Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Faqja 3 e 3 Previous  1, 2, 3

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 22.02.12 10:56

RĖNDĖSIA E HALLALLIT

Njėri nga nxėnėsit e pasur tė Ebu Abbas Nihavendiut, i cili merrej me” “tregti, shkoi te
mėsuesi dhe e pyeti se kujt do tė ishte mė me vend t’ia jepte” “zeqatin.Ebu Abbas (k.s.)i tha:“Jepja atij ku tė tė vendosė zemra!”
Pasi mori pėrgjigjen dhe u largua nga mėsuesi, nxėnėsi hasi nė rrugė” “njė tė verbėr qė
po lypte. Zemra iu ngroh dhe vendosi se do tė ishte e pėrshtatshme” “t’ia jepte zeqatin tė verbėrit. Prandaj nxori qesen me florinj qė e” “kishte caktuar pėr zeqat dhe ia dha. Lypsari e rrėmbeu menjėherės qesen” “dhe u largua. Nxėnėsi i cili tė nesėrmen kaloi nga e njėjta rrugė, pa se i” “verbri tė cilit ia dha zeqatin njė ditė mė parė, po bisedonte me njė tė verbėr” “tjetėr. Nė vesh i ranė kėto fjalė:
“Dje, njė djalė beu mė dha njė qese plot me florinj. Edhe unė, shkova” “nė mejhane dhe u rrumbullosa mirė!”
Kjo gjendje e mėrziti keq nxėnėsin dhe e ēorientoi. Shkoi drejt e te” “Ebu Abbasi. Sapo
do t’ia paraqiste ngjarjen, Ebu Abbasi, pa i dhėnė rast” “tė fliste,i zgjati njė akēe qė e kishte fituar nga shitja e qylafit, qė ta jepte si” “sadaka. Dhe e porositi kėshtu:
“T’ia japėsh personit tė parė qė do tė tė dalė para!”
Pa mundur tė thotė asnjė fjalė, nxėnėsi u largua pėr ta kryer detyrėn.” “Siē i kishte thėnė mėsuesi, ia dha akēen njeriut tė parė qė takoi. Ndėrkaq,” “me njė kureshtje qė po e brente nga brenda, u vu nė ndjekje tė personit.” “Njeriu shkoi nė njė lagje tė jashtme tė qytetit dhe u fut nė njė gėrmadhė.” “Pastaj nxori nga poshtė rrobės njė turtull tė ngordhur dhe e la nė tokė. Dhe,”“sapo do tė ngrihej pėr t’u larguar, nxėnėsi i doli para dhe e pyeti:“O trim! Pėr Zotin, mė thuaj ēdo tė thotė kjo? Ē’ishte ai turtulli qė” “hodhe kėtu?”
Duke pasur para personin qė i kishte dhėnė akēen, njeriu iu pėrgjigj” “duke belbėzuar:
“Ka shtatė ditė qė s’kam gjetur gjė pėr t’u ēuar fėmijėve qė tė hanė!” “Unė dhe gruaja
kemi duruar, por fėmijėve s’u ka mbetur mė durim!” “Megjithėkėtė, kurrė nuk do ta bėja dot qė t’ua zgjasja njerėzve dorėn pėr tė” “lypur! Kur po pėrpėlitesha mes njė mijė e njė mundimesh, gjeta atė turtull” “tė ngordhur qė e pe edhe ti. Isha i detyruar t’ua ēoja fėmijėve pėr ta ngrėnė!”
“Nė zemėr, i lutesha Zotit: “O Zot, bėmė njė tė mirė pėr hallin tim!” Kur” “erdhe ti dhe ma dhe atė akēen! Edhe unė, duke e falenderuar Zotin, e lashė” “atje atė zog tė ngordhur dhe tani do tė shkoj nė Pazar dhe do t’u blej diēka” “fėmijėve...”
I habitur nga kjo gjendje, nxėnėsi shkoi menjėherė te mėsuesi Ebu” “Abbas. Pa thėnė
nxėnėsi asnjė fjalė, mėsuesi i tha kėshtu:”
““Biri im, domethėnė se nuk ke parė me kujdes nėse nė fitim tė ėshtė” “pėrzier apo jo
ndonjė gjė haram.Prandaj, siē e pe, zeqati tė shkoi nė pije!” “Sepse gjėrat e fituara, nga tė kenė ardhur, atje kthehen. Kėshtu, nė kundėrshtim” “me qesen tėnde me florinj, kalimi i akēes sime nė dorė tė njė njeriu” “tė mirė do tė thotė se ajo ėshtė fituar vetėm me punėn e dorės, domethėnė,” “me hallall!”

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 23.02.12 14:16

GĖZOJE JETIMIN!

Seri Sakatiu tregon kėshtu:“Njė ditė bajrami, pashė Maruf Kerhiun duke mbledhur bėrthama” “hurmash nėpėr sokakė.E pyeta se ē’do tė bėnte me ato bėrthama. Ai mė” “tha:“Kėtu pashė njė fėmijė tė vogėl qė po qante.Kur i shkova pranė dhe e” “pyeta pse po qante,mė tha se s’kishte rroba si rrobat e shokėve dhe lodra” “si lodrat e shokėve. Dhe nisi prapė tė qante.
Ma copėtoi zemrėn! Prandaj” “po mbledh bėrthama hurmash qė t’i shes dhe t’i blej atij fėmije rrobat dhe” “lodrat qė do!..”Kėto fjalė ma copėtuan edhe zemrėn time, prandaj e luta prijėsin:”
““Po tė mė lejosh, do tė merrem unė me atė fėmijė, mund tė rrish i qetė!”
Pastaj e mora me vete fėmijėn dhe ia plotėsova nevojat.”Gjendjen shpirtėrore qė iu krijua me begatinė e kėtij akti tė mirė (ameli” “salih), Seri Sakatiu e shpreh kėshtu:
“Me begatinė e kėtij shėrbimi m’u shfaq nė zemėr njė dritė e tillė qė me” “tė meritova gjendje krejt tė tjera dhe shijova sa e sa kėnaqėsi shpirtėrore!”

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 23.02.12 14:18

MIQĖSIA

Sehl bin Ibrahim tregon kėshtu:“Me Ibrahim bin Et’hemin ishim miq. Njė radhė mė kishte zėnė njė sėmundje” “e rėndė.Atėherė Ibrahim bin Et’hemi e shpenzoi ēdo gjė qė kishte” “nė dorė pėr shėndetin tim. Pastaj fillova tė shėrohesha. Nė kėtė mes i kėrkova” “ca gjėra qė m’i donte zemra. Meqė s’i kishte mbetur mė gjė nė dorė,” “kishte shitur gomarin dhe ma plotėsoi dėshirėn. Pasi u shėrova, m’u desh” “gomari pėr tė shkuar diku dhe e pyeta:
“O Ibrahim, ku ėshtė gomari?”
“E shita!” – mė tha Ibrahim bin Et’hemi.
Meqė shėndeti nuk ma lejonte tė ecja nė kėmbė, i thashė:
“Mirė, po tani me se do tė udhėtoj?”
Ai mbreti i tė urtėve m’u pėrgjigj:
“Do tė tė mbaj nė shpinė, o vėlla!”
Dhe mė mbajti nė shpinė tre konaqe rrugė!

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 23.02.12 14:21

SYNIMI I MIQĖSISĖ

Abdullah bin Mubarek kishte bėrė udhėtim me njė person me vese tė” “kėqija.Pasi udhėtimi mbaroi dhe ata u ndanė, Abdullah bin Mubarek nisi” “tė qajė nga zemra. Miqtė qė u ēuditėn me kėtė, e pyetėn:
“Pse po qan? Ē’ėshtė ajo gjė qė po tė dėshpėron kaq shumė?”
Ai mik i Zotit me vlerė tė madhe hoqi njė herė me ngashėrim, pastaj,” “me sytė e njomur tha:
“Me gjithė atė udhėtim tė gjatė,nuk ia ndreqa dot shokut tė udhės” “shprehitė dhe veset e kėqija! Nuk e zbukurova dot moralin e atij tė pashpresi!” “Dhe mendoj: Mos vallė nga tė metat e mia nuk u bėra dot i dobishėm” “pėr tė? Po qe se ai nuk u orientua dot nga ndonjė gabim i im, ē’do tė” “bėhet halli im nesėr? “
Dhe u mbyt nė lot!

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 11.07.12 11:37

Nė kohėn e profetit Shuajb jetonte njė njeri,i cili e kishte bėrė zakon tė shprehej kėshtu: “Allahu di dhe ka parė shumė nga mėkatet,gjynahet dhe tė metat e mia,por Ai m’i ka falur ato pėr hir tė favorit dhe fisnikėrisė sė Tij”.

I frymėzuar nga Zoti, profeti Shuajb (a.s.) e kėshilloi me kėto fjalė paralajmėruese atė: “Ke filluar tė thuash se Allahu pėr shkak tė fisnikėrisė sė Tij nuk tė ka deklaruar pėrgjegjės dhe nuk tė ka dėnuar,megjithėse ti ke punuar kaq shumė mėkate dhe gjynahe. O njeri mendje shkurtėr dhe i mjerė qė ke lėnė rrugėn e drejtė pėr t’u endur shkretėtirave.A nuk e kupton ti se Allahu ta ka dhėnė dėnimin tėnd deri tani sa e sa herė,por ti nuk di gjė pėr kėtė! Tė ka ikur largpamėsia,sepse je zhytur nga koka te kėmbėt,nga maja e flokut deri te thoi i kėmbės brenda indiferencės ndaj shpirtėrores.Ti je kthyer nė skllav tė dėshirave dhe ndjenjave tė tua egoiste,por nuk je i vetėdijshėm pėr kėtė.

O njeri qė i ngjan tiganit tė nxirė! Je zhytur thellė brenda blozės dhe ndryshkut qė ta kanė nxirė botėn tėnde tė brendshme.Zemra dhe shpirti yt janė mbuluar nga shtresa ndryshku, prandaj syri i largpamėsisė tė ėshtė mbyllur dhe ta ka zėnė perden e shikimit tė enigmave hyjnore,ndėrsa zemra tė ėshtė verbėruar.

Ēdo gjė duket mė e qartė dhe perceptohet mė lehtė kur vendoset pėrballė asaj qė ėshtė e kundėrt me tė.Bloza e pistė nxjerr nė pah mė qartė bardhėsinė qė ka tigani i kallajisur,por nėse tigani zė e nxihet nėn efektin e tymit,duket se njolla e zezė qė ka pėrsipėr humbet dhe asnjė njeri nuk mund ta shoh atė. Po qe se hekurpunuesi ėshtė me ngjyrė tė zezė,tymi i punishtes nuk mund ta nxijė mė tepėr lėkurėn e tij, por, po qe se nė punishte punon njė njeri me lėkurė tė bardhė,fytyra e tij do tė bėhej e zezė........

Personi qė kishte gabuar,erdhi nė vete pas kėtyre fjalėve tė Shuajbit,(a.s.),fjalė qė mbanin erė frymėzimi hyjnor dhe ta dridhnin zemrėn.Ai,duke dashur tė pendohej, i drejtoi kėtė pyetje:
- Cila ėshtė shenja qė mė tregon se e kam merituar dėnimin hyjnor si pasojė e mėkateve dhe gjynaheve qė kam kryer, pa ditur se ēfarė po bėja?
Si pėrgjigje ndaj kėsaj pyetjeje, Allahu e frymėzoi Shuajbin (a.s.) t’i thoshte:
- Duke mos ti bėrė publike tė fshehtat e tua,Unė t’i kam mbuluar gabimet dhe mėkatet.
Shenja mė e qartė se e ke merituar fatkeqėsinė dhe mynxyrėn shpirtėrore ėshtė kjo:
- Njeriu qė kryen detyrėn e robit ndaj Zotit dhe mban agjėrimin,fal namazin,jep zekatin, madje kryen edhe punė tė tjera tė mira,por nuk shijon asnjė grimė tė kėnaqėsisė shpirtėrore nga asnjė prej adhurimeve qė bėn.
- Adhurimet e tij nga pamja e jashtme janė tė sakta dhe sjellja e tij si rob ndaj Zotit ėshtė e hijshme,por bota e tij e brendshme shpirtėrore ėshtė e varfėr,prandaj zemra dhe trupi i tij nuk janė nė harmoni me njėra-tjetrėn.Kokrra e arrės nga jashtė duket e shėndoshė,por nga brenda mund tė jetė e zbrazėt.
- Nėse dėshiron qė ndjenja e besimit dhe adhurimet tė lėnė tek ti shije tė mirė,atėherė zemra ėshtė e detyruar tė vishet me pėrshpirtshmėri dhe frymė shpirtėrore.Bėrthama duhet tė jetė e mbushur brenda,qė tė lėshojė fidan.A ke parė bėrthamė tė zbrazėt qė lėshon fidan? A nuk ėshtė forma pa jetė asgjė tjetėr pėrveēse njė kallėp i derdhur?”
Me kėto kėshilla shpirtėrore ia tėrhoqi vėrejtjen Shuajbi (a.s.) njeriut indiferent,nė zemrėn e tė cilit,nėpėrmjet frymės shpirtėrore tė profetit,ēelėn lulet e shpresės.Pasi u lut pėr falje, ai vendosi me bindje ta drejtonte zemrėn e tij drejt Allahut…”

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 11.07.12 11:39

KUPTIMI I LEGJENDĖS

Imam Said Ali Sheh kishte rrėfyer kėtė legjendė tė vjetėr gjithmonė kur kishte dashur tė tregoj se sa tregimet ndihmojnė gjatė mėsimit. Ky tregim flet pėr njė faraon i cili kishte ndėrtuar dhomėn e fshehtė nė piramidėn e tij gjatė jetės sė vet siē ka qenė e zakonshme, me qėllim tė caktuar qė pėrbrenda ta fsheh gjithė pasurinė e tij pėr tė qenė i pasur edhe .

Por,mjeshtri i cili kishte ndėrtuar piramidėn i kishte thėnė dy djemėve tė tij, edhe kėtė dhomė:- Do tė vdes i varfėr, por ju do tė mund tė hyni nė dhomėn e thesarit pėrmes kėtij koridori tė cilit planin e fshetė po ua lė nė trashigimi, sepse faraoni ėshtė uzurpator dhe ka grumbulluar pasuri fal njerėzve tė varfėr siē jemi ne.

Kur du djemėt kanė hyrė nė piramidė dhe kanė gjetur thesarin,njėri prej tyre kishte ra nė kurth.Ai e kishte bindur vėllaun e vet tė ikėn, e atij t’ia pres kokėn pėr tė mos qenė familja e dyshuar dhe pėr tė mundur ai tė vijė edhe mė tutje tė marrė flori.Vėllau tjetėr e kishte zbatuar dėshirėn e tij,dhe suksesshėm kishe ikur nga piramida.

Faraoni kishte mbetur i stepur kur e kishte gjetur trupin pa kokė.Ai urdhėroi qė trupi tė varet nė mur dhe ta ruaj roja.Familja,ka menduar ai,do ta dėshirojnė trupin ta marrin dhe nėse pėrpiqen ta largojnė nga muri, do tė nxinėn.

Por,vėllau i cili kishte mbetur gjallė kishte qenė i menēur.Ai kishte marrė disa calikė me verė dhe i kishte ngarkuar nė gomar,dhe qėllimisht i kishte rregulluar qė tė shpohen kur mbėrrinė tek roja.Rojtarėt kur e kanė vėrejtur se vera po derdhej nga calikėt i kishin marrė dhe e kishin pirė verėn,dhe kėshtu janė dehur.

Kur tė gjithė rojtarėt kishin ra tė dehur,vėllau kishte hjekur trupin nga muri dhe e kishte ēuar pėr ta djegur. Said pohon se ky tregim pėrshkruan se si ngjarjet ngjajnė krahas persiatjes.Thesari paraqet grumbullimin e dijenisė njerėzore; faraoni ėshtė qėllimi i keq i mendjes pėr ta ndaluar popullin qė tė mėsoj atė qė i nevoitet.

Prindi ėshtė njeriu i cili di se si tė vijė tek dijenia,e djemėt janė dy gjenjdet e shpirtit tė njeriut.I pari simbolizon funksionin imagjinar por tė pavėmendshėm; i dyti simbolizon parimin aktiv pėr mbijetesė i cili ka po aq imagjinatė sa edhe i pari.
- Nuk ėshtė me rėndėsi se a ėshtė tregimi i vėrtetė. Me rėndėsi ėshtė se pėr ēka mund tė mėsojė.

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 11.07.12 11:40

HAZRETI BAHAUDIN SHEH

Bahaudin ka qenė princ i pushtetshėm i cili ėshtė marrė me punė shtetėrore dhe i cili nuk ėshtė interesuar pėr gjėra shpirtėrore.Njė ditė kishte vendosur se ėshtė koha e fundit qė diēka tė ndėrmerr pėr shkak tė numrit tė madh tė hajnave dhe endacakėve tė cilėt nė hordhi jetonin tė fshehur nė mbretėrinė e tij. I kishte urdhėruar rojtarėt qė mbrenda njė muaji t’i kapin tė gjithė lypsit dhe endacakėt dhe t’i sjellin nė oborrin e pallatit tė tij ku edhe do tė gjykohen.

Njė sufist i cili kishin jetuar nė pallatin e Bahaudinit pikėrisht nė atė kohė kishte kėrkuar leje pėr tė udhėtuar dhe iu ishte lejuar.Kur kishte mbėrri dita e caktuar endacakėt kishin qenė tė tubuar pėr ta pritur Bahaudin Shehun.

Duke e parė numrin aq tė madh,me siguri tė ithtarėve tė padėshirueshėm,se si rrinin para pallatit tė tij, Bahaudin Sheh jashtėzakonisht ishte zemėruar. Ai urdhėroi qė tė gjithė tė jenė tė rrahur dhe tė pėrzėn si fajtorė.Nė atė moment, duke dalur nga radhėt e tė burgosurėve,sufisti i veshur me arna u ngrit dhe tha: - O princ i familjes sė Profetėve! Nėse ithtari i pallatit tėnd ka qenė i burgosur pėr shkak tė veshjes sė tij dhe nė bazė tė saj e shpallė si hajnė,duhet tė jemi shumė tė vėmendshėm.

Nėse mund ta dimė se jemi tė padėshirueshm vetėm shkaku i garderobės, ekziston reziku qė populli ta pranojė atė mėnyrė tė vlerėsimit dhe fillon t’i vlerėsoj sundimtarėt siē je ti vetėm sipas garrderobės e jo sipas vlerave tė brendshme.

Ēfarė do tė bėhet atėherė me institucionet e pushtetit tė ndershėm?
Pas kėsaj Bahaudin e kishte braktisur fronin Ėshtė i varusėr afėr Kabulit nė Afganistan,ku e konsiderojnė njėrin ndėr sheikėt mė tė madh ndėr sufistėt. Ėshtė traditė qė ēdokush kush kalon pranė varrit tė tij nė kėmbė t’i afrohet varrit.

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 11.07.12 11:43

MUNDĖSITĖ

Ibn Halimi e kishte pyetur sufi mėsuesin:
- Ku po gjenė kohė t’i lexosh gjithė ato libra?
Ai i pėrgjigjet:- Gjej kohė pėr ato qė i lexoj.
Atėherė Halimi e kuptoi se ai s’kishte fare libra.
- Nė ē’mėnyrė po vjen deri tek dijenia jote?
Sufisti e pranojė:
- Me telepati.
- Halimi vazhdoi:
- Pėrse fshihesh nga nxėnėsit e tu?
Ai tha:- Pėr t’u koncentruar nė atė qė ėshtė thėnė, e jo nė atė i cili ka thėnė se e ka zbuluar atė qė ka folur.
Halimi atėherė tha:
- Duket se publikimi i kėsaj shkatėrron mundėsinė e ndonjė njeriu tė fitojė dijeni. Pėrse atėherė mua po ma tregon?
Sufi tha:
- Gjasat e tua veē kanė qenė tė shkatėrruara para se tė vishė tek unė.
Halimi pyeti:
- A ka shpresė pėr mua?
- Jo. Derisa mundohesh t’i detyrosh sufistėt tė flasin me gjuhėn tėnde (tė tė kuptuarit,e jo gjuhėn amtare, prano shpjegimin). Nėse e pėrdorė gjuhėn tėnde do tė bėhesh gjithnė e mė i dėshpruar sepse e pėrdorė gjuhėn e tė pakėnaqurit.
- Pse a nuk ēonė pakėnaqėsia deri tek dėshira pėr tė ndryshuar?
- Shumė pak pakėnaqėsi s’do tė thotė tė ekzistojė dėshira pėr ndryshim.Pakėnaqėsia e madhe tė paktėn tregon pamundėsinė pėr ndryshim.

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 11.07.12 11:44

MĖSUESI I FSHEHTĖ

Njė burrė e kishte takuar mėsuesin e njohur Kidra duke punuar si trapaxh i thjeshtė. Kidra ia lexoi mendimet dhe i tha:
- Po qe se iu kisha afruar njerėzve nė rrugė dhe iu kisha thėnė se ēfarė tė bėjnė, do tė kishin menduar se jam i ēmendur apo se kėtė e bėj pėr interesan materiale personale dhe nuk do tė mė kishin dėgjuar.Po nėse isha veshur si i ditur apo tregėtar i pasur, prapė nuk do tė mė kishin dėgjuar, apo tė paktėn do tė ishin munduar tė mė kėnaqin, nė vend se tė kėnaqen me atė qė unė e them. Por nėse pėrzihem me njerėz kėtu dhe e them ndonjė fjalė,atje ndonjė fjalė tjetėr, dikush do tė dėgjoj sikur qė mė ke njohur ti,e mijėra tjerė nuk mė kanė dėgjuar.


ĒFARĖ TĖ BĖN


Sufi urtari Abdulalim nga Feza ka refuzuar tė bėhet mėsues por kohė pas kohe ka kėshilluar njerėzit se si ta ndjekin Rrugėn.Njė ditė njė nxėnės i cili ka qenė i paaftė tė mėsojė dhe i tėri i preokupuar me “ceremonit mistike” i kishte ardhur nė vizitė.
Ai e kishte pyetur:
- Si mundem mė sė miri ta shfrytėzoj mėsimin e tė urtėve?
Sufisti u pėrgjigj:
- Jam i lumtur qė mė ėshtė dhėnė shansa tė ta them se nė dispozicion e ke metodėn e pagabuar e cila i pėrgjigjet pikėrisht aftėsive tua.
- E ēfarė ėshtė ajo, nėse mė ėshtė e lejuar tė tė pyes?
- Thjesht mbylli veshėt dhe mendo pėr rrepat.
- Para, gjatė kohės sė leximit dhe ushtrimit apo pas?
- Nė vend edhe tė njėrės edhe tė tjetrės.

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnje,tregim dhe kėshilla Sufiste

Mesazh  Fakiri prej 11.07.12 11:49

UDHĖTIMET E KAZVINIJEVIT

Njerėzit e dobishėm tė cilėt punojnė punė tė dobishme nuk zemėrohen nėse i quajmė tė padobishėm. Por tė padobishmit tė cilėt mendojnė se bėjnė punė shumė tė dobishme jashtėzakonisht zemėrohen nėse kjo fjalė iu thuhet atyre.

- Kam vizituar,tregon Kazvin,njė grupė sufistėsh tė devotshėm.Janė marrė me thirrjen e emrave tė shenjėt,dhe luanin nė instrumente muzikore.
Kam dėgjuar biseda tė autoriteteve tė njohura dhe kam qenė prezent nė kremtimet e mėsueseve, tė gjallė dhe tė vdekur. Kam veshur roba tė arnuara dhe kam lypur prej derės nė derė siē preferojnė klasikėt. Jam lutur, kam agjeruar dhe kam dhėnė lėmoshė. Kam mėsuar lojėn e ndėrlikuar tė ritit dhe kėndimit dhe kam marrė pjesė nė liturgji. Kam kaluar kohėn nė Qetėsi.

Kam pėrvetėsuar shkathtėsinė e lėvizjes sė brendshme. Kam mėsuar se si ta pastroj Unin tim dhe se si, pėrsėri, tė pastruar, ta kthej. Dhe atėherė e takova vetė Dėshminė. Dėshmia mė tha:
- Nė gjurmim tė ēkahit je?
Unė iu pėrgjigja.
- Tė mėsuesit.
Dėshmia tha:
- Tė kishe kėrkuar edhe mė shumė diije tė kisha ofruar. Por pasi qė po e kėrkon tė Vėrtetėn, do tė ēoj tek ajo.

Dhe ajo mė ēoi tek Zoti, e Zoti ma shpjegoi se sa e jashtme ėshtė krejt ajo qė kisha mėsuar.Kur jam kthyer nė botė,askush nuk ka dashtė tė mė dėgjoj dhe rrotullimi i studimit tė sė jashtmės vazhdoi. Siē mė ka thėnė Zoti,kėshtu do tė vazhdoj deri nė mbarim tė kohės.

Fakiri

1034


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Faqja 3 e 3 Previous  1, 2, 3

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi