NGA NJĖ PRIFTĖRESHĖ E DJALLIT NĖ NJĖ BIJĖ TĖ ZOTIT DĖSHMIA E ISH MAGJISTARES VILMA LAUDELINO DE SOUZA

Posto temė tė re   Pėrgjigju temės

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

NGA NJĖ PRIFTĖRESHĖ E DJALLIT NĖ NJĖ BIJĖ TĖ ZOTIT DĖSHMIA E ISH MAGJISTARES VILMA LAUDELINO DE SOUZA

Mesazh  DaniEL prej 01.08.16 18:45

NGA ERRĖSIRA NĖ DRITĖ
Krishti kėput zinxhirėt e skllavėrisė sė mėkatit. Njė dėshmi e fuqishme e njė ish magjistareje qė takoi Jezu Krishtin dhe kaloi nga errėsira nė dritėn e Krishtit. Pėr kėtė u shfaq Biri i Zotit pėr tė shkatėrruar veprat e djallit.
Vilma – Quhem Vilma Laudelino de Souza, kam lindur nė qytetin e Rio de Zhanerios, nė Brazil. Njė nga qytetet mė tė bukura nė botė, i njohur si kryeqyteti i karnavaleve, i sambės dhe i futbollit. Nė vendin tim shumica besojnė, kėrkojnė ose praktikojnė disa forma tė spiritualizmit, dhe kjo ndodh qė nga koha e kolonizimit, kur skllevėrit u sollėn nga Afrika, me kultet dhe Zotat e tyre fisnorė. Dhe brenda kėsaj, zbriti gjyshja ime, bijė e Angolės.
Nė kėto momente mė shumė se kurrė ka njė tėrheqje pėr okultizmin, pėrmes letėrsisė, telenovelave dhe filmave ku propogandohen disa nė formė shumė tė stėrholluar, tė tjera haptazi tė tilla si: Eksorēisti, E Premte 13, Makth nė Elm Street, Poltergeist, etj. Pėr shumė vite unė i jetova nė realitet tė gjitha kėto qė dua t’ju them. Unė ju ofroj dėshminė time dhe dėshiroj me entuziazėm qė t’ju ndihmojė pėr tė njohur tė vetmin dhe tė vėrtetin qė mund tė na lirojė nga pushteti i errėsirės dhe tė na zhvendosė nė Mbretėrinė e Birit tė Tij tė Dashur. Kėshtu qė unė ju ftoj tė reflektoni ndėrsa ndiqni eksperiencėn time.
Dėshmi tronditėse e Vilma Laudelino de Souza ish praktikante e magjisė sė zezė. Intervistė prekėse e gazetares Lolly Liverano ku Vilma tregon si i qe kushtuar Satanait para se tė lindė. Video e pa rekomanduar pėr moshat nėn 14 vjeē.
Gazetarja – Vilma ju jeni njė person shumė i njohur nė nivel Latino Amerikan duke ungjillizuar shumė persona tė rėndėsishėm tė pėrfshirė nė magjinė e zezė. Cilat qenė rrethanat qė ju bėnė tė linit magjinė dhe tė kėrkonit Jezu Krishtin?
Vilma – Tė gjitha doktrinat nėpėr tė cilat unė kisha kaluar pėrgjatė 22 vjetėve tė njė jete kushtuar shpirtrave, nė sektet e shumtė qė karakterizojnė vendin tim Brazilin dhe qė emėrtohen si Ēikumbanda, Kandomble dhe kam mbėrritur nė Kumbre qė quhet Kimbanda, qė ėshtė njė degėzim i magjisė sė zezė, nė disa momente nė praktikat e mia duke pasur disa eksperienca tė rėndėsishme, unė kuptova se diēka shkonte keq. Mė mirė mund tė them qė unė nuk kėrkova, unė isha e kėrkuar nga Zoti.
Gazetarja – Unė kam kuptuar qė para lindjes dhe gjatė gjithė fėmijėrisė, jeta juaj i qe dedikuar okultizmit, magjisė dhe spiritizmit.
Vilma – E vėrtetė. Duke preardhur nga afrikanėt qė nga stėrgjyshėrit e mi praktikohej magjia nė familjen time. Nė momentin e lindjes time, gjyshja ime njė magjistare, mė dedikoi tek shpirtrat, tė njejtėt shpirtra qė zotėronin trupin e saj. Tashmė ajo e dinte se po afronte momenti i largimit tė saj dhe qė nga ardhja ime nė jetė unė qeshė dedikuar atyre.
Gazetarja – Si e shpjegon atė qė ndodhi atė natė?
Vilma – Qė nga ai mėngjes kur u zgjova ditėn tjetėr njė ndienjė e fortė mė sundonte. Frikė, njė frikė e tmerrshme, pėrshtypja se dikush mė vėshtronte nga diku dhe unė ndjehesha e frikėsuar. Gjithmonė karakterizohej kėshtu ky zotėrim, nga frika ime e papėrmbajtur dhe e pashpjegueshme. Por kishte ende diēka mė tė ēuditshme nė shtėpinė time. Nuk kishte asnjeri dhe unė vrapoja gjithandej kėrkoja mamin ose motrėn, kur ndeshja njė qen policie tė zi qė pėr ēudinė time fillonte tė bisedonte me mua me njė zė tė dėgjueshėm dhe mashkullor; ishin mėnyrat e para pėrmes tė cilave princi i errėsirės po ndėrmerrte njė seri faktorėsh pėr tė mbėrritur mė nė fund tė dominonte tėrėsisht jetėn time.
Gazetarja – Ky fenomen spiritist u pėrsėrit, a pati tė tjerė?
Vilma – Unė kalova nga tė parit e gjėrave, tė dėgjuarit e britmave dhe mund tė them qė kam jetuar sikur interpretoja rolin kryesor nė njė film tmerri. Shumė herė mė kanė pyetur: “Cilėt qenė?” Unė ju them qė tė gjithė, tė gjitha formave qė ju mund tė imagjinoni, qė nga tmerri i natės deri tek vizionet e pėrditshme. Dėgjoja hapa, britma, zėra dhe shihja shpirtėra qė materializoheshin si po tė shoh ty tani. I shihja gjithmonė, kurrė nuk pashė gjėra me sy tė mbyllur dhe veēanėrisht natėn.
Derisa tėrhoqa vėmendjen e familjes time qė menduan tė mė ēonin tek disa persona qė punonin dhe zgjidhnin probleme me qėllim edukimin e shpirtėrave, sepse ato mė qėllonin fort, mė rrihnin, mė tėrhiqnin flokėt, mė hidhnin nė dysheme nga krevati im natėn dhe ndonjėherė mė qėllonin nė fytyrė. Unė gjithmonė dridhesha, kisha shumė frikė, tentoja tė thėrrisja: “Ndihmė”, por zėri nuk mė dilte, ishte sikur tė kisha njė goditje epileptike. Unė doja tė thėrrisja por nuk arrija tė lėvizja, trupi im ishte gjithmonė i mpakur dhe unė totalisht impotente nė tė gjitha manifestimet qė shfaqja.
Nė moshėn 7 vjeēe mė dėrguan pėrsėri tek gjyshja ime, sepse asnjė person i njė niveli mė tė ulėt tė spiritizmit nuk mund ti ″rregullojė″ apo ti ″edukojė″ ato subjekte. Kėshtu qė mė kujtohet njė natė, mė duket si njė makth kur e kujtoj atė natė, kur mė veshėn njė kostum dhe mė vendosėn para njė manteli plot me sacrifica. Kishte rrahje kėpucėsh, tė qeshura tė forta dhe britma humbėse tė subjekteve kurse njerėzit vallėzonin duke pėrplasur duart, dhe unė isha aty pėr tu konfirmuar si pasuesja e gjyshes time. Shumė e frikėsuar shihja nėnėn time, por ajo ndjehej e qetė, sepse mendonte se gjithēka ishte e nevojshme pėr tė ardhmen time.
Mua mė thonin se isha e paracaktuar pėr tu bėrė njė priftėreshė. Ndėrkohė gjėrat vazhduan, ndėrsa unė shėrbeja dhe kisha fituar shumė fuqi nuk mund tė arrija nė nivelin mė tė lartė. Prandaj hyra nė Umbanda, qė ėshtė njė degėzim i magjisė qė pėrzien tė bardhėt me spiritizmin brazilian. Aty nė fakt fshihen gjėra shumė tė forta, shumė dominuese, gjėra qė mund tė shkatėrrojnė pėrjetėsisht njė person. Aty thirren shpirtrat e tė vdekurve, shpirtrat e ajrit, tė kodrės, tė detit, tė xhunglės, depozitohet i gjithė stresi. Nė tė gjithė kėtė planifikim, nė tė gjitha kėto subjekte ose shpirtėra tė cilėt ishin duke qeverisur trupin tim fshihej vetėm ″njėri″, tė cilin unė e kam parė dhe takuar gjatė kėsaj rruge, por e kam njohur vetėm nė fund tė rrugės qė kisha nisur.
Nė moshėn 13 vjeē kam shkuar tek njė sekt i dytė qė dominon vendin tim dhe quhet Kandomble. Ky sekt i cili tani ėshtė shumė i njohur sepse punon me fuqitė psikike, qeverisjen e mendjes, punon me kontrollin e karakterit, kontrollin e personalitetit, kontrollin politik, kontrollin emocional dhe kontrollin financiar. Nėpėrmjet Kandomble unė kėrkoja njė pėrgjigje pėr problemin tim. Kur unė mbėrrita atje ka ndodhur diēka shumė e ēuditshme. Atje ishte tempull shumė i madh, dhe njė prift qė kur unė hyra ishte me shpinė: "Po kėrkoj pėrsėri pėrgjigje" – i thashė. Kur ai mė pa qė u afrova bėri njė xhest, mori njė peshqir dhe u pėrkul duke nderuar. Unė kam humbur vetėdijen dhe kur jam pėrmendur kishte kaluar njė natė e tėrė. Mamaja ime mė shikonte me shumė admirim dhe mė pyeti: ″Ti nuk ndjeve asgjė. – Jo unė nuk ndjej asgjė″. Ajo mė tha: ″Bijė, njė princ hyri nė trupin tėnd dhe piu shumė alkol dhe tymosi shumė drogė″. Atėherė unė isha vetėm 13 vjeēe.
Gazetarja – Ē’farė ishin prindėrit tė tu ?
Vilma – Nėna ime ishte spiritualiste si gjyshja ime, kurse babai im nuk besonte nė asgjė, ishte njė ateist. Afėrsisht midis 9-10 vjeēe disa fenomene qė mė shoqėronin mė shfaqeshin edhe nė shkollė. Njė ditė ndėrsa isha nė klasė njė subjekt hyri tek unė, gjė qė nuk ėshtė normale. Nėse dikush qė po mė dėgjon njeh fenomenin, dhe hierarkinė spiritualiste e di qė kurrė njė praktikues i Umbanda nuk mund tė ketė manifestimet e shkencėtarėve spiritualistė. Por mua atė ditė mė drejtonte entiteti, dhe unė fillova tė psikografoja. Nuk isha e ndėrgjegjėshme, por nuk kisha ēfarė tė bėja, sepse duart e mia lėviznin vetė. Dhe nė kėtė rast mėsuesja mė kapi, ngriti fletoren time dhe tha: ″Ja pse kjo vajzė nuk mėson asgjė″. Unė shikoja e dėshpėruar, doja tė thoja se nuk e bėra unė kėtė. Por ajo ishte fletorja ime, me shkrimin tim dhe njė vizatim, me figurėn e njė njeriu dhe njė nėnshkrim poshtė. Figura ishte e Satanit dhe nėnshkrimi ishte: ″Unė jam demoni i mesnatės″
Nga atje mė ēuan nė kishė pėr tė mė bėrė ezorēizėm. Nė kėtė kishė kam dėgjuar njė mėsim katekizmi qė mė bėri tė qaj, kur vajza fliste pėr Zotin, pėr njė Perėndi e cila kishte krijuar gjithēka, njė Zot i cili ishte nė qiell, njė Perėndi i cili donte njerėzit e mirė. E di pėrse? Sepse unė shikojnė brenda vetes, edhe pse isha ende fėmijė kisha njė perceptim tė thellė pėr shumė gjėra dhe mund tė vėzhgoja dhe kuptoja gjithmonė gjithēka, dhe ndėrsa vajza fliste unė shihja jetėn time.
Po ju jap njė profil tė fėmijėrisė sime. Unė jam fėmija i katėrt nė familje, bijė e njė gruaje me prejardhje Evropiane dhe njė burri me prejardhje Afrikane. Unė jam e vetmja nga familja ime qė trashėgoj tė gjitha tiparet karakteristike tė zezakėve, kėshtu qė askush nuk e besonte se isha bijė e nėnės sime. Prandaj pėrveē dallimeve kulturore dhe shoqėrore unė vuajta edhe dallimet raciale. Njerėzit gjithmonė pyesin nėnėn: ″Kjo ėshtė punėtorja jote″. Ndonjėherė vėllezėrit e mi mė tallnin duke thėnė: ″Mami tė ka gjetur tek dera, ti nuk je vajza e saj″, dhe kjo krijoi brenda meje ndjenja tė tilla si; refuzim, pėrbuzje, mungesė ekuilibri emocional. Ndjehesha e pavlerė sepse isha ndryshe, prandaj nuk mė pėlqente dhe nuk e kam pranuar idenė qė mė mėsuan nė kishė se Perėndia kishte krijuar gjithēka. Mendoja: ″Pėrse Ai mė krijoi kaq tė ndryshme″? Unė kam lindur nė njė lagje tė njohur tė qytetit tim, atje kishte njerėz tė pasur, njerėz me kulturė, njerėz tė elitės dhe njerėz tė bardhė. Dhe jo tė gjithė mė donin. Ndonjėherė dikush nuk mund tė imagjinojė tė keqen qė i bėn njė fėmije, duke e parė me pak vėmendje. Unė e kuptoja se pothuajse askush nuk mė donte, dhe kur dėgjova nė kishė duke folur pėr Perėndinė, shkova nė shtėpi dhe pyeta babain tim: ″Kush ėshtė Perėndia baba″? Babai mu pėrgjigj duke goditur xhepin e vet: ″Perėndia bijė ėshtė paraja nė xhepin e atij qė e ka″.
Dy vite mė pas mbaj mend qė zgjohesha shpesh natėn dhe pėrballė derės sė dhomės time qėndronte njė njeri i gjithė i zi. Hija e tij binte nbi trupin tim por unė mund tė shihja vetėm figurėn e tij dhe kurrė fytyrėn. Njė natė unė mora kurajo dhe pyeta: ″Kush jeni ju″? Dhe nga mesi i asaj figure doli njė zė mashkullor gjysėm i ngjirur, qė u pėrgjigj: ″Unė jam djalli″. Unė humba ndjenjat. Kur shkova nė Kandomble mysafirė tė rinj morėn kontrollin e trupit tim sepse gjithēka fillon, askush nuk lind magjistar, fillon njė trajektore dhe nga disa faktorėt rrethanorė detyrohesh tė trokasėsh nė tė gjithė dyert ku mund tė edukohen kėta shpirtra qė tė nėnshtohen.
Kėshtu qė kur unė u pėrfshiva nė Kandomble mysafirėt e rinj qė erdhėn tek unė bėnė qė tek unė tė shfaqeshin probleme morale, jo vetėm psikologjike, por edhe probleme komunikimi, njė urrejtje e tmerrshme lindi kundėr familjes time, dhe kundėr vetė shoqėrisė. Unė u bashkova me njerėz tė kategorisė mė tė keqe, me bandat dhe njerėz qė pinin shumė. Nė njė farė mėnyre unė doja tė sulmoja shoqėrinė, doja tė sulmoja mamin tim tė bardhė, doja tė sulmoja tė gjithė njerėzit dhe diēka mė bėnte tė ndieja qė njė ditė do tė kisha shumė fuqi nė trupin tim sa tė shkatėrroja tė gjithė botėn.
Duke menduar se kėrkoja njė pėrgjigje unė kalova mė pas nė kėtė rrugė nėpėr tė gjitha qė mund tė imagjinohet. Pasi jam kompromentuar duke bėrė shumė tė keqia, mbasi kam punuar pėr shumė njerėz, madje pėr njerėz tė rėndėsishme tė vendit tim, trokita nė dyert e magjisė sė zezė. Kur arrita nė Kumbre pėr herė tė parė asistova nė njė mbledhje me dyer tė mbyllura. Mė dhanė njė kostum tė zi pėr tė veshur. Gjithēka atje ishte e errėt dhe atje thirrej zoti Luēifer (Satanai), princi i tė gjithė shpirtrave qė aktualisht pėrdoren nė tė gjitha format e okultizmit. Ajo ishte njė natė shumė e rrallė nė jetėn time. Unė isha njė shikuese dhe e pėrsėris, kurrė nuk pashė njė shpirt me sy tė mbyllur, gjithmonė materializoheshin dhe i shihja ashtu si po tė shoh ty tani.
Prandaj atė natė kur dėgjova zhurmė u ktheva tė shoh. Tė gjithė ne ishim me fytyrė pėrmbys pėrpara pamjes sė njė qiriu tė zi dhe njė qiriu tė kuq, kėshtu hapet njė sesion i magjisė sė zezė. Kur unė u ktheva pashė tė hyjė njė burrė, qė nuk kishte as brirė dhe as bisht, ishte shumė i bukur nga paraqitja, por kur vėshtrimi i tij u drejtua tek unė trupi im mbeti sikur ishte bllokuar nga anestezia dhe unė ula kokėn. Ai hyri brenda nė dhomė dhe u manifestua duke hyrė nė trupin e njė zonje qė quhej magjistarja shefe e cila mbante njė kurorė ari, njė veshje tė zezė, njė thikė dhe njė sfurk tridhėmbėsh nė dorė. Mė pas erdhi direkt tek unė dhe tha: ″Ty tė kam zgjedhur qė nga lindja jote dhe dua tė bėsh njė pakt tė pėrjetshėm me mua″.
Gazetarja – Unė e kuptoj se ka shkallė nė magjinė e zezė. Ju nė ēfarė niveli arritėt?
Vilma – Spiritualizmi ka shumė shkallė apo nivele, por ka edhe shumė rrugė qė tė ēojnė tek ai. Ka disa njerėz qė shkojnė atje nga kurioziteti, ka disa tė tjerė qė shkojnė atje nga nevoja. Qė aty fillon njė angazhim ndaj subjektit. Kjo do tė thotė se qė nga momenti qė dikush kėrkon njė favor nėpėrmjet spiritualizmit, ai njeri ėshtė kompromentuar me shpirtin qė i bėn diēka, duke u kthyer nė borxhli dhe qė aty shpirti i kėrkon ndonjė sakrificė apo flijim, ndonjė ofertė dhe kėshtu kalon shkallėt deri sa arrin qė ti kėrkojė kėtyre njerėzve edhe shpirtin e tyre. Kjo ėshtė shkalla mė e lartė pėr ato qė angazhohen tė praktikojnė spiritualizmin, dhe janė ata qė asistojnė me vallėzime, me pėrplasje shuplakash. Unė arrita nė shkallėn mė tė lartė sepse vetė Satanai kishte deklaruar: ″Tė zgjodha″.
Sot unė lavdėroj Zotin sepse nėse Luēiferi mė tha se mė kishte zgjedhur qė nga momenti i lindjes time qė unė tė zija njė vend me famė nė magjinė Braziliane, fjala e Zotit mė thotė qė para se unė tė krijohesha nė barkun e nėnės time Ati (Jehovai), Zoti im mė kishte zgjedhur mua. Nė kultin e magjisė sė zezė tė gjithė mė shikonin dhe mė trajtonin me nderim, sepse unė kisha kompetenca, mund tė ndikoja tek njerėzit, gjithmonė punoja pėr tė paracaktuar dhe zbuluar dhe njė magjistar vepron shumė me besimin dhe bindjen e tij.
Teorikisht unė nuk e kam njohur shumė spiritualizmin, sepse gjithēka ishte brenda meje, mė ndodhte vetvetiu nė mendjen time, unė mendoja duhet tė jetė kjo, sepse unė nuk jetoja, por Luciferi jetonte nė mendjen time. Nė kėto kulte preken familje, mund tė shndėrrohet njė njeri nė homoseksual, shumė herė unė e kam bėrė njė gjė tė tillė, mund tė shkatėrrohet njė shtėpi, njė biznes, njė qeveri, mund tė vendosėsh dhe mund tė largosh dikė nė qeveri. Tė gjitha kėto bėhen nė magjinė e zezė.
Pėr njė kohė tė shkurtėr vendi im u pėrfshi nga njė skandal qė u pėrhap nė tė gjithė botėn, kur u zbulua se presidenti i republikės praktikon magjinė e zezė, por magjia nuk ėshtė diēka e panjohur pėr njerėzit. Nė gjithė botėn nė kėtė kohė miliona e miliona njerėz kėrkojnė tek gjėrat mistike dhe okultizmi si dhe nė tė gjitha llojet e praktikave tė magjisė pėrgjigjet pėr problemet e tyre. Ka njė shfrenim spiritualist tek njerėzit, njė injorancė e cila po i drejton njerėzit drejt ēfarėdolloj dere sepse ēdo rrugė tė ēon diku, por jo tė gjitha rrugėt tė ēojnė tek e vėrteta.
Nė Kumbre unė arrita tė kisha statusin e shkallės mė tė lartė. Unė isha pėrgatitur dhe mė ishte premtuar se do tė zija shkallėn e priftėreshės mė tė madhe tė vendit tim. Por nė Kumbre (magjia e zezė) pavarėsisht nga shkalla e lartė qė kisha arritur, unė pėr herė tė parė pata dilemėn: ″Pėrse ndikimi im ishte gjithmonė negativ″? Unė mund tė dėmtoja ēdo person pėrfshirė edhe babain tim dhe nėnėn time. Kur mė mėrzisnin njerėzit unė vetėm i shikoja dhe me mendjen time urdhėroja dhe thoja: ″Do tė sėmuresh tani″, dhe i shihja njerėzit keq.
Disa herė kam lėnduar shumė persona. Mund ta kuptosh vetė se ku kisha mbėrritur. Realisht nė atė moment nuk e kuptoja se ēfarė force ishte kjo. Njė herė nėna ime mė tha: ″Ti ngjan me djallin″, kurse unė i qeshja nė fytyrė asaj duke i thėnė: ″Nuk ka djall, djalli nuk egziston″. Mė beso se njė praktikuese e spiritizmit nuk ka njohuri reale se kush ėshtė nė tė vėrtetė shpirti mė i madh me tė cilin ėshtė lidhur. Prandaj unė djallin e konsideroja si drejtėsi vėnės, si njė mik, njė person i cili mė bėnte ndere, por edhe mė godiste dhe mė ndėshkonte sepse ai ishte padroni im dhe zoti im, kishte pushtet mbi mua, por gjithashtu tek ai unė mund tė kėrkoja favore qė mė plotėsoheshin. Tek magjia e zezė vijnė njerėz shumė tė rėndėsishėm, artistė, politikanė, njerėz tė famshėm. Dikush qė vinte atėherė, sot ėshtė njė emėr shumė i njohur dhe pėr fat tė keq tė gjithė ata njerėz kėrkuan lavdinė e pėrkohshme tė famės dhe gjithēkaje qė kanė tani nė tokė, nė kėmbėt e Luciferit, princit tė demonave qė besohen sot nė Brazil.
Gazetarja – Ka pasur nė njė moment njė motivim krijues prapa kėtyre praktikave?
Vilma – Pa dyshim, pjesa e flijimit (sakrificės) ėshtė shumė e shtrenjtė ashtu si dhe vetė konsulta qė bėn njė magjistar kur thėrret njė subjekt tė fortė, si ata me tė cilėt ne punonim. Kjo kushton shumė shtrenjtė dhe jo tė gjithė njerėzit mund ta pėrballojnė ēmimin. Sigurisht qė magjistari merr shumė para, por ai mund tė krahasohet me njė qeskė pafund, njė ditė merr shumė dhe tė nesėrmen nuk ka asgjė. Ėshtė si njė mirazh, tė jep pėrshtypjen e njė iluzioni, sheh me mijėra e mijėra, ke shumė ar, shumė gjėra, sepse njerėzit qė kanė njė nevojė tė shfrenuar pėr tė arritur favore tė menjėhershme japin ar, japin bizhuteri, japi gjithēka qė egziston. Por disa herė kam parė subjektet duke thėnė: ″ Unė jap me njė dorė dhe marr me dy duar″. Kjo mė vuri nė pikėpyetje duke mė krijuar njė dilemė tė re.
Njė tjetėr faktor qe kur njė natė nė mes tė njė praktike magjie, njė person vjen dhe na kėrkon qė tė vrasim njė tė krishtere ungjillore. Hera e parė qė unė kam dėgjuar pėr njė evangjeliste (ungjillore) ishte brenda nė njė kult tė magjisė sė zezė. Na kishim mėsuar qė ungjillorėt ishin armiqtė numėr njė tė kauzės tonė spiritiste dhe pėr shkak tė ungjillorėve toka nuk ishte qeverisur nga Princi drejtėsibėrės Lucifer, kėshtu qė ne duhet tė luftonim pėr ti turpėruar dhe shkatėrruar nėse ishte e mundur. Dhe kur kjo grua erdhi pėr tė kėrkuar qė tė vriste fqinjėn e saj, filloi tė pėrshkruajė karakterin e kėsaj zonje. Ajo i tregonte Luciferit rreth fqinjės sė saj kurse unė asistoja si ndihmėse e tij nė atė moment. Thoshte qė fqinja gjithmonė i lutej Zotit, gjithmonė kėndonte lavdėrime pėr Zotin, qė nuk ishte adhuruese e Zonjės (Marias), thoshte se shpirtėrat tanė janė demona dhe shumė e sigurtė deklaronte qė do tė shkonte nė qiell. Unė e dėgjoja bisedėn dhe mendoja: ″Tani do tė mėsoj si tė shkatėrroj tė gjithė kėta njerėz, ungjillorėt.
Por kur vetė ″princi″ shtriu dorėn dhe tha: ″Jo, mjaft mė. Mos mė kėrko asgjė kundėr kėsaj gruaje. Ajo ka njė shpirt mė tė lartė se unė, kundėr tė cilit unė nuk mundem″. Aty unė pyeta veten: ″Kush mund tė jetė ky shpirt mė i lartė qė kanė evangjelistėt″. Nė atė kohė unė nuk e njihja Ungjillin, dhe mendova se tė krishterėt janė magjistarėt mė tė kėqinj sepse kundra tyre as ″princi″ mė i madh i yni nuk mundet. Por sot, kur njoha tė vėrtetėn e cila mė ēliroi unė e di sekretin e ungjillorėve. Tė gjithė ungjillorėt qė mund tė jenė analfabet ose tė ditur ska rėndėsi, kanė larė veshjet e tyre nė gjakun e Jezusit, dhe ata jetojnė nėn mė shumė se 8000 premtimet e Perėndisė tė futura nė Bibėl, nė fjalėn e Perėndisė.
Disa kohė mė vonė, mbasi bashkėpunova pėr vdekjen e njė biznesmeni, unė tentova tė largohem nga sekti. Ju tregoj se kontaktohen shpirtėrat e vdekjes njėlloj si kontaktohet njė bandė vrasėsish profesionistė. Nė magjinė e zezė thirren subjektet (entitetet) e vdekjes, jepet njė pagesė nė sakrifica apo oferta nė kafshė dhe sakrifikohen me mijėra persona si tė ishin kafshė, dhe kjo ėshtė paga qė i jepet demonave. Nė kėtė rast unė asistova nė njė bisedė kur ″princi″ ju pėrgjigj burrit: ″Unė vras ēdo person kur mė paguajnė″. Kjo mė preku dhe mendova: ″Atėherė ai mė vret dhe mua nėse e paguajnė″. Dhe sėrisht rashė nė dilemė. "Mė vret edhe mua qė i jam dedikuar atij qė nga djepi, qė po praktikoj dhe po bėj gjithė kėto gjėra." U ktheva nė shtėpinė time dhe i thashė mamit tim: " Mami kurrė mė nuk dua tė praktikoj asnjė formė ēdo lloj tė magjie." Ky ishte njė vendim shumė i rėndėsishėm personal, sepse me tė vėrtetė ndjehesha e lodhur.
Gazetarja – E dije nė ndonjė moment se ajo qė po bėje ishte e keqe?
Vilma – Gjithmonė ajo qė bėja funksiononte mė shumė pėr keq. Njerėzit vinin tė dėshpėruar, duke qarė, duke paraqitur problemet e tyre, situatat e tyre, por gjithmonė kishte njė frymė grindje. Kur njė person vinte dhe thoshte kam njė problem qė nuk po e kuptoj, shpirtėrat e hidhnin kundėr dikujt. Ti ke njė person qė po tė bėn keq, qė po tė ngre njė kurth, apo gjėra tė tilla. Dhe kėshtu i jepnin njerėzve njė sėrė gjėrash pėr tė vepruar menjėherė kundėr dikujt tjetėr. Ky mbetet gjithmonė qėllimi i Makumba-s qė praktikohet nė vendin tim.
Gazetarja – Vilma kemi dėgjuar historinė tėnde, kemi dėgjuar dėshminė shumė tronditėse, shumė tė fuqishme, por si ishte momenti i shndėrrimit dhe cili ishte momenti kur ju u dorėzuat tek Zoti Jezu Krisht?
Vilma – Mbas vendimit pėr tė mos bėrė mė magji unė hoqa tė gjitha objektet e mia tė punės. Kisha altarė, kisha kostume qė pėrdoren pėr tė manipuluar me spiritualizmin. I hodha nė njė lumė, duke menduar se duke hequr dorė nga gjėrat e jashtme, po largoja atė qė nė tė vėrtetė qeveriste trupin tim.
Kur sapo u ktheva nė shtėpi, brenda nė dhomėn time ai hyri duke u materializuar, dhe ishim ballė pėr ballė kur mė drejtoi gishtin tek hunda. Kurrė nuk do ta harroj urrejtjen e tij, dhe qė ndjehesha e pafuqishme kur mu afrua dhe mė tha: "Ti je e imja, askush qė mė pėrket mua nuk mė braktis sikurse po mendon ti, sepse unė jam djalli, emri im ėshtė Lucifer, unė jam Satanai padroni yt, dhe nėse mendon tė mė braktisėsh, unė do tė shpie nė ferr."
E pėrsėris, kurrė unė nuk kisha besuar nė kėtė mėnyrė. Mendoja se me vdekjen ose mbaron gjithēka ose rimishėrohesh sipas doktrinės spiritualiste, qė mbasi vdes rikthehesh i rimishėruar. Njihja edhe doktrinėn katolike qė mbasi vdes shkon nė purgator ku paguan pėr njė farė kohe pėr mėkatet. Prandaj kur djalli mu paraqit ballė pėr ballė duke mė folur pėr ferrin unė tentova ta kundėrshtoja, tė pėrballesha me tė sepse mendoja se isha shumė e fuqishme. Deri nė atė moment nuk e kisha kuptuar qė fuqitė qė unė kisha nuk ishin tė miat, dhe se ēdo njeri ėshtė krejtėsisht i pafuqishėm pėrpara djallit. Prandaj fjala e Zotit thotė: "Biri i Perėndisė u shfaq pėr tė shkatėrruar veprat e djallit", sepse Ai e dinte se asnjė njeri nuk mund tė pėrballet me djallin ashtu si ai ėshtė realisht. Por kur mė kėrcėnoi ashtu unė e kundėrshtova dhe i thashė: "Kurrė mė nuk dua tė shkatėrroj askėnd". Atėherė ai mė kapi pėr fyti dhe mė tha: "Atėherė do tė marr nė ferr tani, qė ta dish se me mua askush nuk matet."
Kur mė kapi pėr fyti nė kundėrshtim me gjithēka qė unė besoja, u hap njė humnerė nėn kėmbėt e mia dhe unė fillova tė zbrisja. Ishte si njė humnerė moēalore. Tė gjitha errėsirat qė ju tashmė keni parė nė jetėn tuaj nuk krahasohen me humnerėn e tmerrshme qė pret njė njeri pėr tė kaluar pėrjetėsinė nė qoftė se kurrė nuk e ka njohur tė vėrtetėn. Kur unė po zbrisja mundohesha tė mbahesha kurse ai mė mbante pėr fyti. Kėshtu ėshtė vdekja njė magjistari mendova, dhe e tė gjithė atyre njerėzve qė jetojnė tė mashtruar duke ju shėrbyer demonėve. Sapo e kisha kuptuar se tė gjitha subjektet, shpirtrat, pėrzjehen, zbukurohen, kjo ėshtė mėnyra e mashtrimit nė vendin tim. Ata e quajnė veten shpirtėra tė drejtė por tani nė fund tė rrugės sė trajektores time unė isha para djallit, i cili deklarohej padroni im. Pėr njė ēast ai ndaloi dhe mė tha: "Atje ėshtė trupi yt." Unė shikova dhe dallova trupin tim tė vdekur mbi shtrat.
Nė kėtė ēast njė emėr mė shkoi nė mendje, nė njė fraksion tė sekondės unė mendova: "Nėse egziston njė Perėndi mė i madh se Lucifer, nėse mė shpėton tani, unė do ti shėrbej si skllave pėr gjithė jetėn time." Nė atė moment, pėr herė tė parė unė kam parė si u hapėn qiejt, dhe si erdhi diēka si njė rreze drite, njė gjė e lavdishme qė ra mbi mua. Luciferi mė lėshoi dhe ra me shpinė nė dysheme. Sepse fjala e Perėndisė thotė: "Mė thėrrit dhe unė do tė pėrgjigjem". Unė kurrė nuk e kisha dėgjuar kėtė mesazh. Por sa njerėz qė janė duke na dėgjuar tani kanė shumė nevojė tė thėrrasin dikė qė ti pėrgjigjet pėr ti ēliruar ata. Aty pėr herė tė parė po manifestohej nė jetėn time fuqia e madhe e Perėndisė. Unė kam parė djallin pėrdhe, pėr mua ai ishte njė ″mbret″, ishte njė ″zot″. Tani sapo e kisha kuptuar se kishte njė ndryshim midis dy forcave, dy qeverive ose mė mirė dy princave qė luftonin pėr kontrollin e jetės sime. Kur drita erdhi nga lart, erdhi e vėrteta, dhe vėrteta mė ēliroi. Qė nga kjo esperiencė unė munda tė kuptoj se egzistojnė dy forca qė luftonin nė formė krejtėsisht tė kundėrt pėr tė qeverisur jetėn time. Dhe nė kėtė mėnyrė unė njoha se egziston njė forcė lart nė qiej.
Dhe qė prej asaj dite fillova tė jetoj sipas traditave qė kam mėsuar nga feja. Por kishte diēka, ai ″princ″ qė nė asnjė mėnyrė nuk resht pėr tė shkatėrruar jetė, mė shpalli luftė, qė ėshtė kėrkesė spiritualiste dhe nga kjo kėrkesė, 7 ditė mė pas unė kam humbur njė vajzė. Atė vajzė ia kisha dedikuar njė ″princi″ i cili nė Brazil quhet Yemanyį (Zhemanzha) e njohur si mbretėresha e detit, por qė nė realitet ėshtė njė demon i tmerrshėm. Kėshtu Luciferi mė shpalli luftė, dhe 7 ditė mė pas Yemanyį vret vajzėn time njė vjeēe. Mė kujtohen mjekėt qė mė pyesnin: ″Ē’farė ka ndodhur mama me kėtė vajzė qė nuk ka asgjė dhe ka vdekur." Unė nuk mund t’ju pėrgjigjesha, t’ju thoja se aty po merrja shpagimin e 22 viteve dedikuar errėsirės dhe tė gjitha llojeve tė okultizmit dhe spiritualizmit. Mė pas ēdo javė njė goditje tė re kundėr familjes sime. Derisa njė natė kur erdha nė shtėpi mora njė lajm. Nėna ime ishte e sėmurė tuberkuloze nė shkallėn e fundit dhe ishte dėrguar nė njė klinikė.
Pėr shak tė kėsaj unė hezitova pėr njė ēast. Hyra nė dhomėn time dhe atje realisht mendova: Kush ka lindur pėr kėtė, nuk mund tė dalė, sepse kėshtu ėshtė ligji i spiritualizmit, dhe unė e thirra pėrsėri. Kur ai erdhi dhe u materializua sėrisht, mė tha: "Unė tė thirra pėr njė pakt dhe ti nuk e bėre. Tani unė nuk dua pakt me ty, unė dua gjakun tėnd, dua jetėn tėnde dhe dua shpirtin tėnd". Kėshtu qė unė e pyeta: ″Nėna ime s'ka tė bėjė me ēėshtjet e mia". Por ai tha: "Unė do tė shfaros tėrė familjen tėnde dhe pastaj do tė marr me vete, sepse ti je e imja". Kur unė i kėrkova mėshirė, diēka qė sot them se ai kurrė nuk e ka pėr skllevėrit e tij, mė tha: "Fiksoje, jetėn e saj pėr jetėn tėnde. Ngjitu sipėr njė ure dhe hidhu poshtė njė treni″. Mbas 15 ditėsh, njė mbrėmje ishte gjithēka gati, me paratė e varrimit tim tė vendosura nė njė zarf dhe letra lamtumire pėr tė gjithė. Ditėn tjetėr, kur tė dilja nė mėngjes pėr tė shkuar nė punė do tė prisja trenin nė stacion dhe do tė hidhesha nė hekurudhė pėrballė trenit dhe qė aty do tė ofrohesha pėr tė ēliruar shpirtin e mamit, duke dorėzuar shpirtin tim. Sot e di qė djalli kurrė nuk flet tė vėrtetėn, sepse ai ėshtė babai i gėnjeshtrave.
Kėshtu, qė atė natė u shtriva, por meqė ajo ishte nata e fundit e jetės sime nuk doja tė flija. Nuk e di si ndjehen ato njerėz qė mė dėgjojnė dhe kanė dėshirė pėr tė vdekur, pėr vetė-shkatėrrim, por unė ju them se ėshtė e tmerrshme. Nuk ka fjalė pėr tė pėrshkruar natėn e fundit para njė vetėvrasje. Doja te kujtoja jetėn time, tė bėjė njė retrospektivė dhe nė errėsirėn e dhomės time, po mendoja se pėrse kisha lindur. Insistova se jeta ėshtė shumė e padrejtė, nuk ka asnjė kuptim nėse njeriu lind vetėm pėr tė vdekur dhe pėr tė shkuar nė ferr. Dhe njė dilemė pa fund mė shoqėroi deri nė tė gdhirė. Magjistarėt agimin e quajnė "ora e madhe", por sot unė mund tė them se ajo ishte ora e Zotit nė jetėn time.
Nė kėtė orė papritmas njė zė nga lart mė bėri njė pyetje: "Nėse unė them se Zoti ekziston". Perėndia pėr mua ishte e para qė mu mohua nga mėsimet e fėmijėrisė sė babait tim. Kur ai zė mė pyeti kėshtu, unė reagova dhunshėm. Para meje qėndronte tėrė jeta ime, vuajtja ime, refuzimi im i tė gjitha gjėrave dhe unė u pėrgjigja e mėrzitur: "Jo, Perėndia nuk egziston" Por pėr herė tė dytė zėri mė pyeti: "Nėse unė tė them se ekziston njė Perėndi i Plotfuqishėm." Kjo ishte tronditėse pėr mua, krejtėsisht e re, unė njihja shumė ″perėndi″, ″princa″ dhe shumė subjekte, por jo njė Perėndi tė Plotfuqishėm. Kėshtu qė me kėtė ide pata frikė, sepse tė gjitha mėkatet e mia bėnė paradė para meje dhe unė mendoja se ato mė akuzonin. Atėherė pata frikė, dhe mendova se nė qoftė se ka njė Perėndi tė Plotfuqishėm, nuk i pėlqejnė njerėzit e tipit tim, tė kategorisė time. Dhe pėr tu mbrojtur menjėherė reagova: "Edhe mua gjithashtu nuk mė pėlqen Ai". Kėshtu pėr herė tė tretė njė zė i ėmbėl dhe i butė mė pyeti pėrsėri: "Nėse unė them se ka njė Perėndi tė Plotfuqishme dhe Ai tė do ashtu si je?". Unė reagova, vura duart e mia mbi kokė dhe qava e qava, dhe mė nė fund mendova: "Sa mirė nėse do tė kishte njė Perėndi qė mė do kėshtu si jam me gjithė kėto gabime, me gjithė kėtė tė kaluar, me gjithė kėtė pisllėk.
Dhe, ndėrsa unė qaja njė dritė e fortė, e fortė, hyri nė sytė e mi. Hoqa duart dhe atje pėrballė meje ishte diēka krejtėsisht tė re. Unė njihja mijėra "princa", e them pėrsėri se unė gjithmonė kam qenė parashikuese nė jetėn time, gjithmonė kam pasur lidhje me botėn spiritiste, njihja shumė gjėra, por kurrė atė dritė. Unė doja qė ta shihja, por ajo mė verbonte kur unė u pėrqėndrova nė drejtimin e asaj drite. Unė ende nuk e kuptoja kush ishte, cili ishte atje. Atėherė pashė si duart e mia, trupi im filluan tė rrotullohen dhe unė shkoja nga nė shpinė pėrmbys dhe demonėt e tjerė me radhė vinin dhe hynin nė trupin tim.
Unė isha shumė e frikėsuar sepse mund tė shihja veten nė dysheme qė zvarritesha si njė gjarpėr dhe tė dėgjoja demonėt duke thėnė sharje, mallkime, fyerje, blasfemi. Atje nė dysheme sapo kuptova se unė isha e pushtuar nga njė shpirt armik i atij kursi drite qė po afrohej tek unė. Mendimet e mia mė bėnė pėr tė qarė pėrsėri dhe ende ashtu, unė reagova si njė magjistare dhe duke qarė thashė: "Pa shih Zot, ti je i padrejtė, ti je i keq, sepse ti lejove qė unė tė vija nė botė pėr tė bėrė kaq shumė tė keqia, dhe tani ta pėsoj nė trupin tim shpagimin e kėsaj tė keqe". Dhe megjithėse unė nuk mund ta vėshtroja as njė sekondė, mė dukej sikur po mė vėshtronte serioz, kur unė doja ta lėndoja nė njė farė mėnyre dhe unė i thashė: "Mė vėshtro, unė kam vuajtur aq shumė nė kėtė botė, kam vuajtur mė shumė se biri yt". sepse mė kishin thėnė dikur, qė Perėndia kishte njė djalė qė unė kurrė nuk u kisha respektuar. Kur thashė ashtu, nuk munda ta shoh si reagoi, por unė ndjeva qė mė ngritėn nga dyshemeja dhe u transportova pėrmes ajrit.
Kam ndaluar tek njė vend. Hapa sytė dhe pashė pėrreth, atje pashė skenėn qė ndryshoi tė gjithė tė ardhmen e pėrjetshme tė shpirtit tim. Ishte njė shesh i madh dhe kishte mijėra njerėz. Tek njė zonė nė fund kollonave, pashė turmėn qė bėrtiste, dhe mendova: ″Sa ēudi. Ē’farė po bėj unė kėtu? Pėrse veshjet e grave dhe tė gjitha traditat janė si tė ishin tė njė njė epoke tjetėr?″ Unė shihja njerėzit duke bėrtitur dhe kuptova se diēka po ndodhte atje nė atė vend. Eca duke hapur rrugėn pėrmes tė gjithė atyre njerėzve, pėr tė parė se ēfarė po ndodhte atje nė fillim. Dhe pashė njė litar njerėzor tė formuar nga ushtarė tė veshur si romake tė lashtėsisė. Nė krye tė shkallėve kishte shumė ushtarė, ishte njė karrige e madhe, dhe njė burrė qė qėndroi dhe tregoi njė tjetėr qė ishte i lidhur nė njė kolonė, nė njė vend plot me ushtarė dhe pyeti: "Ēfarė tė bėj me Jezusin e Nazaretit?"
Mė bėri shumė pėrshtypje ky emėr sepse unė kisha njohur shumė emra njerėzish dhe entitetesh si dhe kisha njohur njė degėzim tė magjisė qė quhej Zot por kurrė nuk kisha dėgjuar emrin Jezusi i Nazaretit. Kur burri tregoi drejt kolonės dhe pyeti kėshtu, njerėzit filluan tė bėrtasin tė zemėruar: "Kryqėzoje, kryqėzoje" kurse unė i vėshtroja. Nė mėnyrė tė pandėrgjegjshme ngrita duart e mia, nisa tė bėrtas dhe ndjeva njė urrejtje tė tėrbuar. Unė fillova tė bėrtas, por papritmas thashė: ″Ēfarė po bėj unė kėtu, ēfarė lidhje kam unė me kėtė njeri?″ Dhe unė u ktheva pėr tė parė se kush ishte atje. Dhe kam parė njė skenė qė kurrė nuk do ta harroj. Tė gjithė shokėt e mi tė magjisė, tė gjitha degėzimeve tė spiritualizmit nėpėr tė cilat kisha kaluar, ishin atje duke marrė pjesė nė skenėn qė ēoi nė vdekjen, e birit tė Perėndisė.
Tė gjithė shokėt e mi tė bandave, tė festave, tė pijes, tė rrugėve, tė gjithė ne qė bėmė tė kėqija, tė gjithė ulėrinin dhe kishte shumė njerėz tė tjerė tė gjitha llojeve, tė gjitha kategorive intelektuale dhe sociale, dhe tė gjithė ulėrinin me urrejtje. Unė u ktheva pėrsėri dhe mendova: ″Ē’farė lidhje kam unė me kėtė skenė?″ Nė tė vėrtetė unė kurrė nuk e kisha imagjinuar se pėr shkak tė mėkateve tė mia unė gjithashtu isha pjesėmarrėse nė vdekjen e Birit tė Perėndisė, qė unė gjithashtu ishte fajtore. Por kur burri lau duart e tij dhe ia dorėzoi atė Mbret atyre ushtarėve qė ishin aty, unė do t’ju tregoj skenėn siē e kam parė. Filluan duke e goditur me shkop qė aty brėnda vendit ku ishin, dhe pashė kur i hoqėn rrobat deri nė brez dhe e lidhėn me shpinė nė njė kolonė, siē bėnin me skllevėrit dikur.
Njerėzit ishin rreth e qark dhe unė pashė njė ushtar qė nxorri njė kamxhik dhe filloi ta rrotullojė nė ajėr dhe unė fiksova sa shumė urretje. Njerėzit pėrplasnin duart, qeshnin dhe bėrtisnin. Por ai kamxhik nuk ishte njė armė normale. Kishte njė kabėll, me disa maja ēeliku dhe nė majė tė ēdo maje ishte njė copė hekuri pak a shumė kaq (tregon me gisht). Dhe kur kamxhiku rrotullohej nė ajėr dhe qėllonte nė shpatulla, e hapte dhe e shkulte mishin e copėtuar tė atij njeriu. Njerėzit pėrplasnin duart, qeshnin dhe kamxhiku rrotullohej... Ai trup dridhej, kurse unė shikoja duke thėnė: ″Si ka mundėsi, si ka mundėsi tė ketė njė skenė e tillė me kaq shumė burracakė. Mijėra burra tė fortė dhe ushtarė kundėr dikujt qė dukej shumė i pambrojtur nė atė moment″. Dhe unė shikoja dhe mendoja: ″Pėrse nuk mbrohet, pėrse nuk thotė asgjė?" Unė nė tė vėrtetė nuk e dija se atje ishte njė qengj, qė shkoi i heshtur para vrasėsve tė tij, pėr shkak tė mėkateve tė mia. Dhe unė e shihja atė skenė dhe mendoja: ″Pėrse nuk e mbrohet, pėrse nuk shan, pėrse nuk fyen njerėzit?″
Ajo skenė ishte e padurueshme pėr tu parė. Nuk ishte si nė pikturat, si nė ikonat qė ekzistojnė nė kisha. Ai njeri ishte i gjithė i mbuluar me plagė. Sa herė qė ai kamzhik godiste, nė shpinė hapeshin dhe shkuleshin copa mishin. Kurrė mė parė nuk e kisha njohur fjalėt e njė profeti: "Por Ai u tejshpua pėr shkak tė shkeljeve tona, u shtyp pėr paudhėsitė tona".
Mbas shumė kohė qė po shikoja, njerėzit pėrplasnin duart, fėshkėllenin, qeshnin, kurse ushtarėt u bėnė mėnjanė dhe e dorėzuan Atė nė duart e njerėzve. Dhe unė pashė te parin qė iu afrua Atij dhe e qėlloi nė fytyrė. Fytyra e tij shkonte sa andej kėndej, sytė e tij ishin gjithmonė tė mbyllur, dhe kurrė nuk tha asnjė fjalė, kurse unė pyesja veten: ″Pėrse nuk mbrohet″? Unė nuk e dija qė atje po ndėshkoheshin mėkatet e mia, mėkatet e tua dhe pėr mėkatet tona nuk ka mbrojtje.
Pėr njė kohė tė gjatė njerėzit e pėshtynin dhe e shqelmonin por njė gjė kam vėnė re dhe unė sot jam dėshmitare tė tregoj se gjatė gjithė kohės sė vuajtjeve, Jezusi i Nazaretit biri i vetėm i Perėndisė sė gjallė, ishte duke u lutur pėr ne, sepse lėviste buzėt e tij nė heshtje dhe fliste diēka qė unė nuk munda ta kuptoj, por Ai po lutej pėr mua dhe pėr ty nė atė moment. Dhe ndėrsa Ai lėvizte buzėt, gjakun i rridhte poshtė nga goja dhe hunda e tij dhe nuk ishte ajo figura me njė fytyrė me plagė tė vogla njė aty dhe njė tjetėr kėtu, por njė fytyrė e ėnjtur, nga aq shumė rrahje. Shumė njerėz e shqelmonin, e pėshtynin dhe gjaku pėrzihej me pėshtymėn e njerėzve. Pas shumė kohe u kthyen ushtarėt dhe Ai njeri nuk ishte njė gjė normale, ishte njė masė njerėzore por e heshtur, pa fjalė.
Pashė kur ata u afruan me njė jastik qė kishte njė kurorė lart. Nuk ishte si ajo kurora qė ju shihni nė imazhet e pikturuara nė mure. Ishin gjemba tė mėdhenj qė kryqėzoheshim poshtė, dhe unė pashė kur ushtari ngriti fytyrėn e Tij. Ai i kishte sytė tė mbyllur dhe kur i vunė kurorėn nė kokė ai shtrėngoi sytė. E qėlluan me njė copė druri si kallam, e rrihnin dhe ai mblidhte qafėn e tij dhe qė andej rridhte gjak. Dhe unė mendoja: ″Si mundet dikush qė vuan kaq shumė tė rrijė i heshtur?″ Gjaku i rridhte poshtė dhe unė dėgjoja goditjet qė i jepnin Atij nė kokė kurse Ai mblidhej e mblidhej. Dhe nuk e di pėrse unė fillova tė bėrtas: ″Ndaloni, mos e bėni kėtė, Ai ėshtė Biri i Perėndisė, Ai nuk e meriton njė vuajtje tė tillė, unė po, se jam njė magjistare″. Papritmas tė gjithė ndalėn dhe mė shikuan mua. Pėr herė tė parė nė gjithė kėtė skenė Ai njeri hapi sytė e tij dhe shikoi drejt meje. Mund ta imagjinosh qė Jezusi i Nazaretit, Birit i Perėndisė po mė shikonte drejtpėrdrejtė.
Unė mendova nė atė moment se Ai do tė ishte i mbushur me urrejtje, sepse e kishin bėrė tė vuante aq shumė, sepse tė gjitha fjalėt do tė ishin tė pakta pėr tė thėnė atė qė Ai njeri ka vuajtur. Por pėrkundrazi, unė jam kėtu pėr t’ju thėnė se kurrė nuk kam parė njė vėshtrim mė tė mbushur me mėshirė, me dashuri dhe me mirėsi sesa vėshtrimi i Jezusit tė Nazaretit. Dhe ai ishte atje duke mė shikuar, kurse unė mbeta e lidhur me vėshtrimin e tij. Desha tė them diēka, por lotėt mė rridhnin nga sytė e mi dhe Ai mė shikoi me dashuri kur mė tha: ″Jo bija ime Vilma. Askush nuk mund ta durojė njė vuajtje tė tillė, vetėm unė″. Preku me gisht trupin e tij tė gjithė tė lėnduar dhe tė pėrgjakur dhe tha: ″Unė e kam vuajtur gjithė kėtė, nga dashuria pėr ty ″ – dhe shtriu duart e tij drejt meje.
Nė atė ēast unė dola nga vizioni dhe nė dhomėn time rashė nė gjunjė. Unė kurrė mė parė nuk kisha bėrė njė lutje nė jetėn time, sepse kurrė mė parė nuk e kishte njohur Atė qė ishte drita e vėrtetė. Kur unė rashė nė gjunjė ndjeva njė turp pėr mėkatet e mia, pėr tė kaluarėn time dhe ndjeva diēka shumė tė veēantė, gjeta njė paqe nė shpirt dhe bėra lutjen time tė parė Perėndisė, e cila pak mė parė ishte e panjohur pėr mua dhe i thashė: ″Zot shih, jeta ime nuk vlen asnjė qindarkė, por tė gjithė kohėn qė mė mbetet pėr tė jetuar unė ta kam dorėzuar Ty dhe Birit Tėnd Jezus, sepse sot unė kam kuptuar se Ai vuajti dhe vdiq pėr shkakun tim″. Dhe kur unė u ngrita nga ajo lutje tashmė isha njė krijesė e re. Kėrkova demonėt por tani ata nuk ishin mė aty dhe ndjeva njė hare, njė paqe nė shpirtin tim, qė ishte aq e pashpjegueshme. Shkova nė guzhinė tek mamaja ime qė ishte atje shumė e sėmurė me tuberkuloz dhe i kam predikuar mesazhin tim tė parė tė jetės sime, i thashė: ″Mami Zoti ekziston, Jezusi vdiq pėr mua mami″. Ky Perėndi e ndryshoi jetėn time, dhe mė bėri njė krijesė tė re. Vuri njė kėngė tė re nė gojėn time. Shumė e kanė parė, e kanė njohur dhe lėvdėruar Zotin.
Gazetarja – Na trego pėr misionin qė ke marrė. Si po i shėrben Zotit tani?
Vilma – Kur unė njoha tė vėrtetėn, kur ungjillin hyri nė jetėn time kam kuptuar se mijėra njerėz ende nuk e njohin ungjillin me tė vėrtetė, ose mė mirė e njohin atė sipėrfaqėsisht si unė nė fėmijėrinė time. Ata e mendojnė se lart ėshtė njė Perėndi qė nuk interesohet pėr askėnd, qė nuk ka kohė pėr njerėzit dhe kushedi sa e urrejnė Atė si unė kur ende nuk e njihja personalisht, duke mos e ditur se Perėndia ėshtė kaq i dashur dhe qė na do aq shumė sa e dėrgoi pėr ne birin e Tij tė vetėm, dhe qė gjithēka e ka bėrė nga dashuria pėr ne. Kur shihja njerėzit nė rrugė kuptoja se ata kishin nevojė pėr dikė qė ti thoshte diēka, dhe unė mendoj se vetė Shpirt i Perėndisė ka hyrė nė zemrėn time, prandaj unė ia kam dedikuar Atij gjithė jetėn time.
Unė kam udhėtuar nė shumė vende, pjesėn mė tė madhe tė vendit tim e kam pėrshkuar pa u lodhur, vende tė mėdha, dhe vende tė vogla, duke folur pėr mijėra persona apo vetėm pėr njė njeri nuk ka rėndėsi, kam shkuar atje ku Fryma e Shenjtė e Perėndisė mė ka dėrguar. Kam shkuar me gėzim shumė tė madh dhe dua t'ju them diēka: ″Unė e ofrova veten time pėr Zotin si njė skllave, por Ai nuk e pranoi lutjen time, sepse mė pranoi si bijė dhe sot jam bijė e Perėndisė sė gjallė″. Kurrė mė demonėt nuk qeverisėn trupin tim, si dhe kurrė mė vesi, urrejtja dhe mjerimi nuk patėn vend tek unė. Jezusi ndryshoi tė gjithė tė ardhmen e pėrjetshme tė jetės time. Dhe unė mund tė dėgjoj zėrin e tij pėrmes shekujve duke thėnė: ″Bijė prediko kėto fjalė dhe mėsoi tė gjithė njerėzve gjėrat qė unė kam thėnė″.
Unė gjithmonė derisa tė kem jetė do tė vazhdoj tė bėj kėtė. Dėshiroj me gjithė zemė qė pėrvoja ime tė shėrbejė. Unė e di qė ėshtė dikush qė mund tė arrijnė nė zemėr, qė ėshtė Shpirti i Shenjtė dhe unė mund tė shėrbejė si njė shembull pėr tė gjitha ato magjistare qė kanė shumė dėshirė pėr tu ndarė nga njė e kaluar e zezė dhe e ndyrė por qė kanė frikė nga kėrcėnimet e qeverisjes sė Princit tė errėsirės, tė vijnė tek Jezu Krishti. Ai ėshtė gjenerali qė mundi atė qė unė nuk mund ta mposhtja dot e vetme dhe u shndėrrua nė pronarin Zot, babain dhe shokun mė tė mirė qė unė kam.
Gazetarja – Vilma shumė faleminderit qė ke qenė me ne. Ka qenė njė bekim pėr ne qė tė dėgjojnė dhe tė ndajnė kėtė dėshmi me shumė njerėz tė cilėt kanė nevojė ta dėgjojnė atė pėr ta drejtuar nė njė farė mėnyre jetėn e tyre nė rrugėt e Zotit dhe tė dalin nga errėsira nė dritė. Tė falenderoj me gjithė zemėr pėr kėtė kohė sė bashku.
Vilma – Amen.
Nga flakėt e ferrit
Prodhuar nga Kili S A
Santiago, Kili 1994
Meqenėse videon e vendosur tek faqja e kanė hequr ju pėrsėri mund ta ndiqni kėtė dėshmi nė Youtube nė kėtė video me titra nė italisht:
Scioccante testimonianza - Ex strega brasiliana convertita a Gesł Cristo
(Dėshmi tronditėse - Ish magjistarja braziliane e shndėrruar nė Jezu Krishtin)
https://www.youtube.com/watch?v=S4yHEhODMag
SHĖNIM: Historinė e plotė tė jetės sė saj Vilma e ka treguar nė librin “Escalando o Abismo”– “Ngjitje nė humnerė”, shkruar nė portugalisht, nė gjuhėn e saj amtare. Ky libėr ėshtė pėrkthyer edhe nė italisht me titullin “Ero una strega”– “Isha njė shtrigė”.

avatar
DaniEL

Yahushua HaMashiach ėshtė : `` Udha, e Vėrteta dhe Jeta; do ta njihni tė Vėrtetėn dhe e Vėrteta do t`ju bėjė tė Lirė``. Gjoni 14:6 dhe 8:32

136


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


Posto temė tė re   Pėrgjigju temės
 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi