Taoizėm

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Taoizėm

Mesazh  Neo prej 15.04.12 0:13

Lao-tse - Tao te King
(shqipėruar nga Xh.Rudi)



Rruga apo e vėrteta pėr tė cilėn mund tė flitet

nuk ėshtė ajo rrugė apo e vėrtetė e pėrjetshme.

emri apo vetia qė mund t’i pėrshkruhet

nuk ėshtė vetia apo emri i saj i vėrtetė.

Pa emėr - qenia - ėshtė zanafilla e tokės dhe e qiellit

Me emėr ėshtė nėnė e qenieve tė shumėllojta.

Zbratėsia e qenies, mediton rrėnjėt e tė gjitha gjėrave.

Qenia vėshtron me vėmendje ēdo fenomen.

Qenia dhe hiēi janė tė njėjtė, por me emra tė ndryshėm.

Njė ėshtė porta sekrete e mistereve.

Nė kėtė botė secili pėrpiqet pėr tė mirėn, e ajo vjen e shėmtuar.

Kur tė shihet se e mira ėshtė e mirė - edhe e keqja ėshtė e njohur.

Kėshtu qenia dhe hiēi krijojnė njėra -tjetrėn

E lehta dhe e vėshtira kompletohen.

E shkurta me tė gjatėn kufizohen.

E larta dhe e ulta takohen, njėra me tjetrėn.

Notat me tinguj harmonizohen, mė pas pėrzjehen.

Kėshtu i urti respekton natyrėn, veprėn e vė nė praktikė dhe mėson pa

fjalė.

Rrugėton duke vepruer pa korrur kėnaqėsitė e suksesit,

kryen vepra tė pėrkryera pa i pėrshkruar vetitė lėvdata.

Nė kėtė braktisje, s’ėshtė i braktisur.

Gjithvetėdija ėshtė e pakufishme si hapėsira. Prej thellėsisė sė

vetėdijės rrjedhin mendimet.

Bashkė me to edhe pamjet, mishėrimi i tė cilave ėshtė krijimi.

Tao ėshtė i pakufishėm, ai ėshtė zanafilla e gjithėsisė.

Gjėrave tė parregullta u jep formėn, prej kaosit bėn rregull

Eshtė i plotfuqishėm-i vetėmjaftueshėm

Prej thėllėsisė sė kohės

Ai ėshtė i vetėlindur mė i vjetėr se zotrat.

Njė njeri me virtyt i zbaton detyrimet e pranuara.

Njeriu pa virtyt kėrkon interes.

Rruga qiellore s’ favorizon askėnd, megjithėse ėshtė gjithmonė e hapur

pėr qeniet qė e kėrkojnė tė vėrtetėn.

Fjalėt e vėrteta nuk janė tėrheqėse. Fjalėt e bukura s’janė tė

vėrteta.

Njeriu i mirė nuk flet shumė. Gojtari i shkathėt s’ėshtė njeri i

mirė.

Kush ka njohuri nuk di shumė fakte. Kush di gjėra tė shumta nuk e

ka njohurinė.

I urti nuk grumbullon gjė. Sa mė shumė qė bėn pėr tė tjerėt, aq mė

shumė pranon.

Sa mė shumė qė u jep tė tjerėve, aq mė shumė i mbetet.

Rruga qiellore ėshtė tė bėsh mirė dhe tė mos dėmtosh askėnd.

Rruga e tė urtit ėshtė tė veprojė dhe t’i shmanget grindjes.
avatar
Neo

"Njėshmėria - mund tė njihet vetėm duke u bashkuar me tė."


1464


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Neo prej 21.10.13 13:46

Muzike dhe Ceromoni Taoiste

avatar
Neo

"Njėshmėria - mund tė njihet vetėm duke u bashkuar me tė."


1464


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Neo prej 28.12.13 19:15

Udha

Kishte dicka qe u formua nga kaosi,
qe u lind para Qiellit dhe Tokes.
Sa e heshtur!
Sa e qete!
Rri vetem dhe nuk ndryshon.
Leviz gjithcka perreth dhe nuk rrezikohet.
Mund te konsiderohet nena e Universit.
Nuk di emrin e saj, por e quaj Udha (Dao).

Dao De Xhing, kapitulli 25
avatar
Neo

"Njėshmėria - mund tė njihet vetėm duke u bashkuar me tė."


1464


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Tao Te Ching

Mesazh  Anon prej 09.02.14 16:56

Tao Te Ching apo dąo “rrugė” dé “virtyt”  jīng “klasik”

Kėto janė pesė strofat e para nga 81 gjithsej


Njė


Tao qė shqiptohet nuk ėshtė Tao i pėrjetshėm.

Emri qė shqiptohet nuk ėshtė emri i pėrjetshėm.

I paemėrt ėshtė fillimi i qiellit e Tokės.

E emėrta ėshtė nėna e dhjetėmijė gjėrave.

Pa dėshira pėrherė, dikush mund tė shohė misterin.

Heraherės me dėshira, njėri sheh shfaqjet.

Kėto tė dyja rrjedhi nga i njėjti burim, por me emra tė ndryshėm; duket si terr.

Terr brenda territ.

Dera e tė fshehtave.


Dy


Nėn qiell tė gjithė shohin bukurinė si tė tillė vetėm sepse ėshtė edhe shėmtia.

Tė gjithė njohin tė mirėn si tė tillė vetėm se ėshtė edhe e keqja.

Prandaj, tė paturit e tė mos paturit vijnė bashkė njėherėsh.

Vėshtirėsia dhe rehatia plotėsojnė njėra-tjetėrn.

Gjatėsia dhe shkurtėsia dallojnė njėra-tjetrėn.

Lartėsia dhe ultėsira prehin njėra-tjetrėn.

Zėri dhe tingulli harmonizojnė njėri-tjetrin.

E parmja dhe e prapmja ndjekin njėra-tjetrėn.

Prandaj, urtaku veē rri e sheh nė prehje, kėshillon heshtjen.

Dhjetė mijė gjėrat ngrihen e bien pandalur.

Tė kijosh, ende jo.

Tė punosh, edhe kėsaj nuk i zihet besė.

Puna mbaron, pastaj harrohet.

Prandaj, zgjat pėrgjithmonė.


Tre


Moslartėsimi i atij qė ka prirje ndal grindjet.

Mosmbledhja e thesareve ndal vjedhjen.

Mos-hedhja e vėshtrimit drejt gjėrave tė dėshiruara ndal pėshtjellimin e zemrės.

Prandaj urtakėt parojnė duke zbrazur zemrat e mbushur barqet, duke pakėsuar qėllimet e forcuar kockat.

Kur njerėzve u mungon dija dhe dėshira, tė zgjuarit nuk do tė pėrzihen.

Kur nuk bėhet gjė, gjithēka do tė jetė mirė.


Katėr


Tao ėshtė anije boshe; pėrdoret, por kurrė nuk mbushet.

O krua i pazbulueshėm i dhjetėmijė gjėrave!

Topit mprehtėsinė,

Zgjidh nyjėn,

Zbut shkėlqimin,

Shkrihu me pluhurin.

O fshehtėsirė e padukshme, gjithmonė e pranishme!

Nuk di prej nga vjen.

Ėshtė stėrgjyshi i zotave.


Pesė


Qielli e Toka janė tė drejtė;

I shohin dhjetė mijė gjėrat si qen pėr altar.

Tė urtėt janė tė drejtė;

I shohin njerėzit si qen altari.

Hapėsira mes qiellit e Tokės ėshtė si njė kacek.

Forma ndryshon, por jo trajta;

Sa mė shumė lėviz, aq mė shumė prodhon.

Shumė fjalė vlejnė pak.

Mbahu fort nė qendėr.


Pėrktheu nga anglishtja (e Gia-fu Feng dhe Jane English, 1989)
avatar
Anon

Even the most expensive clock still shows sixty minutes in every hour. - yidish proverbs

404


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Berti69 prej 22.02.14 12:55

Gjashtė


Shpirti i luginės nuk vdes kurrė ;

Ėshtė gruaja nėnė themelore .

Nisja e saj ėshtė rruga e Parajsės dhe Tokės .

Ėshtė si njė vello qė mezi duket .

Pėrdore atė ; nuk dėeshton asnjėherė .


Shtatė

Parajsa dhe Toka zgjasin pėrgjithmonė .

Pse Parajsa dhe Toka zgjasin pėrgjithmonė ?

Janė tė palindura ,

Qė jetojnė gjithmonė .

Menēuria rri pas , kėshtu ai ėshtė pėrpara .

Ai ėshtė i shkėputur , kėshtu njė me gjithēka .

Nėpėrmjet veprimeve vetflijuese , ai plotėsohet .


Tetė

Mirėsia mė e lartė ėshtė si uji .

Uji i jep jetė dhjetėmijė gjėrave dhe nuk pėrpiqet .

Rrjedh nė vendė qė njeriu kundėrshton dhe kėshtu ėshtė si Tao .

Nė vendbanim , tė jesh afėr tokės .

Nė meditim , futu ne thellėsi tė zemrės .

Nė marrdhėnie me tjerėt , tė jesh xhentil dhe i sjellshėm .

Nė fjalim , tė jesh i vėrtetė .

Nė drejtim , tė jesh i drejtė .

Nė jetėn e pėrditshme , tė jesh i pėrshtatshėm .

Nė veprim , kujdes nga koha dhe sezoni .

Pa luftė : Pa faj .


Nėntė

Mė mirė tė ndalesh befas se sa tė mbushėsh deri nė grykė .

Tejmpreh shpatėn dhe tehu do ēmprehet sė shpejti .

Grumbullo njė rezervė floriri dhe nefriti dhe asnjeri nuk do e mbrojė atė .

Deklaro pasuri dhe tituj dhe shkatėrrimi do pasojė .

Tėrhiqu kur puna mbaron .

Kjo ėshtė rruga e Parajsės .


Dhjetė

Duke mbajtur trup dhe shpirt dhe duke pėrqafuar njėshin ,

Mund tė shmangėsh ndarjen ?

Duke shėrbyer plotėsisht dhe duke u bėrė i shkathėt ,

Mund tė jesh si njė bebe e porsalindur ?

Duke larė dhe pastruar pamjet parėsore ,

Mund tė jesh i panjollosur ?
Duke dashur tė gjithė njerėzit dhe duke drejtuar vendin ,

Mund tė jesh pa menēuri ?

Duke hapur dhe mbyllur dyert e Parajsės ,

Mund tė luash rolin e gruas ?

Duke kuptuar dhe duke qėnė i hapur ndaj gjithēkaje ,

Je i aftė tė mos bėsh asgjė ?

Duke dhėnė jetė dhe ushqyer ,

Duke drejtuar , pa zotėruar ,

Duke punuar , pa u ēmuar ,

Duke drejtuar , pa sunduar ,

Ky ėshtė Virtyti Primar .


Njėmbėdhjetė

Tridhjetė shkopinj shpėrndahen nga qendra e rrotės ;

Ėshtė vrima qėndrore qė e bėn atė tė pėrdorshme .

Argjilė me formė nė njė enė ;

Ėshtė hapsira e brėndshme qe e bėn atė tė dobishme .

Prit dyer dhe dritare pėr njė dhomė ;

Janė vrimat qė e bėjnė atė tė pėrdorshme .

Si rrjedhojė pėrfitimi vjen prej asaj qė ėshtė ;

E dobishmja nga ēfarė nuk ėshtė .


Dymbėdhjetė

Pesė ngjyrat verbojnė syrin .

Pesė tingujt shurdhojnė veshin .

Pesė aromat turbullojnė shijen .

Garimi dhe gjuetia tėrbojnė mendjen .

Gjerat e ēmuara tė shpien nė rrugė tė gabuar .
Si rrjedhojė i menēuri udhėhiqet nga ēfarė ndjen dhe jo nga ēfarė ai sheh .

Ai lė atė dhe zgjedh kėtė .


Trembėdhjetė

Prano turpin nė mėnyrė tė vetdijshme .

Prano fatkeqsinė si gjendje njerėzore .

Ēfarė nėnkupton me “Prano turpin nė mėnyrė tė vetdijshme” ?

Prano tė jesh i parėndėsishėm .

Mos u shqetėso pėr humbje ose fitim .

Kjo quhet “Tė pranosh turpin nė mėnyrė tė vetdijshme”.

Ēfarė nėnkupton me “Prano fatkeqsinė si gjendje njerėzore”?

Fatkeqsia vjen nga tė pasurit njė trup .

Pa trup si do kishte fatkeqsi ?

Dorzohu me pėrulėsi ; pastaj do tė tė besojnė tė kujdesesh pėr gjithēka .

Duaje botėn si veten tėnde ; pastaj vėrtet mund tė kujdesesh pėr gjithēka .


Katėrmbėdhjetė

Shiko , nuk mund tė shikohet -  ėshtė pėrtej formės .

Dėgjo , nuk mund tė dėgjohet – ėshtė pėrtej tingullit .

Kape , nuk mund tė mbahet  – ėshtė i pakapshėm .

Kėto tė treja janė tė pacaktuara ;

Si rrjedhim janė tė bashkuara nė njė .

Nga lart nuk ėshtė e ndritshme;

Nga poshtė nuk ėshtė e errėt :

Njė fill i pakėputur pėrtej pėrshkrimit .

Kthehet nė asgjė.

Forma e tė paformės ,

Shėmbėlltyra e hiēit ,

Quhet e papėrcaktuar dhe pėrtej imagjinatės .

Qėndro para saj dhe s’ka fillim .

Ndiqe atė dhe s’ka fund .

Rri me Tao-nė e lashtė ,

Lėviz me tė tashmen .

Duke ditur se fillimi i lashtė ėshtė thelbi i Tao-sė .


Pesėmbėdhjetė

Mjeshtėrit e lashtė ishin mendjemprehtė , misteriozė , tė ditur , tė dhembshur .

Thellėsia e diturisė sė tyre ėshtė e pafund .

Sepse ėshtė e pafund ,

E gjithė ajo qė mund tė bėjm ėshtė tė pėrshkruajmė aparencėn e tyre .

Vigjilent , si dikush qė kalon njė pėrrua dimri .

Nė gatishmėri , si njeriu nė dijeni tė rrezikut .

I sjellshėm , sikur viziton miqtė .

I epshėm , si akulli qė gati po shkrin .

I thjeshtė , si grumbuj drurėsh tė paprerė .

I zbrazėt , si shpella .

I padepėrtueshėm , si pishina me baltė .

Kush mund tė presi nė qetėsi ndėrsa balta zė vend ?

Kush mund tė rrijė i palėvizshėm deri nė momentin e veprimit ?

Vėzhguesit e Tao-sė nuk kėrkojnė pėrmbushje .

Duke mos kėrkuar pėrmbushje , nuk janė tė lėkundur nga dėshira pėr ndryshim .



Gjashtėmbėdhjetė

Zbraze veten nga gjithēka .

Lėre mendjen nė qetėsi .

Dhjetėmijė gjėrat ngrihen dhe bien ndėrsa Vetja shikon rikthimin e tyre .

Ato rriten dhe lulėzojnė dhe pastaj kthehen te burimi .

Kthimi te burimi ėshtė qetėsi , e cila ėshtė udha e natyrės .

Udha e natyrės ėshtė e pandryshueshme .

Duke ditur se qėndrueshmėria ėshtė ndriēim brendėsor .

Duke mos ditur se qėndrueshmėria ēon nė fatkeqėsi .

Duke ditur qėndrueshmėrinė , mendja ėshtė e hapur .

Me njė mendje tė hapur , do jesh zemėrhapur .

Duke qėnė zemėrhapur , do veprosh madhėrisht .

Duke qėnė madhėshtor , do arrish hyjnoren .

Duke qėnė hyjnor , do jesh njė me Tao-nė .

Tė jesh njė me Tao-nė je i  pėrjetshm .

Edhepse trupi vdes , Tao nuk vdes kurrė .

Shtatėmbėdhjetė

Mė e larta mezi njihet .

Pastaj vjen ajo qė njerzit njohin dhe duan .

Pastaj ajo qė tė sjell frikė .

Pastaj ajo qė pėrbuzet .

Ai qė nuk beson mjaftueshėm nuk do besohet .

Kur veprimet kryhen

Pa fjalim tė panevojshėm ,

Njerėzit thonė , “E bėmė !”

Tetėmbėdhjetė

Kur i madhi Tao harrohet ,

Mirėsia dhe morali lindin .

Kur dituria dhe inteligjenca ėshtė lindur ,

Pretendimi I madh fillon .

Kur s’ka paqe brenda familjes ,

Respekti birnor pėr prindin dhe devotshmėria lindin .

Kur vendi ėshtė konfuz dhe nė kaos ,

Tė dėrguar besnikė shfaqen .


Nėntėmbėdhjetė

Hiq dorė nga shenjtėsia , braktis diturinė ,

Dhe do jetė njėqind herė mė mirė pėr tė gjithė .

Hiq dorė nga mirėsjellja , braktis moralin ,

Dhe njeriu do rizbulojė respektin pėr prindin dhe dashurinė .

Hiq dorė nga aftėsia krijuese , braktis pėrfitimin ,

Dhe banditėt e hajdutėt do zhduken .
Kėto treja janė vetėm trajta tė jashtme ; nuk janė tė mjaftueshme nė vetvete .

Ėshtė mė e rėndėsishme

Tė shohėsh thjeshtėsinė ,

Tė kuptosh natyrėn e vėrtetė tė dikujt ,

Tė braktisėsh egoizmin

Dhe tė zbutėsh dėshirėn .


Njėzet

Hiq dorė nga mėsimi dhe vėri kapak telasheve tuaja .

Mos ka ndonjė diferencė mes po-sė dhe jo-sė ?

Mos ka ndonjė diferencė mes tė mirės e tė keqes ?

Mos duhet tė kem frikė atė qė tjerėt kanė ? ē’farė budallalliku !

Tė tjerėt janė tė kėnaqur , duke shijuar gostinė e sakrifikimit tė demit .

Nė pranverė disa shkojnė nė park , dhe ngjiten nė brezare ,

Por mua mė merret fryma i vetėm , pa ditur se ku jam .

Si nje bebe i porsalindur para se tė mėsojė tė buzėqeshi ,

Jam i vetėm , pa njė vend ku tė shkoj .

Tjerėt kanė mė shumė se nga ajo qė kanė nevojė, por un i vetėm s’kam asgjė .

Jam budalla . O , po ! jam konfuz .

Tjerėt janė tė qartė dhe tė zgjuar ,

Por unė i vetėm jam i turbullt dhe i dobėt .

Tjerėt janė mendjemprehtė dhe tė zgjuar ,

Por unė i vetėm jam i ngathėt dhe i mėrzitshėm .

O , mė merr rryma si dallgėt e detit ,

Pa drejtim , si era pa pushim .

Ēdo njeri tjetėr ėshtė i zėnė ,

Por unė i vetėm jam i kotė dhe i stresuar .

Jam ndryshe .

Jam i ushqyer nga nėna e madhe .
avatar
Berti69

"Si ėshtė lartė, ashtu ėshtė edhe poshtė, e si ėshtė poshtė, ashtu ėshtė edhe lart"


495


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Berti69 prej 22.02.14 12:59

Njėzet e njė

Virtyti mė i lartė ėshtė tė ndjekėsh Tao-nė dhe vetėm Tao-nė .

Tao ėshtė i pakapshėm dhe i paprekshėm .

O , ėshtė i paprekshėm dhe i pakapshėm , dhe prapė brenda ėshtė imazh .

O , ėshtė i pakapshėm dhe i paprekshėm , dhe prapė brenda ėshtė formė .

O , ėshtė i turbullt dhe i errėt , dhe prapė brenda ėshtė thelb .

Ky thelb ėshtė shumė i vėrtetė , dhe atje ka besim .

Qė nga fillimi deri tani emir i tij nuk ėshtė harruar asnjėherė .

Kėshtu pėrceptoj krijimin .

Nga i di mėnyrat e krijimit ?

Prej kėsaj .


Njėzet e dy

Prodhoj dhe mund ;

Pėrkulem dhe drejtohem ;

Boshatisem dhe mbushem ;

Lodhem dhe bėhem i ri ;

Kam pak dhe fitoj ;

Kam shumė dhe bėhem konfuz ;

Si rrjedhim i dituri pėrqafon njėshin

Dhe jap shembull pėr tė gjithė .

Pa vėnė nė demostrim ,

Ndriēojnė pėrpara .

Pa justifikuar veten ,

Dallohen .

Pa u mburrur ,

Marrin miratimin .

Pa u lavdėruar ,

Nuk ngurrojnė asnjėherė .

Nuk grinden ,

Kėshtu asnjė nuk grindet me to .

Si rrjedhim tė lashtėt thonė , “Prodhoj dhe mund .”

Mos ėshtė njė thėnie boshe ?

Tė jesh vėrtėt i tėri ,

Dhe tė gjitha gjėrat do vinė tek ti .


Njėzet e tre

Tė flasėsh pak ėshtė natyrale .

Erėrat e larta nuk zgjasin gjithė mėngjesin .

Shiu i rėndė nuk zgjat gjithėditėn .

Pse ndodh kjo ? Qielli dhe Toka !

Nėse Qielli dhe Toka nuk i pėrjetėsojnė gjėrat ,

Si ėshtė e mundur pėr njėriun ?

Ai qė ndjek Tao-nė

Ėshtė njė me Tao-nė .

Ai qė ka virtyte ,

Provon virtyte .

Ai qė humb udhėn

Ėshtė i humbur .

Kur je njė me Tao-nė ,

Tao tė mirpret .

Kur je njė me Virtytin ,

Virtyte gjendet gjithmonė aty .

Kur je njė me humbjet ,

Humbja ėshtė provuar me vullnet .

Ai qė nuk beson mjaftueshėm

Nuk do tė besohet .


Njėzet e katėr

Ai qė rri nė majė tė gishtave nuk ėshtė i qėndrueshėm .

Ai qė ecėn me hapa tė mėdha nuk mban dot ritmin .

Ai qė bėn njė shfaqje nuk ėshtė i ndriēuar .

Ai qė vetquhet i drejtė nuk ėshtė i respektuar .

Ai qė mburret nuk arrin asgje .

Ai qė lavdėrohet nuk qėndron .

Sipas ndjekėsve tė Tao-sė , “ Ky ėshtė ushqim i tepėrt dhe bagazh i panevojshėm .”

Ato nuk sjellin lumturi .

Si rrjedhojė ndjekėsit e Tao-sė i shmangin ato .


Njėzet e pesė

Dicka e formuar nė mėnyrė misterioze ,

Lindur para Qiellit dhe Tokės .

Nė heshtje dhe nė boshllėk ,

Duke qėndruar vetėm dhe pandryshuar ,

Gjithmonė i pranishėm dhe nė lėvizje .

Ndoshta ėshtė nėna e dhjetėmijė gjėrave .

Nuk ia di emrin

E thėrras Tao .

Nė mungesė tė njė fjale mė tė mirė , e quaj madhėshtor .

Duke qėnė i madh , rrjedh

Rrjedh shumė larg .

Meqėnėse ka shkuar larg , kthehet .

Prandaj , “ Tao ėshtė madhėshtor ;

Qielli ėshtė madhėshtor ;

Toka ėshtė madhėshtore ;

Mbreti ėshtė madhėshtor gjithashtu .”

Kėto janė katėr fuqitė e mėdha tė Universit ,

Dhe mbreti ėshtė njė prej tyre .

Njeriu ndjek Tokėn .

Toka ndjek Qiellin .

Parajsa ndjek Tao-nė .

Tao ndjek ēka ėshtė natyrale .


Njėzet e gjashtė

E rėndė ėshtė udha e dritės .

Heshtja ėshtė zoti i shqetėsimit .

Kėshtu i menēuri , duke udhėtuar gjith ditėn ,

Nuk e humb vėmėndjen ndaj bagazheve tė tij .

Megjithėse ka gjėra tė bukura pėr tu parė ,

Ai qėndron i paprekur dhe i qetė .

Pse duhet qė zoti  i dhjetėmijė karrocave  tė sillet si mendjelehtė nė publik ?

Tė jesh mendjelehtė do tė thotė tė humbėsh rrėnjėt .

Tė jesh i shqetėsuar do tė thotė tė humbėsh kontrollin .


Njėzet e shtatė

Njė kėmbėsor i mirė nuk lė gjurmė ;

Njė folės i mirė nuk bėn gabime ;

Njė llogaritės i mirė nuk ka nevojė pėr kopje .

Njė derė e mirė nuk ka nevojė pėr kyē ,

Akoma asnjėri nuk e hap atė dot .

Njė lidhės i mirė nuk kėrkon nyje ,

Akoma asnjėri nuk e zgjidh dot .

Si rrjedhojė i menēuri pėrkujdeset pėr tė gjithė

Dhe nuk braktis asnjė .

Kujdeset pėr tė gjitha gjėrat

Dhe nuk braktis asgjė .

Kjo quhet “ tė ndjekėsh dritėn .”

ēfarė ėshtė njė njeri i mirė ?

Njė mėsues i njė njeriu tė keq .

ēfarė ėshtė njė njeri i keq ?

Pėrgjegjėsia e njė njeriu tė mirė .

Nė qoftė se mėsuesi nuk respektohet ,

Dhe nxėnėsi nuk kihet kujdes ,

Kofuzion do lindi , sidoqoftė njėri ėshtė i zgjuar .

Ky ėshtė thelbi i misterit .


Njėzet e tetė

Tė dish forcėn e njė burri ,

Por tė kesh kujdesin e njė gruaje !

Bėhu rrjedhja e universit !

Duke qėnė rrjedhja e universit ,

Gjithmonė i vėrtetė dhe i patundur ,

Bėhu si njė fėmijė i vogėl edhe njė herė .

Njih tė bardhėn ,

Por mbaj tė zezėn !

Bėhu shembull pėr botėn !

Duke qėnė shembull pėr botėn ,

Gjithmon i vėrtetė dhe i patundur ,

Kthehu te e pafundmja .

Njih nderin ,

Prapė mbaj pėrulėsi .

Bėhu lugina e universit!

Duke qėnė lugina e universit ,

Gjithmonė i vėrtetė dhe mendjemprehtė ,

Kthehu nė gjėndjen e trungut tė pagdhėndur .

Kur trungu ėshtė skalitur , bėhet i dobishėm .

Kur i menēuri e pėrdor , ai bėhet drejtuesi .

Kėshtu , “ Njė rrobaqepės i mirė pret pak .”


Njėzet e nėntė

Mendon se mund tė kontrollosh universin dhe ta pėrmirsosh ?

S’besoj se bėhet .

Universi ėshtė i shenjtė .

Nuk mund ta pėrmirsosh .

Nė qoftė se pėrpiqesh ta ndryshosh , do e shkatėrrosh .

Nė qoftė se pėrpiqesh ta mbash , do e humbėsh .

Kėshtu ndonjėherė gjėrat janė pėrpara dhe herė tjera jan pas ;

Ndonjėherė tė marrėsh frymė ėshtė e vėshtirė , herė tjera vjen lehtėsisht ;

Ndonjėherė ka forcė dhe herė tjera dobėsi ,

Ndonjėherė dikush ėshtė lart dhe herė tjera poshtė .

Rrjedhimisht i urti shmang ekstremet , tepritė dhe kėnaqėsitė .


Tridhjetė

Kushdo qė kėshillon njė drejtues nė udhėn e Tao-sė ,

Kėshilloje tė mos pėrdori forcė pėr tė pushtuar universin .

Sepse kjo do shkaktojė vetėm qėndresė .

Shkurret me gjėmba dalin kudo ku ka kaluar ushtria .

Vite tė varfra pasojnė nė gjurmėt e njė lufte tė madhe .

Bėj vetėm ēfarė nevojitet tė bėhet .

Kurr mos pėrfito nga pushteti .

Arrij rezultate ,

Por kurr lavdi nė to .

Arrij rezultate ,

Por kurr mburrje .

Arrij rezultate ,

Por kurr mos ji krenar .

Arrij rezultate ,

Sepse kjo ėshtė udha natyrale .

Arrij rezultate ,

Por jo pėrmes dhunės .

Fuqia shoqėrohet nga humbja e forcės .

Kjo nuk ėshtė udha e Tao-sė .

Ai  qė shkon kundėr Tao-sė herėt i vjen fundi .


Tridhjetė e njė

Armėt e mira janė vegla frike , tė gjitha krijesat i urrejnė .

Rrjedhimisht ndjekėsit e Tao-sė nuk i pėrdorin kurr .

Njeriu i zgjuar preferon tė majtėn .

Njeriu i luftės preferon tė djathtėn .

Armėt janė vegla frike , nuk janė vegla tė njė tė zgjuari .

Ai i pėrdor vetėm kur nuk ka tjetėr zgjidhje .

Paqja dhe qetėsia janė tė dashura pėr zemrėn e tij .

Dhe fitorja s’ėshtė shkak pėr gėzim .

Nėse gėzohesh pėr fitoren , kėnaqesh nė vrasje ;

Nėse kėnaqesh nė vrasje , nuk mund tė plotėsohesh .

Nė raste gėzimi pėrparėsi i jepet tė majtėve ,

Nė raste trishtimi tė djathtėve .

Nė ushtri gjenerali qėndron majtas ,

Kryekomandanti nė tė djathtė .

Kjo do tė thotė se lufta drejtohet si funeral .

Kur shumė njerėz vriten ,

Duhen vajtuar nė hidhėrim tė ēiltėr .

Ja pse njė fitim duhet tė shikohet si njė funeral .


Tridhjetė e dy

Tao ėshtė pėrgjithmonė i papėrcaktuar .

I vogėl megjithėse ėshtė nė gjendje tė paformuar , nuk mund tė kapet .

Nėse mbretėrit dhe feudalėt mund ta shfrytėzojnė ,

Dhjetėmijė gjėrat do vinin bashkė

Dhe shi i butė do binte .

Njerėzit nuk do kishin mė nevojė pėr udhėzime dhe tė gjitha gjėrat do merrnin rrugėn e tyre .

Kur e tėra tė ndahet , pjesėt kanė nevojė pėr emra .

Tashmė ka emra mjaftueshėm .

Njeriu duhet tė dijė kur tė ndalojė .

Duke ditur kur tė ndalojė eviton telashe .

Tao nė botė ėshtė si njė lum qė rrjedh brenda nė det .


Tridhjetė e tre

Tė njohėsh tjerėt ėshtė dituri ;

Tė njohėsh vetėn ėshtė ndriēim brėndėsor .

Tė mėsosh tjerėt kėrkohet fuqi ;

Tė mėsosh veten kėrkohet forcė .

Ai qė di se ka mjaftueshėm ėshtė i pasur .

Ruajtja ėshtė shenjė e forcės sė vullnetit .

Ai qė rri aty ku ėshtė , qėndron .

Tė vdesėsh por jo tė mbarosh do tė thotė tė jesh pėrjetėsisht i pranishėm .


Tridhjetė e katėr

I madhi Tao rrjedh ngado , si majtas ashtu edhe djathtas .

Dhjetėmijė gjėrat varen nga ai , asgjė nuk mban .

Pėrmbush qėllimin e tij qetėsisht dhe nuk pretendon asgjė .

Ushqen tė dhjetėmijė gjėrat ,

Dhe prapė nuk ėshtė zoti i tyre .

Nuk ka qėllim ; ėshtė shumė i vogėl .

Tė dhjetėmijė gjėrat i kthehen atij ,

Prapė nuk ėshtė zoti i tyre .

Ėshtė shumė i madh .

Nuk tregon madhėshti ,

Pėr rrjedhojė ėshtė madhėshtor .



Tridhjetė e pesė

Tė gjithė qė i pėrmbahen qėndrės do shkojnė tek ai .

Sepse atje mbizotėron qetėsia , lumturia dhe paqja .

Kalimtarėt mund tė ndalojnė pėr muzikė ose pėr ushqim tė mirė ,

Por njė pėrshkrim i Tao-sė

Duket pa esencė ose shije .

Nuk mund tė shikohet , nuk mund tė dėgjohet ,

Dhe prapė forcat nuk mund t’i shterojnė .


Tridhjetė e gjashtė

Ajo qė tkurret

Duhet fillimisht tė zgjerohet .

Ajo qė dėshton

Duhet fillimisht tė forcohet .

Ajo qė rrėzohet

Duhet fillimisht tė ngrihet .

Para se tė marrim

Duhet tė japim .

Kjo quhet kuptimi i natyrės sė gjėrave .

E buta dhe e dobėta mundin tė ashprėn dhe tė fuqishmen .

Peshqit nuk mund tė braktisin ujrat e thella ,

Dhe municionet e njė vendi nuk duhen shfaqur .


Tridhjetė e shtatė

Tao pėrmbahet nė mosveprim ,

Prapė asgjė nuk ka mbetur pa u bėrė .

Nėse mbretėrit dhe zotėrit do e shikonin ,

Tė dhjetėmijė gjėrat do zhvilloheshin nė mėnyrė natyrale .

Nėse duan tė veprojnė pėrsėri ,

Do ktheheshin nė thjeshtėsinė e lėndės pa formė .

Pasi atje nuk ka dėshira .

Pa dėshira ėshtė .

Dhe nė kėtė mėnyrė tė gjitha gjėrat do ishin nė harmoni .


Tridhjetė e tetė

Njė njeri vėrtetė i mirė nuk ėshtė nė dijeni tė mirėsisė sė tij ,

Dhe prandaj ėshtė i mirė .

Njė budalla mundohet tė jetė i mirė ,

Dhe prandaj nuk ėshtė i mirė .

Njė njeri vėrtetė i mirė nuk bėn asgjė ,

Dhe pėrsėri nuk lė asgjė pa bėrė .

Njė budalla gjithmonė vepron ,

Dhe prapė i ngelin shumė gjėra pėr tė bėrė .

Kur njė njeri vėrtetė i dashur nuk bėn asgjė , nuk lė asgjė pa bėrė .

Kur njė njeri i drejtė nuk bėn asgjė , ai lė shumė punė pėr tu bėrė .

Kur njė disiplinues bėn diēka dhe asnjė s’reagon ,

Ai pėrvesh mėngėt nė pėrpjekje pėr tė imponuar rendin .

Rrjedhimisht kur Tao ėshtė humbur , ka mirėsi .

Kur mirėsia ėshtė humbur , ka dashamirėsi .

Kur dashamirėsia ėshtė humbur , ka drejtėsi .

Kur drejtėsia ėshtė humbur , ka ritual .

Tani rituali ėshtė cipa e besimit dhe besnikėrisė , fillimi i konfuzionit .

Dituria e tė ardhmes ėshtė vetėm njė grackė e lulėzuar e Tao-sė .

Ėshtė fillimi i marrėzisė .

Rrjedhimisht njeriu vėrtetė i madh jeton nė ēfarė ėshtė e vėrtetė dhe jo ēfarė ėshtė nė sipėrfaqe .

Mbi frut dhe jo mbi lule .

Si rrjedhojė prano njėrėn dhe braktis tjetrėn .


Tridhjetė e nėntė

Kėto gjėra nga kohėrat e lashta lindin nga njė :

Qielli ėshtė i plotė dhe i qartė .

Toka ėshtė e plotė dhe e qėndrueshme .

Shpirti ėshtė i plotė dhe i fortė .

Lugina ėshtė e plotė dhe e mbushur .

Tė dhjetėmijė gjėrat janė tė plota dhe tė gjalla .

Mbretėrit dhe zotėrit janė tė plotė dhe vendi drejtohet me rregull .

Tė gjitha kėto janė virtyte tė gjithėsisė .

Qartėsia e qiellit parandalon rėnien e tij .

Qėndrueshmėria e Tokės ndalon ēarjen e saj .

Fuqia e shpirtit ndalon konsumimin e tij .

Plotėsia  e luginės parandalon tharjen e saj .

Rritja e dhjetėmijė gjėrave parandalon shterimin e tyre .

Drejtuesi i mbretėrve dhe zotėrinjve parandalon rėnien e vendit .

Rrjedhimisht e pėrulur ėshtė udha e fisnikut .

E ulėt ėshtė baza e tė lartės .

Princat dhe feudalėt vetkonsiderohen “jetimė” , “tė ve” dhe “tė pavlerė” .

Mos varen nė tė qėnit tė pėrulur ?

Suksesi i tepėrt nuk ėshtė avantazh .

Mos tringėllo si nefrit

Ose si kėmbanė guri .


Dyzet

Kthimi ėshtė lėvizja e Tao-sė .

Prodhimi ėshtė udha e Tao-sė .

Tė dhjetėmijė gjėrat janė lindur nga tė qėnurit .

Tė qėnurit ėshtė lindur nga tė mos qėnurit .
avatar
Berti69

"Si ėshtė lartė, ashtu ėshtė edhe poshtė, e si ėshtė poshtė, ashtu ėshtė edhe lart"


495


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Berti69 prej 22.02.14 13:03

Dyzet e njė

Nxėnėsi i zgjuar dėgjon pėr Tao-nė dhe e praktikon me zellshmėri .

Nxėnėsi mesatar dėgjon pėr Tao-nė dhe mendon pėr tė herė pas here .

Nxėnėsi budalla dėgjon pėr Tao-nė dhe qesh me zė .

Po tė mos kishte tė qeshura , Tao nuk do ishte ai qė ėshtė .

Kėshtu thuhet :

Udha e ndritshme duket e errėt ;

Ecja pėrpara duket si tėrheqje ;

Udha e thjeshtė duket e vėshtirė ;

Virtyti mė i lartė duket bosh ;

Dėlirėsia e madhe duket e fėlliqur ;

Njė pasuri virtytesh duket e pamjaftueshme ;

Fuqia e virtytit duket e brishtė ;

Virtyti i vėrtetė duket joreal ;

Katrori perfekt nuk ka kėnde ;

Talentet e mėdha arrihen lehtė ;

Notat mė tė larta janė tė vėshtira pėr tu dėgjuar ;

Trajta perfekte nuk ka formė ;

Tao ėshtė i fshehur dhe pa emėr .

Tao i vetėm ushqen dhe plotėson gjithēka .


Dyzet e dy


Tao lindi njėshin .

Njėshi lindi dyshin .

Dyshi lindi treshin .

Dhe treshi lindi tė dhjetėmijė gjėrat .

Tė dhjetėmijė gjėrat mbajnė jin-in dhe pėrqafojnė jang-un .

Ato arrijnė harmoninė duke kombinuar kėto forca .

Njeriu urren tė jetė “jetim” , “i ve” ose “i pavlerė,”

Por kėshtu vetpėrshkruhen mbretėrit dhe zotėrit .

Sepse dikush fiton duke humbur

Dhe humb duke fituar .
Atė ēfarė tė tjerėt mėsojnė , e mėsoj edhe unė gjithashtu ; kjo ėshtė :

“Njė njeri i dhunshėm do vdesė nga njė vdekje e dhunshme!”

Ky do jetė thelbi i mėsimit tim .


Dyzet e tre

Gjėja mė e butė nė univers

Mund gjėnė mė tė ashpėr po nė univers .

Ajo pa lėndė mund tė hyjė aty ku nuk ka vend .

Kėshtu njoh vlerėn e mosveprimit .

Tė mėsosh pa fjalė dhe tė punosh pa vepruar

Kuptohet vetėm nga tė paktė .


Dyzete katėr

Fama apo vetja : Kush ka mė shumė rėndėsi ?

Vetja apo pasuria : Kush ėshtė mė i ēmuar ?

Fitimi apo humbja : Kush ėshtė mė i dhimbshėm ?

Ai qė lidhet shumė me gjėrat materiale do vuajė shumė .

Ai qė do ruajė shumė do vuajė humbje tė rėnda .

Njė njeri i kėnaqur nuk zhgėnjehet kurrė .

Ai qė di kur tė ndalojė nuk e gjen veten nė telashe .

Do qėndrojė gjithmonė i sigurt .


Dyzet e pesė

Pėrsosmėria e madhe duket joperfekte ,

Pėrsėri nuk i mbijeton dobishmėrisė sė saj .

Bollshmėria duket boshe ,

Prapė nuk harxhohet .

Drejtshmėria e madhe duket e pėrdredhur .

Inteligjenca e lartė duket budallallėk .

Elokuenca e madhe duket e ngathėt .

Lėvizja mund tė ftohtin .

Palėvizshmėria mund nxehtėsinė .

Palėvizshmėria dhe qetėsia vėnė rregull nė univers .


Dyzet e gjashtė

Kur Tao ėshtė i pranishėm nė univers ,

Kuajt transportojnė pleh .

Kur Tao mungon nė univers ,

Kuajt e luftės mbarėshtrohen jahtė qytetit .

S’ka mėkat mė te madh se dėshirimi ,

Mallkim mė tė madh se pakėnaqsia ,

Fatkeqėsi mė tė madhe se dėshira pėr tė pasur diēka vetėm pėr vete .

Rrjedhimisht ai qė e di kufirin do ketė gjithmonė mjaftueshėm .


Dyzet e shtatė

Pa dalur jashtė , mund tė njohėsh tė gjithė botėn .

Pa shikuar pėrtej dritares , mund tė shikosh udhėt e Parajsės .

Sa mė larg tė shkosh , aq mė pak do njohėsh .

Kėshtu i mėnēuri di pa udhėtuar ;

Shqyrton pa shikuar ;

Punon pa vepruar .


Dyzet e tetė

Nė ndjekje tė mėsimit , ēdo ditė dicka pėrfitohet .

Nė ndjekje tė Tao-sė , ēdo ditė dicka lėshohet .

Pak e mė pak veprohet

Derisa tė arrihet mosveprimi .

Kur asgjė s’ėshtė bėrė , asgjė nuk ka ngelur pėr tu bėrė .

Bota drejtohet duke lejuar gjėrat tė marrin drejtimin e tyre .

Nuk drejtohet duke ndėrhyrė .


Dyzet e nėntė

I mėnēuri nuk ka njė mendje tė tijėn .

Ai ėshtė nė dijeni tė nevojave tė tė tjerėve .

Jam i mirė ndaj njerėzve qė janė tė mirė .

Jam i mirė gjithashtu ndaj njerėzve qė nuk janė tė mirė .

Sepse Virtyti ėshtė mirėsi .

Kam besim te njerėzit qė janė tė devotshėm .

Kam besim gjithashtu te njerėzit qė nuk janė tė devotshėm .

Sepse Virtyti ėshtė devotshmėri .

I mėnēuri ėshtė i turpshėm dhe i pėrulur – Botės i duket konfuz .

Tjerėt e shikojnė dhe e dėgjojnė .

Ai sillet si njė fėmijė i vogėl .


Pesėdhjetė

Mes lindjes dhe vdekjes ,

Tre nė dhjetė janė ndjekės tė jetės ,

Tre nė dhjetė janė ndjekės tė vdekjes ,

Dhe njerėzit qė kalojnė nga lindja nė vdekje janė po tre nė dhjetė .

Pse ndodh kėshtu ?

Sepse jetojnė nė nivelin trashanik .

Ai qė di tė jetojė mund tė ecė kudo .

Pa frikėn e rinocerontėve ose tigrave .

Nuk do tė plagoset nė betejė .

Sepse nė tė rinocerontėt s’gjejnė vend pėr tė ngulur bririn e tyre ,

Tigrat s’gjejnė vend pėr tė pėrdorur kthetrat e tyre ,

Dhe armėt s’gjejnė vend tė shpojnė .

Pse ndodh kjo ?

Sepse ai s’ka vend ku tė depėrtojė vdekja .


Pesėdhjetė e njė

Tė gjitha gjėrat lindin nga Tao .

Ato ushqehen nga Virtytet .

Marrin trajtė nga materia .

Formohen nga mjedisi .

Kėshtu tė dhjetėmijė gjėrat respektojnė Tao-nė dhe nderojnė Virtytin .

Respekti ndaj Tao-sė dhe nderi ndaj Virtytit nuk kėrkohen ,

Por janė nė natyrėn e gjėrave .

Kėshtu gjithēka lind nga Tao .

Nga Virtytet ushqehen ,

Zhvillohen , Kujdesen ,

Strehohen , Qetėsohen ,

Rriten dhe Mbrohen .

Duke krijuar pa pretenduar ,

Duke vepruar pa u ēmuar (pėr punėn e kryer) ,

Duke udhėhequr pa ndėrhyrė ,

Ky ėshtė Virtyt Primar .


Pesėdhjetė e dy

Fillimi i universit

Ėshtė nėna e gjithēkaje .

Duke njohur nėnėn , njihen dhe bijtė .

Duke njohur tė bijtė , prapė duke mbajtur kontakte me nėnėn ,

Sjell liri nga frika e vdekjes .

Mbaje gojėn mbyllur ,

Ruaj shqisat ,

Dhe jeta ėshtė gjithmonė plot .

Hape gojėn ,

Ji gjithmonė i zėnė ,

Dhe jeta ėshtė pėrtej shpresės .

Duke parė qė e vogla gjendet brenda ;

Dorėzimi ndaj forcės ėshtė fuqi .

Pėrdorimi i dritės sė jashtme , kthimi brenda ,

Dhe nė kėtė mėnyrė ruaju nga lėndimi .

Kjo ėshtė tė mėsosh qėndrueshmėrinė .


Pesėdhjetė e tre

Edhe po tė kem vetem njė shqisė tė vogėl

Do eci nė udhėn kryesore dhe frika ime e vetme do jetė tė gaboj rrugė .

T’i mbahesh udhės kryesore ėshtė e thjeshtė ,

Por njerėzit pėlqejnė tė devijojnė .

Kur oborri stoliset me shkėlqim ,

Fushat janė plot me bimė ,

Dhe hambarėt janė tė thjeshtė .

Disa veshin rroba madhėshtore ,

Mbajnė shpata tė mprehta ,

Dhe vetkėnaqen me ushqime dhe pije ;

Zotėrojnė mė shumė se mund tė pėrdorin .

Janė manjatė grabitės .

Kjo sigurisht nuk ėshtė udha e Tao-sė .


Pesėdhjetė e katėr

ēfarė ėshtė themeluar fort nuk mund tė ērrėnjoset .

ēfarė ėshtė mbėrthyer fort nuk mund tė vidhet .

Do nderohet nga brezi nė brez .

Kultivo Virtytin nė vetvete ,

Dhe virtyti do jetė i vėrtetė .

Kultivoje nė familje ,

Dhe Virtyti do jetė me bollėk .

Kultivoje nė fshat ,

Dhe Virtyti do rritet .

Kultivoje nė komb ,

Dhe Virtyti do jetė i begatshėm .

Kultivoje nė univers ,

Dhe Virtyti do jetė kudo .

Kėshtu shikoje trupin si trup ;

Shikoje familjen si familje ;

Shikoje fshatin si fshat ;

Shikoje kombin si komb ;

Shikoje universin si univers .

Nga e di se universi ėshtė kėshtu ?

Duke shikuar !


Pesėdhjetė e pesė

Ai qė ėshtė i mbushur me Virtyte ėshtė si njė fėmijė i porsalindur .

Grenzat dhe gjarpėrinjtė nuk do e pickojnė ;

Bishat e egra nuk do sulen mbi tė ;

Ai nuk do sulmohet nga zogjtė e gjahut .

Kockat e tij janė tė brishtė , muskujt e tij tė dobėt ,

Por kapja e tij ėshtė e fortė .

Ai nuk ka provuar bashkimin e mashkullit me femrėn , por ėshtė i tėrė .

Burrėria e tij ėshtė e fortė .

Ai bėrtet gjith ditėn pa u ngjirur .

Kjo ėshtė harmoni perfekte .

Duke ditur qė harmonia ėshtė qėndrueshmėri .

Duke ditur se qėndrueshmėria ėshtė ndricim .

Nuk ėshtė veprim i mėncur tė nxitosh .

Tė kontrollosh frymėn shkakton sforcim .

Nėse shumė energji pėrdoret , lodhja pason .

Kjo nuk ėshtė udha e Tao-sė .

ēdo gjė kundėr Tao-sė nuk zgjat shumė .


Pesėdhjetė e gjashtė

Ata qė dinė nuk flasin .

Ata qė flasin nuk dinė .

Mbaje gojėn tė mbyllur .

Ruaj shqisat .

Zbut mprehtėsinė .

Thjeshtoji problemet .

Fshih shkėlqimin .

Bėhu njėsh me pluhurin e Tokės .

Ky ėshtė bashkim primar .

Ai qė ka arritur kėtė gjendje

Ėshtė i shkujdesur me miqtė dh armiqtė ,

Me tė mirė dhe lėndim , me nder dhe turp .

Kjo rrjedhimisht ėshtė gjendja mė e lartė e njeriut .


Pesėdhjetė e shtatė

Udhėhiq njė komb me drejtėsi .

Bėj luftė me lėvizje surprizė .

Bėhu mjeshtėr i universit pa luftė .

Nga e di se ėshtė kėshtu ?

Prej kėsaj!

Sa mė shumė ligje dhe kufizime tė ketė ,

Aq mė te varfėr bėhen njerėzit .

Sa mė tė mrehta tė jenė armėt e njeriut ,

Aq mė shumė probleme do ketė nė tokė .

Sa mė krijues dhe tė zgjuar janė njerėzit ,

Aq mė shumė gjėra tė ēuditshme ndodhin .

Sa mė shumė ligje dhe rregulla tė ketė ,

Aq mė shumė hajdutė dhe grabitės do ekzistojnė .

Kėshtu i mėnēuri thotė ;

Nuk ndėrmarr asnjė veprim dhe njerėzit janė tė reformuar .

Shijoj paqen dhe njerėzit bėhen tė ndershėm .

Nuk bėj asgjė dhe njerėzit pasurohen .

Nuk kam dėshira dhe njerėzit kthehen tek e mira dhe jeta e thjeshtė .


Pesėdhjetė e tetė

Kur vendi drejtohet me njė dorė tė lehtė

Njerėzit janė tė thjeshtė .

Kur vendi drejtohet me rreptėsi ,

Njerėzit janė dinakė .

Lumturia ėshtė e rrėnjosur nė mjerim .

Mjerimi rri nė pritė poshtė lumturisė .

Kush di ēfarė mban e ardhmja ?

Nuk ka ndershmėri .

Ndershmėria bėhet e pandershme .

Mirėsia bėhet dinakėri .

Magjepsja e njeriut zgjat pėr njė kohė tė gjatė .

Rrjedhimisht i mėnēuri ėshtė mendjemprehtė por jo prerės ,

I mprehtė por jo thumbues ,

I drejtė por jo i pakufizuar ,

I ndritshėm por jo verbues .


Pesėdhjetė e nėntė

Tė kujdesėsh pėr tjerėt dhe tė shėrbesh qiellin ,

S’ka asgjė si pėrdorja e kufizimit .

Kufizimi fillon me heqjen dorė nga idetė vetjake .

Kjo varet nga Virtytet e mbledhura nė tė shkuarėn .

Nėse ka njė rezervė tė mirė Virtytesh , atėherė asgjė s’ėshtė e pamundur .

Nėse asgjė s’ėshtė e pamundur , atėherė nuk ka kufinj .

Nėse dikush nuk njeh kufinj , atėherė ai ėshtė i pėrshtatshėm pėr udhėheqės .

Principi nėnė i udhėheqjes mban mirė pėr njė kohė tė gjatė .

Kjo quhet tė kesh rrėnjė tė thella dhe themel tė qėndrueshėm ,

Tao i jetės sė gjatė dhe vizionit tė pėrjetshėm .


Gjashtėdhjetė

Tė drejtosh vendin ėshtė si tė gatosh njė peshk tė vogėl .

Afroju university me Tao-nė ,

Dhe i ligu nuk ėshtė i fuqishėm ,

Por fuqia e tij nuk do pėrdoret pėr tė lėnduar tjerėt .

Jo vetėm qė s’do lėndojė tjerėt ,

Por vetė i mėnēuri do jetė i mbrojtur .

Ato nuk lėndojnė njėri-tjetrin ,

Dhe Virtyti tek secili freskon tė dy .


Gjashtėdhjetė e njė

Njė vend i madh ėshtė si tokė e ulėt .

Ėshtė trualli takues i universit ,

Nėna e universit .

Femra mund mashkullin me qetėsi ,

Shtrirė nė qetėsi .

Si rrjedhim nėse njė fshat i madh i lė vendin njė fshati mė tė vogėl ,

Do e pushtojė fshatin mė tė vogėl .

Dhe nėse njė fshat i vogėl i nėnshtrohet njė fshati mė tė madh ,

Mund tė pushtojė fshatin e madh .

Kėshtu ato qė do pushtonin duhet tė dorėzohen ,

Dhe ato qė pushtojnė tė bėjnė kėshtu sepse dorėzohen .

Njė komb i madh ka nevojė pėr mė shumė njerėz ;

Njė fshat i vogėl ka nevojė tė shėrbejė .

Secili merr atė qė do .

Ėshtė e pėrshtatshme  pėr njė komb tė madh tė dorėzohet .



Gjashtėdhjetė e dy

Tao ėshtė burimi i tė dhjetėmijė gjėrave .

Ėshtė thesari i njeriut tė mirė , dhe strehimi i tė keqit .

Fjalėt e ėmbla mund tė blejnė nderin ;

Veprat e mira mund tė fitojnė respekt .

Nėse dikush ėshtė i keq , mos e braktis .

Kėshtu ditėn kur perandori kurorėzohet ,

Ose tre nėpunėsit e shtetit vihen nė detyrė ,

Mos dėrgo dhuratė nefriti dhe njė skuadėr me katėr kuaj ,

Por rri i qetė dhe ofro Tao-nė .

Pse e pėlqejnė Tao-nė tė gjithė nė fillim ?

Mos ėshtė se gjen ēfarė kėrkon dhe falesh kur bėn gabim ?

Si rrjedhim kjo ėshtė pasuria mė e madhe nė univers .



Gjashtėdhjetė e tre

Praktiko mosveprimin .

Puno pa vepruar .

Shijo tė pashijsmen .

Lartėso tė voglėn , rrit tė paktėn .

Shpėrble hidhėrim me kujdes .

Shiko thjeshtėsi nė tė komplikuarėn .

Arrij madhėshti nė gjėra tė vogla .

Nė univers gjėrat e vėshtira janė bėrė sikur tė ishin  tė thjeshta .

Nė univers veprime tė mėdha janė bėrė nga punė tė vogla .

I mėncuri nuk pėrpiqet tė bėjė ndonjė gjė shumė tė madhe ,

Dhe kėshtu arriti madhėshti .

Premtime tė lehta bėhen pėr besime tė vogla .

T’i marrėsh gjėrat lehtė arrin nė vėshtirėsi tė mėdha ,

Ai kurrė nuk i provon .


Gjashtėdhjetė e katėr

Paqja ruhet lehtė ;

Problemet tė mėndin para se tė fillojnė .

E brishta thyhet lehtė ;

E vogla shpėrndahet lehtė .

Pėrballu me tė para se tė ndodhi .

Vėri gjėrat nė rregull para se tė ketė konfuzion .

Njė pemė e madhe sa njė pėrqafim njeriu del nga njė filiz i vogėl ;

Njė tarracė nėntė kate e lartė fillon me njė pirg dheu ;

Njė udhėtim prej njėmijė miljesh fillon nga njė hap i vetėm .

Ai qė shtiret mund qėllimin e tij ;

Ai qė kapet (pas diēkaje) humbet .

I mėnēuri nuk shtiret , kėshtu nuk e mundin .

Ai nuk kapet dhe si rrjedhojė nuk humbet .

Njerėzit zakonisht dėshtojnė kur janė nė prag tė suksesit .

Kėshtu kujdesu  pėr fundin aq sa edhe pėr fillimin ;

Pastaj nuk do ketė dėshtim .

Si rrjedhojė i mėnēuri kėrkon liri nga dėshira .

Ai nuk grumbullon gjėra tė ēmuara .

Ai mėson tė mos mbahet nė ide .

Ai e kthen njeriun te ajo ēfarė ka humbur .

Ai ndihmon tė dhjetėmijė gjėrat tė gjejnė natyrėn e tyre tė vėrtetė ,

Por pėrmbahet nga veprimi .



Gjashtėdhjetė e pesė

Nė fillim ato qė njihnin Tao-nė nuk u pėrpoqėn tė ndriēonin tjerėt ,

Por e mbajtėn tė fshehur .

Pse ėshtė kaq e vėshtirė tė drejtosh ?

Sepse njerėzit janė shumė tė zgjuar .

Drejtuesit qė pėrpiqen tė pėrdorin zgjuarsinė

Mashtrojnė vendin .

Ata qė drejtojnė pa zgjuarsi

Janė bekim pėr vendin .

Janė tė dyja alternativat .

T’i kuptosh ėshtė Virtyti Primar .

Virtyti Primar ėshtė thellė dhe larg .

Drejton gjithēka pas

Drejt njėshmėrisė sė madhe .



Gjashtėdhjetė e gjashtė

Pse ėshtė deti mbret i tė njėqind rrjedhave ?

Sepse shtrihet poshtė tyre .

Rrjedhimisht ėshtė mbreti i tė njėqind rrjedhave .

Nėse i mėnēuri do drejtonte njerėzit , ai duhet tė shėrbejė me pėrulje .

Nėse do i drejtonte , do i ndiqte nga pas .

Nė kėtė mėnyrė kur i mėnēuri drejton , njerėzit nuk do ndjehen tė shtypur ;

Kur qėndron para tyre , nuk do lėndohen .

E gjithė bota do e mbėshtesė dhe nuk do jenė tė mėrzitur prej tij .

Sepse ai nuk konkuron ,

Nuk gjen konkurencė .


Gjashtėdhjetė e shtatė

ēdonjeri poshtė qiellit thotė qė Tao i im ėshtė i madh dhe pėrtej krahasimit .

Sepse ėshtė i madh , duket ndryshe .

Nėse nuk do ishte ndryshe , do zhdukej kohė mė parė .

Kam tre thesare qė mbaj dhe ruaj .

E para ėshtė mėshira ; e dyta ekonomia ;

E treta ėshtė tė guxosh tė mos jesh para tjerėve .

Nga mėshira vjen kurajoja ; nga ekonomia vjen bujaria ;

Nga pėrulėsia vjen udhėheqja .

Ditėt e sotme njeriu shmang mėshirėn , por pėrpiqet tė jetė trim ;

Braktisin ekonominė , por pėrpiqen tė jenė bujarė ;

Nuk besojnė nė pėrulėsi , por gjithmonė pėrpiqen tė jenė tė parėt .

Kjo ėshtė vdekje e sigurtė .

Mėshira sjell fitore nė betejė dhe forcė nė mbrojtje .

Ėshtė qėillimi prej tė cilit qielli ruan dhe vigjilon .


Gjashtėdhjetė e tetė

Njė ushtarė i mirė nuk ėshtė i dhunshėm .

Njė luftues i mirė nuk ėshtė i inatosur .

Njė fitues i mirė nuk ėshtė hakmarrės .

Njė punonjės i mirė ėshtė i pėrulur .

Kjo njihet si Virtyti i mos luftuarit .

Kjo njihet si aftėsi pėrballjeje me njerėz .

Kjo qė nga kohėt e lashta ėshtė njohur si bashkimi i fundit me qiellin .


Gjashtėdhjetė e nėntė

Ka nje thėnie mes ushtarėsh ;

Nuk guxoj tė bėj lėvizjen e parė , por mė mirė do luaja rolin e tė ftuarit ;

Nuk guxoj tė avancoj njė inc por mė mirė tė zmbrapsem njė kėmbė .

Kjo quhet tė marshosh pa u dukur qė lėviz ,

Tė pėrveshėsh mėngėt pa treguar krahun ,

Tė zėsh armikun pa sulmuar ,

Tė jesh i armatosur pa municione .

S’ka katastrofė mė tė madhe se tė nėnvlerėsosh armikun .

Duke nėnvlerėsuar armikun , gati humba ēfarė vlerėsoj .

Kėshtu kur merr pjesė nė betejė ,

Do fitojė vartėsi .


Shtatėdhjetė

Fjalėt e mia janė tė thjeshta pėr tu kuptuar dhe tė thjeshta pėr tu kryer ,

Prapė asnjeri poshtė qiellit nuk i di ose nuk i praktikon .

Fjalėt e mia kanė fillesa tė lashta .

Veprimet e mia janė tė disiplinuara .

Sepse njerėzit nuk kuptojnė , nuk dinė rreth meje .

Ata qė mė njohin janė tė paktė ,

Ato qė mė fyejnė janė tė nderuar .

Rrjedhimisht i mėnēuri vishet me rroba tė ashpra dhe mban xhavahirin nė zemėr .


Shtatėdhjetė e njė

Duke ditur se injoranca ėshtė fuqi .

Duke injoruar se dituria ėshtė sėmundje .

Nėse dikush ėshtė i sėmurė nga sėmundja , atėherė tjetri nuk ėshtė .

I mėnēuri nuk ėshtė sepse e ka vdekje sėmundjen .

Prandaj nuk ėshtė i sėmurė .


Shtatėdhjetė e dy

Kur njeriu ka mungesė ndjenje frike , do ketė shkatėrrim .

Mos u futni me forcė nė shtėpitė e tyre .

Mos i ngacmoni nė punė .

Nėse nuk ndėrhyni , nuk do lodhen nga ty .

Kėshtu i mėnēuri e njeh veten por nuk shfaqet ,

Ka vetrrespekt por nuk ėshtė arrogant .

Lė atė dhe zgjedh ktė .


Shtatėdhjetė e tre

Njė trim dhe gjaknxehtė do vriste ose do vritej .

Njė trim dhe i qetė do e ruante gjithmonė jetėn .

Nga kėto dyja kush ėshtė e mirė dhe kush ėshtė lėnduese ?

Disa gjėra nuk favorizohen nga natyra . Kushedi pse ?

Edhe vetė i mėncēuri ėshtė i pasigurtė pėr kėtė .

Tao i qiellit nuk lufton dhe prapė mund .

Nuk flet dhe nuk pėrgjigjet .

Nuk pyet dhe prapė ėshtė i furnizuar me ēfarė i duhen .

Duket se nuk ka qėllim dhe prapė qėllimi pėrmbushet .

Rrjeta e qiellit lėshohėt gjėrėsisht .

Edhe pse rrjetat a tij janė tė kalueshme , asgjė nuk i shpėton .


Shtatėdhjetė e katėr

Nėse njerėzit nuk kanė frikė tė vdesin ,

Nuk ėshtė e dobishme t’i kėrcėnosh me vdekje .

Nėse njerėzit jetojnė me frikėn konstante tė vdekjes ,

Dhe nėse thyen ligjin do tė thotė se dikush do vritet ,

Kush do guxojė ta thyejė atė ?

Ka gjithmonė njė xhelat zyrtar .

Nėse mundohesh tia zėsh vendin ,

Ėshtė si tė pėrpiqesh tė jesh marangoz mjeshtėr dhe tė presėsh drunj .

Nėse pėrpiqesh tė presėsh drunj si mjeshtėr , vetėm do vrasėsh duart .


Shtatėdhjetė e pesė

Pse njerėzit vdesin nga uria ?

Sepse drejtuesit shpenzojnė para nė taksa .

Si rrjedhim njerėz vdesin nga uria .

Pse ka njerėz rebelė ?

Sepse drejtuesit ndėrhyjnė shumė .

Ja pse janė rebelė .

Pse mendojnė njerėzit shumė pak rreth vdekjes ?

Sepse drejtuesit pretendojnė shumė nga jeta .

Si rrjedhim njerėzit e marrin jetėn lehtėsisht .

Tė kesh pak me ēfarė tė mbijetosh , dikush di mė mirė se sa ta mbivlerėsosh jetėn .


Shtatėdhjetė e gjashtė


Njeriu lindet i butė dhe i dobėt .

Nė vdekjen e tij ėshtė i ashpėr dhe i ngrirė .

Bimėt jeshile janė tė njoma dhe tė mbushura me lėng .

Nė vdekjen e tyre janė tė fishkura dhe tė thara .

Si rrjedhim mpirja dhe palėvizshmėria janė ndjekėse tė vdekjes .

E buta dhe e epshmja janė ndjekėse tė jetės .

Kėshtu njė ushtri pa fleksibilitet nuk fiton kurrė njė betejė .

Njė pemė e papėrkulshme thyhet lehtė .

E ashpra dhe e forta do bjeri .

E buta dhe e dobėta do e mundi .


Shtatėdhjetė e shtatė

Tao i qiellit ėshtė si pėrkulja e njė harku .

E larta ulet dhe e ulėta ngrihet .

Nėse filli ėshtė shumė i gjatė , shkurtohet ;

Nėse s’ka mjaftueshėm , zgjatet .

Tao i qiellit ėshtė tė marrėsh nga ata qė kanė me tepri dhe tu japėsh atyre qė nuk kanė mjaftueshėm .

Udha e njeriut ėshtė e ndryshme .

Ai merr nga ata qė nuk kanė mjaftueshėm dhe u jep atyre qė kanė me tepri .

Cili njeri ka mė se mjaftueshėm dhe i jep botės ?

Vetėm njeriu i Tao-sė .

Kėshtu i menēuri punon pa ēmim .

Ai arrin ēfarė duhet arritur pa u futur nė hollėsi .

Ai nuk pėrpiqet tė tregojė diturinė e tij .


Shtatėdhjetė e tetė

Poshtė qiellit s’ka asgjė mė tė brishtė dhe tėė epshme se ujin .

Prapė pėr tė sulmuar tė qėndrueshmin dhe tė fortin , s’ka asgjė mė tė mirė ;

S’ka barazi .

I dobėti mund tė mposhtė tė fortin ;

I shkathėti mund tė mposhtė tė mpirin .

Poshtė qiellit tė gjithė e dinė ,

Pėrsėri asnjeri nuk e vė nė praktikė .

Kėshtu i mėnēuri thotė :

Ai qė merr pėrsipėr poshtėrimin e njerėzve ėshtė i pėrshtatshėm pėr t’i drejtuar .

Ai qė merr pėrsipėr katastrofėn e vendit meriton tė bėhet mbret i universit .

E vėrteta gjithmonė duket paradoksale .


Shtatėdhjetė e nėntė

Pas njė grindjeje tė hidhur , pak zemėrim duhet tė ngelė .

ēfarė mund tė bėhet pėr tė ?

Kėshtu i menēuri mban gjysmėn e tij tė ujdisė

Por nuk kėrkon taksa .

Njė njeri me Virtyte pėrfundon pjesėn e tij ,

Por njė njeri pa Virtyte kėrkon nga tjerėt tė pėrmushin detyrimet e tyre .

Tao i qiellit ėshtė i paanshėm .

Rri me njerėz tė mirė gjatė gjithė kohės .


Tetėdhjetė

Njė vend i vogėl ka pak njerėz .

Edhe pse ka makineri qė punojnė dhjetė deri nė njėqind herė mė shpejt se njė njeri , nuk nevojiten .

Njerėzit e marrin vdekjen seriozisht dhe nuk udhėtojnė larg .

Edhe pse kanė varka dhe vagonė , asnjeri nuk i pėrdor .

Edhe pse kanė armatura dhe municione , asnjeri nuk i ekspozon .

Njeriu kthehet te lidhja e litarėve nė vend tė shkrimit .

Ushqimi i tyre ėshtė i dukshėm dhe i mirė , rrobat fine por tė thjeshta , shtėpitė tė sigurta ;

Janė tė lumtur nė udhėt e tyre .

Edhe pse jetojnė brenda rrezes sė shikimit tė komshinjve ,

Dhe gjela kėndues e qenj lehės dėgjohen gjatė rrugės ,

Prapė lėnė njėri-tjetrin nė paqe ndėrsa rriten dhe vdesin .


Tetėdhjetė e njė

Fjalėt e vėrteta nuk janė tė bukura .

Fjalėt e bukura nuk janė tė vėrteta .

Njerėzit e mirė nuk zihen .

Ata qė zihen nuk janė tė mirė .

Ata qė dinė nuk janė tė mėsuar .

Tė mėsuarit nuk dinė .

I mėnēuri nuk pėrpiqet asnjėherė tė ruajė gjėrat .

Sa mė shumė bėn pėr tjerėt , aq mė shumė begati ka .

Tao i qiellit ėshtė i mrehtė por nuk lėndon .

Tao i tė mėnēurve ėshtė punė pa mundim .
avatar
Berti69

"Si ėshtė lartė, ashtu ėshtė edhe poshtė, e si ėshtė poshtė, ashtu ėshtė edhe lart"


495


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Flavius prej 24.02.14 15:24

Berti69 shkruajti:
Pesėdhjetė e gjashtė

Ata qė dinė nuk flasin .

Ata qė flasin nuk dinė .

Ai qe ka NJOHURI nuk e perdor FJALEN, ai qe perdor FJALEN nuk e ka akoma NJOHURINE.

FJALA ketu nuk ka te beje me te foluren, zhurmen e gojes, por eshte me afer FOLJES, si ne TORAH ....dhe DITURIA nuk eshte njohuri, vetem ata qe ende nuk jane zgjuar e ngaterrojne NJOHURINE me diturine, ashtu siē ngaterrojne ekzistencen dhe JETEN ...
avatar
Flavius

111


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Taoizėm

Mesazh  Berti69 prej 07.09.15 13:22

Mėsime nga Lao Tzu



Lao Tzu, njė prej filozofėve dhe poetėve mė tė famshėm tė Kinės sė lashtė, ka lėnė pas shumė mėsime tė rėndėsishėm. I njohur mė mirė si autori i Tao Te Ching dhe themelues i Taoizmit filozofik , urtėsia e tij e spikatur dhe mesazhet e paqes, pajtimit dhe tė jetuarit nė mėnyrė kohezive, na kujtojnė se ēfarė ėshtė me tė vėrtetė e rėndėsishme nė jetė, dhe si mund tė zhvillohemi nė mėnyrė kolektive. Nė kulturėn kineze ai ishte njė figurė qendrore, por fjalėt e tij mund tė gjejnė zbatim pėr popujt e tė gjithė botės.

   E ke ti pėrgjigjen pėr pyetjet mė tė rėndėsishme tė jetės. Kur sheh brenda teje, do tė gjesh gjithēka qė tė nevojitet.

“Nė qendrėn e qenies tėnde, ti e ke pėrgjigjen; ti e di se kush je dhe e di se ēfarė do”. “Tė njohėsh tė tjerėt ėshtė inteligjencė; tė njohėsh vetveten ėshtė menēuri. Tė kontrollosh tė tjerėt ėshtė forcė; tė kontrollosh vetveten ėshtė fuqia e vėrtetė”. “Kur heq dorė nga ai qė jam, unė shndėrrohem nė atė qė do tė bėhem”.

2. Duke qenė tolerant vetveten, ti bėhesh i lirė. Ti pushton veten tėnde dhe botėn, atėherė kur ti e lejon, dhe nuk e lufton, ekzistencėn e tyre.
“Duhet tė lėsh gjėrat ashtu si janė. Bota fitohet duke e qenė tolerantė”.
“Mėsuesi vepron duke mos bėrė asgjė dhe mėson duke mos thėnė ssgjė. Gjėrat shfaqen dhe ai i lė tė vijnė; gjėrat zhduken dhe ai i lė tė ikin. Ai ka, por nuk zotėron, vepron por nuk pret. Kur puna mbaron, ai e harron. Ja pėrse zgjat ėprgjithmonė”.
“Nėse do tė bėhesh i plotė, lėre veten tė jesh i pjesshėm. Nėse do tė bėhesh i drejtė, lėre veten tė jesh i shtrembėrt. Nėse do tė bėhesh plot, lėre veten tė jetė bosh. Nėse do tė rilindėsh, lėre veten tė vdesė. Nėse do tė tė japin gjithēka, hiq dorė nga gjithēka”.
“A e ke burimin qė tė presėsh deri kur balta tė bjerė dhe uji tė pastrohet? A mund tė qėndrosh pa lėvizur, deri kur veprimi i duhur tė shfaqet vetė”?

3. Etiketat dhe dėshirat egoiste nuk do tė tė japin asnjėherė kėnaqėsinė e njohjes sė vėrtetė tė vetvetes.
“Ai qė e pėrcakton vetveten, nuk do ta dijė kurrė se cili ėshtė nė tė vėrtetė”
“Ai qė ka fuqi mbi tė tjerėt, nuk mund tė fuqizojė veten”.
“Ai qė pėrpiqet tė shkėlqejė, e zbeh dritėn e vetes sė tij”.

4. E keqja ikėn dhe shkėrmoqet, kur ti nuk i kushton vėmendje
“Mos i jep tė keqes asgjė tė cilės t’i kundėrvihet, dhe do tė shohėsh qė do tė zhduket vetė”.

5. Mirėsia dhe dhembshuria pėr tė tjerėt, nė fund do tė fitojnė gjithmonė, pavarėsisht sa shumė zgjat mbretėrimi i tė keqes.
“Trajtoji ata qė janė tė mirė me mirėsi, dhe trajto gjithashtu ata qė nuk janė tė mirė, po me mirėsi. Kėshtu e merr tė mirėn mbrapsht. Ji i ndershėm me ata qė janė tė ndershėm, dhe ji gjithashtu i ndershėm me ata qė nuk janė. Kėshtu sigurohet ndershmėria”.
“Mirėsia nė fjalė krijon besim. Mirėsia nė tė menduar krijon thellėsi. Mirėsia nė tė dhėnė krijon dashuri”.
“Tė jesh thellėsisht i dashuruar nga dikush tė jep forcė, ndėrkohė qė kur dashuron dikė thellėsisht, tė jep kurajė”.

6. Ki kurajėn tė jesh vetvetja, pa e vrarė mendjen se ēfarė mendojnė tė tjerėt.
“Vrije mendjen pėr miratimin e njerėzve, dhe ti do tė jesh i burgosuri i tyre”.
“Kur je i kėnaqur qė je thjeshtė vetvetja, dhe nuk krahasohesh apo konkuron, tė gjithė do tė respektojnė”.

7. Menēuria dhe forca vijnė prej pėrulėsisė.
“Njeri i menēur ėshtė ai, qė e di, atė qė nuk di”.
“tė gjithė rrėketė derdhen nė det, sepse deti ėshtė mė poshtė se ato. Pėrulėsia ia jep atij fuqinė qė ka”.

8. Ndryshimi ėshtė i pashmangshėm, kėshtu qė pėrqafoje, edhe nėse duket i parehatshėm.
“Nėse kupton qė tė gjithė gjėrat ndryshojnė, nuk ka asgjė pas tė cilės do tė duash tė kapesh. Nėse nuk ke frikė nga vdekja, atėherė nuk ka asgjė qė nuk mund ta arrish”.
“Fillimet e reja shpesh herė maskohen si funde tė dhimbshėm”.

9. Njė udhėheqės i madh e kupton se nuk ėshtė mbi ndjekėsit e tij; ai ėshtė thjeshtė njėri prej tyre.
“Udhėheqėsi i lig ėshtė ai qė njerėzit e urrejnė. Udhėheqėsi i mirė ėshtė ai qė njerėzit e nderojnė. Udhėheqėsi i madh ėshtė ai pėr tė cilin njerėzit thonė: “E krijuam vetė”.
“Nėse dėshiron tė qeverisėsh njerėzit, duhet tė vendosėsh veten poshtė tyre. Nėse do t’i udhėheqėsh njerėzit, duhet tė mėsosh si t’i ndjekėsh ata”.

10. Orvatu tė mos bėsh asgjė dhe tė jesh asgjė; kėtu do tė gjesh lumturinė e vėrtetė.
“Kur asgjė nuk bėhet, asgjė nuk lihet pa u bėrė”.
“Shėndeti ėshtė zotėrimi mė i madh qė ke. Kėnaqėsia ėshtė thesari mė i madh. Vetėbesimi ėshtė miku mė i mirė. Mos-qenia ėshtė gėzimi mė i madh”.

Bota.al
avatar
Berti69

"Si ėshtė lartė, ashtu ėshtė edhe poshtė, e si ėshtė poshtė, ashtu ėshtė edhe lart"


495


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi