Thėnie tė zgjedhura tė Imam Aliut

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Thėnie tė zgjedhura tė Imam Aliut

Mesazh  Neo prej 07.12.12 0:14

Thėnie tė zgjedhura tė Imam Aliut



Nė kohė trazirash sillu si ajo deveja ende e pa rritur, qė s′e ka shpinėn tė fortė, sa t′ia hipėsh, as gjinjtė tė zhvilluar, sa ta mjelėsh.

Kush e bėn zakon lakminė, ia mpak vlerat vetes; kush qahet se vuan, jep shkak tė pėrbuzet; kush e lė gjuhėn tė livadhisė, ndot shpirtin e tij me tė.

Kopracia ėshtė turp; frika ėshtė mangėsi; skamja ia ul vlerėn fjalės sė menēur; i mjeri ėshtė i huaj nė vend tė tij.

Paaftėsia ėshtė dėshtim, durimi trimėri, pėrkorja pasuri, vetpėrmbajta mburojė, dhe pėrkushtimi – shoqėruesi mė besnik.

Dija ėshtė kamje qė s’merr njollė, logjika pasqyrė qė s’njeh shtrembėrim, mirėsjellja veshje qė s’ka vjetrim.

Zemra e tė urtit ėshtė fortesa e tė fshehtave tė tij; ēiltėrsia ėshtė arė qė rrit miqėsi; kontrolli mbi vetveten ėshtė vdekje pėr tė metėn.

Harmonia i fsheh mangėsitė. Kush e do veten pėrherė e mė shumė, i shton armiqtė e tij pėrherė e mė shumė.

Kurat mė tė mira janė lėmosha dhe mėshira; njerinė e pret nė ahiret ajo qė bėn nė kėtė jetė.

Ē′qenie e mahnitshme ėshtė njeriu! Sheh pėrmes njė mase tė squllėt, flet pėrmes njė cope mishi, dėgjon nėpėr njė kockė dhe frymėmerr nėpėr njė brimė.

Kur kjo botė tė miklon, tė jep dhe tė mirat e tė tjerėve; po kur tė kthen kurrizin, tė merr dhe tė mirat qė ke hak.

Bėhu me njerėzit nė mėnyrė tė atillė, qė tė tė qajnė, kur tė vdesėsh, e t′i marrė malli, sa je gjallė.

Fale kundėrshtarin, kur ke pushtet mbi tė. Kjo ėshtė mirėnjohja ndaj Zotit pėr fuqinė qė tė dha pėr mposhtjen e tij.

Mė i pazoti nga tė gjithė ėshtė kush s′mund tė bėjė miq nė jetė; por edhe mė i pazotė akoma ėshtė kush e humb mikun, pasi e ka bėrė.

Mospranimi i tė mirave nga qė s′janė tė mėdha dėshmon mungesė tė mirėnjohjes.

I braktisuri nga tė afėrmit bėhet i afėrt pėr tė huajt.

Ēdo gjė i shtrohet fatit, aq sa dhe vdekja vetė vjen shpeshherė nė sajė tė pėrpjekjes pėr t′iu shmangur.

Kush ecėn galop me frerėt lėshuar, pengohet dikur me vdekjen dhe rrėnimin.

Faluani tė metat njerėzve fisnikė, sepse ėshtė vetė Zoti qė i ngre, sa herė qė bien nė gabim.

Zhgėnjimi pason frikėn si dėshtimi drojėn. Rasti i mirė largohet si retė nė behar. Mos e lini tė iki kot, por pėrdoreni pėr mirė.

Kush meritoi vend tė ulėt me punėt e tij, s′mund tė prijė vetėm me prejardhjen e tij.

Zbutja e helmit tė tė helmuarit dhe lehtėsimi i fatit tė fatkeqit falin mėkate tė mėdha.

O bir i Ademit: kur sheh qė Zoti po tė jep tė mira, ndėrkohė qė ti i mosbindesh, atėherė frikėsoju mė shumė!

Kur zemra fsheh diēka, atė e shfaq gjuha dhe fytyra.

Pėrkorja mė e mirė ėshtė fshehja e saj.

Kur ndahesh nga bota dhe ėshtė vdekja nė afrim, nuk ka mė shpresa pėr vonesa nė takim.

Kini frikė nga Zoti! Kini frikė nga Zoti! Sepse jua ka mbuluar aq shumė mėkatet qė i keni bėrė, sa duket sikur jua ka falur!

Feja mbahet mbi katėr shtylla: qėndresėn, besimin, drejtėsinė dhe xhihadin.

Bėrėsi i sė mirės ėshtė mė i mirė se vetė e mira dhe bėrėsi i sė keqes ėshtė mė i keq se vetė e keqja.

Ji bujar, por jo dorėshpuar; ji i kursyer, por jo koprac.

Pasuria mė e madhe fitohet kur braktis ambicjet.

I shpejti nė thėnien e gjėrave qė s′u pėlqejnė tė tjerėve, bėhet shumė shpejt shėnjestėr e shpifjeve tė tyre.

Ē′i zgjat ambicjes, ia shkurton veprimit.

Faljet vullnetare s′ta sjellin dot Zotin mė pranė, nėse me to pėrligj mosbėrjen e faljeve tė detyrueshme.

Tė urtit gjuha i rri pas zemrės, ndryshe nga tė marrit, qė i rri pėrpara.

I bekuar ėshtė njeriu qė mban parasysh jetėn tjetėr, qė bėhet gati me punė tė mira pėr tė dhėnė llogari, e qė lumturohet dhe mbetet i kėnaqur nga Zoti me aq sa i mjafton.

Zoti mban pėr mė tė pėlqyer mėkatin qė s′jep kėnaqėsi, se virtytin qė ngjall krenari.

Njeriu ka aq vlerė sa guxim e vendosmėri, aq sinqeritet sa baraspeshė nė gjykim, aq trimėri sa respekt pėr vetveten, dhe aq dėlirėsi sa ka tė zhvilluar ndjenjėn e turpit.

Fitoren e sjell qėndrimi i vendosur, qėndrimit i jep vendosmėri kudhra e mendimit. Kur mendimi bėhet plan, duhet ruajtur mirė sekreti i tij.

Druaju nga sulmet e fisnikėve tė uritur dhe tė alabakėve tė nginjur.

Zemra e njeriut ėshtė si egėrsira, qė i shkon pas vetėm zbutėsit tė saj.

Pėr sa kohė ecėn fati, tė metat mbeten nė hije.

Falėsi mė i pėlqyer ėshtė ai qė ka mė shumė mundėsi pėr tė ndėshkuar.

Bujari ėshtė ajo qė bėhet vetiu. Kur jep se tė kėrkojnė, kėtė e bėn nga turpi ose pėr t′iu shmangur qortimit.

Nuk ka pasuri si intelekti, mjerim si padija, trashėgimi si edukata dhe mbėshtetje si kėshillimi.

Qėndresa ėshtė dy llojesh: Qėndresa ndaj asaj qė mundon, dhe qėndresa ndaj asaj qė lakmon.

Me pasuri bėhet atdhé dhe njė dhé i huaj; me mjerim edhe atdheu bėhet dhé i huaj.

Qenia i kėnaqur ėshtė pasuri qė s′shter.

Pasuria ėshtė burimi mė i parė i pasionit.

Ai qė ju paralajmėron ėshtė si ai qė ju sjell lajme tė mira.

Gjuha ėshtė si bisha; po e zgjidhe, kafshon.

Ndėrmjetėsuesi ėshtė krahu i kėrkuesit.

Njerėzit e kėsaj bote janė si udhėtarėt qė i afrohen destinacionit, edhe pse mund tė jenė duke fjetur.

Mungesa e miqve tė bėn tė panjohur.

Tė mos kesh atė qė tė duhet, ėshtė mė e lehtė se t′ia kėrkosh njė tė padenji.

Mos u turpėro qė jep pak, sepse mosdhėnia ėshtė mė pak se pak.

Nderi ėshtė stoli e skamjes dhe mirėnjohja stoli e kamjes.

Nėse s′ndodh ajo qė prisje, mos u pikėllo pse mbete ku ishe.

Padija ėshtė bota e njeriut ekstremist.

Kur shtohet urtėsia, mpaket tė folurit.

Koha drobit trupat e rrit shpresat, ndėrkohė qė vdekja avitet dhe dėshirat fashiten. Kush pati sukses, druhet se e humb, e kush pati humbje, druhet mos nuk reshtin humbjet.

Ai qė kėrkon tė prijė, edukon veten pėrpara tė tjerėve; se njerėzit binden mė mirė me sjellje se me gjuhė. E drejta pėr respekt e njeriut qė edukon vetveten ėshtė mė e madhe se e atij qė vetėm sa mėson tė tjerėt.

Sa herė qė merr e lėshon frymė, hedh njė hap mė afėr vdekjes.

Ēdo gjė e fundme do ta gjejė njėherė fundin e saj, ashtu si do tė ndodhė njėherė ajo qė ėshtė premtuar.

Kur gjėrat ngatėrrohen, fundi i tyre duhet vlerėsuar nga fillimi i tyre.

Pranoje fjalėn e urtė nga kushdo qė e thotė. Ajo flatron sa kohė qė ėshtė nė zemra hipokritėsh dhe s′gjen qetėsi, veēse kur del prej tyre dhe zė vend nė zemrėn e besimtarit, krahas me shoqe tė tjera tė saj.

Fjala e menēur u takon besimtarėve tė vėrtetė; po humbi ndonjė, duhet gjetur dhe marrė, qoftė edhe nga njė i pafé.

Vlera e ēdo njeriu matet me arritjet e tij.

Kush resht sė thėni “s′e di”, ka marrė rrugėn e rrėnimit.

E dua mendimin e tė moshuarit mė shumė se vrullin e tė riut.

Habitem me njeriun qė s′ka mė shpresė, megjithėse mundet tė lypi ndjesė.

Juristi i pėrsosur islam s′i lė njerėzit ta humbin shpresėn nė Mėshirėn e Zotit, s′i bėn tė zhgėnjehen nga Mirėsia e Zotit dhe s′i lejon tė ndihen tė sigurtė nga ndėshkimi i Zotit.

Zemra rrėgjohet njėsoj si trupi; prandaj ushqeje me urtėsi.

Dija qė vlen mė pak ėshtė ajo qė mbetet ngjitur pėr gjuhe, kurse dija qė vlen mė shumė ėshtė ajo qė njihet pasi vihet nė jetė.

Mė tė afėrmit me profetėt janė ata qė dinė mė shumė rreth asaj qė ata prunė.

Gjumi me besim tė shėndoshė e tė sinqertė ėshtė mė i mirė se falja me besim tė lėkundur.

Mirėsia ndaj tė tjerėve bėhet virtyt i pėrhershėm kur pėrmbushen tre kushte: Duke e parė si tė vogėl, qė tė arrijė tė bėhet e madhe; duke e fshehur, qė tė shfaqet vetė; dhe duke u bėrė shpejt e me takt, qė tė jetė e pėlqyeshme dhe e dobishme.

Do tė vijė njė kohė kur pozitat e larta do t′u jepen vetėm intrigantėve dhe kur mėkatarėt do mbahen pėr tė zgjuar, kurse tė drejtėt pėr budallenj. Atėherė lėmosha do shihet si shpenzim i kotė, kujdesi pėr tė afėrmit si barrė ose nder dhe pėrkushtimi si shkas pėr t′iu mburrur tė tjerėve. Atė kohė pushteti do ushtrohet nėpėrmjet kėshillimit me femrat, vėnies sė ēunakėve nė poste tė larta dhe drejtimit tė administratave nga eunukėt.

Sigurisht, kjo botė dhe tjetra janė tė kundėrta tė njėra tjetrės, siē janė dy rrugė qė shpien nė drejtime tė kundėrta. Ai qė e do dhe e pėlqen kėtė botė, do ta urrejė tjetrėn e do bėhet armiku i saj; tė dyja ato janė larg nga njėra tjetra sa Perėndimi me Lindjen. Udhėtari qė ndodhet mes tyre mund t′i afrohet njėrės duke iu larguar tjetrės; ato janė shemrat e njėra tjetrės.

Qoftė i bekuar kush i druhet kėsaj bote, nga qė mallohet pėr tjetrėn. I tillė ėshtė ai qė e sheh kėtė dhé si shtrat tė tij, kėtė pluhur si shtresėn e mbulesėn e tij, dhe kėtė ujė si parfumin e vetėm tė tij; ai e thotė Kur′anin me zė tė ulėt, lutet me zė tė lartė dhe largohet nga kjo botė si Isai.

Zoti ju ka vėnė ca detyrime, mos i lini pas dore; ju ka caktuar ca kufij, mos u rrekni t′i kaloni; ju ka ndaluar ca gjėra, mos e bėni dysh fjalėn e Tij; dhe ka lėnė nė heshtje ca gjėra tė tjera e nuk jua ka thėnė, por jo nga qė ka harruar; mos bėni provė t′i zbuloni.

Njeriu gėnjen veten, kur mendon se mund t′i zgjidhė problemet e tija tė kėsaj bote duke sakrifikuar diēka nga feja e vet. Zoti do ta mundojė me probleme shumė mė tė vėshtira.

Ndodh qė padija e njeriut tė mėsuar t′i zhvlerėsojė dijet e tij dhe ta shpjerė nė rrėnim.

Ne (Ehl-i Bejti) jemi si jastėku nė mes: kush ka mbetur pas nxiton tė na arrijė, e kush na e ka shkuar rikthehet drejt nesh.

Askush nuk e vendos dot rendin e Zotit tė Madhėruar, pėrveē atij qė s′e njeh dobėsinė, nuk bėn dot keq dhe s′ka pasione e lakmi.

Kush na do ne (Ehl-i Bejtin), tė llogaritė pėrballjen me skamjen.

Asnjė pasuri nuk vlen sa menēuria; asnjė vetmi s′tjetėrson si vaniteti; asnjė urtėsi s′i ngjan taktit; asgjė s′tė jep nder sa droja prej Zotit; asnjė s′tė ėshtė besnik sa morali i lartė; asnjė trashėgimi s′matet me sjelljen e mirė; asnjė udhėheqje s′e bėn efektin e veprimit tė pavonuar; asnjė zanat s′ia vlen sa njė veprim i virtytshėm; asnjė fitim s′i pėrqaset Shpėrblimit Hyjnor; asnjė kontroll i vetes nuk bie dobi sa pėrmbajtja nė ēaste tė paqarta; asnjė dorėheqje s′tė ruan sa largimi nga gjėja e ndaluar; asnjė dije s′e ka nivelin e mendjes qė e lind; asnjė adhurim s′ėshtė si pėrmbushja e detyrimit; asnjė besim nuk ėshtė si modestia dhe qėndrueshmėria; asnjė arritje nuk ėshtė si pėrunjėsia; asnjė nder nuk ėshtė si dija; asnjė fuqi nuk ėshtė si durimi; dhe asnjė mbėshtetje nuk ėshtė aq e mirė sa kėshillimi.

Nė botėn ku mbretėron virtyti, nuk ėshtė e udhės tė ushqesh mendime tė kėqija rreth dikujt qė s′ka bėrė keq nė asnjė rast. Po kur bota dhe njerėzit mbretėrohen nga vesi, ruaju nga rreziku qė tė sjell mendimi i mirė qė krijon pėr dikė.

Shumė njerėzve u jepet kohė pėr hir tė mirėdashjes qė ėshtė pėr ta, e ca tė tjerė mashtrohen nga qė u mbulohen veset e mėkatet; po ka dhe nga ata qė dashurohen pas vetes pėr shkak tė lėvdatave qė u bėhen. Zoti nuk vė askėnd nė sprovė aq seriozisht, sa atė, tė cilit i jep kohė.

Dy lloje njerėzish do rrėnohen pėr shkakun tim: ata qė e teprojnė me dashurinė e tyre pėr mua, dhe ata qė mė urrejnė pėr vdekje.

Bota ėshtė si gjarpri – e butė nė tė prekur, dhe plot helm nė brendėsi. I padituri mashtrohet e joshet prej saj, kurse i urti e i dituri i ruhen.

I bekuar qoftė ai qė e mban veten tė pėrunjur, qė e nxjerr jetesėn me duar tė pastra, qė ka zemėr tė qashtėr, qė ka zakone tė rrėnjosura nė virtyt, qė e shpenzon atė qė tepron, qė e pėrmban gjuhėn nga thėnia e fjalėve tė kota, qė nuk ushtron tirani e dhunė, po jep siguri me praninė e tij, qė ėshtė i kėnaqur me Sunnetin e Profetit (s) dhe qė s′pajtohet me risitė nė fé.

Ēuditem me njeriun e kursyer, qė ngutet drejt skamjes duke menduar se i largohet, dhe humbet kėshtu paqen e jetės, qė aq shumė e lakmon. Pėr pasojė, bėn nė kėtė botė jetėn e tė varfėrit, ndėrkohė qė nė tjetrėn do japė llogari si i pasur. Ēuditem me njeriun kryelartė, qė s′ishte gjė tjetėr njė ditė, veē spermė, e s′do jetė gjė tjetėr njė ditė, veē kufomė. Ēuditem me njeriun qė vė Zotin nė dyshim, ndonėse e sheh Krijimin e Tij. Ēuditem me njeriun qė harron pėr vdekjen, edhe pse pėrcjell tė vdekur nė varrezė. Ēuditem me njeriun qė e mohon jetėn tjetėr, megjithėse e shkoi njė kėtu. Ēuditem me njeriun qė stolis banesėn e tij tė pėrkohshme dhe lė pas dore shtėpinė e tij tė pėrjetshme.

Po ta kuptonit deri nė fund Madhėshtinė e Krijuesit, nuk do t′i jepnit rėndėsi Universit dhe krijesave tė tjera tė Tij.

Njė engjėll i Zotit na kujton ēdo ditė: “Fėmijėt i lindni pėr vdekjen, pasurinė e mblidhni pėr rrėnimin, ndėrtimet i bėni pėr shkatėrrimin”.

Kjo botė ėshtė rrugė pėr tė kaluar, jo vend pėr t′u sheshuar. Dy lloje njerėzish udhėtojnė nėpėr tė: Njė qė e shet veten, duke e dėnuar pėrjetėsisht shpirtin e tij, dhe njė tjetėr qė e blen, duke e shpėtuar shpirtin e tij nga dėnimi i pėrjetshėm.

Shoku nuk ėshtė shok, po qe se nuk jep prova nė tre raste: Nė nevojė, nė mungesė dhe nė vdekje.

Kujt i lejohen katėr gjėra, s′i mohohen katėr tė tjera: Kush lut, merr pėrgjigje; kush pendohet, dėgjohet; kush lyp ndjesė, falet; kush ndihet mirėnjohės, s′mbetet pa tė mira.

Kush druhet nga Zoti, mund t′i afrohet pėrmes faljes. Haxhxhi ėshtė Xhihadi i tė dobėtit. Ēdo gjė ka kėrkesat e saj. Agjėrimi ėshtė kėrkesė e shėndetit. Xhihadi i gruas ėshtė tė jetė e kėndshme pėr burrin e saj.

Kėrkoi mjetet e jetesės nėpėrmjet dhėnies sė lėmoshės.

Kush s′dyshon nė rimarrjen e asaj qė jep, jep me tė dy duart.

Ndihma jepet sipas nevojės.

Ai qė ėshtė i matur, s′bie kurrė nė varfėri.

Familja e vogėl ėshtė njė nga rrugėt e arritjes sė lehtėsive nė jetė.

Ndėrsjellėsia e marrėdhėnies pėrbėn gjysmėn e urtėsisė.

Gjysma e pleqėrisė ėshtė trishtim.

Durimi duhet t′i pėrgjigjet mundimit. Kush rreh duart mbi gjunjė nga dėshpėrimi, ua humb vlerėn punėve tė mira.

Ka shumė agjėrues, agjėrimi i tė cilėve ėshtė vetėm etje dhe uri, dhe shumė ofrues faljesh, faljet e tė cilėve janė vetėm mundim e pagjumėsi. Gjumi dhe tė ngrėnėt e tė pirėt e njeriut tė ditur ėshtė shumė mė i mirė.

Mbroje besimin me lėmoshė; ruaje pasurinė me zekat dhe prapsi tallazet e vuajtjeve me falje.

Njeriu fshihet pas gjuhės sė tij.

Ai qė s′ia di vlerat vetes, rrezikon tė dėshtojė.

Tė gjithė tė ardhurve u duhet tė rikthehen; e pasi tė jenė rikthyer, ėshtė njėsoj si tė mos kishin qenė kurrė.

I duruari ia del mbanė nė ēdo rast, ndonėse mund t′i duhet tė presė gjatė.

Tė pajtohesh me veprimin e njė tjetri ėshtė si ta kesh bėrė bashkė me tė. Kush bashkėpunon nė gjėra tė mbrapshta bėn dy herė mėkat: bėn njė ligėsi dhe s′pengon tjetrin nė bėrjen e saj.

Qortoje shokun me butėsi e takt dhe hiqja tė keqen me anė tė sė mirės.

Kush vete nė vende me nam tė keq, s′duhet tė ēuditet pse e mbajnė pėr tė keq.

Zakonisht, tė veshurit me pushtet s′i shmangen dot njėanėsisė.

Kush bėn vetėm mė kokė tė vet, ia afron rrėnimin vetvetes. Kėshillimi bėn tė shohėsh me sytė e tė tjerėve.

Kush di tė mbajė sekrete, i ka nėn kontroll punėt e tij.

Skamja ėshtė vdekja mė e hidhur.

T′i respektosh tė drejtėn atij qė nuk ta respekton, ėshtė idhujtari.

S′duhet tė ketė bindje qė bie ndesh me urdhrat e Zotit, kushdo qoftė ai qė e kėrkon.

Mos bėni njeri me faj pse vonohet nė marrjen e hakut; faj ka kush merr gjėra qė s′janė tė tijat.

Vaniteti e pengon pėrparimin.

Agimi ka zbardhur pėr kėdo qė i ka sytė.

Pėrmbajtja nga mėkati ėshtė mė e lehtė se largimi prej tij.

Nepsmadhi e prish vetė midenė e tij.

Njerėzit janė armiq tė asaj qė s′e njohin.

Kush mpreh dhėmbėt e revoltės pėr hir tė Zotit, merr fuqinė e duhur pėr tė mundur dhe mė trimat e armiqve tė Tij.

Sado tė frikshme qė tė jenė, problemet duhen pėrballur nė vend qė tė shmangen, pėrndryshe bėhet mė e mundimshme tortura e ngurrimit sesa vetė zgjidhja e tyre.

Autoriteti i njeriut ėshtė i madh aq sa ėshtė e madhe zemra e tij.

Qortoje kė bėn keq duke shpėrblyer kė bėn mirė.

Shkule tė ligėn nga zemrat e tė tjerėve duke e shkulur nė fillim prej zemrės tėnde.

Kėshilla s′ėshtė bėrė pėr kokėmushkėn.

Lakmia ėshtė skllavėri e pafund.

Pakujdesia tė hap punė, maturia tė mbaron punė.

Tė heshtėsh kur mund tė thuash diēka tė menēur e dobiprurėse, ėshtė po aq e keqe sa tė thuash gjepura dhe gjėra pa vlerė.

Kur bėhen dy thirrje tė kundėrta, njėra tė fton domosdo nė udhė tė gabuar.

Kurrė s′kam patur dyshime pėr tė drejtėn, qysh nė ēastin qė m′u shfaq.

Unė s′kam folur gėnjeshtra, as mė janė thėnė gėnjeshtra. Dhe s′kam gabuar njeri, as mė kanė gabuar.

Kush merr sot nė duar flamurin e tiranisė, nesėr do t′i kafshojė ato duar.

Ndarja ėshtė nė prag tė derės.

Kushdo qė ka dalė kundėr sė drejtės, ėshtė shkatėrruar.

Nėse durimi s′bie paqe fare, padurimi vret pėr fare.

Ēudi qė kalifati u dhėnka pėr hir tė shoqėrisė me Profetin e jo dhe pėr hir tė afėrisė nė gjak me tė!

O bir i Ademit: gjith ē′fiton mbi ē′ke nevojė, nuk ėshtė pėr ty, po pėr tė tjerėt.

Zemrat janė mbrujtur me pasione e prirje pėr pėrparim e tėrheqje. Nxiti pėr veprim kur janė tė ndezura pėr progres, sepse verbohen, po t′i shtėrngosh.

Vetėm kamja qė shkon pėr dije nuk shkon kot.

Zemra lodhet njėlloj si trupi, prandaj ēlodhe me thėnie tė urta.

Turmat janė njerėz qė bėjnė njė forcė tė madhe sa janė bashkė; po kur ndahen, bėhen anonimė; ato janė njerėz qė bėjnė tė kėqija, kur mblidhen bashkė, dhe tė mira, kur rrinė veē e veē.

Ēdo gjė e mbush enėn ku hidhet, pėrveē dijes qė hap vend tjetėr pėr tjetėr dije.

Shpėrblimi i parė qė merr i urti nga tė tjerėt ėshtė pėrkrahja e tij, jo e arrogantit.

Kur nuk e mban dot veten, shtiru sikur e mban, se rrallė ndodh qė njeriu t′u pėlqejė tė tjerėve pa u njėjtėsuar me ta.

Bota do ta kthejė fytyrėn nga ne (Ehl-i Bejti), pasi na ka kthyer shpinėn, siē bėn deveja nėnė, qė i kthehet fėmijės, pasi e ka ndukur mė parė.

Bujaria ėshtė mburoja e nderit; durimi ėshtė freri i tė leshtit; ndjesa ėshtė ēmimi i suksesit; pėrēmimi ėshtė ndėshkimi pėr atė qė tė shet, dhe kėshillimi ėshtė garanci pėr udhėheqje.

Vaniteti ėshtė armiku i intelektit njerėzor.

Mos i pėrfill vuajtjet, ndryshe nuk do ndihesh asnjėherė i lumtur.

Pema trungbutė e ka gjethnajėn mė tė dendur.

Kundėrshtimi e tut kėshillėn e mirė.

Kush jep bujarisht, bėhet i pushtetshėm.

Qėndrueshmėria e njeriut njihet kur ndryshojnė kushtet.

Nuk ėshtė e sinqertė miqėsia e mikut qė tė ka zili.

E shumta e mangėsive nė gjykim buron nga lakmia.

Qėndrimi i heshtur jep dinjitet; drejtėsia shton miqtė e besės; bujaria lartėson prestigjin; mirėsitė breshėrojnė kur lypen pėrulėsisht; shėrbimi ndaj njeriut tė bėn prijės tė tij; sjellja e njerėzishme ia pret krahėt kundėrshtarit; pėrmbajtja ndaj njė tė marri t′i shton pėrkrahėsit.

Ēudi qė lakmitari s′lakmon shėndet!

Lakmitari ėshtė pėrherė nė kthetra tė turpit.

Nė fakt, kush dėshpėrohet nga kjo botė, dėshmon pakėnaqėsi ndaj Zotit qė i rregulloi gjėrat nė kėtė mėnyrė. Kush ankohet prej fatkeqėsive, ankohet kundėr Zotit.

Kush i afrohet e i pėrulet dikujt pėr shkak tė pasurisė, i ka humbur dy tė tretat e fesė sė tij.

Kur zemra skllavėrohet nga kjo botė, bėhet fole e tre gjėrave: Ankthit, qė e mbėrthen pėr gjithnjė; lakmisė, qė s′e lėshon mė pėr asnjė ēast; dhe ambicjes, qė s′kėnaqet dot kurrė.

Tiparet mė tė mira tė grave janė ato, qė pėr burrat janė mė tė kėqijat, dhe pikėrisht: kryelartėsia, kursimi dhe brishtėsia. Njė grua kryelartė s′i lejon njeriu t′i afrohet; kur ėshtė e kursyer, e pėrdor mirė pasurinė e saj e tė burrit tė saj; e nėse ėshtė zemėrbrishtė, trembet e ka frikė nga gjithēka qė i ndodh.

Pėr Atė Zot, kjo botė e juaja ėshtė nė sytė e mi mė e pėshtirė se zorrėt e derrit tė tredhur nė duart e njė lebrozi.

Njė grup njerėzish e adhuron Zotin pėr hir tė favoreve; ky ėshtė adhurim tregtarėsh. Njė tjetėr grup e adhuron nga frika; ky ėshtė adhurim skllevėrish. Sė fundi ėshtė grupi qė e adhuron vetėm nga mirėnjohja. Kėshtu adhurojnė vetėm njerėzit e lirė dhe fisnikė.

Njeriu humbet tė drejtat nga mosveprimi dhe mikun nga pėrgojimi.

Guri i vėnė pandershmėrisht nė muret e njė shtėpie ėshtė garanci e rrėnimit tė saj.

Dita e tė shtypurit mbi shtypėsin do jetė mė e mundimshme se dita e shtypėsit mbi tė shtypurin.

Pyetja me shumė pėrgjigje ėshtė ende pa pėrgjigje.

Nė ēdo bekim tė Zotit ėshtė njė e drejtė e Tij. Zoti e rrit bekimin, kur ajo pėrmbushet, dhe e heq fare, kur s′pėrfillet, po merret nėpėr kėmbė.

Kur shtohet aftėsia, mpaket frika.

Ruhuni nga largimi i bekimit, se jo ēdo gjė qė ikėn kthehet pėrsėri.

Bujaria i rri sė mirės mė afėr se pėrkujdesja pėr tė afėrmin nė fis.

Provoi qė s′gabohet atij qė ka mendim tė mirė pėr ty.

E njoha Zotin pėrmes dorėheqjes nga vendimet, prishjes sė planeve dhe humbjes sė kurajos.

Hidhėsia e kėsaj bote ėshtė ėmbėlsi e botės tjetėr dhe ėmbėlsia e kėsaj bote ėshtė hidhėsi e botės tjetėr.

Zemėrimi i ngjet ēmendurisė, nėse pasohet me pendesė; se kur s′pasohet, ėshtė vėrtet ēmenduri.

Sa mė pak hasét, aq mė shumė shėndet.

Kur tė marrin punėt ters, merru vesh me Zotin pėrmes dhėnies lėmoshė.

Besa me tė pabesin ėshtė pabesi ndaj Zotit, mosbesimi ndaj tė pabesit ėshtė besnikėri ndaj Zotit.

Ka njerėz qė sillen drejt ndėshkimit hap pas hapi pėrmes trajtimit tė mirė; ka tė tjerė qė mbeten nė mashtrim, se u fshihen tė kėqijat; sė fundi, ka nga ata qė mbahen me shpresa, pėr shkak tė fjalėve tė mira qė u thuhen. Tė gjithė harrojnė qė dhėnia e kohės ėshtė sprova mė e madhe, qė ka bėrė Zoti.

Njeriu me pushtet ėshtė si ai qė nget shaluar njė luan: E lakmojnė pėr pozicionin qė ka, por ai e di mė mirė nė ē′pozitė ėshtė.

Bėju mirė qyqarėve tė pa njeri, qė t′u bėhet mirė tė afėrmve tė tu, nė mbetshin qyqarė ndonjėherė.

Fjala e urtė ėshtė kurė, kur synon zgjidhjen e ēėshtjes, dhe sėmundje, kur synon ngatėrrimin e saj.

O bir i Ademit, mos e vuaj qysh sot shqetėsimin e ditės qė s′ka ardhur ende. Kur tė vijė ajo ditė nė jetėn tėnde, Zoti do t′ia japė pjesėn qė i takon.

Duaje mikun me kufi, se mund tė tė bėhet armik njė ditė. Urreje armikun me masė, se mund tė tė bėhet mik njė ditė.

Mos e kėmbeni dijen me padije dhe bindjen me dyshim. Veproni, pasi tė fitoni dije, dhe vazhdoni, pasi tė krijoni bindje.

Lakmia e shpie njeriun tek burimi dhe e bėn tė kthehet mbrapsht, pa pirė. Ajo merr pėrsipėr pėrgjegjėsi qė s′i pėrmbush dot. Ndodh qė ai qė pi, tė mbytet, pėrpara se zjarrmia t′i fashitet. Sa mė shumė vlen njė send i dėshiruar, aq mė shumė dhembje sjell humbja e tij. Ambicja ia verbon sytė logjikės. Pjesa e caktuar vjen vetvetiu, sado t′i afrohesh a t′i ikėsh larg.

Puna e vogėl, e vazhduar rregullisht, ėshtė mė me vlerė se puna e gjatė, e kryer pa zell.

Hiqni dorė nga gjėrat qė ju lihen nė dėshirė, nėse bėhen pengesė pėr gjėrat e detyruara!

Ai qė s‘harron sa e gjatė ėshtė udha, rri pėrherė i pėrgatitur.

Perceptimi i syrit s′ėshtė vrojtim real, sepse sytė tė gėnjejnė herė-herė; kurse urtėsia s′e gėnjen kurrė atė qė kėshillohet me tė.

Midis jush e predikimit varet njė perde mashtruese.

Tė paditurit ndėr ju marrin ē′tė duan, sa kohė qė mbahen larg tė diturit.

Dija zhvlerėson shfajėsimin e atij qė rreket tė pėrligjet.

Kush bie herėt nė kthetrat e vdekjes, kėrkon kohė, e kush u ndie i harruar prej saj, kėrkon justifikime.

Kjo botė mban fshehur njė tė keqe pėr ēdo gjė, qė njerėzit thonė se ecėn mirė.

Kur Zoti dėshiron tė pėrulė dikė, e lė pa dituri.

Edhe sikur Zoti tė mos kish folur pėr ndėshkim, do duhej tė mjaftonte vetėm mirėnjohja pėr mirėsitė e Tij, pėr t′i bėrė njerėzit tė mos shfaqnin mosbindje ndaj Tij.

Mos u shoqėro me tė lajthitur, sepse hiqen sikur merren me punė tė mėdha dhe kėrkojnė qė tė bėhesh dhe ti si ata.

Ai qė s′ia pėrton sherrit, mėkaton, kurse ai qė i shmanget, pėson. Si zor qė sherrxhiu t′ia ketė frikėn Zotit.

Nuk shqetėsohem shumė pėr gabimin, pas tė cilit mund t′i lyp Zotit ndjesė me dy rekate.

I rėni nė mjerim nuk ėshtė mė nevojtar pėr lutje se i pambrojturi prej tij.

Njeriu ėshtė pjellė e kėsaj bote, prandaj s′i vihet faj qė e do tė ėmėn.

Lypsari ėshtė lajm nga Zoti. Kush e largon, pėrēmon Zotin, kush i jep, bėn Zotin borxhli.

Njeriu qė respekton veten nuk kryen tradhėti bashkėshortore.

Caku qė i ėshtė caktuar jetės ėshtė mjaft pėr t′u ndier i ruajtur*.

Njeriu mund tė flerė edhe pas humbjes sė fėmijės, po s′vė dot gjumė nė sy pas humbjes sė pronės.

Vuri veshin opinionit tė besimtarit, sepse ėshtė Zoti qė e vė tė vėrtetėn nė gojėn e tij.

Fetaria ėshtė e shtirė, kur mbėshtetja kėrkohet mė shumė nga vetvetja se nga Zoti.

Skamja mpak besimin, pėshtjellon intelektin dhe shton mllefin.

Pyet pėr tė kuptuar, jo pėr tė ngatėrruar. Injoranti qė do tė mėsojė, sillet si i mėsuar, kurse i mėsuari qė do tė ngatėrrojė, sillet si injorant.

Ruhuni nga mosbindja ndaj Zotit kur jeni vetėm, se ėshtė vetė Gjykatėsi ai qė dėshmon.

Kush mposhtet nga mėkati, s′mund tė jetė fitimtar; kush fiton pėrmes mėkatit, nė fakt ka dėshtuar.

Zoti ia ka dhėnė pjesėn tė skamurit nė pasurinė e tė kamurit. Varfanjaku ka uri kur s′i jepet pjes′ e tij. Por pėr kėtė do jepet llogari pėrpara Zotit.

Mungesa e nevojės pėr shfajėsim ėshtė mė e mirė se argumenti qė shfajėson.

Mė e pakta qė duhet bėrė pėr hir tė Zotit ėshtė mospėrdorimi i bekimeve tė Tij pėr tė mėkatuar kundėr Tij.

Besimtarit i qesh fytyra, ndėrsa zemra i qan; sjellja e tij kokulur fsheh njė zemėr me bujari tė pafund; s′e lakmon pozitėn e lartė, kurse pėr famėn s′pyet fare. Malli i tij ėshtė i pashuar, guximi i tij ėshtė i pamatė, durimi i tij ėshtė i madh dhe koha e tij ėshtė e zėnė. Ėshtė mirėnjohės e i pėrmbajtur, i heshtur nė mendimet e tij, i matur nė kėrkesat e tij, i shkėlqyer nė sjelljet e tij dhe i butė nė temperamentin e tij. Ėshtė mė i gurtė se guri dhe mė i pėrunjur se skllavi.

Po t′i ndodhte njeriu tė njihte fatin dhe fundin e jetės sė tij, do t′i urrente ambicjet dhe mashtrimin prej tyre.

Nė pronėn e ēdo njeriu ka dy pjesėtarė: pasardhėsit dhe aksidentet.

Njeriu qė kėrkon ėshtė i lirė sa pa premtuar ende.

Kush lutet pa bėrė pėrpjekje, ėshtė si ai qė do tė gjuajė me njė hark pa kordė.

Dija ėshtė e dy llojeve: Ajo qė ėshtė pėrvetėsuar dhe ajo qė ėshtė dėgjuar. Vetėm e dėgjuara nuk sjell dobi, po tė mos pėrvetėsohet.

Drejtėsia e vendimit shkon krah pėr krah me fuqinė: njėra lind kur lind tjetra dhe zhduket kur zhduket tjetra.

Stolia e varfėrisė ėshtė dėlirėsia, stolia e pasurisė ėshtė mirėnjohja.

Dita e Drejtėsisė pėr tė padrejtin do tė jetė mė e mundimshme se dita e padrejtėsisė pėr viktimėn e tij.

Kamja mė e madhe ėshtė tė mos ia hedhėsh sytė fare kamjes sė tė tjerėve.

Thėniet mbahen mend, veprimet vihen nė provė.

Kini frikė nga Zoti, o njerėz! Shumė nga ju pėrpiqen pėr gjėra qė s′i marrin dot, ndėrtojnė shtėpi ku nuk banojnė,

dhe mbledhin sende qė u lihen tė tjerėve. Ka dhe qė marrin nė rrugė tė pandershme e nė dėm tė sė drejtės sė tjetrit. Kush fiton kundėr ligjit, do duhet tė mbajė barrėn e mėkatit, prandaj ikėn nga kjo botė me shpinėn kėrrusur dhe del pėrpara Zotit i dėrrmuar nga dėshpėrimi.

Qėndrimi larg mėkatit ėshtė njė nga rrugėt e mbrojtjes prej tij.

Dinjiteti tė ėshtė dhėnė i lartė, por ti vetė e ul sa herė qė kėrkon; prandaj zgjidh mirė para kujt e ul.

Tė lėvdosh mė shumė nga ē′meritohet ėshtė sahanlėpirje, tė lėvdosh mė pak ėshtė ose smirė ose mangėsi nė tė folur.

Mėkati mė serioz ėshtė ai qė gjykohet i vogėl nga ai qė e bėn.

Tirani ka tri cilėsi: Dhunon eprorin duke mos iu bindur, dhunon vartėsin pėrmes arrogancės sė postit, dhunon njerėzit tė gjithė duke pėrkrahur tiranėt e tjerė.

Pas kulmit tė dhembjes zbret qetėsia, ashtu si zbret paqja pasi laku i dėshpėrimit s′ngushtohet dot mė.

Mos e tepro nė pėrkushtimin ndaj gruas e fėmijėve, se Zoti s′do t′i lėrė pa pėrkujdesje, nė qofshin dashurues tė Tij; e nė qofshin armiq tė Tij, pse duhet brengosur e shpenzuar kohė pėr ta?

E meta mė e madhe e njeriut ėshtė tė quajė tė metė tė tė tjerėve njė tė metė qė e ka vetė ai.

O skllevėr tė ambicjeve, ndahuni prej tyre! Kush pėshtetet pas kėsaj bote, s′do marrė gjė prej saj, pėrveē dhembjes. Kaliteni veten, o njerėz, e mos ua vini veshin prirjeve tuaja instiktive.

Mos e shihni tė keqe thėnien, ku mund tė gjeni diēka tė mirė.

Kur t′i luteni Zotit pėr diēka, nė fillim kėrkoni bekime pėr Profetin, pastaj pėr veten tuaj. Zoti ėshtė tepėr bujar qė tė pranojė vetėm lutjen e parė e tė mos pranojė dhe tė dytėn pėr hir tė saj.

Kush e ka tė shtrenjtė dinjitetin, u qėndron larg grindjeve.

Budallallėk ėshtė tė nxitosh pėrpara momentit tė pėrshtatshėm dhe tė vonosh, pasi ka ardhur ky moment.

Mos pyet pėr gjėra qė mund tė ndodhin, se mjaft telashe ke nga gjėrat qė tė ndodhin.

Imagjinata ėshtė pasqyrė, mėsimet japin kėshillė dhe paralajmėrim. Ai qė bėn veten, ka bėrė mjaft, nėse ka shmangur atė qė quan tė keqe tek tė tjerėt.

Dija ka shok veprimin. Kush di, tė veprojė, se dija vdes po s′pati aksion. Po tė mbahet parasysh kjo veti e saj, mirė. Pėrndryshe ajo ikėn e tė lė.

Nuk ka gjė mė tė lartė se Islami, nder mė tė lakmuar se adhurimi i Zotit, strehė mė tė sigurt se kufizimi i vetvetes, ndėrmjetės mė tė mirė se pendimi, dhe thesar mė tė vyer se qenia i kėnaqur.

Asnjė pasuri s′e tremb aq shumė mjerimin, sa mjaftimi me mjetet e ekzistencės. Kush e kufizon veten nė sa i duhet pėr t′u mbajtur, arrin paqen dhe bėhet gati qetėsisht pėr ndėrrimin e banesės.

Ambicja ėshtė porta e dėshpėrimit dhe ēelėsi i fatkeqėsisė. Lakmia, krenaria dhe xhelozia nxitin pėr mėkat, ndėrkohė qė zakonet e kėqija shpien ujė nė mullirin e sė keqes.

Zemra e ngushtė nxė veē veset e kėqija; ajo ėshtė mėgojza qė e kthen njeriun drejt sė ligės.

Ka njerėz qė ia dalin mbanė njė dite, por pas saj nuk shohin mė ditė tjetėr; ka tė tjerė, qė janė pėr t′u patur zili para mesnatės, pastaj i qajnė gratė mė tė gdhirė tė ditės tjetėr.

Fjalėt mbahen nė zap ende pa u thėnė; se me t′u thėnė, e mbajnė ato njeriun zap. Prandaj pėrgjojeni gjuhėn mė shumė se arin e argjendin, se ndodh shpesh qė vetėm njė shprehje tė prapėsojė njė bekim e tė sjellė njė ndėshkim.

Mos fol pėr atė qė s′e di, por as atė qė di mos e thuaj tė tėrė, nėse ka mundėsi.

Ruaju Zotit mos tė sheh ku mėkatohet e nuk tė sheh ku ka bindje ndaj Tij, sepse do jesh i humbur tė dyja herėt. Kur ndihe i vendosur, tregohu i vendosur nė bindjen ndaj Tij, dhe kur ndihe i lėkundur, tregohu i lėkundur nė mėkatimin ndaj Tij.

Mbėshtetja nė kėtė botė ėshtė marrėzi, pėrderisa dihet ē′ka nė tė; prapambetja nė vepra tė mira ėshtė humbje e sigurt, pėrderisa dihet qė sjellin shpėrblim; ėshtė papjekuri t′i japėsh besim njeriut qė s′ka dhėnė prova ende.

Se sa e ulėt ėshtė kjo botė nė gjykimin e Zotit del nga fakti qė vetėm nė tė ka mosbindje ndaj Tij. Pikėrisht kjo bėn tė arrihen tė mirat e Tij, vetėm kur ikėn prej saj.

Kush kėrkon do gjejė qoftė dhe vetėm njė pjesė tė asaj qė kėrkon.

Nuk ėshtė e mirė ajo e mirė, pas sė cilės vjen Skėterra, dhe nuk ėshtė vuajtje ajo vuajtje, pas sė cilės vjen Parajsa. Ēdo lumturi tjetėr nga e Parajsės ėshtė banale, dhe ēdo fatkeqėsi tjetėr nga e Skėterrės ėshtė shaka.

Varfėria ėshtė vėrtet fatkeqėsi, por mė e keqe se varfėria ėshtė lėngata e trupit dhe mė e keqe se lėngata e trupit ėshtė lėngata e zemrės. Kamja ėshtė vėrtet bekim, por mė e mirė se kamja ėshtė shėndeti i trupit dhe mė i mirė se shėndeti i trupit ėshtė shėndeti i zemrės.

Prejardhja s′mund ta ēojė pėrpara atė, qė ka mbetur prapa nga punėt qė ka bėrė.

Qėndroi botės larg, qė t′ia shohėsh mė mirė tė kėqijat qė tė ka dėftuar Zoti; dhe mos rri mospėrfillės ndaj saj, se ajo tė pėrfill, sido qė tė jetė.

Fol qė tė shfaqesh, ndryshe do mbetesh fshehur nėn gjuhė.

Prapse sulmin e joshjeve tė kėsaj bote dhe qėndroi larg asaj qė s′tė afrohet. E nėse s′bėn dot ndryshe, trego maturi nė kėrkim.

Shpesh fjala bėn shumė mė tepėr se sulmi.

Ajo qė kėnaq, mjafton, sado e vogėl tė jetė.

Le tė ketė vdekje, por jo poshtėrim. Le tė ketė pak, por jo nga tė tjerėt. Kush s′merr duke ndenjur unjur, nuk do marrė as kur tė jetė mė kėmbė. Bota ka dy ditė: Njė pro teje e njė kundėr teje. Mos u kapardis, kur dita ėshtė me ty, dhe bėj durim, kur e ke kundėr.

Aroma mė e mirė ėshtė e myshkut. Peshon pak, po erėn e ka tė kėndshme.

I lini mburrjet e mos e gėnjeni veten, por sillni vdekjen ndėr mend.

Fėmija ka njė tė drejtė tek prindi dhe prindi ka njė tė drejtė tek fėmija. E drejta e prindit tek fėmija ėshtė bindja pėr ēdo gjė, pėrveē asaj qė pėrbėn mėkatim ndaj Zotit; kurse e drejta e fėmijės tek prindi ėshtė trashėgimi i njė emri tė mirė, edukata e shėndoshė dhe mėsimi i Kur′anit.

Mania e kundėrshtimit t′i pakėson shanset e suksesit.

408. E vėrteta rrėzon kėdo qė i del kundėr.

Zemra ėshtė libri i syrit.

Pėrkushtimi ndaj Zotit ėshtė tipari mė i rėndėsishėm i karakterit tė njeriut.

Mos e provo mprehtėsinė e gjuhės tėnde kundėr Atij qė ta dha aftėsinė pėr tė folur, as shkathtėsinė e fjalės kundėr Atij qė tė futi nė udhėn e mbarė.

Kontrollit mbi veten i mjafton largimi nga gjithēka qė s′pėlqehet tek tė tjerėt.

Pėrmbahu si njeri i lirė, ose hesht si i paditur.

Mė e pakta gjė qė i kėrkohet intelektit ėshtė tė shquajė udhėn e mbarė nga e gabuara.

Bėni tė mira pa quajtur tė vogėl asnjėrėn prej tyre. E mira e vogėl ėshtė e madhe dhe e mira e paktė ėshtė e shumtė. Askush nuk duhet tė pranojė qė tė tjerėt tė jenė mė tė zotė se vetė ai nė bėrjen e sė mirės, ndryshe do bėhej vėrtet ashtu. E mira dhe e keqja kanė pėrkrahėsit e tyre. Nė heqshi ju dorė prej ndonjėrės, do ketė tė tjerė qė do t′i afrohen.

Zoti ia rregullon paraqitjen, kujt vė rregull nė brendi tė vet. Zoti i ndihmon nė punėt e kėsaj bote, kujt bėn shėrbime pėr fenė e Tij. Zoti ia sjell mbarė punėt me tė tjerėt, atij qė mba tė forta lidhjet me Tė.

Maturia ėshtė perde qė mbulon e urtėsia shpatė e mprehtė. Fshihi dobėsitė e sjelljes tėnde pas maturisė dhe vraji ambicjet e tua me shpatėn e urtėsisė.

Zoti i begaton disa njerėz nė dobi tė njerėzve tė tjerė. Zoti ua mbush duart plot, sa kohė qė u japin dhe tė tjerėve; e kur s′ japin mė, Zoti ua heq bekimin e ia jep dikujt tjetėr.

Njeriu nuk mund tė ndihet kurrė i sigurtė nė punėt e shėndetit e tė pasurisė. Ka shumė njerėz qė duken tė shėndetshėm, por sėmuren pas pak, si dhe shumė tė tjerė qė janė tė pasur, por bien shpejt nė varfėri.

Ai qė i qan hallin njė besimtari, i ėshtė qarė Zotit, nė fakt; ai qė i qan hallin njė jo-besimtari, i ėshtė qarė pėr Zotin, nė fakt.

Mundimet e kėsaj bote pėrballen me durim, se padurimi i shton mė shumė.

Kėnaqėsia mė e madhe arrihet pasi heq dorė nga ambicjet.

Mendjet e skllavėruara bėhen vegla tė pasioneve tė fuqishme.

Aftėsia i ndihmon ruajtjes sė pėrvojės.

Mos i jepni pėrgjegjėsi e besim njeriut tė dėshpėruar.

Mė fatkeqi nė tregti e mė i pafati nė pėrpjekje ėshtė kush rropatet pas kamjes pa e gjetur dot. Si rezultat, ikėn i trishtuar nga kjo botė dhe detyrohet tė pėrballet me tė kėqijat e saj edhe nė botėn tjetėr.

Ka dy lloj mjetesh jetese: Qė kėrkojnė dhe qė kėrkohen. Vdekja pėrgjon hapat e atij qė i pėrgjėrohet kėsaj bote, deri sa e shqit nga gjiri i saj; kurse atij qė i pėrgjėrohet botės tjetėr, i vijnė vetiu tė mirat e kėsaj bote. Ai vetėm sa i pranon.

Mbani mend qė qejfet do zhduken dhe do mbeten vetėm pasojat.

Vėr nė provė dhe do urresh!

Nuk ėshtė e mundur qė Zoti t′ia mbajė hapur njeriut derėn e mirėnjohjes, duke i mbyllur derėn e bollėkut; as t′ia mbajė hapur derėn e lutjeve, duke i mbyllur derėn e pranimit tė tyre; as t′ia mbajė hapur derėn e pendesės, duke i mbyllur derėn e mėshirės.

Njeriu mė i pėrshtatshėm pėr pozicion tė nderuar ėshtė ai qė vjen nga njerėz tė nderuar.

Njeriu ėshtė armik i asaj qė s′njeh.

Gjumi i natės squll vendosmėrinė e ditės.

Pushteti qeverisės ėshtė gur prove pėr njė prijės.

Asnjė qytet nuk ka mbi ty mė shumė tė drejtė se tė tjerėt. Qyteti mė i mirė ėshtė ai qė tė mban.

Pak, por pėrherė, ėshtė mė mirė se shumė, por qė zhgėnjen.

Po tė hasni te dikush njė cilėsi tė spikatur, do gjeni dhe tė tjera, tė tė njėjtit lloj.

Ai qė tregton pa ditur ē′thotė feja, do bjerė herėt a vonė te fajdeja.

Zoti e fut nė halle tė mėdha njeriun qė alarmohet nga telashet e vogla.

Kush i jep rėndėsi dinjitetit, s′u jep rėndėsi dėshirave tė vogla.

Kur hyn nė shaka qesėndia, dalin intelekti dhe gjallėria.

Largimi i atij qė do tė tė afrohet, t′i mpak shanset e suksesit, kurse afrimi tek ai qė tė largohet, tė mpak dinjitetin.

Vetėm kur tė jemi pėrpara Zotit, do duket kamja e skamja e vėrtetė.

Pse duhet tė mbahet mė tė madh njeriu? Ka nisur si farė e do mbarojė si kufomė. Veten s′e mba dot vetė, as takimin me vdekjen s′e shmang dot.

Vall′ s′paska njeri aq tė lirė, sa tė mundė t′ua lėrė kafshatėn e tij tė kėsaj bote atyre qė dinė veē tė mbllaēiten? Veē Parajsa vlen tė jetė ēmimi juaj, pra mos e shisni veten, pėrveēse nė shkėmbim tė saj.

Dy tahmaqarė s′ndiejnė kurrė tė ngopur: Kėrkuesi i dijes dhe kėrkuesi i kėsaj bote.

Besimi ėshtė zgjedhje e sė vėrtetės, ndonėse mund tė dėmtojė, dhe flakje tej e tė pavėrtetės, ndonėse mund tė ndihmojė; besimi kėrkon qė fjala tė mos thotė mė shumė se vepra; besimi nėnkupton frikėn ndaj Zotit sa herė qė flitet pėr tė tjerėt.

Vendimet i dominon fati, ndryshe s′do mund tė dėshtonin nga vetė pėrpjekjet.

Vetėpėrmbajtja dhe durimi janė pjella binjake tė kurajės sė lartė.

Pėrgojimi ėshtė arma e tė pafuqishmit.

Shumė njerėz futen nė udhė tė keqe nga qė pėr ta ėshtė folur vetėm mirė.

Kjo botė s′ėshtė bėrė pėr vetveten, po pėr tjetėr gjė nga vetja.

Syri ėshtė gjalm pėr torbėn pas shpine.

Dy lloj njerėzish do tė rrėnohen pėr shkakun tim: admiruesi qė e tepron me admirimin e tij, dhe fajėsuesi qė mė ngarkon me faje tė paqena.

Heshtja pėr ēėshtje qė duan urtėsi nuk sjell asnjė tė mirė, ashtu si nuk sjell asnjė tė mirė fjala e thėnė pa patur dituri.

Mėkati mė i keq ėshtė ai qė shihet si i parėndėsishėm nga bėrėsi i tij.

Zoti s′ia detyron mėsimin tė paditurit, pa ia dhėnė tė diturit detyrėn e mėsimit tė tij.

Shoku mė i keq ėshtė ai, ndaj tė cilit ndihesh i detyruar tė ruash disa formalitete.

Besimtari qė i bie mė qafė vėllait tė tij nė besim, e braktis, nė fakt.

Vdekja nuk ėshtė kurrė tepėr larg.

Grindjet sjellin shkatėrrim.

I bekuar ėshtė ai qė ia kushton krejt veprimet, dijen, dashurinė, urrejtjen, marrjen, dhėnien, fjalėn, heshtjen, veprat dhe fjalėt vetėm Allahut.

Sikur njeriu ta dallonte vdekjen dhe shpejtėsinė me tė cilėn i afrohet, mesiguri do ta urrente dynjanė dhe shpresat e saja.

Sikur lutėsi ta dinte shkallėn e mėshirės hyjnore qė e rrethon, nuk do ta ngrinte kokėn kurrė nga sexhdja.

Kush flė shumė natėn do tė humbasė diēka qė s′mund ta fitojė ditėn.

Dyert e mėshirės janė tė hapura nė pesė raste: gjatė shiut, xhihadit, recitimit tė Kur′anit, muzgut dhe agimit.

Qasjuni du‘asė nė pesė raste: gjatė kėndimit tė Kur′anit, ezanit, shiut, xhihadit dhe lutjes sė tė shtypurit, sepse vėrtet, nuk ka perde mes saj dhe Zotit!

Mund tė ndodhė qė tė kėrkoni diēka e Ai tė mos jua japė, pėr t′ju dhuruar diēka mė tė mirė (mė vonė).

Ndonėse koprracia, frika e lakmia janė cilėsi tė ndryshme, ato kanė tė pėrbashkėt idenė e gabuar pėr Allahun.

Mungesa e faljes ėshtė e meta mė e keqe dhe ngutja nė hakmarrje ėshtė mėkati mė i madh.

Sa mjeranėve po u numėrohen ditėt e ata prapė jepen marrėzisht mbas pasurisė.

Kush mbahet me tė madh ėshtė njė hiē tek zoti.

Dy gjėra i shpiejnė njerėzit nė shkatėrrim: frika nga varfėria dhe kėrkimi i epėrsisė pėrmes krekosjes.

Kush kėshillohet me tė urtit tregon pjekurinė e vet.

Lotėt nuk thahen veēse kur ngurtėsohen zemrat dhe zemrat nuk ngurtėsohen veēse nga mėkatet e shumta.

Thuaje tė drejtėn nė ēdo rast; miqėso tė drejtėt dhe shmang gjynahqarėt, largoju hipokritėve dhe mos u shoqėro me tradhtarėt!

Shkaku i ndėrprerjes sė mirėqenies ėshtė shpėrfillja e nevojtarėve.

Kėnaqėsia e Allahut ėshtė te kėnaqėsia e prindėrve dhe zemėrimi i Tij ėshtė te zemėrimi i tyre.

Forma mė e keqe e tradhtisė ėshtė zbulimi i tė dhėnave tė mirėbesuara.

Ai qė e shet ahiretin pėr dynjanė i humbet tė dyja.

Pranoja kėrkesėn pėr falje vėllait tėnd musliman, e nėse nuk ka ndonjė, gjeja!

Qortimi nė publik ėshtė poshtėrim.

Dėgjuesi i pėrgojimit ėshtė njėlloj me pėrgojuesin.

zoti e mėshiroftė personin qė ofron njė mirėsi dhe largon njė padrejtėsi; ose rrėzon njė zullum dhe vendos drejtėsi.

Kush resht sė ndaluari nga e keqja me fjalė dhe vepra ėshtė njė kufomė nė mesin e tė gjallėve.

Fėmija qė duhet bėrė zap ėshtė si gishti i tepėrt: nėse e lė, nuk tė pėlqen dhe nėse e kėput, tė dhemb.

Qėllimi juaj duhet tė jetė tė tregoni mė shumė mirėsi ndaj fėmijės suaj sesa ai ndaj jush.

Kur qortoni njė fėmijė, lėrini vend tė largohet nga faji, qė si rrugėdalje e vetme tė mos i mbetet kryeneēėsia!

Rrahja e ferishtes ėshtė si plehėrosja e njomishtes.

Mos i harxhoni ditėt duke pėrmendur veprat tuaja dhe duke pėrgojuar, sepse vėrtet ka engjėj regjistrues me ju.

Mos u veshni me tė zeza, sepse ajo ėshtė moda e Faraonit.

Ruajuni debatit, sepse shkakton dyshim.

Ruajuni neglizhimit, sepse shkakton pishmanllėk kur pishmanllėku s′ka dobi.

Bėni ndere sa tė mundeni, sepse ju shpėtojnė nga vdekja e dhunshme.

Gjatė haxhxhit, soditeni Bejtullahin shpesh, sepse Zoti i kushton njėqind e njėzet shpėrblime Shtėpisė sė Shenjtė, gjashtėdhjetė prej tė cilave janė pėr tavafbėrėsit, dyzet pėr namazfalėsit dhe njėzet pėr soditėsit e Qabes.

Jepni sadaka natėn, sepse sadakaja e natės shuan zemėrimin e Allahut.

Ruajuni pėrtacisė, sepse pėrtaci nuk do t′i pėrmbushė tė drejtat e Allahut.

Kėshillimi mbron nga shkatėrrimi.

Nderet janė tė pavlera, veē nėse i bėhen fisnikut dhe fetarit.

Ēdo gjė ka frytin e vet dhe fruti i bėrjes nder ėshtė shpejtimi i tij.

I sigurti pėr shpėrblimin jep bujarisht.

Tė referuarit neve (Ehl-i Bejtit) ėshtė ilaēi i ngurrimit, sėmundjeve dhe cytjeve dyshuese.

Duhet tė reshtni sė diskutuari mbi thėniet tona qė s′i kuptoni.

Moderimi ėshtė rruga jonė dhe udhėrrėfimi ėshtė ēėshtja jonė.

Organi mė mosmirėnjohės i trupit ėshtė syri; ndaj, mos iu pėrgjigjni qė tė mos shmangeni nga dhikri i Allahut.

zoti e ka pėr detyrė ta shėrojė atė qė e fsheh lėngimin e tij pėr tri ditė dhe i ankohet pėr atė vetėm Allahut.

Kėnga ėshtė vajtimi i Shejtanit pėr humbjen e Xhennetit.

Neve (Ehl-i Bejti) jemi rojtarėt e fesė sė Allahut dhe fanarėt e diturisė; saherė qė dikush nga ne kalon, njė tjetėr shfaqet.

Dehja ėshtė katėr llojesh: dehja e rinisė, dehja e pasurisė, dehja e gjumit dhe dehja e pushtetit.

Mosbesimi qėndron mbi katėr shtylla: shthurjen, teprimin, dyshimin e rebelimin.

Hipokrizia mbėshtetet nė katėr gjėra: tekat, pakujdesinė, mllefin dhe lakminė.

Modestia ėshtė rroba mė e mirė e besimtarit, ndershmėria ėshtė bukuria e tij mė e mirė, dija ėshtė nderi i tij dhe shpėrfillja e pėrgojimeve ėshtė dinjiteti i tij.

Mos ua trego varfėrinė tėnde tė tjerėve; duroje atė pėr hir tė Allahut – me dinjitet dhe nė fshehtėsi!

O Kumejl, mund t′ia tregosh mikut tėnd tė ngushtė sekretin. Kush ėshtė miku yt i ngushtė? Ai qė s′tė zhgėnjen nė fatkeqėsi, s′tė braktis nė halle dhe mėkate, nuk pret derisa t′i kėrkosh ndihmė dhe s′tė lė t′ia tregosh telashin. Atė mund ta drejtosh nėse mbėshtetet.

Statusi i durimit ndaj imanit ėshtė si ai i kokės ndaj trupit; kėshtu, mosdurimtarėt janė jobesimtarė.

U druhem, nė lidhje me ju, dy gjėrave: shpresave tė tejzgjatura dhe ndjekjes sė dėshirave.

Mos e tradhėto shokun nga dyshimi dhe mos e braktis atė para se ta qortosh.

Shtyllat e ateizmit janė katėr: dėshira – pėr kėnaqėsitė e dynjasė, frika – nga humbja e kėnaqėsive tė dynjasė, pakėnaqėsia – me rizkun e Allahut, dhe zemėrimi.

Pendimi i vėrtetė ėshtė keqardhja me zemėr, kėrkimi i faljes me gjuhė dhe vendosmėria pėr tė mos e pėrsėritur mė kurrė.

Ruajeni dinjitetin nėpėrmjet vetmisė.

Zemrat e injorantėve turbullohen nga lakmia, zaptohen nga shpresat dhe ndryhen nga dredhitė.

Heshtja ėshtė urti, pėrmbajtja nga tė folurit ėshtė siguri dhe fshehja (e halleve) ėshtė pjesė e lumturisė. Profeti i njeriut ėshtė interpretuesi i intelektit tė tij.

Pėrgatiti Drini Erenler
avatar
Neo

"Njėshmėria - mund tė njihet vetėm duke u bashkuar me tė."


1473


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi