Aftėsia supernormale e parashikimit tė fatit

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Aftėsia supernormale e parashikimit tė fatit

Mesazh  Flavius prej 10.06.13 19:41

Aftėsia supernormale e parashikimit tė fatit



Njė aftėsi tjetėr supernormale drejtpėrdrejt e lidhur me Syrin Qiellor quhet parashikim i fatit.Sot pėr sot,njihen gjashtė tipe aftėsish supernormale publikisht nė botė,ku pėrfshihen Syri Qiellor, shikimi nė distancė dhe parashikimi i fatit.

Ēfarė ėshtė parashikimi i fatit? Kjo do tė thotė qė dikush mund tė jetė i aftė tė tregojė tė kaluarėn dhe tė ardhmen e dikujt. Me njė aftėsi tė fuqishme, dikush ėshtė i aftė tė tregojė lulėzimin dhe rėnien e njė shoqėrie.

Me njė aftėsi akoma mė tė madhe, personi mund tė shikojė ligjin e gjithė ndryshimeve kozmike. Kjo ėshtė aftėsia supernormale e parashikimit tė fatit. Pėr shkak se materia ėshtė nė lėvizje dhe ndjek njė ligj tė caktuar, nė njė dimension tė veēantė, e gjithė materia ka formėn e vet tė ekzistencės nė shumė dimensione tė tjera.

Pėr shembull, kur trupi i njė njeriu lėviz, qelizat nė trup po ashtu do tė lėvizin dhe nė nivelin mikroskopik tė gjitha elementet, si molekulat, protonet, elektronet dhe pjesėzat mė mikroskopike gjithashtu do tė lėvizin. Megjithatė ato kanė format e veta tė pavarura tė ekzistencės dhe format e trupit nė dimensione tė tjera do tė pėsojnė gjithashtu ndryshime.

A nuk e kemi trajtuar ēėshtjen qė materia nuk zhduket? Brenda njė dimensioni tė caktuar, atė qė njė person ka bėrė apo bėn me njė tė lėvizur tė dorės ėshtė e gjitha ekzistencė materiale dhe ēdo gjė qė ai bėn do tė lėrė njė pamje dhe njė mesazh. Nė njė dimension tjetėr ato nuk zhduken dhe do tė qėndrojnė atje pėrgjithmonė. Njė person me aftėsi supernormale do tė dijė ēfarė ka ndodhur duke parė pamjet ekzistuese tė sė kaluarės.

Pasi ti tė kesh aftėsinė supernormale tė parashikimit tė fatit, forma e leksionit tim sot do tė ekzistojė akoma atje kur ti t’i hedhėsh njė shikim. Ai ekziston atje njėkohėsisht. Kur lind njė njeri, brenda njė dimensioni tė caktuar qė nuk ka konceptin e kohės, e tėrė jeta e tij apo e saj ekziston atje njėkohėsisht. Pėr disa njerėz edhe mė shumė se njė jetė ekziston atje.

Disa njerėz mund tė pyesin, “Do tė thotė kjo se pėrpjekjet tona individuale pėr ndryshimin e vetes janė tė panevojshme?” Ata nuk mund ta pranojnė kėtė. Nė fakt, pėrpjekjet individuale mund tė ndryshojnė gjėra tė vogla nė jetėn e dikujt. Disa gjėra tė vogla mund tė ndryshohen pakėz nėpėrmjet pėrpjekjeve individuale, por ėshtė pikėrisht nga pėrpjekjet e tua pėr ndryshim qė ti merr karmė. Pėrndryshe, ēėshtja e shkaktimit tė karmės nuk do tė ekzistonte dhe as ēėshtja e kryerjes sė veprave tė mira apo tė kėqija nuk do tė ekzistonte. Kur dikush insiston nė kryerjen e gjėrave nė kėtė mėnyrė, ai do tė pėrfitojė nga tė tjerėt dhe do tė kryejė vepra tė kėqija.

Prandaj, kjo ėshtė aryeja qė praktika kultivuese kėrkon gjithmonė qė njeriu tė ndjekė rrjedhėn e natyrshme tė gjėrave meqenėse pėrndryshe ti do tė dėmtosh tė tjerėt me pėrpjekjet e tua. Nėqoftėse jeta jote nuk e pėrmban diēka qė nė fillim dhe ti e merr atė qė duhej t’i pėrkiste dikujt tjetėr nė shoqėri, ti do i hysh atij personi nė borxh.

Pėrsa i pėrket ngjarjeve tė mėdha, njė person i zakonshėm nuk mund t’i ndryshojė ato aspak. Ka vetėm njė mėnyrė pėr ta bėrė kėtė. Kjo ndodh kur ky person kryen vetėm vepra tė kėqija dhe asgjė veēse vepra tė kėqija, ai mund ta ndryshojė jetėn e tij. Veēse ēfarė e pret atė ėshtė shkatėrrimi i plotė. Nga njė nivel i lartė, ne kemi parė qė kur njė person vdes, Shpirti Primordial i tij nuk zhduket. Pse nuk zhduket Shpirti Primordial?

Nė fakt, ne kemi parė se pasi njė person vdes, kufoma e tij nė morg nuk ėshtė veēse njė trup prej qelizash njerėzore nė dimensionin tonė. Nė kėtė dimension, pėrbėrjet e qelizave tė ndryshme tė organeve tė brendshme dhe tė gjitha qelizat nė tėrė trupin e njeriut bien, ndėrsa nė dimensione tė tjera trupat e pėrbėrė nga pjesėza mė mikroskopike se molekulat, atomet, protonet, etj., nuk kanė vdekur aspak. Ato ekzistojnė nė dimensione tė tjera dhe akoma jetojnė nė dimensionet mikroskopike. Ai qė kryen gjithė llojet e veprave tė kėqija e pret shpėrbėrja totale e tė gjitha qelizave tė tij, qė Buddhizmi e quan zhdukje e trupit dhe e shpirtit.

Ka dhe njė mėnyrė tjetėr qė njė person mund ta ndryshojė jetėn e tij dhe kjo ėshtė mėnyra e vetme: Kjo ndodh kur personi merr rrugėn e praktikės kultivuese qė nga ky moment e tutje. Pse mund tė ndryshohet jeta e dikujt kur ai merr rrugėn e praktikės kultivuese? Kush mund ta ndryshojė atė? Sapo ky person mendon tė marrė rrugėn e praktikės kultivuese dhe kur ky mendim shfaqet, ai shkėlqen si ar dhe tund botėn e dhjetė drejtimeve.

Nė pikėpamjen e vet mbi universin, Shkolla e Buddhės ka teorinė e botės me dhjetė drejtime. Nė sytė e qėnieve tė larta, jeta e njė njeriu nuk ėshtė krijuar pėr tė qenė njeri. Ato mendojnė se jeta e njė individi lind nė hapėsirėn e universit dhe mishėron tė njejtėn cilėsi si dhe universi; jeta ėshtė mėshirėplotė dhe e pėrbėrė nga materia Zhen-Shan-Ren (Ndershmėri -Mirėsi-Tolerancė). Megjithatė njė jetė krijon gjithashtu marėdhėnie shoqėrore.

Gjatė marėdhėnieve shoqėrore nė komunitete, disa jetė korruptohen dhe kėshtu bien nė njė nivel mė tė ulėt. Kur ato nuk mund tė qėndrojnė mė nė atė nivel dhe pėrsėri bėhen mė tė kėqinj, ata do tė bien nė njė nivel akoma mė tė ulėt. Ato vazhdojnė tė bien derisa, nė fund, arrijnė kėtė nivel tė njerėzve tė zakonshėm.

Nė kėtė nivel, kėta njerėz duhet tė zhdukeshin dhe eliminoheshin. Megjithatė nga mirėsia mėshiruese e tyre e madhe, Qėniet e Shumėlartėsuara posaēėrisht krijuan njė dimension pikėrisht si kjo e shoqėrisė njerėzore. Nė kėtė dimension tė gjithėsisė, njeriut i jepet njė trup fizik njerėzor shtesė dhe kėta palė sy qė mund tė shohin vetėm gjėrat nė kėtė dimension fizik.

Kėshtu, njeriu humbet nė kėtė mjergull dhe nuk i lejohet tė shikojė tė vėrtetėn e universit, diēka qė mund tė shikohet nė tė gjitha dimensionet e tjera. Nė kėtė mjergull dhe nė kėto kushte, njeriut i ėshtė dhėnė kjo lloj mundėsie. Pėr arsye se ai ėshtė nė mjergull, ekzistenca e tij ėshtė dhe shumė e dhimbshme. Me kėtė trup, ai bėhet qė tė vuajė.

Nėqoftėse njė person dėshiron tė kthehet nga ky dimension nė origjinėn e tij, Shkolla Tao thotė se ai duhet tė praktikojė kultivim qė tė kthehet nė origjinė, nė veten e vet tė vėrtetė. Po qe se ai ka dėshirėn pėr praktikė kultivuese, thuhet se i ėshtė shfaqur natyra e Buddhės.
Kjo zemėr konsiderohet mė e ēmueshmja dhe qėniet e larta do ta ndihmojnė atė. Nė kushte kaq tė vėshtira, ky person megjithatė nuk ka humbur dhe dėshiron tė kthehet. Si rezultat, qėniet e larta do ta ndihmojnė atė dhe do t’i japin njė dorė pa kushte—ata do ta ndihmojnė atė me ēdo gjė. Pse mund ta bėjmė ne kėtė pėr njė praktikues por jo pėr njė njeri tė zakonshėm? Kjo ėshtė arsyeja.

Pėrsa i pėrket njė njeriu tė zakonshėm qė dėshiron tė shėrojė sėmundje, ne nuk mund ta ndihmojmė atė me asgjė. Njė njeri i zakonshėm mbetet veēse njė njeri i zakonshėm. Njė njeri i zakonshėm duhet t’i pėrshtatet kushteve tė shoqėrisė sė zakonshme njerėzore. Shumė njerėz thonė qė Buddha i afron shpėtim gjithė qėnieve dhe Shkolla Buddhės u mėson shpėtim gjithė qėnieve.

Mė lejoni t’ju them se ju mund tė kontrolloni tė gjitha shkrimet e shenjta Buddhiste dhe asnjė prej tyre nuk thotė se tė trajtosh sėmundje pėr njerėzit e zakonshėm do tė thotė t’u afrosh shpėtim gjithė qėnieve. Janė ata, mjeshtėrit e rremė qigong tė viteve tė fundit qė e kanė ngatėrruar kėtė ēėshtje.

Ata mjeshtrit e vėrtetė qigong, ata qė hapėn rrugėn nė fillim, nuk ju thanė aspak juve tė kuroni sėmundjet e tė tjerėvė. Ata vetėm ju mėsuan tė praktikoni, shėroni sėmundjet dhe tė mbaheni tė shėndetshėm vetėm pėr veten tuaj. Ti je njė njeri i zakonshėm. Si mund tė shėrosh sėmundje ti pas njė studimi prej dy ditėsh? A nuk ėshtė kjo tė mashtrosh tė tjerėt? A nuk inkurajon kjo dėshirėn tėnde? Kjo do tė thotė tė shkosh pas famės, interesit personal dhe gjėrave mbinatyrale qė tė mburresh para njerėzve tė zakonshėm! Kjo ėshtė absolutisht e ndaluar.

Prandaj, sa mė shumė disa njerėz ndjekin diēka, aq mė pak ata arrijnė. Juve nuk ju lejohet ta bėni kėtė gjė dhe as nuk ju lejohet tė shqetėsoni gjendjen e shoqėrisė sė zakonshme njerėzore sipas dėshirės.

Ekziston njė parim i tillė nė kėtė univers qė kur ju dėshironi tė ktheheni nė origjinė, nė veten tuaj tė vėrtetė, tė tjerėt do t’ju ndihmojnė. Ata mendojnė qė njė jetė njerėzore duhet tė kthehet nga ku ka ardhur nė vend qė tė qėndrojė me njerėzit e zakonshėm. Nėqoftėse njė njeriu i lejohej qė tė mos kishte asnjė sėmundje dhe tė jetonte rehatshėm, ai nuk do tė kishte interes tė bėhej i pavdekshėm edhe sikur t’a pyesje.

Sa mirė do tė ishte sikur njeriu tė mos vuante nga asnjė sėmundje apo vėshtirėsi dhe tė kishte ēfarė tė donte! Do tė ishte me tė vėrtetė njė botė qėniesh tė pavdekshme. Por ti re tek ky nivel sepse u korruptove, prandaj ti nuk do tė jesh kurrė rehat. Njeriu mund tė kryejė gjėra tė kėqija me lehtėsi kur ėshtė nė mjergull dhe Buddhizmi e quan kėtė shpagim karmik. Prandaj, kur njerėzit kanė vėshtirėsi apo fatkeqėsi, ata paguajnė karmėn e tyre sipas shpagimit tė karmės qė kanė.

Buddhizmi thotė se Buddhat gjenden kudo. Nėqoftėse njė Buddhė lėviz dorėn njė herė, tė gjitha sėmundjet e njerėzimit mund tė zhdukeshin; kjo ėshtė absolutisht e arritshme. Me kaq shumė Buddha pėrreth, pse nuk e ka bėrė ndonjė kėtė? Pėr shkak se njė person ka bėrė keq nė tė kaluarėn, qė ai vuan kėto vėshtirėsi. Po tė shėrosh sėmundjen e tij, do tė ishte njėsoj sikur tė shkelje parimin e universit, sepse ai kėshtu mund tė kryejė vepra tė kėqija dhe t’i ketė borxh tė tjerėve pa ju dashur tė paguajė pėr to. Kjo nuk lehojet.

Kėshtu, tė gjithė ruajnė gjendjen e shoqėrisė njerėzore dhe askush nuk don ta shqetėsojė atė. Praktika kultivuese ėshtė e vetmja mėnyrė pėr tė jetuar rehatshėm, pa sėmundje dhe tė arrish qėllimin e tė qenit me tė vėrtetė i ēliruar! Vetėm duke bėrė njerėzit tė praktikojnė njė mėnyrė tė vėrtetė mund tė ketė shpėtim pėr tė gjitha qėniet.

Pse munden disa mjeshtėr qigongu tė shėrojnė sėmundje? Pse flasin ata pėr shėrim sėmundjesh? Disa njerėz mund t’i kenė menduar kėto pyetje. Shumica e kėtyre mjeshtėrve qigong nuk janė nga praktika tė vėrteta. Lejohet qė gjatė periudhės sė kultivimit tė tij, njė mjeshtėr qigongu i vėrtetė i cili i konsideron tė gjitha qėniet e gjalla qėnie qė vuajnė, ndihmon dikė nga zemėrmirėsia dhe keqardhja e tij.

Megjithatė ai nuk mund tė shėrojė sėmundje dhe vetėm mund t’i kufizojė apo shtyjė ato pėrkohėsisht. Ti nuk i ke ato tani, por do t’i kesh mė vonė sepse ai e shtyn sėmudjen tėnde pėr mė vonė. Ai do t’i transferojė ato gjetkė apo nė trupin e tė afėrmve tė tu. Ai nuk ėshtė i aftė qė me tė vėrtetė tė eliminojė plotėsisht karmėn tėnde. Atij nuk i lejohet qė ta bėjė kėtė pėr njė njeri tė zakonshėm por vetėm pėr njė praktikues. Ky ėshtė parimi.

Nė Shkollėn e Buddhės, thėnia “shpėtim i tė gjitha qėnieve” do tė thotė qė ta nxjerrėsh individin nga gjendja mė agonuese e njerėzve tė zakonshėm dhe ta ngjitėsh atė drejt nivele tė larta kėshtuqė ai nuk do tė vuajė mė dhe do tė ēlirohet—ky ėshtė kuptimi. A nuk foli Sakyamuni pėr anėn tjetėr tė nirvanės ? Ky ėshtė kuptimi i vėrtetė i shpėtimit tė gjitha qėnieve. Po sikur tė jetoje rehat nė mes tė njerėzve tė zakonshėm, tė kishe shumė para madje dhe krevatin ta kishe plot me para dhe tė mos kishe vuajtje, ti nuk do tė ishe i interesuar edhe sikur tė tė pyesnin qė tė bėheshe qėnie qiellore. Si praktikues, kursi i jetės tėnde mund tė ndryshohet. Vetėm nėpėrmjet praktikės kultivuese mund tė ndryshohet jeta jote.

Mėnyra si funksionon aftėsia supernormale e parashikimit tė fatit ėshtė sikur ke njė ekran tė vogėl televizori nė ballė. Disa njerėz e kanė atė nė ballė, disa tė tjerė e kanė atė afėr ballit. Disa e kanė brenda ballit. Disa njerėz mund tė shikojnė gjėra me sy mbyllur. Nėqoftėse aftėsia ėshtė e fortė, personi mund tė shikojė me sy hapur. Ndėrsa tė tjerėt nuk mund t’i shikojnė ato sepse ato janė diēka brenda hapėsirės sė fushės dimensionale tė individit.

Me fjalė tė tjera, pasi zhvillohet kjo aftėsi supernormale, duhet tė jetė njė tjetėr qė shėrben si pėrēues pėr tė reflektuar skenat nga dimensionet e tjera. Pėr rrjedhojė, ato mund tė shihen nga Syri Qiellor. Dikush mund tė shikojė me shumė saktėsi tė ardhmen dhe tė kaluarėn e njė personi. Pamvarėsisht sa mirė parashikojnė fatin fallxhoret, ato nuk mund tė tregojnė ngjarjet e vogla dhe detaje tė tjera. Ndėrsa ky person ėshtė i aftė t’i shikojė gjėrat shumė qartė duke pėrfshirė dhe kohėn e vitin. Detajet e ndryshimeve janė tė gjitha tė dukshme meqenėse ajo qė ai shikon ėshtė reflektim i vėrtetė i njerėzve dhe gjėrave nga dimensione tė ndryshme.

Pėr aq kohė sa secili nga ju do tė praktikojė Falun Dafėn, unė do t’ju hap Syrin Qiellor. Por aftėsitė supernormale qė trajtuam mė sipėr nuk do tė jepen. Me ngritjen e vazhdueshme tė nivelit tuaj, aftėsia e parashikimit tė fatit do tė shfaqet natyrshėm. Kjo gjė do tė ndodhė nė tė ardhmen tuaj tė praktikės kultivuese dhe ju do tė dini ēfarė po ndodh kur tė zhvillohet kjo aftėsi. Prandaj, po jua mėsojmė kėto parime tė Ligjit.

avatar
Flavius

108


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi