ritualit te Osirisit, tė cilat ne do tė pėrmendim nė kapitullin tonė tė ardhshėm si njė ritual arian, tė pesha e provave ėshtė krejt nė favor e njė origjine tė huaj, pushtuesit. Manetho, njė historian egjiptian i cili ishte punėsuar nga Ptolomeu Pelasg pėr tė hetuar analet e Egjiptit, pohon se hebrenjtė ishin tė kėsaj race. <> Simplicius pohon se ajo qė Moisiu u mėsoi Hebrenjve ai I kishte mėsuar tek Misteret. Kėta Hyksos ishin te dėbuar nga njė Theban emri i tė cilit ishte Aahames dhe tempujt Osiriane u rihapėn.

   Kohėt e fundit shume mumje te Meneftahut u zbuluan nė Luxor, dhe njė test qe u zhvillua ne Kajro qe Faraoni ndoqi bijtė e Izraelit, ai ishte mbreti 2 i dinastisė 19.
  Thothmes III., Rreth 1.600 para Krishtit, tregon ceremoninė qė ai kish vėrejtur nė hedhjen e njė themel-guri ne Buto, por tableta nuk ishte e perkryer. Goditja e parė me cekic mbi te duhet te kishte si qellim per ti nxjere ujin, njė dokument ishte depozituar nė nje gur qė pėrmban emrat e tė gjithė perėndive dhe perėndeshave te medha, "dhe njerėzit u gėzuan." Ka edhe njė mbishkrim tė kėsaj periudhe nė Statujen e Semut, nė tė cilėn ai ėshtė i vetėquajtur ".I Parė i te parėve, dhe Master i punimeve tė tė gjitha Masterve te punės"

  Ka edhe diagrame gjeometrike tė kėsaj periudhe qe tregojn njohuri tė katrorit, dhe ne Piramiden e Madhe nuk ekziston ende njė diagram qe te tregoje mėnyrėn pėr tė bėrė njė kėnd tė drejtė:  vesica piscis ekziston nė njė ndėrprerje gjatė Dhoms se Mbretit. Disa nga vizatimet ekziston akoma nje kod i proporcionit pėr ndėrtimin e figurės njerėzore, e cila pėrfaqėson njeriun Vitruvian nga nje {X}, kėrthiza duke qenė nė qendėr,edhe pse nga mė tė hershmet pėr herė tė fundit, kode tė ndryshme, proporcione te aferta qe ishin fiksuar duke formuar njė diagram te katroreve tė pėrsosur. Klementi i Aleksandrisė thotė se tempujt e Egjiptit  jane tė ndara nga ato te Jeruzalemit dhe mbledhjes ne Sanctuary nga njė perde e madhe me katėr ngjyra, tė pėrpiluar mbi pesė shtylla, e duke aluduar nė pikat kardinale te busulles, per elemente te tjera. Piramidat ishin punuar nga qendra nga kėndi 3, 4, 5. Guilds thonė se ky simbol, tregon praninė e 3 GMM sė.

  Kemi ndjekur kėtė epokė tė hyrjes nė Egjipt pėr njė sasi tė madhe tė ndikimit babilonas, por pėr ta bėrė kėtė tė kuptueshme disa shpjegime jane te nevojshme. Nė disa raca tė largta periudha Eiopiane e pushtimit nga Etiopia, e ndjekur nga Semitet, u vendos nė Elami,ku ishin vendosur nė Babiloni. I pari prej tyre ishte ndoshta njė adhurues i Zotit Marduk , apo Merkuri i cili ėshtė gjithashtu Thoth dhe Hermes, pėr Nimrodi biblik  ėshtė njė me Marduk, fillimi i tė cilit ishte Babeli dhe mbretėria Ereku dhe (Ur nė) Akadi dhe Kalmehu nė vendin e Shinarit. Kėta te ardhur kane pranuar fenė e Akkadianeve mė parė, nga ku ne mund tė supozojmė ose se nuk kishte asnjė dallim tė madh nė mėnyrėn e adhurimit, apo qė ky i fundit kishte ndikim, si njė race e kulturės mė tė lartė. Pushtuesve, megjithatė, iu ndryshuan emrat e perėndive tė pėrshtatur ato pėr gjuhėn e tyre Arya-semite, dhe si terma astronomike janė nė atė gjuhė konkluzioni ėshtė tėrhequr se shkenca ishte e njė zhvillimi semit <<"Magic Kaldeasit,". - - Lenormant>>

Perėnditė kryesore te racės ishin asimiluar ne Samas dielli-zot, Sin hėnė-zot, dhe Yav "e inundator," i cili ėshtė ndoshta Hea tė Akkadet.. Ata e pranuan doktrinėn e pavdekėsisė se shpirtit <<"faktet e tė kaluarės" -. Himn pėrkthyer>>. Asiria e hershme Mbreti Asir-Nasir-komunalei beri  tė gjitha pushtimet ne menyre djallėzore tė cilat  lidhen me mbishkrimet e tij nga kėto perėndi, dhe shpalli veten si "exalter e Yav." Emrat semite e Beth-Yakin dhe Yakin, si emrat e vendeve dhe personave janė gjetur nė kėto mbishkrime tė hershme. Mbetjet e kesaj teologjie ekzistojn nė keto ditė nė mesin e Yezids tė Azisė, dielli ėshtė adhuruar me emrin e tij tė vjetėr, te hėnės dhe tė demit nderohen ne menyre tė barabartė nė mesin e disa fiseve, dhe me adhurimin e tyre janė transmetuar mėnyrat e fshehta te njohjes, qė njė shkrimtar i cili kishte njohuri per termat e Fimasoneve "shenja. <<" Ars Quat. Kor. " iv. . - Yezids (Yarker)>>

Kjo nė mėnyrė tė barabartė pėrbėn njė argument pėr mundėsinė e transmetimit tė pandėrprerė te Freemasonrise nga shekulli nė shekull, dhe ėshtė e pamundur qė tė dal nė shumė pika tė dallueshme tė ngjashmėrisė me misteret primitive qė ajo posedon, dhe konkluzionet tė cilat ne mund tė nxjerrim nga kjo ėshtė se njė priftėri tė arsimuar I kishte shtuar artit dhe shkencės programin e tyre, dhe se tė gjitha tempujt ende vazhdojn tė jene ngritur nėn mbikėqyrjen e tyre.

  Qytetėrimi Kaldeas rreth 4,000 vjet mė parė dominnte Sirinė, dhe gjuha e tij u bė nė gjuhėn diplomatike tė botės sė njohur, ndėrsa tregtia ėshtė mbajtur gjerėsisht nė mes tė Egjiptit, Babilonisė, Indise dhe Kines. Rreth 1500 para erės sonė njė mbret egjiptian me emrin e Amenophis III., njė adhurues i zotit Theban Amen, u martua me njė grua aziatike qė e rrethonin fronin me tė afėrmit e saj, dhe shkruesi Babilonisė u krijua nė Gjykatė, pėr legjendat Kaldease ato ishin kopjuar dhe dėrguar nė Egjipt . Djali i tyre Amen-Hotep miratoi besimin Kaldeas dhe e ndėrroi emrin e tij pėr tė Khu-en-aten, tėrhiqen nga Ameni, atėherė njė nga priftėrinjte me te vjetėr nė botė. Ai ndėrtoi nė tetė vjet  qytetin e madh te Tel-el-Amarna, ku pėr shtatėmbėdhjetė vjet ai zbatoi  adhurimin e "diskut diellor," apo rrezet e tij vitale. Ky ishte nė fakt adhurimi i rrezeve tė diellit jetike si burim i tė gjithave, pushtetin e jetės vitale dhe fuqine.

Ndoshta nė disa aspekte ajo ishte njė restaurim i besimit tė Hyksos por ajo pėrfundon pėrsėri me vdekjen e mbretit. Nė ngritjen e qytetit tė tij tė ri, Bek, pasardhėsi trashėgimtar i njė vijė tė gjatė te arkitektėve Egjiptiane, ėshtė pėrshkruar si - "e artistit,  mbikėqyrės i skulptorėve, mėsuesi i Mbretit te tij." Asistent i tij, zėvendėsi i tij ose kujdestari, ishte Potha, i cili ėshtė pėrshkruar si - "Master i skulptorėve tė Mbretėreshės," nga tė cilėt asnjė dyshim aziatik nuk ėshtė menduar. Kėto shėnime tė vlefshme janė zbuluar vetėm kohėt e fundit, dhe nė shtėpinė e Masterave,artefakte janė gjetur nė faza tė ndryshme dhe ilustruar me shembuj si prerja e hieroglifeve, si dhe, portrete dhe statuja te pėrfunduara ne menyre tė pėrkryer, pa ndonjė pėrzierje e stilit tė huaj , dhe tė cilat janė tė barabartė me ndonjė punė moderne. Vlen tė pėrmendet qė plani bazė te varri i Mbretėreshės sė Amenophis III., Rreth 1470 pes, ėshtė njė kryq i formės latine, dhe si z. William Oxley thotė, "pikėrisht nė planin e njė kishe tė krishterė."

  Dinastia Ramiside, nė tė cilen priftėrinjtė e Amen u kthyen pėrsėri nė pushtet, bėri shumė nė shekullin e 14-tė qe zbukuroi Egjiptin  me ndėrtesat madhėshtore, dhe Beken-Khonsoo e pėrshkruan veten si arkitekti e Ramsesit II., "miku i Amenit," dhe restaurues I  Karnak, dhe Dr Wm. Birch na informon se Suti binjakėt dhe Har ishin Mer-Kat, arkitektėt, i cili kishte ngarkuar Karnak. Ramsesit III. bėn njė rekord per restaurimin e tempujve tė shumta qė ai restauronte. Ai ndėrtoi njė tempull nė Thebe me Khons, me gure ranor tė mire te latuar dhe gure bazik te zinj, pasi portat dhe dyert e tė cilit ishin tė veshura me Ar.

 Kjo ėshtė pėr tė ardhur keq qė ne kemi kaq pak rite qė jane autentike nė lidhje me ritet e Mistereve, edhe pse doktrina ėshtė mishėruar plotėsisht nė ritualet tė vdekurve, ne vetėm tė fillojmė me keto detaje pasi ishin kryer nė Pellasgji nga Orfeu, Kadmusi , dhe Cekropsi nė shekullin e 16-tė BC.Te gjithe mbretėrit Egjiptiane ishin inicuar nė to, jane paraqitur dhe janė tė stolisur me perparse shumė te bukura dhe I adhuronin ato.Gjithashtu ka dhe paraqitje, nė piktura, skena e tė cilave mund tė zbatohet njėsoj ndaj Mistereve tokėsore, ose kalimin e shpirtit nė jetėn tjeter, e cila ishte nė tė vėrtetė objekti i mistereve priftėrore, dhe kjo ishte njė porosi e fortė nė Egjipt pėr tė pėrshtatur tė gjithe jetėn e tyre pėr besimin e tyre nė tė ardhmen, apo ta miratojnė nė ritet e tyre fetare.

  Nė kapitullin tonė tė ardhshėm ne mund tė jemi nė gjendje tė formojnė njė opinion mė tė fortė mbi ndryshimet e bėra nė Misteret Kabirike,per tė cilat ishim tė qartė mė Misteret e lashta Kabirike nga Arianėt e avancuar, dhe si tė dyshuar per ndryshimet e bėra nė Egjiptin e lashtė me zėvendėsimin e efekteve Kosmogoniale ose natyrore, pėr histori tė tilla tradicionale si atė qė ėshtė shėnuar nga Sanconiathon, Berosus, etj, njė pasojė te natyrshme, sepse Egjiptasit ishin padyshim njė popull tė gjakut tė pėrzier. Ata e panė Perėndinė nė tė gjitha format e natyrės. Si proto-Arianėt ato u zhvilluan nė masė tė madhe tė artit dhe tė shkencave. Sė fundi, pėrforcuar nga Arianėt e pastėr ata u bėnė Apostujt e pavdekėsisė te kushtėzuar tė shpirtit njerėzor. Gjatė sundimit mijra vjet te Hyksos, apo Bari i Mbretėrve, ata ishin nė kontakt tė vazhdueshėm me njė besim monoteist, por jo mė shpejt kishin shtyrė nga kėto shtypėsit se ritet e doktrinės sė pavdekėsisė, njė babai, nėne, dhe biri, u ngrit nė shkėlqimin e tyre tė vjeter.

  Nga mėnyra e mbylljes sė kėtij kapitulli mund tė jetė vėnė nė dukje se ne kemi parė njė seri e mistereve, i cili nė mesin e njerėzve tė cilėt, qė jetojnė nė klimat e nxehta, kishim shumė pak nevojė pėr  artin, dhe kufizuan veten mė tepėr pėr pikėpamjet spekulative tė krijimit tė botės dhe marrėdhėniet qė ekzistojnė ndėrmjet qiellit dhe tokės. Pėr kėto, nė fazėn e ardhshme, iu shtua edhe I tėrė rrethi i artit dhe shkencės, Misteret e vjetra pėr krijimin e botės dhe afinitetin ndėrmjet qiellit dhe tokės u mbajtėn, por njė racė superiore e KABIRIT, shtuan njė arkitekturė tė pėrmirėsuar, bujqėsi, metalurgji, ndėrtimin e anijeve, dhe tė gjitha artet. Faza e tretė qė pasoi ishte ndarja e mistereve e fesė dhe Arteve nė dy degė.
avatar
Berti69

"Si ėshtė lartė, ashtu ėshtė edhe poshtė, e si ėshtė poshtė, ashtu ėshtė edhe lart"


434


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi