Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Shko poshtė

Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  Crash prej 07.04.14 21:04

Shėruesi i magjisė sė zezė, Burdushi e din se ku ndodhet avioni i zhdukur i Malaysia Airlines. Ai thotė se avioni nuk ėshtė nė duar tė njerėzve, por te njė botė tjetėr. Sipas tij, ai ėshtė marrė pėr eksperiment dhe mė vonė do tė gjendet.

Komenti juaj
avatar
Crash

Mos dorėzimi eshte arritja drejt qellimit



52


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  Berti69 prej 07.04.14 21:47

Kujt ti besojme, Burdushit apo Fallxhores boshnjake?
Burdushit thote qe eshte rrembyer nga alienet kurse  fallxhorja boshnjake thote se  gjendet ne nje ishull ne Maldive dhe eshte nen kontrollin e fuqive boterore...
avatar
Berti69

"Si ėshtė lartė, ashtu ėshtė edhe poshtė, e si ėshtė poshtė, ashtu ėshtė edhe lart"


434


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  Lėonardo prej 07.04.14 21:58

Une e kam parashikuar ai avion nuk do gjendet kurre. Do shohim kush do jete me i sakti.
avatar
Lėonardo

Ok

7


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  Crash prej 07.04.14 22:54

Berti69 shkruajti:Kujt ti besojme, Burdushit apo Fallxhores boshnjake?
Burdushit thote qe eshte rrembyer nga alienet kurse  fallxhorja boshnjake thote se  gjendet ne nje ishull ne Maldive dhe eshte nen kontrollin e fuqive boterore...
me e sakt me duket kjo e dyta, me teknologjin qe kemi sot avioni do gjindej menjeher, por ajo eshte ber qellimisht
avatar
Crash

Mos dorėzimi eshte arritja drejt qellimit



52


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  Gabriel prej 08.04.14 2:49

Eshte tej mase e mistershme dhe shum e rende nje ngjarje e tille.
Mendoj se do shfaqet ne nje menyre apo ne nje tjeter...
avatar
Gabriel

https://www.fiverr.com/bldesign

107


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  VINCIT prej 08.04.14 20:24

Personalisht te njejtin mendim kam dhe une,besoj se ai avion mund te kete kaluar ne nje tjeter dimension paralel..!
avatar
VINCIT

Gjykatesi me i drejte,eshte Ndergjegja.

3


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  benardi prej 08.04.14 23:57

Shumė gjėra kanė mbetur mister nė lidhje me fatin e Malaysia Air Flight 370, por tashmė po zgjerohet konsensusi, se avioni i pasagjerėve qė ishte nisur pėr Pekin ndryshoi kurs, duke fluturuar nė perėndim nė drejtim tė Oqeanit Indian, njė fluturim qė vazhdoi edhe pėr katėr orė. Kjo lė tė kuptohet se ka pasur njė ndėrhyrje njerėzore, dhe jo njė problem mekanik.

Njė ndėrhyrje e tillė, zakonisht do tė ishte rrėmbim pėr qėllime politike, sic ndodhi me avionėt ditėn e 11 shtatorit 2001 nė SHBA, ose cfarėdolloj rrėmbimi tjetėr.

Por, asnjė grup i besueshėm terrorist nuk e ka marrė pėrsipėr pėrgjegjėsinė pėr kėtė operacion dhe kushdo qė e devijoi fluturimin e Malaysia Air Flight 370 nuk ka bėrė asnjė kėrkesė, qė do tė ishte dicka tipike nė raste rrėmbimesh.

Ekziston gjithmonė mundėsia e vetėvrasjes sė pilotit, sic ndodhi me EgyptAir 990, qė u fundos nė oqeanin Atlantik vetėm pak pasi u ngrit nga aeroporti JFK nė 31 tetor 1999. Bordi i Sigurisė i Transportit Ajror Kombėtar arriti nė konkluzionin qė bashkėpiloti e shkaktoi me qėllim rrėzimin, ndonėse autoritetet egjiptianė e vunė nė dyshim atė pėrfundim.

Por, nėse Malaysia Air Flight 370 ka qenė njė rast vetėvrasjeje e pilotit, pėrse duhej tė fluturonte pėr kaq shumė orė dhe pėrse duhej tė merrte mundimin tė fikte transponderin?

Kjo lė tė hapur mundėsinė qė njė apo disa persona, pa motive politikė apo idiosinkretikė, kanė marrė komandėn e avionit. Kjo ėshtė dicka mė e zakonshme nga sa mund tė hamendėsohet. Nė epokėn e para 11 shtatorit, pėrpara se tė merreshin masat e pėrforcimit tė sigurisė nė kabinėn e pilotėve, ka patur njė numėr rastesh tė tillė.

Java e Sigurisė Ajrore, njė revistė e industrisė sė aviacionit, botoi njė shkrim nė janar 2001 ku vėrehej qė “numri i rasteve ku paprekshmėria e kabinės sė pilotit vihet nė rrezik ėshtė nė rritje. Nė tre vitet e fundit, ka patur tė paktėn 14 pėrpjekje pėr tė hyrė nė kabinė”. Revista pėrmendte njė rast tė 29 dhjetoroit 2000, kur njė kenian hyri nė kabinėn e njė avioni tė British Airways nga Londra nė Namibi. Avioni humbi shumė lartėsi, pėrpara se kapiteni tė rimerrte kontrollin e avionit.

Revista pėrmendte edhe dy raste shqetėsues nė SHBA. Nė 11 gusht 2000, njė pasagjer 19 vjecar i Southwest Airlines u pėrpoq tė hynte nė kabinė pak pėrpara se avioni tė ulej nė Salt Lake City. Gjashtė pasagjerė e frenuan pasagjerin, qė pasi zbriti nga avioni vdiq prej njė ataku kardiak.

Nė njė fluturim tė Alaska Airflight nė 16 mars 2000, pasagjeri Peter Bradley nisi tė heqė rrobat dhe tė vrapojė pėrgjatė korridorit tė avionit. 39-vjecari u thoshte pasagjerėve tė tjerė: “Do ju vras. Do ju vras tė gjithėve”. Bradley hyri nė kabinė dhe nisi tė ngacmojė butonat e kontrollit. Bashkėpiloti kapi njė sėpatė qė supozohej tė pėrdorej pėr raste emergjence dhe nisi tė pėrleshet me Bradleyn.

Episodi pėrfundoi kur disa pasagjerė iu hodhėn pėrsipėr Bradleyt.

Qė nga 11 shtatori, sulmet pėr tė marrė kontrollin e avionėve kanė vazhduar pavarėsisht marrjes sė masave pėr sigurinė e dyerve tė kabinave. Shpesh herė, motivi ėshtė kėrkesa pėr strehim politik e ndonjė pasagjeri.

Nė 24 janar 2007, pati njė rrėmbim nė bordin e njė avioni tė Air West, njė avion transporti civil nė Sudan, qė u ngrit nga kryeqyteti Khartoum.

Rrėmbyesi, Mohamed Abdu Altif hyri nė kabinė i armatosur me njė pistoletė vetėm gjysmė ore pas ngritjes nga toka dhe ia vuri nė kokė kapitenit.

Ai kėrkoi tė shkojė nė Londėr, por kapiteni i bėri tė ditur se nuk kishte karburant tė mjaftueshėm, kėshtu qė pranoi tė shkojė nė Chad. Altif donte strehim politik nė Mbretėrinė e Bashkuar. Avioni devijoi pėr nė Chad ku Altif iu dorėzua autoriteteve.

Sigurisht, nė rast se ėshtė vetė piloti qė e “rrėmben” avionin pėr tė kėrkuar strehim, nuk ėshtė problemi futja nė kabinė. Njė shembull i kohėve tė fundit ėshtė ai i 17 shkurtit, kur bashkėpiloti i njė avioni tė Ethiopian Airlines qė fluturonte nga Addis Abeba pėr nė Rome mori kontrollin e avionit,kur kryepiloti shkoi nė tualet. Bashkėpiloti e ēoi avionin nė Gjenevė, ku kėrkoi strehim.

Ndonjėherė, rrėmbime tė tillė ndodhin pėr arsye krejt specifike. Nė 4 tetor 2006, Hakan Ekinci, u fut nė kabinėn e avionit tė Turkish Airlines qė fluturonte nga Tirana pėr nė Stamboll, pasi njė stjuardesė kishte hapur derėn e kabinės. Ekinci tha se kishte njė bombė dhe qė do ta shpėrthente nėse avioni nuk devijonte pėr nė Itali, me qėllim qė ai tė fliste me Papėn. Dy avionė luftarakė italianė e detyruan avionin tė zbriste nė Brindizi.

Ekinci ishte dezertues nga ushtria turke. Ai ikishte shkruajtur njė letėr Papės Benedikti XVI gjatė verės sė vitit 2006, nė tė cilėn i kėrkonte ndihmė pėr tė shmangur shėrbimin ushtarak. Ai u arrestua kur avioni zbriti nė Itali.

Nėse avioni i Malaysia Air Flight 370 u rrėmbye vėrtetė, personi apo personat pėrgjegjės kanė aq njohuri pėr avionin civil, sa tė fikin transponderin. Sigurisht, kjo ėshtė pikėrisht ajo cfarė ndodhi me tre nga katėr avionėt qė u rrėmbyen nė 11 shtator 2001, pra ėshtė njė teknikė jo e panjohur. Pėr momentin, fati i avionit tė Malaysia Air Fligh 370 mbetet enigmė, por nga ata pak fakte qė i dimė tashmė, njė rrėmbim i avionit tingėllon shpjegim i arsyeshėm.

Peter Bergen ėshtė analist i CNN pėr sigurinė kombėtare.
avatar
benardi

46


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Burdushi e din se kush e ka rrėmbyer avionin e Malaysia Airlines

Mesazh  Sponsored content


Sponsored content


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi