Mistikėt dhe mėsimet e tyre

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Mistikėt dhe mėsimet e tyre

Mesazh  Neo prej 28.12.08 21:32

MISTIKĖT (SUFITĖ) DHE MĖSIMET E TYRE

Njeriu bashkohorė arrinė forcat duke i zhvilluar fuqitė mistike tė cilat janė tė vendosura nė vetveten e tij.

Ajo fu ėshtė e vendosur nė pesė organe tė fshehta tė cilat quhen Lataif-e, e kėto janė: Qendra e Zemrės, qendra e Shpirtit, qendra e Fsheht, qendra Sekrete dhe qendra mė Misterioze.

Joga, Shinto, Budizmi, Taoizmi, Konfuqizmi etj., tė gjitha kėto besime kanė mjaft fjalmirė (besimtarė) nė tėrė Europėn dhe Amerikėn.

Mirepo Sufizmi -Tesavufi- dispozita definitive e Arabve, Persianėve, Turqėve dhe botės tjetėr Islame, mbetėt libėr i mbyllėt i sekretit Lindorė.

A ėshtė Sufizmi Religjion? Kult Okultist? Mėnyrė e jetesės?

Krejt ēka u tha kjo ėshtė pjesėrisht dhe asnjėra nga to.

"Nė mesin e mė shumė se 400 e mė tepėr milionė udhėtarėve tė Islamit, Tesavufin e udhėheqė njė Fuqi , tė cilėn asnjė shoqėri politike dhe ekonomike nuk e udhėheqė mė mirė nė botė.- shkruan sheiku Ahmed el-Abasi nė librin e tijė „ Fuqitė e fshehta tė Sufėve“.

Kultura dhe letėrsia e Sufizmit ka ndikuar nė zhvillimin e kulturės dhe arqitekturės sė Azisė.

Ku janė burimet e kėtij kulti tė quditshėm?

Hulumtuesit bashkohorė edhe tani Tesavufin-Sufizmin e konsiderojnė si fu mė tė madhe tė lindjes sė Mesme.

Megjithatė ka shumė literaturė nė botė pėr Sufizmin, por thuaja ka pak ose aspak matrial tė besueshėm nė lidhje me kėtė kult.

Historianėt e Sufizmit e pėrshkruajnė se themelimin bazė tė Sufizmit e ka formuar profeti Muhamed , Fatimja, Aliu, imam Hasani dhe imam Hyseni.

Pastaj vijnė 12 imamėt.

Imami i parė ka qenė imami Ali dhe i fundit ka qenė Al- Mahdi-a.

Besohet se i sheh Mahdi nuk ėshtė dukur fare nė popull dhe gjithashtu edhe ėshtė zhdukur plotėsisht nga dheu me tėrė trupin e tij fizikė dhe ka me u kthyrė mė vonė nė Mekė me gjithė trup dhe prej atij momenti ka me filluar besimi nė tėrė botėn nė njė Zot - islamizėm tė vėrtetė).

Mirepo shumė historian kane shkruar se ky kult esoterik rrjedh qysh prej kohrave shumė mė tė lashta, ku shumė kulte pėr zhvillim shpirtror kanė ushtruar qė Egon (Nevcin) ta lirojnė prej prangave tė materjės.

Sufit thonė se njeriu ėshtė pjesė e tėrsisė sė Amshueshme, prej tė cilit ēdo gjė rrjedhė dhe ēdo gjė duhet qė ti kthehet.

Jeta e Amshueshme mund tė arrihet vetėm me anė tė pastrimit tė shpirtit (mendjės).

Kur Shpirti i njeriut vendosėt sakt nė trup dhe kur mbi te merret kontrolli i plotė, atėhere njeriu lajmrohet nė formė tė vetė pėrsosur.

Pra atėhere njeriu i ka tė gjitha fuqitė nė dorė.

A ndahen Sufit prej botės dhe shoqėrisė, qė tėrsisht ti kushtohet tė sė vėrtetės?

Sufėt edhe pse kohė pas kohe izolohen nė lutje tė thella dhe Dhikėr, ata plotėsisht janė tė integruar nė botė dhe nė shoqėri ku merren me punė tė ndryshme tė lloj lloj profesionesh dhe zanatesh.

Ti lexojmė fjalėt tė njė autoriteti tė lartė:

„ Njeriu ėshtė i denuar qė tė jetoi jetė shoqėrore. Rroli i tij ėshtė qė tė jetoi me njerzit tjerė. Duke i shėrbyrė Sufizmit, ai i shėrbenė Amshueshmėrisė, i sherbenė vehtės dhe shoqėrisė. Pra nese dėshiron qė ky tė bėhet Sufi, ky nuk mundet tė lirohet prej asnjė prej kėtyre detyrimeve.

I vetmi mėsim i cili vlenė ėshtė ai i cili arrihet nėpėrmjet pėrjetimeve tė jetės sė pėrditshme. Njeriu sikur Jeremi (Murg) i cili e lshonė shoqėrinė dhe lirohet prej mėsimeve dhe pėrvojave tė jetės, aij nukė mund tė arrijė fuė.

Sepse fuqitė arrihen me mbisundimin e dobėsive dhe pasigurive. Me jetuar jetė tė plotė tė izolimit don tė thotė me e mashtruar vetvehten.

Ajo qė Sufėve nė rrolin e Fakirėve dhe Dėrvishėve- ju ėshtė dhanė nė rolin e palėndueshmėrisė, pagabueshmėrisė dhe mbifuqisė, janė mėsimet e tyre.

Nuk ka kurfarė dyshimi se koncentrimi i mendimeve tė tyre qė ata tė arrinė, i pėrgjigjėn asaj qė mund tė krahasohen me manifestime mbinatyrore.

Ka shumė shembuj qė janė tė regjistruar me precizitet tė pa gabueshėm historik ku tregohet fua qudibėrse e kėtyre njerėzeve.

Por mos tė harrojmė se mund tė hasim nė „suf“ tė rrejshėm tė cilėt e mashtrojnė masėn naive tė njerzėve.

Mirepo nė anėn tjetėr me dhjetra e mijera njerėz pa paragjykime janė tė bindur nė Tesavuf dhe nė disa Sufi qė para masės i bėjnė disa ēudira, kėto mrekulli atyre ju binė fu tė ndonjė shkalle tė pa ndėgjueshme.

Kėto manifestime janė vetė zbatim i fshehtesive tė natyrės ku shkenca nuk i njeh sa duhet .

Cilat janė ato ēudira dhe fu tė cilat ju pėrshkruhen Sufėve tė shejtė?

Gati nuk ka fenomen magjike pėr tė cilat disa autor nuk vėrtetojnė se i bėjnė Dervishėt, disa ēudira janė mė akteristike pėr kėtė kultė se ēudirat tjera.

E para ėshtė- hupja konvencionale e Kohės ( nė harmoni se Koha nukė ekziston), shumė tregime tė ndryshme qė mirren me kėtė fenomen - kėto tregime disa i pėrkasin disa shkenctarėve shumė pedant.

Ndoshta ėshtė rasti mė i ndėgjueshėm i shehut Shahab-el-Dina.

Thonė se ka qenė i aftė qė ta manifeston para syve tė publikut shfaqjen e pemėve, njerėzve, objekteve dhe kėtė absolutikisht sipas vullnetit tė vet (kjo nukė ka qenė Hipnozė masive, po ka qenė realitet i fuēive tė tij magjike).

Flitet se njė herė e ka lutur Sulltanin e Egjiptit qė ta fus kokėn nė njė enė me uje.

Sulltani menjėher u gjet nė rrolin e njė njeriu qė anija ju ka shkatrruar, dhe pastaj i hedhur nė njė ujdhesė tė njė shteti tė largėt.

Kėtij ia shpetuan jetėn disa druprerės ku hyri nė njė qytet mė tė afėrmėt (duke u betuar se ka per te hakmarrur shehut se magjia e tij e ka sjelle nė kėtė fatėkeqėsi).

Nė atė qytet e fillon punėn si rob. Pas shumė vitesh e arrinė lirinė dhe fillonė njė punė tė madhe, martohet dhe stabilizohet.

Ma nė fund pėrsėri varfrohet ku mezi e mbanė gruan me shtatė fėmijė.

Njė ditė duke u gjetur rastėsishtė nė bregdet, futet nė ujė qė tė lahet.

Nė tė njejtin moment, u gjet nė pallat nė Kairo, pėrsėri ishte mbret i rrethuar me kopshte dhe para tij gjendej shehu me fytyrė serioze.

Tėrė pėrvojėn e tij qė e bėri e cila dukej se ka ndodhur me vite, nė realitet kjo ngjarje ka ndodhur vetėm disa sekonda.

Ky zbatim i mėsimit qė „ koha nuk ka kurfarė kuptimi pėr Sufėt“ qėndron nė shembullin e njohur tė jetės se profetit Muhamed.

Flitet se profeti Muhamed kur ėshtė nisur pėr nė udhėtim tė quditshėm, Xhebraili e merr dhe e dėrgonė nė Parajsė, Ferr dhe Jerusalemė.

Pasė 90 takimeve me Zotin ėshtė kthy nė tokė sakt kur donte ta kapė pjatėn me plotė ujė e cila donte tė rrėzohej atėhere kur Engjelli Xhebrail e merr me vehte.

Tė gjitha ato udhėtime i bėn dhe prap e zenė pjatėn pa ra nė tokė dhe pa u derdh uji i saj.

Hapesira pėr shehun luan rrol tė vogėl qė tė udhėtoi me mijra kilometra sa qelė e mshel sytė.

Thuhet se mėsimet e tilla pėr mėsuesit mistike janė ngjarje mė tė thjeshta.

Mistikėt shifen nė mes veti nė tė njejtėn kohė nė largėsij me mijra kilometra. E

Ecja mbi sipėrfaqe tė ujit dhe kalimė tė sipėrfaqeve shumė tė largėta kėto rregullisht kanė bėrė tė dedikuarit para syve tė botės.

Konsiderohen se kėso Ēudirash i dedikohen vetėm pejgamereve.

Por qendron fakti se ēudirat –amat-et i ėshtė e mundshme edhe te njė numėri tė madhė tė Sufėve dhe mistikve tė tjerė boterorė.
avatar
Neo

"Njėshmėria - mund tė njihet vetėm duke u bashkuar me tė."


1445


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi