Rikthimi tek bestytnitė

Shko poshtė

Rikthimi tek bestytnitė

Mesazh  Zattoo prej 23.05.12 0:37

Rikthimi tek bestytnitė



Mos u ēudisni kur nėpėr rrugė tė nisni tė shikoni kėtė verė tė rinj apo tė reja me figura kafshėsh nė qafė, apo duar. Dhe jo vetėm. I mbajnė nė dorė si byzylyk apo si unazė dhe tė varura nė varėse ēelėsash apo nė pjesėn e pėrparme tė xhamit tė makinės. Nuk janė tė ēuditshėm. Thjesht modernė. Qė do tė thotė se e dinė qė kafshėt janė kthyer nė njė mit tė kėsaj vere si tendencė mode.

Po pse i mbajnė?

Ēdo kafshė apo bimė mbart njė simbolikė tė veēantė. Simbolet janė nga mė tė larmishmet dhe mė tė ēuditshmet. Por tė gjitha pėrdoren pėr njė qėllim tė mirė, pėr tė sjellė fat apo pėr tė treguar detaje qė do t’ua theksosh tė tjerėve pa fjalė, por me simbole.

Kėshtu, nėse do t’i tregosh njė presoni se sa karakter tė fortė ke dhe se sa vigjilent je, mund tė mbash shenjėn e luanit, nėse do tė tregosh dyfytyrėsinė e karakterit mund tė mbash njė portret njeriu tė varuar nė qafė, nėpėrmjet tė cilit t’i shprehėsh tjetrit mosbesimin, etj.

Lidhet me krizėn?

Ndoshta ka njė lidhje mes krizės dhe tregut tė kėtyre sendeve bestyte. Kur njeriu ndihet mosbesues ose i pasigurtė jepet mė shumė pas kėtyre gjėrave. Pronarja e njė dyqani bizhuterish, pranė Bulevardit “Zhan D’ark”, Lavdie Ēobo, konfirmon se kėrkesat pėr kėta elementė janė rritur. “Njerėzit kanė nisur sėrish tė bėhen shumė supersticiozė, – pohon ajo.

Pėr ēdo lloj xhepi

Bishutė me figurina kafshėsh zgjidhen sipas mesazhit qė do tė pėrcjellėsh. Por ēfarė mund tė thuhet pėr ngjyrat? Ngjyrat preferohen tė gjitha. “Nė pėrzgjedhjen e ngjyrave nuk ka pėrjashtime. Pėrshembull, njė femėr qė ka bėrė njė veshje tė thjeshtė mund t’i japė pak modernietet veshjes, duke pėrdorur njė varėse apo byzylykė me ngjyrė tė theksuar.

Bizhutė kanė njė gjė tė mirė qė mund tė pėrdoren nga tė gjithė njerėzit, si ata qė kanė para edhe ata qė nuk kanė. Pėr mė tepėr janė mė tė lira se sa gjėrat e luksit, tė cilat nuk mund t’i blejė kushdo, – thonė tregtarėt e bizhuve.

Frutat dhe perimet simolizojnė bereqet

Kafshėt kanė simbolika tė caktuara, kurse frutat dhe perimet, simbolizojnė bereqet, siē i thotė populli.

Ka nga ata njerėz qė simbolet pėr t’u sjellė shans apo pėr tė larguar tė kėqijat i mbajnė nė hyrje tė portės kryesore tė shtėpisė. Prejadhja e kėsaj kulture pagane e ka origjinėn qė nga lashtėsia, por sot ato janė pėrqafuar nė njė mėnyrė tjetėr mė moderne dhe mė tė thjeshtė.

Nga frutat e verės sė kaluar, te kafshėt e kėsaj vere

Nė radhė tė parė, tendencat e verės janė ngjyrat e forta. Format e varėseve dhe byzylykėve janė nga mė tė ndryshmet. Por, tendencė tipike e kėsaj vere janė varėset dhe byzylykėt me figura kafshėsh.

Verėn e kaluar kanė qenė sė tepėrmi ato me figura, frutash apo perimesh, si pėrshembull: vathė nė formė specash apo domatesh, byzylykė, apo varėse ccelėsash me forma tė tilla etj.

Jo se nuk janė kėtė verė nė modė, kėto janė sėrish, por mė tepėr dominojnė figurat e kafshėve. Pėrveē kafshėve – tė preferuara janė edhe lulet, kopsat nė formė varėseje apo byzylyku, format rrethore, katrore, rombi etj.

“Njerėzit kanė nisur tė bėhen sėrish shumė supersticiozė”

Shqiptarėt preferojnė sidomos Bufin dhe Breshkėn, i pari, simbol i daljes nga situata edhe nė njė ditė tė keqe, e dyta, simbol i durimit dhe gjėrave tė mira qė bėhen ngadalė

Pronarja e njė dyqani bizhuterish, pranė Bulevardit “Zhan D’ark”, Lavdie Ēobo, ishte e sjellshme dhe na shpjegon detajet dhe simbolikėn qė mbart nė vetvete secila kafshė nėpėr bizhu. “Gati 90 pėr qind e klientelės sė dyqaneve tona, i preferojnė kėto gjėra. Zgjedhin kafshė dhe forma tė ndryshme, te tė cilat e gjejnė veten shpirtėrisht”.


Znj.Ēobo pse njė femėr mban njė bizhu me figurinė kafshėsh?


Njė femėr apo mashkull mund t’i mbajė figurat nė varėse, byzylykė apo unazė, jo vetėm pėr bukurinė qė transmetojnė, por edhe mesazhin qėdėshiron tė jap, sipas simbolikės sė ēdo kafshe. Njerėzit kanė nisur tė bėhen prapė disi supersticiozė dhe kjo ėshtė arsyeja se pėrse ata i preferojnė mė shumė tani. Pėrveē kėsaj, njė vend tė rėndėsishėm zė edhe shprehja e karakterit nėpėrmjet kėtyre figurinave.

Cilat janė kafshėt mė tė preferuara pėr kėtė verė? Me cilėn keni pasur mė tepėr shitje?

Kėtė vit kafshėt mė tė preferuara janė bufi dhe breshka. Vitin e kaluar ishte nusepashka. Pastaj vijnė elefanti, buburreci, zogjtė, luani, tigri, peshku, flutura etj. Gjithashtu, njė vend tė rėndėsishėm kėtė vit zė edhe portreti i njeriut. Portretet janė tė preferuara sepse kanė njė domethėnie shumė tė veēantė.

Nga e merrni vesh se cila ėshtė simbolika e kafshėve, frutave apo perimeve nė bizhu?

Disa elementė janė tradicionalė dhe njihen edhe nga populli, tė tjera i mėsojmė nėpėrmjet kulturave tė vendeve tė ndryshme, tė cilat na vijnė nga vetė klientėt tanė, por edhe ne tregtuesit vetė, marrim informacione nga interneti, pėrdorim tė gjitha rrugėt pėr ēdo gjė qė ėshtė nė modė.

Po kėto unazat me gurė nė formėn e kafkės sė njeriut? Kush preferon njė kafkė me vete?

Po… Kafka ka njė klientelė tė veēantė dhe nuk e merr kushdo. Zakonisht kafkėn e marrin ata qė preferojnė muzikėn metal. Kjo ėshtė njė mėnyrė pėr t’u dukur sa mė tė veēantė, apo tė ēuditshėm pėr tė bėrė dallim.

Pak e frikshme…

Po ka dhe tė tilla. Njerėzit kanė shije tė ndryshme. Tė frikshėm janė edhe zvarranikėt, pėrshembull, kėtu mund tė marrim rastin e gjarprit. Por edhe kėto pėrdoren si fatsjellės.Pokėshtu, ėshtė edhe bretkosa apo salamandra, e cila simbolizon tė bukurėn.

Po ju, i besoni vetė kėto simbolika qė ua servirni tė tjerėve?

Po. Edhe unė i mbaj. Pėr momentin kam nė qafė shenjėn e horoskopit tim, qė ėshtė akrepi. Domethėnė kam njė akrep tė varur nė qafė.


Disa nga simbolikat qė mbartin bizhutė me figurina



Kali i detit - njė person qė mban njė bizhu me kalin e detit dėshiron tė tregojė se ėshtė njė njeri mendjehapur dhe me botė tė madhe. Kėta njerėz janė tė shoqėrueshėm dhe zemėrgjerė.

Elefanti - tregon forcė, por jo forcėn e ligė, por atė tė shoqėruar nga mirėsia. Ai qė mban njė bizhu-elefant dėshiron tė tregojė se ėshtė i fortė, por zemėrmirė

Bufi - duhet patur parasysh qė bufi sheh edhe natėn. Ai qė mban njė bizhu-buf dėshiron tė tregojė se ėshtė njeri qė di tė dalė nga situatat edhe nė njė ditė tė keqe

Flutura - simbolizon njė njeri qė tė mungon fizikisht, por ai ndodhet gjithmonė pranė me zemėr. Flutura ka dhe njė simbolikė tjetėr: personifikon tė bukurėn dhe ardhjen e pranverės.

Portret-njeriu - bizhutė me fytyrė njeriu, japin njė mesazh tė lidhur me personalitetin. Ata qė e mbajnė dėshirojnė tė theksojnė dyfytyrėsinė e njerėzve nė pėrgjithėsi ose tė dikujt nė veēanti

Peshku - pėrdoret si fatsjellės pėr shkak tė dėlirėsisė sė tij. Ai qė mban njė bizhu-peshk dėshiron tė tregojė se ėshtė person i ēiltėr dhe tip jo-grabitqar.

Breshka -simbolizon gjėrat e mira qė vijnė ngadalė, por edhe qetėsinė e brendshme. Kush mban njė bizhu-breshkė dėshiron tė theksojė se di tė presė dhe ėshtė person i duruar

Zogjtė - simbolizojnė shpirtin e lirė tė njeriut. Kush mban njė bizhu nė formėn e njė zogu dėshiron tė theksojė se ėshtė njė person qė nuk e pėlqen robėrinė dhe servilizmin

Merimanga - simbolizon njė situatė force dhe pritshmėri sulmi. Kush mban njė bizhu nė formė merimange dėshiron t’i dėrgojė dikujt njė paralajmėrim tė tipit: “Kujdes, tė hodha helmin!”.

nga Emanuela Sako
avatar
Zattoo

626


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi