Thėnie nga Osho

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 06.06.11 20:41

Thėnie nga Osho




Osho

Pranojeni veten

''Pranojeni veten ashtu si jeni. Dhe kjo ėshtė gjėja mė e vėshtirė nė botė, sepse kjo shkon kundėr trajnimit tuaj, arsimimit, kulturės suaj. Nga fillimi ju kanė thėnė se si ju duhet tė jeni. Askush nuk ju ka thėnė ndonjėherė se ju jeni tė mirė ashtu siē jeni.

Mos u fiksoni me veten - por njė vetė-dashuri natyrore ėshtė njė domosdoshmėri, njė dukuri themelore. Vetėm atėherė nga ajo mund ta duani dikė tjetėr. Pranojeni veten tuaj, duane veten.

Askush tjetėr nuk ka qenė ndonjėherė si ju dhe askush tjetėr ndonjėherė nuk do tė jetė si ju, ju jeni thjesht unik, tė pakrahasueshėm. Pranojeni kėtė, duane kėtė, festojeni kėtė - dhe nė kėtė festim ju do tė filloni ta shihni veēantinė e tė tjerėve, bukurinė e pakrahasueshme tė tė tjerėve. Dashuria ėshtė e mundur vetėm kur ka njė pranim tė thellė tė vetes, tė tjerėve, tė botės. Pranimi krijon mjedisin nė tė cilin dashuria rritet, tokėn nė tė cilėn dashuria lulėzon.''

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 06.06.11 23:49

Jeta


"Japni jetė gjėrave tė cilat janė tė bukura. Mos japni jetė pėr gjėra tė shėmtuara. Ju nuk keni shumė kohė, shumė energji pėr tė humbur. Me njė jetė tė tillė tė shkurtėr, me njė burim tė tillė tė vogėl tė energjisė, ėshtė thjesht njė budallallėk pėr ta humbur atė nė trishtim, nė zemėrim, nė urrejtje, nė xhelozi.

Pėrdoreni atė me dashuri, pėrdoreni nė ndonjė akt krijues, pėrdoreni nė miqėsi, pėrdoreni nė meditim, bėni diēka me tė qė t'ju ngris lartė. Dhe sa mė lartė qė tė shkoni, burimet e mė shumė energjie bėhen tė disponueshme pėr ju.
Nė pikėn mė tė lartė tė vetėdijes, ju jeni gati njė Zot.
Kjo ėshtė nė duart tuaja."

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 07.06.11 0:16

Parajsa dhe Ferri

"Parajsa ėshtė kėtu - ju vetėm duhet tė dini se si ta jetoni atė. Edhe Ferri gjithashtu ėshtė kėtu, dhe ju e dini shumė mirė se si ta jetoni. Kjo ėshtė vetėm njė ēėshtje e ndryshimit tė perspektivės suaj, tė qasjes suaj ndaj jetės. Toka ėshtė e bukur. Nėse ju filloni ta jetoni bukurinė e saj, duke shijuar gėzimet e saj ju jeni nė Parajsė. Nėse ju dėnoni ēdo gjė, pastaj e njėjta tokė shndėrrohet nė njė Ferr - vetėm pėr ju. Kjo varet nga ju ku jetoni, kjo ėshtė njė pyetje e transformimit tuaj tė brendshėm. Kjo nuk ėshtė njė ndryshim i vendit, kjo ėshtė njė ndryshim i hapėsirės sė brendshme. Jetoni me gėzim, nė pafajshmėri, jetoni plotėsisht. Dhe atėherė Parajsa nuk ėshtė mė njė koncept metafizik, ajo ėshtė pėrvoja juaj."

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 20.06.11 15:34

Vdekja

"Vdekja tashmė ėshtė duke ndodhur. Se a jeni pėrballur me atė apo jo, se a e shikoni apo jo, ajo ėshtė tashmė kėtu. Ajo ėshtė vetėm si frymė. Me ēdo frymėmarrje ju jeni tė lindur, me ēdo frymėnxjerrje ju vdisni. Njė person i cili me tė vėrtetė jeton nuk ka nė asnjė mėnyrė frikė nga vdekja. Nėse jeni duke jetuar drejt ju keni pėrfunduar me vdekjen, ju jeni tashmė shumė mirėnjohės, tė plotėsuar. Por nėse ju nuk keni jetuar, atėherė brengosja konstante vazhdon: "Unė nuk kam jetuar ende dhe vdekja po vjen. Dhe vdekja do t'i ndalojė tė gjitha, me vdekjen nuk do tė ketė tė ardhme ". Pra, bėhet i shqetėsuar, i frikėsuar dhe pėrpiqet pėr ta shmangur vdekjen. Nė pėrpjekje pėr ta shmangur vdekjen, e vazhdon humbjen e jetės. Harrojeni shmangien. Jetojeni jetėn. Nė tė jetuarit e jetės, vdekja ėshtė e shmangur. Nė tė jetuarit e jetės, ju bėheni tė pėrmbushur kėshtu qė nėse momenti i vdekjes vjen dhe tė ardhmen e ndalon, ju do tė jeni gati. Ju do tė jeni lumturisht tė gatshėm. Ju keni jetuar jetėn tuaj, ju jeni lumturuar nė ekzistencėn, ju e keni njohur atė, ju jeni tė kėnaqur. Nuk ka asnjė ankesė, asnjė murmėritje, ju nuk keni mėri. Ju e mirėprisni vdekjen. Dhe nėse ju nuk mund ta mirėprisni vdekjen, njė gjė ėshtė e sigurt - ju nuk keni jetuar."

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 09.07.11 16:00

Guximi

"Ta pranosh sfidėn e panjohur pėrkundėr tė gjitha frikave, ėshtė guxim. Frikat janė aty, por nė qoftė se ju vazhdoni t'i pranoni sfidat vazhdimisht, gradualisht ato frika zhduken. Pėrvoja e gėzimit qė sjell e panjohura, ekstazia e madhe qė fillon tė ndodh me tė panjohurėn, ju bėn mjaft tė fortė, ju jep njė integritet tė caktuar, e bėn inteligjencėn tuaj tė mprehtė. Pėr herė tė parė ju filloni tė ndieni se jeta nuk ėshtė vetėm njė mėrzitje, por njė aventurė. Pastaj ngadalė zhduket frika, atėherė ju jeni gjithmonė duke kėrkuar dhe kėrkoni pėr njė aventurė. Guxim ėshtė tė rrezikosh tė diturėn pėr tė paditurėn, tė njohurėn pėr tė panjohurėn, pėr ndonjė destinacion tė pacaktuar. Njeriu kurrė nuk e di se a do tė jetė nė gjendje pėr ta bėrė atė apo jo. Eshtė lojė fati, por vetėm lojtarėt e fatit e dinė se ēfarė ėshtė jeta."

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 15.07.11 0:35

"Unė nuk jam prift, unė jam vetėm njė mik. Unė jam kėtu pėr t'ua shpjeguar se si e kam zbuluar tė vėrtetėn. Dyshimi ka qenė procesi im, mėnyra ime pėr ta arritur tė vėrtetėn. Dhe unė do tė doja qė ju tė bėheni gjithnjė e mė tė mprehtė, mė tė zgjuar. Dyshoni mė shumė shkencėrisht. Ashtu si nė shkencė, dyshimi ju ndihmon pėr tė zbuluar, ai gjithashtu ndihmon nė udhėtimin e brendshėm "

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 21.07.11 17:36

Bota ėshtė pėrplotė me budallenj tė cilėt thonė: “Mė mirė bėn diēka, se asgjė". Por ka edhe budallenj tė pėrsosur proverbi i tė
cilėve ėshtė i njohur nė krejt botėn: “Mendja e zbrazėt ėshtė vepėr e djallit”. Nuk ėshtė e vėrtetė. Mendja e zbrazėt ėshtė vepėr e Zotit...

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 21.07.11 18:47

Dashuria dhe vetmia


Aftėsia e tė qenit vetėm, ėshtė aftėsia e tė dashuruarit. Kjo mund tė duket paradoksale pėr ju, por nuk ėshtė. Kjo ėshtė e vėrteta ekzistenciale: vetėm ata njerėz qė janė nė gjendje tė jenė vetėm, janė nė gjendje tė dashurojnė, tė ndajnė, tė shkojnė nė thellėsi tė bėrthamės sė tjetrit person - pa i poseduar tė tjerėt, pa u bėrė i varur nga tė tjerėt, pa i reduktuar tė tjerėt nė 'njė gjė', dhe pa u bėrė i droguar pas tė tjerėve. Ata e lėn tjetrin absolutisht tė lirė, sepse ata e dinė se nėse tjetri largohet, ata do tė jenė po aq tė lumtur sa janė tani.
Lumturia e tyre nuk mund tė merret nga tė tjerėt, sepse nuk iu ėshtė dhėnė nga tė tjerėt. Kjo mė nuk ėshtė nevojė, ėshtė luks. Ata i gėzohen shkėmbimit, ata kanė shumė lumturi, qė do tė donin ta ndanin me dikėnd. Ata dinė si tė luajnė, jeta e tyre ėshtė njė instrument i vetėm. Lojtari i flautit di si t'i gėzohet flautit vetėm, por nėse ai vjen e gjen njė lojtar tupani, ata tė dy do tė gėzohen sė bashku dhe do tė krijojnė harmoni.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 24.07.11 19:13

Pjekuria

Person i pjekur ėshtė ai qė nuk imiton, ai i cili fillon tė ndjejė rrugėn e vet, i cili fillon tė jetė nė mėnyrėn e vet, i cili fillon tė kėrkojė natyrėn e tij: "Kush jam unė?"
Dėgjojeni qenien tuaj. Ajo vazhdimisht ju jep shenja, por ėshtė ende njė zė i vogėl. Ajo nuk bėrtet, kjo ėshtė e vėrteta. Dhe nėse ju jeni pak tė heshtur, ju do tė filloni ta ndjeni rrugėn tuaj. Jini ai qė jeni. Asnjėherė mos u pėrpiqni tė jeni dikush tjetėr, dhe do tė bėheni i pjekur. Pjekuria (maturimi) ėshtė pranimi i pėrgjegjėsisė pėr tė qenė vetvetja, sado qė tė kushtojė. Rrezikoni tė gjitha qė tė jeni vetvetja, kjo ėshtė ajo qė pjekuria ėshtė mbi tė gjitha. Nėse ju do tė imitoni vazhdimisht bini nė hendek, sepse ēfarėdo qė ju imitoni nuk pėrputhet me realitetin. Realiteti ėshtė vazhdimisht nė ndryshim, ky ėshtė njė fluks, asgjė nuk ėshtė kurrė e njėjtė. Ky ėshtė si lumi, ai shkon me rrjedhėn. Papjekuria ju mban nė gjumė. Pjekuria ju bėn tė zgjuar.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  cosmiclove prej 25.07.11 16:25

thenie me te vertete fantastike. ju falenderoj nga zemra per punen e mrekullueshme qe beni. te pranosh veten eshte nje akt i madh. te dashurosh do te thote te pranosh tjetrin ashtu sic eshte. sidomos me pelqeu thenia per pjekurine. all the best
avatar
cosmiclove

59


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Osho per Religjionin

Mesazh  Xhemajl prej 12.08.11 21:05

PYETJET NGA: Nxėnėsit e Rajneesh - GJERMANI


“Po udhėtoni si Papa. doni qė tė gjithė tė bėhen sanjasin?”


Osho:

E para qė duhet mbajtur nė mend: kurrsesi s’duhet tė mė krahasoni me Papėn. Ai e pėrfaqėson Jezu Krishtin, e pėrmes Jezu Krishtit ai e pėrfaqėson Zotin.
E unė nuk e pėrfaqėsoj askėnd.
Unė e pėrfaqėsoj vetėm veten time.
Ai ėshtė kopje karbonike; unė jam origjinal.

E tėrė ideja se dikush tjetėr mund ta pėrfaqėsojė tė vėrtetėn, pėrvojėn e dikujt tjetėr, nė themel ėshtė e pavėrtetė. O e njihni tė vėrtetėn o nuk e njihni. Ata qė e njohin tė vėrtetėn s’kanė mundėsi ta pėrfaqėsojnė askėnd tjetėr. Ata qė nuk e njohin, pėrfaqėsimi i tyre ėshtė gėnjeshtėr, fundamentalisht ėshtė pavėrtetėsi. Ata pretendojnė tė jenė dikush qė nuk janė.

Papa ėshtė i pagabueshėm; unė jam vetėm qenie njerėzore – mė i gabueshėm se ēdokush tjetėr, sepse siē e shoh unė atė, sa mė shumė gabime qė bėni, mė tė pjekur do tė bėheni. Ēdo gabim ėshtė shans pėr tė mėsuar. Por mos e bėni gabimin e njėjtė pėrsėri e pėrsėri – kjo ėshtė marrėzi. Por bėni aq gabime sa jeni tė aftė – mos u frikėsoni – sepse kjo ėshtė e vetmja mėnyrė tė cilėn natyra e lejon pėr t’u mėsuar. Vetėm mendoni pėr personin i cili kurrė s’ka bėrė gabim. Ai nuk do tė ketė kurrfarė rritje, kurrfarė pjekurie, kurrfarė pėrqendrimi, kurrfarė vetėdije. Ai do tė jetė vetėm bimė.

Papa pretendon tė jetė i pagabueshėm. Ai e ka pretenduar kėtė, sepse ėshtė e logjikshme se ai e pėrfaqėson Jezu Krishtin: nėse ai ėshtė i gabueshėm atėherė edhe Jezu Krishti ėshtė i gabueshėm. Jezu Krishti e pėrfaqėson Zotin: nėse ky ėshtė i gabueshėm atėherė edhe Zoti ėshtė i gabueshėm. Ta bėsh Zotin tė gabueshėm ti do ta bėsh tė gabueshėm Polakun (ėshtė fjala pėr Papa Vojtillėn v.p.), pėr t’u larguar nga kursi i logjikės – nė kėtė nuk ka tė vėrtetė ekzistenciale.

Udhėtimi i tij rreth botės ėshtė politik, nuk ėshtė religjioz. Kjo s’ka tė bėj asgjė me shpirtėroren. Kjo ėshtė njė pėrpjekje pėr tė konvertuar numėr mė tė madh njerėzish nė kishėn katolike, sepse numri nėnkupton fuqinė. Posaēėrisht nė botėn nė tė cilėn sundon mobokracia (mob, ang = masa, turma), numrat janė fuqia mė e madhe. Tash Papa i ka 600 milion katolik nė botė, dhe ai numėr shtohet pėr ēdo ditė. Por konvertimi i njerėzve nė katolicizėm nuk ėshtė konvertim nė shpirtėroren…

Islami pėrdor forcėn pėr t’i konvertuar njerėzit, me shpatė nė njėrėn dorė, shpatė tė hapur, dhe nė dorėn tjetėr me, Kur’anin e Shenjėt. Mund tė zgjedhni. Tash, shumė ėshtė vėshtirė pėr qeniet njerėzore tė zgjedhin jetėn e diēkahit me tė cilėn ata nuk pajtohen, por ata do ta zgjedhin atė sepse kjo nuk ėshtė mė pyetje e zgjedhjes nė mes dy doktrinave, dy filozofive: kjo ka qenė zgjedhje nė mes jetės dhe vdekjes. Jeta ėshtė e mirė – kush po mėrzitet pėr Kur’anin?

Muhamedanėt kanė konvertuar me miliona njerėz vetėm duke i detyruar ata me shpatė; i vetmi argument i tyre ka qenė shpata. Tash bota ka ndryshuar, kėto strategji kanė ndryshuar. Nėse shkoni tek dikush me shpatė do tė burgoseni.

Misionarėt e krishterė ende e bėjnė tė njėjtėn gjė, me pak ndryshime: nė njėrėn dorė mbajnė Biblėn e Shenjėt, e nė dorėn tjetėr bukėn dhe gjalpin. Bota ėshtė aq e varfėr…dhe kėta njerėz dėshirojnė qė bota tė mbetet e varfėr, sepse ata janė nė gjendje tė konvertojnė vetėm varfėri. Kjo ēėshtje duhet tė mbahet nė mend. Krishtenizmi nuk ka qenė nė gjendje ta konvertojė njė person tė edukuar, arsimuar tė shtresės sė lartė askund nė botė. Ai ka qenė nė gjendje tė konvertoj vetėm lypsarėt, bonjakėt, tė uriturit, gjysmė tė vdekurit, dhe tė sėmurėt.

Kėta njerėz nuk e kanė zgjedhur krishtenizmin, ata e kanė zgjedhur bukėn dhe gjalpin. Ata janė tė uritur. Ata kanė zgjedhur barėra dhe spitale. Ata kanė zgjedhur shkolla pėr fėmijėt e tyre. Ata s’kanė tė bėjnė asgjė me krishtenizmin, por nėse tė gjitha kėto gjėra vijnė pėrmes krishtenizmit ata me – padėshirė dhe pavullnet – janė tė gatshėm ta pranojnė kėtė.

Por, me dėshirė apo pa dėshirė, ata e rrisin numrin e katolikėve nė botė. Kjo shumė e ma shumė e bėnė Papėn tė fuqishėm: kudo qė katolikėt janė nė shumicė, ai popull ėshtė nėn thundrėn e tij. Politikanėt duhet ta dėgjojnė atė.

Ju s’mund ta krahasoni udhėtimin tim rreth botės me udhėtimin politik tė papės.
Nė tė vėrtetė unė duke udhėtuar rreth botės jam kundėr strukturave politike.

Pėr shembull, nė vendlindjen tuaj, nė Gjermani: unė kurrė s’kam qenė atje, dhe ata kanė shumė frikė – nga njeriu qė s’ka qenė atje, i cili kurrė nuk ka aplikuar pėr ndonjė vizė apo ndonjė udhėtim – e ata kanė miratuar ligjin me tė cilin unė nuk mund tė hyjė nė Gjermani. Botė e ēuditshme! Unė nuk kamė bėrė kurrfarė krimi nė atė vend, unė s’kam qenė atje; as nuk i kam pyetur. Ata kanė mundur ta refuzojnė vizėn: s’ka pas nevojė tė bėjnė kurrfarė ligji, por tė jenė nė anėn e sigurt…

Unė po flas pėr udhėtimin rreth botės, nuk po e konvertoj askėnd – unė nuk e kam konvertuar askėnd nė jetėn time; kjo ėshtė gjėja mė e shėmtuar qė bėhet.

Duhet ta kuptoni realitetin e brendshėm tė personit tė konvertuar. E para ju duhet ta pranoni se keni tė drejtė dhe tjetra se jeni gabim, dhe ai tė vihet nė rrugė tė drejtė – nė ēdo mėnyrė. Askush nuk ka kurrfarė tė drejte tė vendos kėtė. Ēdo pėrpjekje pėr tė konvertuar dikė ėshtė kundėr tė drejtės themelore tė njeriut. Ky ėshtė interferim nė lirinė e tyre, tė mendimit; ajo pėrpiqet t’i robėrojė ata.

Ju mund ta shprehni cilėndo ideologji qė keni dhe mandej t’ia leni njerėzve. Nėse ėshtė mė e mirė se e tyre, ata mund ta pranojnė; nėse nuk ėshtė mė e mirė, ata mund ta refuzojnė. Por ēfarėdo qė ata pranojnė apo refuzojnė ai nuk ėshtė problemi juaj.

Konvertim ėshtė emėr i mrekullueshėm pėr robėrinė shpirtėrore.
Unė kurrė s’e kam konvertuar askėnd.
Njerėzit qė janė bėrė sanjasin janė bėrė sanjasin pėr veten e tyre. Ai ka qenė vendim i tyre. Ata kanė ndier diēka, ata kanė njohur diēka, ata kanė pėrjetuar diēka.
E vėrteta e ka aromėn e vet.
Dashuria e ka fuqinė e vet.

Qetėsia e ka ndikimin e vet. Por ajo nuk ėshtė ēėshtje e konvertimit tė askujt. Sanjasin nuk ėshtė i konvertuar. Ju nuk shkoni prej njė ideologjie nė tjetrėn – prej hinduaizmit nė krishtenizėm, prej krishtenizmit nė budizėm. Kjo thjeshtė ėshtė ndėrrim i burgut. Ndoshta burgu tjetėr mund tė jetė pak mė i mirė, por pas tė gjithave burgu ėshtė burg, edhe burgu mė i mirė mund tė bėhet edhe mė robėrues.

Sanjasin ėshtė i ēliruar prej tė gjitha ideologjive, prej tė gjitha burgjeve. Kjo nuk ėshtė ideologjie e re tė cilėn ju e zgjedhni – ju keni zgjedhur lirinė prej tė gjitha ideologjive. Unė nuk kam kurrfarė ideologjie t’ju predikoj. Unė nuk kam doktrinė t’ju jap, nuk kam katekizėm, nuk kam religjion.

Unė thjeshtė mund t’ju them se edhe unė kam qenė i burgosur nė mėnyrė tė njėjtė siē jeni edhe ju. Dhe aty janė mėnyrat – sikur unė qė kam dal nga burgu, edhe ju gjithashtu mundeni. Askush nuk mund t’ju ndaloj, sepse burgu juaj ekziston vetėm pėrmes pajtueshmėrisė suaj.

Nėse ju jeni tė krishterė ajo ėshtė pajtueshmėria juaj; nėse ju jeni budist ajo ėshtė pajtueshmėria juaj – e pandėrgjegjshme. Nė fėmijėrinė tuaj ata ju kanė detyruar nė pajtueshmėri dhe e kanė shkatėrruar ēiltėrinė tuaj, lirinė tuaj, gjurmimin e tė vėrtetės.

Udhėtimi im rreth botės ėshtė t’i bėj njerėzit tė lirė kush vuan nga robėria e panevojshme, vuajtja nga sistemet e besimit – nė kisha, nė sinagoga, nė tempuj , por ky ėshtė tregim i njėjtė me emra tė ndryshėm; ku nuk ka dallime esenciale. Tė gjitha religjionet i kanė ndaluar njerėzit ta njohin tė vėrtetėn.

Nėse nuk e dini tė vėrtetėn e qenies suaj, ju kurrė nuk do ta ndjeni bekimin e madh tė jetės. Ju kurrė nuk do tė mund tė vėrshoheni nga lumturia bazė pėr faktin e dukshme tė ekzistencės.

Nėse nuk mund ta pėrjetoni tė vėrtetėn, nuk do tė jeni nė gjendje tė bashkoheni personalisht me kėtė gjithėsi tė pafundme e cila ėshtė shtėpia juaj, e cila ua ka dhėnė lindjen, dhe e cila jashtėzakonisht shumė shpreson nė ju se do tė rriteni nė majėn mė tė lartė tė vetėdijes… sepse pėrmes juve, ekzistenca mund tė bėhet e vetėdijshme; nuk ka mėnyrė tjetėr.

Ekzistenca e njeriut ėshtė thesar shumė mė i vlershėm – e cila ėshtė humbur nga tė krishterėt, ēifutėt, hindusėt, budistėt, muhamedanėt. Ai ėshtė eksperimenti mė i madh i ekzistencės. Nė kėtė univers tė pafund, vetėm nė kėtė planet tė vogėl ekzistenca ka qenė nė gjendje tė krijojė kėtė njerėzim, i cili ka potencial tė bėhet plotėsisht i vetėdijshėm.

Ekzistenca pret shumė prej juve.

Vetėm mendoj: nėse njerėzimi zhduket nga toka, e tėrė ekzistenca do tė jetė e vdekur. Jo vetėm ky planet, tė gjitha ata miliona tė sistemit diellor dhe me miliona planetė dhe yje thjesht do tė jenė tė vdekura. Kjo pėrmes mija vjetėve tė pėrpjekjes enorme tė cilėn natyra e ka pru ēėshtjen deri tek pika ku ajo bėhet e vetėdijshme, e gjallė.

Tash tė gjitha religjionet janė nė parandalim tė rritjes sė vetėdijes. Tė gjithė ata janė kundėr ekzistencės, tė gjithė ata janė kundėr natyrės, tė gjithė ata janė kundėr jush.

Udhėtimi im ėshtė t’i bėj njerėzit tė vetėdijshėm pėr burgun e tyre, t’i bėjė ata tė vetėdijshėm pėr potencialin e tyre – ēka janė ata dhe ēfarė mund tė bėhen – t’i bėj ata tė vetėdijshėm se ekzistenca po pret diēka llahtarshėm ekstatike tė ndodhė dhe se nė kėtė askush nuk e ka tė drejtėn t’i ndal. Ju kėtė ia keni borxh ekzistencės. Ajo jua ka dhėnė lindjen, jua ka dhėnė tė gjitha. Vetėm si shenjė falėnderimi, ju mund ta ktheni kėtė si qenie tė vetėdijshme.
Sanjas nuk ėshtė religjion, nuk ėshtė kishė.

Unė kisha dashtė t’i shoh tė gjitha qeniet e botės si sanjasin, por nuk dua tė bėj asnjė pėrpjekje qė dikė ta konvertoj nė sanjasin. Unė thjesht do ta shpjegoj situatėn. Unė besoj nė inteligjencėn tuaj. Nuk shoh asnjė nevojė t’ju konvertoj. Inteligjenca juaj ėshtė thirrur.

E di se nuk ka asnjė qenie njerėzore i cili nuk dėshiron tė jetė i lirė, i cili nuk dėshiron tė dashurojė mė shumė dhe tė jetė i dashur, tė cilit nuk i pėlqen t’i njoh misteret e ekzistencės, tė cilit nuk i pėlqen ta jetoj jetėn nė lumturi, ekstazė, kėngė dhe vallėzim.

Pse duhet dikush tė konvertohet? Unė vetėm do t’jua shpjegoj gjėrat tė cilat dikush veē i di, por religjionet e juaja i kanė konvertuar ato, i kanė detyruar nė nėnvetėdijen tuaj, dhe nuk i kanė lejuar tė vijnė nė vetėdijen tuaj.

Puna ime ėshtė deprogramimi.
Unė jam kundėr tė gjitha programeve.
Unė s’ka kurrfarė programi me vete. Kėshtu unė shkoj nėpėr botė duke ua shkatėrruar programet njerėzve dhe duke i bėrė ata tė lirė. Unė nuk do ta ndėrroj asnjė program, sepse kjo prapė ėshtė tregim i njėjtė: burg tjetėr – ndoshta ndėrtim i ri, arkitekturė moderne, por kjo s’ėshtė me rėndėsi.

Unė dua qė ju tė jetoni nė liri tė skajshme, nėn yje, nėn qiell, dhe ta ndjeni ekzistencėn nė sa mė shumė mėnyra qė ėshtė e mundur kėshtu qė jeta juaj tė bėhet poezi. Kjo ėshtė ajo qė sanjas do tė thotė pėr mendimin tim.

Kur jeta e njeriut bėhet poezi, bėhet kėngė, bėhet vepėr artistike, kreativitet, ai ėshtė bėrė sanjasin. A e di ai kėtė apo jo, nuk ėshtė me rėndėsi. Fjala “sanjas” nuk ėshtė e rėndėsishme, pėrmbajtja ėshtė me rėndėsi.

Kėshtu qė askėnd nuk dua ta konvertoj. Por me miliona njerėz tė ri inteligjent janė tė gatshėm – ajo ėshtė vetėm se ata janė tė rrethuar me aq shumė plehra, me aq shumė tradita tė kalbura, ortodoksi, the ata nuk shohin mėnyrė tė dalin nga kjo.

Ekziston mėnyra tė dilet nga kjo.

Nė fakt tė gjitha kėto kondita nuk ju kanė burgosur; ju i mbani dhe i pėrmbaheni atyre. Dhe ky ėshtė i tėrė arti sanjas: si tė bėhet relaksimi dhe tė lihet qė kėto kondita tė bien dhe tė thyhen pėr tokė, duke ju bėrė juve tė ēiltėr siē keni lindur.

Sanjas ėshtė rilindje, por shumė mė e rėndėsishme se lindja e parė, sepse nė lindjen e parė keni qenė shumė tė paaftė. Keni pasur prindėr, dhe keni qenė tė varur. Ata e kanė shfrytėzuar paaftėsinė tuaj, ndoshta me qėllime tė mira; unė kurrė nuk dyshoj nė qėllimet e askujt. Ata ju kanė ēuar nė kishė, ata ju kanė ēuar tek prifti; keni qenė pjesė solemne e religjionit. Dhe ata kanė menduar se janė duke vepruar mirė - duke mos menduar ndonjėherė se ēfarė ata ka bėrė mirė pėr ta, ēfarė tė mire kanė bėrė pėr prindėrit e tyre. Ata thjesht i kanė pėrsėritur ritet, gjeneratė pas gjenerate.

Rilindja ėshtė njė fenomen plotėsisht i ndryshėm: ju pėrsėri bėheni tė ēiltėr si fėmijė, por kėtė herė ju nuk jeni tė varur, kėtė herė nuk jeni tė paaftė. Kėtė herė askush s’mund t’ju detyroj pėr asgjė: ju posedoni inteligjencė tė mjaftueshme, logjikė tė mjaftueshme, fuqi tė mjaftueshme argumentuese – nuk ėshtė e lehtė tė detyrohet besimi i marrė nė juve. Kjo ėshtė mbrojtja juaj. Lindja e dytė ėshtė fillim i jetės sė re.

Unė dua qė e tėrė bota ta fillojė jetėn e re. Ajo ėshtė bėrė e amullt. Ajo jeton nė mjerim dhe vuajtje, por ende askush s’ėshtė aty tė thotė kėtė – o njerėz ju vareni nga dituria juaj, urtėsia juaj, pėr shkaktarėt e mjerimit tuaj.

Tė gjitha religjionet e botės janė kundėr kontrollit tė lindjes. Natyrisht se ata duhet tė jenė kundėr kėsaj, sepse sa mė shumė fėmijė qė ka, aq ma shumė varfėri do tė ketė. E varfėria ėshtė bekim i madh pėr religjionet: ata mund t’i konvertojnė njerėzit, ata mund tė hapin spitale, jetimore, shkolla. Ata mund tė japin vetėm njė pjesė tė vogėl tė bukės, dhe komfori bėhet shumė i lehtė.

Nėse bota ėshtė e pasur dhe s’ka askush qė ėshtė i varfėr, i tėrė tregu prej nga religjionet i fitojnė robėrit e tyre zhduket. Ata nuk brengosen pėr atė se ēka mos kontrolli i lindjes mund tė shkaktojė. Kjo shkakton mjerim tė madh. Gjatė gjithė kėtij viti nė Etiopi njerėzit kanė vdekur pandėrprerė – me mija njerėz pėr njė ditė – dhe ende priftėrinjtė e Etiopisė nuk janė pėr kontrollin e lindjes. Asnjė lider fetar nė botė nuk ka thėnė se tė paktėn nė Etiopi duhet tė legalizohet kontrolli i lindjes, abortimi duhet tė legalizohet.

Ata abortin e quajnė mėkat, sepse Zoti ėshtė ai qė jep lindjen e fėmijėve. E gjithė kjo ėshtė marrėzi e kulluar! Ose Zoti ėshtė absolutisht idiot…Ai nuk i kupton ekonomitė e thjeshta, tė cilėn nėse ju lindi aq shumė fėmijė tė paktėn tė dėrgojė njė copė toke, fabrikė, diēka pėr t’i dhėnė atyre pėrkrahje.

Toka mbetet e njėjtė. Produktiviteti i saj zvogėlohet pėr ēdo ditė sepse ju keni qenė prodhues pėr miliona vjet. Toka e humbė fuqinė e saj, bėhet jopjellore, e Zoti s’po bėn asgjė pėr tokėn, por Ai po vazhdon me dėrgimin e fėmijėve. E priftėrinjtė e pėrfaqėsuesit i kanė skicat e tyre vetjake – ata nuk brengosen pėr Zotin.

Aq gjatė sa e di unė, Zoti e praktikon kontrollin e lindjes, sepse Ai e ka pasur vetėm njė djalė, Jezu Krishtin. Ēfarė ka ngjarė mė pas? E vetmja mundėsi ėshtė qė Ai ka filluar me pėrdorimin e metodės sė kontrollimit tė lindjes; pėrndryshe, deri mė tash do tė ishin krijuar me miliona Jezu Krishta.

Nėse e pėrcillni Zotin ju tė paktėn mund ta kuptoni njė gjė: se nė tėrė amshimin ai ka krijuar vetėm njė djalė, edhe atė tepėr, jo nga gruaja e tij. Ai nuk e ka marrė rrezikun tė martohet, sepse gratė janė gra: ato mund t’ia fillojnė ngacmimit, ankimit, “Unė dua edhe njė fėmijė; Unė dua vajzė. Djalė ėshtė nė rregull por unė dua vajzė.”

Kėshtu ai ka bėrė krim dhe e ka mbarsur Marinė e Virgjėr. Askush kėtė nuk e quan mėkat, e nėse kjo ėshtė virtyt, atėherė pėrse ai e ka ndal? Ka aq shumė virgjėresha; posaēėrisht nė Greqi ka aq shumė virgjėresha – ai do tė duhet tė gjitha t’i mbarsojė.

Pėrpjekja ime ėshtė tė shkoj rreth botės pėr t’i takuar njerėzit e mi, shumė prej tė cilėve mė njohin, shumė prej tė cilėve nuk mė njohin. Por unė dua qė tė kem shikim brenda syve tė tyre; ndoshta diēka ngjanė.

Ky ėshtė transformim, jo konvertim.
Ndoshta ata dashurohen nė mua. E tė dashurohesh nė dikė i cili ėshtė kundėr tė gjitha religjioneve, i cili ėshtė kundėr tė gjitha kombeve, i cili ėshtė kundėr tė gjitha qeverive, i cili ėshtė kundėr tė gjitha politikave, merr guxim.

Siē e ka aprovuar Gjermani ligjin me tė cilin ata nuk mė lejojnė tė hyjė nė Gjermani…Ata mė sė shumti frikėsohen prej njerėzve, sepse numrin mė tė madh tė sanjasinėve nga Evropa e kam nė Gjermani – pėr arsye shumė tė thjeshtė se Adolf Hitleri plotėsisht e ka shkatėrruar besimin nė politikanėt e gjeneratės sė re. Gjithashtu e ka shkatėrruar besimin e tyre nė tė ashtuquajtura religjione.

Papa nė Itali ka qenė i bekuar dhe iu ėshtė lutur Zotit pėr fitoret e Benito Musolinit i cili ka qenė fashist dhe partner i Adolf Hitlerit nė luftėn e dytė botėrore. Kisha Gjermane ėshtė lutur pėr fitoren e Adolf Hitlerit nė luftė, e Adolf Hitleri ka vrarė me miliona Ēifut; akoma kisha lutet pėr tė, jo pėr ata Ēifutėt e shkretė tė cilėt s’kanė pas kurrfarė lidhje me krejt kėtė. Edhe nė Angli kryepeshkopi i kishės sė Anglisė ėshtė lutur pėr fitoret e Anglisė. Tė gjithė ata iu janė lutur tė njėjtit Zot, dhe tė gjithė ata kanė qenė pėrfaqėsues tė tė njėjtit Zot! A mund t’i shihni kontradiktat?

Rinia mė e frustruar nė tėrė botėn ėshtė rinia nė Gjermani. Nderi i shkon Adolf Hitlerit, ai i ka vendos themelet pėr mua.

Tash tė ritė nė Gjermani nuk janė tė gatshėm tė futen nė asnjė burg, as religjioz as politik; ata dėshirojnė tė mbesin plotėsisht tė lirė. E ata politikanėt e marrė thonė se mund t’i ndalin…

Tash kur jam kėtu, tė gjithė sanjasit e mi Gjerman do tė vijnė kėtu. Unė do tė shėtisja nėpėr Gjermani. Nuk mė lejoni tė hy brenda, por ju nuk mund t’i ndaloni sanjasit e mi tė dalin jashtė.
avatar
Xhemajl

382


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 19.08.11 11:13

Bollėku

Tė jetuarit nė bollėk ėshtė e vetmja gjė shpirtėrore nė botė.
Vetėm shikoni ekzistencėn dhe bollėkun e saj. Ēfarė nevojiten aq shumė lule nė botė? Vetėm trėndafilat do tė kishin qenė tė mjaftueshėm, por ekzistenca ėshtė e bollshme: miliona e miliona lule, miliona zogj, miliona kafshė.
Natyra nuk ėshtė asketike.

Bollėku ėshtė natyra e vėrtetė e ekzistencės, ajo pasuri ėshtė shumė thelbėsore, se ekzistenca nuk beson nė varfėri. Dhe pėrpjekjet e mia janė qė ta rikthehej njeriun nė veten e tij natyrore.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Ufo prej 19.08.11 11:16

Ēdokush lind nė liri, por vdes nė robėri. Fillimi i jetės ėshtė plotėsisht e ēlirė dhe e natyrshme, por mandej futet shoqėria, mandej futen mėsimet dhe rregullat, morali, disciplina dhe shumė lloj trajnimesh; e ēlirėsia, natyrshmja dhe spontaniteti fillojnė tė humben.
Njeriu rreth vetes fillon ta krijoj njė lloj mburoje. Fillon gjithnjė e ma shumė tė bėhet rigjid. Butėsia e brendshme mė nuk shfaqet.

Osho
avatar
Ufo

203


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 19.08.11 19:16

Ai mė pyeti: “A besoni nė ferr?” I thashė: “Nuk ka nevojė tė besoj nė ferr, sepse ferri ekziston. Besimi ėshtė i nevojshėm atėherė kur diēka nuk e shohim se ekziston. Ferri ėshtė kėtu, deri nė atė masė prezent sa nuk ka fare nevojė qė tė besohet nė tė”.
“Ku ndodhet ferri?” - pyeti profesori.
“Ju jetoni nė tė. Jeni lindur nė tė, frymoni nė tė, do tė vdisni nė tė - nėse nuk ndėrmerrni diēka qė tė dilni nga ai”.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

ZOTI ĖSHTĖ NĖ KĖRKIM TUAJIN (pjesa e parė)

Mesazh  Juristja prej 19.08.11 21:25

Ligjėrata ėshtė mbajtur nė gjuhėn angleze nė “Buddha Hall” nga data 10.maj 1974 deri me 24 maj 1974

Kapitulli i XIII 22 maj 1974, nė Buddha Hall
Pyetja 1
I DASHURI OSHO, DJE NA KENI THĖNĖ SHUMĖ QARTĖ SE DUHET TA PASOJMĖ MJESHTRIN FJALĖ PĖR FJALĖ. POR NE NUK PO MUNDEMI T’JU KONSULTOJMĖ PĖR ĒDO DETAJ.
SI TA ZGJEDHIM RRUGEN E VĖRTETĖ, KUR MENDJA GJITHMONĖ KĖRKON RRUGĖ MĖ TĖ LEHTĖ?

OSHO:

Problemi real nuk ėshtė konsultim me Mjeshtrin, por nė atė se si tė bėheni mė meditativ, sepse pjesa fizike e Mjeshtrit nuk ėshtė edhe aq e rėndėsishme. Nėse jeni shumė mė meditativ, ju mund ta konsultoni Mjeshtrin nė ēdo moment. Prezenca fizike nuk ėshtė e domosdoshme, ai bėhet i domosdoshėm pėr shkak se ju nuk jeni aq shumė meditativ.

Pėr shkak se ju identifikoheni me trupin e JUAJ, pėr kėtė edhe Mjeshtri ėshtė identifikuar nė mendjen tuaj me trupin e tij. Sepse ju mendoni se jeni trup, ju gjithashtu mendoni se edhe Mjeshtri ėshtė trup. Mjeshtri nuk ėshtė trup, the kur e them kėtė, se Mjeshtri nuk ėshtė trup, kjo do tė thotė se ai nuk ėshtė i kufizuar nė kohė dhe hapėsirė.

Kjo nuk ėshtė pyetje e tė jetuarit nė prezencė tė tij. Ku do qė tė jeni, nėse jeni meditativ, ju do tė jeni nė prezencėn e tij. Madje edhe nėse Mjeshtri ėshtė i vdekur, ai mund tė konsultohet. Buda edhe sot e kėsaj dite mund tė konsultohet – tė pėrgjigjet nė pyetje. Kjo s’do tė thotė se Buda rrinė diku dhe ju jep juve pėrgjigje, por kur ju jeni thellė nė meditim ju bėheni Buda. Buda-natyra juaj shfaqet dhe Buda-natyra do t’ju pėrgjigjet, dhe tash Buda nuk ėshtė i kufizuar. Kjo do tė thotė, se pėr atė qė ėshtė i verbėr Buda s’mund tė gjendet askund, pėr atė qė sheh, Buda ėshtė gjithkund.

Ju mund tė jeni nė kontakt me Mjeshtrin kudo qė tė gjendeni. Rruga s’do tė thotė tė shkoni tek Mjeshtri, rruga do tė thotė tė hyni nė vetvete. Sa mė thellė qė jeni nė vete, po aq jeni mė afėr Mjeshtrit.

Pėrgjigjet do tė vijnė. Dhe ju do tė ndjeni sesi ato nuk vijnė nga mendja juaj. Do tė jetė kualitet krejtėsisht i ndryshėm. Kualiteti absolutisht do tė ndryshojė dhe nuk do tė ketė konfuzion rreth kėsaj. Kur mendja juaj pėrgjigjet, ju ndjeni se ju pėrgjigjeni. Kur mendja nuk ėshtė aty, ju thjesht bėheni meditativ, dhe pėrgjigjet sikur vijnė nga dikush tjetėr,e jo nga ju. Ju i ndini kėto. Ky ėshtė misteri i Kuranit.

Muhamedi ka menduar se i ka dėgjuar – dhe ai ka pas tė drejtė. Por myslimanėt gabojnė nėse mendojnė se Zoti i ka folur Muhamedit. Askush nuk ka folur. Muhamedi ka tė drejtė kur thotė se e ka dėgjuar Kuranin, por myslimanėt gabojnė kur thonė se kėto kanė qenė fjalėt e Zotit. Askush nuk ka folur. Por kur mendja e juaj ėshtė e qetė, nga thellėsitė e mėdha fillojnė tė arrijnė pėrgjigjet. Dhe ajo ėshtė asisoj thellėsie, aq e pėrtejme pėr atė qė ju e runi mendje, tė cilėn ju e ndjeni se po e dėgjoni. Kjo ka ardhur tejk ju, kjo u ėshtė zbuluar juve.

Ju gjithmonė jeni identifikuar me sipėrfaqen, e pėrgjigjet vijnė nga thellėsia. Ju nuk e njihni thellėsinė tuaj personale – pėr kėtė ju keni ndjenjėn se Zoti po ju pėrgjigjet, se Mjeshtri po ju pėrgjigjet. Nė njėfarė mėnyre keni tė drejtė – sepse kur pėrgjigja vjen nga thellėsia juaj, ajo vjen nga Mjeshtri.

Hindusėt gjithmonė kanė thėnė se Mjeshtri i vėrtetė ėshtė brenda vetė juve. Dhe kur do herė qė brenda jush fillon tė funksionojė Mjeshtri i brendshėm, puna e Mjeshtrit tė jashtėm pėrfundon. Mjeshtri i jashtėm vetėm e pėrfaqėson Mjeshtrin e brendshėm.

Unė jam thellėsia juaj. Njėherė kur ajo fillon tė funksionojė, prej ati momenti, unė mė nuk jam i nevojshėm. Njėherė kur ta ndijej se thellėsia juaj po ju pėrgjigjet, unė mė nuk do t’ju pėrgjigjem. Tė gjitha pėrgjigjet e mia fare nuk janė tė interesuara pėr pyetjet tuaja. Tė gjitha pėrgjigjet e mia janė tė interesuara pėr tė krijuar pėrgjigje pėrbrenda vetė juve qė thellėsia e juaj e brendshme tė filloj tė flas me ju, nė kėtė mėnyrė vetėdija juaj bėhet Mjeshtri i juaj.

Bėhuni mė meditativ. Bėhuni mė tė qetė. Lejoni qė tė ketė qetėsi sa mė tė madhe nė juve.

Ēfarė mund tė bėhet? Si tė bėheni mė meditativ. Nė njėfarė kuptimi, asgjė nuk mund tė veprohet drejtėpėrsėdrejti, sepse nė veprimin e drejtpėrdrejtė mendja do tė futet brenda. Nėse ju provoni tė bėheni tė qetė, ju nuk mund tė bėheni, sepse mendja ka provuar. Sa herė qė mendja ėshtė prezente, edhe zhurma ėshtė prezente gjithashtu. Mendja ėshtė zhurėm. Mendja ėshtė shqetėsim.

Kėshtu, nėse ju provoni tė bėheni tė heshtur, mendja do tė porvoj tė bėhet e heshtur. Ju do tė krijoni zhurėm edhe mė tė madhe e cila tash ėshtė nė lidhshmėri me qetėsinė. Tash ju do tė provoni, mendoni, ta bėj kėtė ta bėj atė, dhe ju do tė jenė gjithnjė e mė tė shqetėsuar.

Asgjė nuk mund tė bėhet nė lidhje me qetėsinė, ajo gjithmonė ėshtė aty. Ju duhet vetėm ta lejoni tė jetė prezente. Kjo ėshtė sikurse drita e diellit: dritaret e juaja janė tė mbyllura dhe ju nuk mund tė bartni dritė nė shtėpinė tuaj me pako, me kovė. Ju kėtė nuk mund ta bėni! Nėse provoni do tė marrėzoheni – e shumica kėshtu veprojnė.

Thjesht hapni dritaret, hapne derėn. Lejoni erės tė fry. Lejoni rrezeve tė futen brenda. Ftoni dhe pritni. Asgjė nuk mund tė detyroni. Sa herė qė diēka detyroni, ajo gjė shėmtohet. Nėse njeriu e detyron vetveten tė bėhet i qetė, ajo qetėsi do tė jetė e shėmtuar, tortur, violente, artificiale, vetėm nė sipėrfaqe. Thellė poshtė do tė jetė trazirė, vlim.

Pra ēfarė duhet bėrė? Hapeni mendjen tuaj dhe pritni. Vėshtroni drunjėt, pėrgjoni cicrimėn e zogjėve. Pėrgjone natyrėn, mos bėni asgjė. Ēfarėdo qė tė ngjajė rreth jush, ju vetėm bėhuni nė mėnyrė pasive tė zgjuar. Drita nė ujė, rrjedha e lumit, zhurma, fėmijėt duke lozur, qeshje, tallje – ju vetėm qėndroni aty, prezent pasiv, tė hapur, duke pėrgjuar, duke shikuar, pa mendime.

Zogjėt janė atje nė drunjė, zėshėm cicrojnė…ju vetėm dėgjoni. Mos mendoni. Pėr asnjė sekond mos krijoni serinė nė mendjen tuaj mbi atė se ēfarė po ndodhė. Vetėm le tė ndodhė. Heret a vonė do ta ndijeni se si mendja zhduket dhe qetėsia hynė nė juve. Me tė vėrtetė do ta ndijeni kėtė rrjedhje mbi juve, duke u futur nėpėr ēdo pore nė trupin tuaj, duke u futur thellė e mė thellė.

Nė fillim kjo do tė ngjajė vetėm pėr disa momente, sepse ju jeni aq mendimtar tė pėrvojshėm, dhe vareni nga mendimet si narkomani nga droga, vetėm pėr njė ēast brenda juve do tė jetė zbrazėti – dhe ju pėrsėri do tė filloni tė mendoni. Ndoshta do tė mendoni: “Oh, kjo ėshtė qetėsia pėr tė cilėn Mjeshtri ka folur” - dhe me kėtė mendim ju do ta shkatėrroni tė tėrėn. Apo do tė thoni: “Kjo ėshtė ajo qetėsi pėr tė cilėn Upanishadat thonė se ėshtė synimi suprem, kjo ėshtė ajo qetėsi tė cilėn poetet gjithmonė e madhėshtojnė, qetėsi e cila e tejkalonė ēdo kuptueshmėri” – dhe pėrmes kėtij opinoni do tė humbni.

Poetėt do tė hynė, Mjeshtrit do tė hynė, Upanishadat do tė vijnė. Ju do tė humbni, ju do ta humbni qetėsinė. Tash ju pėrsėri jeni tė shqetėsuar, tash ju nuk jeni mė pasiv, ju mė nuk jeni tė ndritur. Tash cicrimat e zogjėve mė nuk janė pėr ju. Mendja juaj ėshtė futur brenda. Tash kėta drunjė tė mrekullueshėm janė zhdukur. Dielli mė nuk ėshtė nė qiell dhe retė mė nuk pluskojnė. Tash mė nuk jeni tė hapur – jeni mbyllur, dritaret e juaja janė mbyllur, dyertė e juaja janė mbyllur.

Mendimet, mendimi, ėshtė mėnyrė pėr t’u mbyllur mendja. Mos-mendimi, jo mendimi, ėshtė mėnyrė pėr t’u hapur mendja. Ēdoherė kur nuk mendoni, ju jeni tė hapur; ēdoherė kur mendoni, muri ngritet. Ēdo mendim bėhet tullė dhe i gjithė procesi i tė menduarit bėhet mur.

Atėherė ju mbeteni tė murosur, dhe filloni tė qani e tė vajtoni – pėrse dielli nuk arrinė tek ju? Dielli nuk ėshtė fajtor, fajtor jeni ju qė keni krijuar mure rreth vetes.

Bėhuni mė meditativ. Sa herė qė t’ju ipet rasti, hapėsira, koha, vetėm lejoni mendimeve tė ngjajnė pėrreth jush. Fundosuni thellė nė vete, bėhuni vigjilent, por kurrsesi aktiv – sepse aktiviteti nėnkupton mendim. Tė heshtur, duke iu lejuar gjėrave tė ngjajnė, ju bėheni tė qetė.

Dhe atėherė ju do ta kuptoni se qetėsia nuk ėshtė kualitet i mendjes. Mendja nuk mund tė bėhet e qetė. Nuk ka mendje qė ėshtė e qetė. Qetėsia ėshtė kualiteti i shpirtit tuaj tė brendshėm, qenies suaj tė brendshme. Ajo gjithmonė ka qenė aty por pėr shkak tė llomotitjes, llomotitjes konstante tė mendjes, ju nuk mund ta dėgjoni atė. Ēdoherė kur pasivizoheni, nė gjendjen e pa-menduarit – ju do tė bėheni tė vetėdijshėm qetėsisė. Kur jeni tė papreokupuar. Nė atė ēast tė papreokupimit, ngjanė meditimi.

Kėshtu qė…ēfarėdo qoftė situata – pėr shembull, gjendeni nė treg – nė atė moment nuk duhet patjetėr tė mendohet pėr cicrimėne zogjėve si kusht pėr meditim. Gumzhina e tregut gjithashtu ėshtė e mrekullueshme si gumzhina e zogjėve: njerėzit nxitojnė nė punėt e tyre, bisedojnė, llomotisin, gjithandej zhurėm, ju vetėm qėndroni pasiv.

Mbani mend kėto dy fjalė: pasiv dhe i vigjilent. Pasiviteti dhe vigjilenca janė ēelės.
Qėndroni pasiv – asgjė mos bėni, vetėm pėrgjoni. Dėgjimi nuk ėshtė veprim. Asgjė nuk duhet bėrė pėr tė dėgjuar, veshėt e juaj janė gjithmonė tė hapur. Ppėr tė shikuar ju duhet vetėm t’i ēelni sytė – ja kaq duhet vepruar. Pėr tė dėgjuar, madje as ky veprim i vogėl nuk nevoitet – veshėt janė gjithmonė tė ēelur, dhe ju gjithmonė ndini. Asgjė mos bėni, vetėm dėgjoni.

Gjithashtu mos komentoni, sepse me komentim fillon mendimi. Fėmija qanė, mos thoni asgjė pėrbrenda: “Pėrse fėmija qanė?” Dy persona zihen, mos pyetni pėrbrenda: “Pėrse zihen? Duhet tė shkojė e t’i them atyre tė mos zihen?” Jo, mos thuani asgjė. Vetėm dėgjoni se ēfarė po ngjanė. Vetėm qėndroni me atė qė ngjanė – dhe pėrnjėherė aty ėshtė qetėsia.

Kjo qetėsi ėshtė plotėsisht e ndryshme nga qetėsia tė cilėn ju mund ta krijoni. U mund ta krijoni qetėsinė – tė uleni nė shtėpinė tuaj, ta mbyllni derėn, t’i merrni tespihtė dhe t’i numėroni. Dhe qetėsia tė vij, por kjo nuk do tė jetė qetėsie vėrtetė. Kjo do tė jetė sikur kur fėmijės i japim lodrėn, ai do tė fillojė tė luaj, dhe do tė absorbohet nė kėtė lojė, dhe ai mė nuk do tė bėj dreqni.

Prindėrit i pėrdorin lodrat si truk vetėm pėr ta ndal fėmijėn tė bėj dreqni. Ai me lodrėn e ti shkon nė kėnd pėr tė luajtur. E prindėrit vazhdojnė punėn e tyre ditore, tė pa preokupuar me gumzhinėn e fėmijės. Por fėmija nuk e ka transcedentuar ēapkėnerinė e tij, tash ēapkėneria e tij ėshtė e orientuar nė lodėr, dhe kjo ėshtė e tėra. Ēapkėneria ėshtė aty, fėmija ėshtė aty. Heret a vonė ai do tė mėrzitet me lodėr. Monotonia do tė bėj qė ai t’i ktheht shprehisė sė vjetėr.
avatar
Juristja

25


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

MBI VDEKJEN

Mesazh  Juristja prej 19.08.11 22:01


Njohuria mbi vdekjen befasisht heq nga ti tė gjitha maskat, hipokrizitė, dhe ti pėr njė ēaste bėhesh i vetėdijshėm se je vetėm dhe se raportet tua me tė tjerėt janė vetėm njė mashtrim, njė mėnyrė qė tė harrosh vetminė tėnde - nganjėherė madje edhe krijon familje vetėm qė tė mos ndihesh i vetmuar. Por, ja qė vdekja zbulon ēdo gjė. Ti do tė vdesėsh vetėm, si i huaj, pa emėr, pa autoritet, pa respekt, pa fuqi, i zhveshur i tėri.

Kam dėgjuar njėherė - po vdiste njė njeri; ishte mjaft plak, e kishte jetuar tė veten dhe as qė kishte nevojė tė brengosej pėr vdekjen. Ishte koha e perėndimit tė diellit. Nata lėshohej ngadalė anekėnd. Njeriu i hapi sytė dhe e pyeti gruan, e cila i qėndronte pranė, nga ana e djathtė e krevatit: “Ku ėshtė djali i madh?”

“ai ėshtė ulur pranė teje. Mos u brengos pėr tė, mos u brengos pėr asgjė. Ti vetėm qetėsohu dhe lutu!” mirėpo njeriu sėrish pyet: “E ku ėshtė djali i dytė?”

“Ai ėshtė afėr tė madhit” - ia ktheu gruaja. Plaku, i cili ishte buzė vdekjes, provon qė tė ngritėt nga shtrati. Gruaja e pyet: “Ē’bėn ashtu?” Ai i pėrgjigjet: “Shikoje ku e kam djalin e tretė”. Gruaja dhe djemtė pėr njė ēast menduan se sa dashuri ndien ai pėr ta. “Edhe unė jam kėtu, baba. Ti, vetėm qetėsohu, tė gjithė ne jemi kėtu”. Plaku vazhdon pa e zgjatur: “Tė gjithė rrini kėtu dhe kėrkoni nga unė tė qetėsohem! E kush punon nė dyqanin tonė?”

Nė momentin e vdekjes ai brengoset pėr dyqanin e tij. Vdekja sjell nė sipėrfaqe tė gjitha vetitė tua themelore.

Njė njeri po ashtu po vdiste, ishte mjaft i pasur. E gjithė familja i qėndronin pranė. Befasisht djali i madh pyet: “Ēdo tė bėjmė kur tė vdes? Duhet ta gjejmė njė veturė qė ta dėrgojmė nė varr”. Djali i ri tha: “Ai gjithmonė ėndėrronte “Rols Rojsin” ose “Fordin”.” I madhi ia ktheu me tė shpejtė: “Ti je ende i ri dhe nuk i kupton mirė kėto gjėra. Trupi i vdekur mund tė bartet dosido. Unė e njoh njė njeri qė ka traktor.

Mė tė do tė ishte mė lirė.” I riu nuk pėrmbahet: “Unė nuk mund t’i toleroj tė gjitha kėto marrėzi. Nuk ėshtė e nevojshme qė tė brengosemi pėr “Rols Rojs”, “Ford” apo traktor. Mos e dėrgojmė nė kurorėzim? Ai duhet tė varroset. Ne do ta gjuajmė nga shtėpia nė vendin ku hedhen mbeturinat. Shėrbimi komunal mbi transportin e mbeturinave do ta marr menjėherė, ndėrsa ne nuk do tė kemi kurrfarė shpenzimesh.”

Nė kėtė moment plaku i hap sytė dhe shpėrthen: “Ku i kam kėpucėt?” Ata pyesin me habi: “Ē’tė duhen kėpucėt? T’i vetėm qetėsohu!” Mirėpo plaku ngul kėmbė. Djalit tė madh nuk i durohet: “Ai ėshtė kokėfortė. Ndoshta dėshiron tė vdesė me kėpucė? Silljani kėpucėt!”.

Pasi ia mbathin ato, plaku thotė: “S’duhet tė brengoseni pėr shpenzime pėrderisa mė ka mbetur edhe pak jetė. Do tė shkoj vetė deri te varri. Shihemi atje! Do tė vdes pikėrisht nė varr. Mė lėndon ekstravaganca juaj. Unė vetėm kam ėndėrruar “Rols Rojsin”. Tė ėndėrrosh nuk kushton shtrenjtė”. E thėnė e bėrė, dhe plaku shkoi te varrezat. Pas tij shkuan edhe djemtė, tė afėrmit dhe shokėt. Dhe saktėsisht, me tė mbėrrirė nė varreza, plaku vdiq. Kėshtu i kurseu paratė.

Ideja e fundit e njeriut, qė manifestohet nė momentin e vdekjes, ėshtė karakteristikė pėr tėrė jetėn e tij, tėrė filozofinė e tij, religjionin e tij.

Djaloshi shkon me tė atin nė kopshtin zoologjik, ku e panė njė luan tė tėrbuar nė kafaz. Djali u frikėsua sė tepėrmi. Ai s’kishte mė shumė se nėntė vjet. Sakaq e pyeti tė atin: “Baba, nėse rastėsisht ky luan del nga kafazi dhe tė vėrsulet ty, a mund tė mė tregosh se me cilin autobus mund tė kthehem nė shtėpi?” Nė gjendje tė tillė ai parashtroi njė pyetje relevante. Ai as qė mund tė marr me mend se nėse diēka e tmerrshme i ngjet t’et mund t’i ngjajė edhe atij po ashtu; mirėpo nėse i ngjet vetėm t’et e ai mbetet gjallė, atėherė ai duhet tė dijė numrin e autobusit qė tė kthehet nė shtėpi.

Njohuria mbi vdekjen befasisht heq nga ti tė gjitha maskat, hipokrizitė, dhe ti pėr njė ēaste bėhesh i vetėdijshėm se je vetėm dhe se raportet tua me tė tjerėt janė vetėm njė mashtrim, njė mėnyrė qė tė harrosh vetminė tėnde - nganjėherė madje edhe krijon familje vetėm qė tė mos ndihesh i vetmuar. Por, ja qė vdekja zbulon ēdo gjė. Ti do tė vdesėsh vetėm, si i huaj, pa emėr, pa autoritet, pa respekt, pa fuqi, i zhveshur i tėri.

Koha ėshtė diēka qė nuk mund tė ndalet, diēka qė nuk mund tė mbrohet, qė nuk mund tė kthehet. Ajo ėshtė njėdimensionale. Njė ditė e gjithė rėra do tė bie nė orėn e rėrės dhe ti bėhesh i zbrazur. Pėr kėtė edhe vdes. Interesohu mė tepėr pėr vdekjen (kohėn). Ajo ndodh pikėrisht tash dhe kėtu. Kur njėherė fillon tė merresh me tė, atėherė edhe vetėdijesohesh pėr vdekjen.

Tė duash jetėn ėshtė epsh i thellė, ndėrsa tė jesh i gatshėm pėr vdekje, me domosdo ėshtė jo e natyrshme. Dhe vėrtet, vdekja ėshtė gjėja mė e natyrshme nė botė. Ajo ėshtė shumė mė e rėndėsishme se jeta. Jeta ėshtė e thjesht, sipėrfaqėsore. Vdekja ėshtė shumė mė e thellė. Pėrmes vdekjes ti arrin nė jetėn e vėrtetė... pėrderisa pėrmes jetės ti arrin vetėm deri te vdekja, asgjė mė shumė.

OSHO “Vdekja - trillimi mė i madh”
avatar
Juristja

25


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 27.08.11 16:47

Pėr njeriun e vjetėr, jeta ishte e papėrfillshme. Ai ishte i shtypur nė ēdo mėnyrė kėshtu qė nuk mund tė jetonte. Tė gjitha kėto religjione dhe tė gjithė tė ashtuquajturit moralistėt e tyre kanė qenė absolutisht tė sigurtė nė helmimin e jetės sė tij. Ēdo gjė ishte e gabuar: me qenė i lumtur ka qenė gabim, tė dashurosh ka qenė mėkat, tė kėnaqesh nė kėtė botė ishte kundėr shpirtėrores, ishte materializėm. Ēdo gjė ishte aq shumė e dėnuar pėr kaq shumė shekuj saqė ēdo njeri kishte frikė tė jetonte.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Xhemajl prej 12.09.11 9:43

Askush nuk i kushton vėmendje tė mjaftueshme individit.
Dhe kjo ėshtė shkaktari themelor i tė gjitha problemeve.
Por pėr atė se individi duket aq i imėt, kurse shoqėria aq e madhe, njerėzit mendojnė se, po e ndryshuan bashkėsinė, atėherė edhe individi do tė ndryshohet.
Por kjo ėshtė marrėzi – sepse “shoqėria” ėshtė vetėm fjalė; nė realitet ekziston vetėm individi, shoqėria nuk ekziston. Atė qė quajmė “shoqėri” ėshtė vetėm fjalė pa substancė dhe aty nuk ka se ēfarė tė ndryshohet. Ti mund ta ndryshosh vetėm individin, more sado i imėt tė duket ai. Dhe kėshtu pėrnjėherė do ta kuptosh shkencėn me tė cilėn ndryshon njeriu – ajo vepron nė ēdo individ, more kudo qoftė ai.
Po ndjej se do tė vijė dita kur do tė jetojmė nė shoqėrinė harmonike, dhe ajo do tė jetė mė e mirė se tė gjitha idetė tė cilat utopia i ka krijuar gjatė mija viteve.
Dhe atėherė realiteti do tė jetė shumė mė i bukur.

Osho
avatar
Xhemajl

382


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 26.09.11 1:40

Kolektivi ėshtė njė fjalė e rrezikshme. Nė emėr tė kolektivit, individi ka qenė gjithmonė i sakrifikuar. Kombet kanė sakrifikuar individėt, nė emėr tė kombit, - e "kombi" ėshtė vetėm njė fjalė. Linjat qė keni tėrhequr nė hartė nuk janė askund nė tokė. Ato janė vetėm loja juaj. Por nė ato linja qė ju keni tėrhequr nė hartė, miliona njerėz kanė vdekur - njerėz real, qė vdesin pėr linja jo reale. Dhe ju i shpallni ata heronj, heronj tė kombit!
Nėse ne nė tė vėrtetė e duam njė botė tė lirė, atėherė ne duhet ta kuptojmė qė nė emėr tė kolektivit shumė masakra kanė ndodhur dhe tani ėshtė koha ta ndalim kėtė.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 26.09.11 1:52

Njeriu qė e njeh veten nuk ka pyetje pėr tė bėrė. Njeriu qė e njeh veten e di saktėsisht se ēfarė duhet bėrė, dhe nuk ka asnjė pyetje pėr zgjedhjen. Ēfarėdo qė ai bėn, ėshtė e drejtė. Nga natyra juaj, vetėm e drejta vjen. Ashtu si nga njė shkurre trėndafili e vėrtetė, vetėm trėndafila autentik lindin. Ky ėshtė fenomen i natyrshėm.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 27.10.11 13:49

► Unė nuk jam kėtu qė t'ju mbėshtes, t'ju ngushlloj, t'ju bėj tė sigurt. Unė jam kėtu qė t'ju shkatėrrojė plotėsisht, sepse vetėm atėherė lind e reja - njeriu i ri, vetėdija e re. Nė qoftė se unė ju ndihmoj, e vjetra do tė vazhdojė. Tė gjithė vazhdojnė tė ndihmojnė tė vjetrėn. Tė gjithė ndihmojnė ta mbajnė gjallė tė vjetrėn, e ajo rritet. Jo, unė nuk do t'ju ndihmojė nė asnjė mėnyrė.

► Dashuria ėshtė si njė fllad: ajo vjen, por ju nuk duhet t'i mbyllni dyert e juaja pėr ta mbajtur brenda atė.

► E kundėrta e vėrtetė e urrejtjes nuk ėshtė dashuria, e kundėrta e vėrtetė e dashurisė nuk ėshtė urrejtja, ėshtė aq e dukshme, kush mund tė mashtrohet nga kjo?
E kundėrta e vėrtetė e dashurisė ėshtė pseudo-dashuria:
dashuria qė pretendon tė jetė dashuri, dhe nuk ėshtė.

► Jeta ėshtė njė marrėdhėnie dashurie, ajo ėshtė njė poezi, ėshtė muzikė. Mos bėni pyetje tė shėmtuara si: "Cili ėshtė qėllimi?", sepse nė momentin qė ju kėrkoni, ju e shkėpusni veten nga jeta. Jeta nuk mund tė tejkalohet me pyetje filozofike. Filozofia duhet tė vėnė mėnjanė.

► Ndaloni kėrkimin. Ajo qė ėshtė, ėshtė. Ndaluni dhe shihni.

- Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 22.12.11 21:20

► Dashuria ėshtė mesazhi im, le tė jetė dhe mesazhi juaj.
Dashuria ėshtė ngjyra dhe klima ime. Pėr mua, dashuria ėshtė feja e vetme.

► Ju i shikoni njerėzit - Ata janė tė mjerė, kanė komprometuar nė ēdo pikė, dhe nuk mund ta falin veten e tyre, sepse ata kanė komprometuar. E dinė se ata mund tė kenė guxim, por e vėrtetojnė frikėn, nė sytė e tyre ata kanė rėnė dhe kanė humbur vetė-respektin. Kjo ėshtė ajo qė bėn kompromisi.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 24.12.11 16:04

► Trupi i takon tokės, ju i takoni qiellit, trupi i takon materies, ju i takoni Zotit. Trupi ėshtė bruto, ju nuk jeni. Trupi ka kufij, ėshtė i lindur dhe do tė vdes. Ju nuk jeni tė lindur dhe ju kurrė nuk do tė vdisni.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 24.12.11 16:14

► Ne nuk kemi nevojė pėr njė njeri mė tė mirė, ne kemi nevojė pėr njė njeri tė ri. Pėrmirėsimi ka vazhduar nėpėr shekuj me radhė dhe asgjė nuk ka ndodhur. Tani ne nuk kemi nevojė pėr ndonjė njeri mė tė mirė - Mjaft ėshtė mjaft! Tani ne duam njė njeri krejtėsisht tė ri, tė shkėputur nga e kaluara. Ne duam tė fillojmė pėrsėri sikur tė ishim Adami dhe Eva, tė sapopėrjashtuar nga Kopshti i Edenit.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 21.01.12 17:58

Falenderoni pėr atė qė ju ėshtė dhėnė - dhe jeta do t'ju jap aq shumė
sa falėnderimi juaj gjithmonė do tė mbetet i pakėt. Por zemra falenderuese rritet lehtė, me mirėnjohje, ju jeni tė ushqyer. Ju bėheni mė tė fortė duke lėvizur nė tė panjohurėn. Pėrveē mirėnjohjes, nuk ka lutje tė tjera.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Ekonomisti prej 10.03.12 14:08

Dy persona qe mendojne jane dy, dy persona qe nuk mendojne jane nje , sepse nuk ka dallim, nuk ka kufij te dy jane ne gjendje te njejte.

Osho
avatar
Ekonomisti

71


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Ekonomisti prej 11.03.12 20:51

Mbaj mend rregullin themelor te jetes: nese e adhuron dike behu gati per hakmarien e tij nje dite.
Ji i vetdishem dhe mos lejo asnje te manipuloj me ty,more sado qofshin qellimet e tij te mira.
Do te duhet ta mbrosh vetveten prej aq shume njerzve qellimtare, bamirseve, te cilet pa dallim te japin keshilla te jesh i ketille, te jesh i atille .
Ti vetem degjo dhe falendero.
Ata nuk mendojne kurgje keq, por keq eshte ajo qe bejne.
Degjo vetem zemren tende , ajo eshte mesuesi yt i vetem.

Osho
avatar
Ekonomisti

71


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 03.04.12 12:31

► Dashuria ėshtė njė zog dhe ajo don tė jetė e lirė. Ajo ka nevojė pėr tėrė qiellin qė tė rritet.

► Tė gjithė tė ndriturit e tė gjitha kohrave kanė thėnė njė fakt shumė tė thjeshtė:
"Tė jeni" - jo tė pėrpiqeni "tė bėheni".
Brenda kėtyre dy fjalėve, "tė jesh" dhe "tė bėhesh", pėrfshihet e tėrė jeta juaj. Tė jesh ėshtė ndriēim, Tė bėhesh ėshtė injorancė.

► Jeta ėshtė njė kopsht. Ėshtė njė mundėsi. Ju mund tė rrisni barėrat e kėqija, mund tė rrisni trėndafilat, gjithēka varet nga ju.

► I tėrė arti i njerėzimit tė ri do tė konsistojė nė fshehtėsinė e tė dėgjuarit me zemėr tė ndėrgjegjshme, tė ndritshme, me vėmendje. Dhe tė ndjekurit e saj me tė gjitha mjetet, duke shkuar kudo qė ju shpie. Po, ndonjėherė ajo do t'ju shpie nė rreziqe - por pastaj mos harroni, ato rreziqe janė tė nevojshme pėr tu bėrė tė pjekur.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Ekonomisti prej 04.04.12 13:36

Dashuria esht mbrekullia e botes, ndersa martesa esht e neveritshme, sepse dashurise athere i shtohet legjislacioni. Perse shkuat ne bashki ? Sepse deshet ta beni dashurin te perjeteshme :
'kush e di kjo gruaja neser mund te dashuroj nje tjeter' . Tani do te me broj gjyqi. 'kush e di ky burri mund te me ler' . Ne kete rast gjyqi do tju mbroj , ju mund ta coni ate ne gjyq. Ai nuk do ta ket kaq te leht !
Por cfar beni ju ne te vertet kur martoheni ? Ju keshtu kerkoni mbrojtien e shoqeris , mbroitien e ligjit , mbrojtien e policis , e cesht kjo dashuri qe kerkon te mbrohet nga policia ? Kjo esht thjesht nje burg. Ju mund ta quani ate si te doni, por kjo esht skllaveri. Ju do te jeni skllaver te njeri-tjetrit dhe kjo esht tamam ajo rruge qe ne zgjedhim duke prishur bukurin.
avatar
Ekonomisti

71


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Gjinkalla prej 06.04.12 19:28

"Pikėrisht prandaj spirtualistėt janė kundėr meje, ata mendojnė qė unė mohoj Zotin. Unė nuk e mohoj Zotin. Fillimisht unė e bėj Zotin real, unė e ngjall atė, unė atė e ofroj me ju, jua sjell mė pranė se sa vetė zemrės suaj, sepse ai ėshtė vetė qenia juaj dhe jo diēka e veēuar, jo diēka e larguar, jo diēka nė qiell, por pikėrisht kėtu dhe tani, mbasi nuk ka tjetėr hapėsirė pėrveqė "kėtu", dhe nuk ka tjetėr kohė, veēse "tani".
Osho
avatar
Gjinkalla

339


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 01.06.12 11:07

► Feja nuk ėshtė gjė tjetėr veēse njė shkencė pėr tė arritur urtėsinė, mirėkuptimin, njohjen se ēfarė ėshtė jeta, dhe pėr ta jetuar atė nė festimin absolut.

► Hani, shijoni ushqim, dhe vazhdoni tė mos harroni se ju jeni vrojtues.

► Kremtimi ėshtė natyra e ekzistencės.

► Mendja gjithmonė krijon dualitet.

► Mendja nuk mund tė mendoj pa dualitet. Dualiteti ėshtė mėnyra e tė menduarit. Nė heshtje, tė gjitha dualitetet zhduken. Njėshmėria ėshtė pėrvoja e heshtjes.

► Mungesa juaj ėshtė prania e Hyjnores.

► Feja e mirfilltė ju mėson ta zbuloni pavdekshmėrinė tuaj, pėr tė zbuluar Zotin brenda jush.

► Pa ndonjė luftė, vetėm duke qenė dėshmitar, mendja zhduket.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

AFORIZEM NGA OSHO

Mesazh  clee prej 01.06.12 12:23

Nese nuk jetoni ne dashuri nuk mund te hyni ne asnje tempull te Zotit.Nese jetoni ne dashuri nuk keni nevoje qe ne te te hyni ,ne te tashme jeni.

clee

69


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Xhemajl prej 05.08.12 17:05

Njeriu nuk duhet tė jetojė nė tė shkuarėn, njeriu nuk duhet tė jetojė nė tė ardhmen – ky ėshtė mashtrim i vetvetes. E vetmja mėnyrė pėr tė jetuar ėshtė tė jetohet nė kohėn e tashme, dhe tė jetohet plotėsisht – tė shtrydhet i tėrė lėngu i saj – t'ju duken tė gjitha tė shkuarat e juaja aq tė mjera. Dhe ju jeni tėrėsisht tė pėrfshirė nė tė, ēfarėdo qė bėni, apo nuk bėni, vetėm rrini tė heshtur, por sa mė tėrėsisht nė tė, kėshtu qė aty nuk do tė ketė hapėsirė pėr tė lėvizur imagjinata, apo ndonjė re e kujtesės tė kalojė nėpėr mendjen tuaj. Ky ėshtė ēelėsi i realitetit.
avatar
Xhemajl

382


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 13.12.15 19:38

Tė dashuruarit janė gjithmonė tė frikėsuar. Frika ndodh sepse dashuria vjen si njė fllad. Ju nuk mund ta prodhoni atė, ajo nuk ėshtė diēka qė mund tė prodhohet - ajo vjen. Por ēdo gjė qė vjen, mund tė shkojė gjithashtu, ky ėshtė njė konkluzion i natyrshėm. Dashuria vjen, dhe lulet lulėzojnė nė ju, kėngėt lindin nė zemėr, njė dėshirė pėr tė kėrcyer ... por me njė frikė tė fshehur. Ēfarė do tė ndodhė nėse ky fllad i cili ka ardhur tek ju, i freskėt dhe aromatik, ju lė nesėr? ... sepse ju nuk jeni kufiri i ekzistencės. Dhe flladi ėshtė vetėm njė mysafir - ai do tė jetė me ju, pėr aq kohė sa ajo ndihet tė jetė, dhe ai do tė shkojė nė ndonjė moment. Kjo krijon frikė tek njerėzit, dhe ata bėhen posesiv. Ata fillojnė duke mbyllur dyert dhe dritaret e tyre pėr tė mbajtur flladin brenda. Por, kur dyert dhe dritaret janė tė mbyllura, nuk ėshtė mė i njėjti fllad. Freskia humbet, aroma humbet - sė shpejti ajo ėshtė e pėshtirė. Ajo ka nevojė pėr liri, dhe ju ia keni marrė lirinė; ajo ėshtė vetėm njė kufomė. Nė emėr tė dashurisė njerėzit mbartin kufomat e njėri-tjetrit, qė ata e quajnė martesė. Dhe pėr tė mbartur kufomat ju duhet tė shkoni nė zyrėn e njė ofiqari pėr ta bėrė atė njė lidhje ligjore. Dashuria nuk mund ta lejojė martesėn. Nė njė martesė tė mirėfilltė botėrore do tė jetė e pamundur. Njeriu duhet tė dashurojė, tė dashurojė intensivisht dhe plotėsisht, dhe tė mos jetė i shqetėsuar pėr nesėr. Nėse ekzistenca ka qenė aq e hareshme sot, besoni se ekzistenca do tė jetė nesėr mė e bukur dhe mė e hareshme. Siē rritet besimi juaj, ekzistenca bėhet gjithnjė e mė bujare ndaj jush. Sa mė shumė dashuri qė ju dhuroni, aq mė shumė lule tė gėzimit dhe ekstazės do tė bien mbi ju.

OSHO
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Re: Thėnie nga Osho

Mesazh  Elizza prej 21.12.15 17:57

Provojeni jetėn nė tė gjitha mėnyrat e mundshme - tė mirėn-tė keqen, tė hidhurėn-tė ėmblen, tė errtėn-dritėn, verėn-dimrin. Pėrjetojini tė gjitha dualitetet. Mos kini frikė tė provoni, sepse sa mė shumė pėrvojė qė tė keni, aq mė shumė tė pjekur bėheni.


Miqėsia ėshtė dashuri e pastėr. Ėshtė forma mė e lartė e dashurisė, ku asgjė nuk kėrkohet, pa kushte, ku njėri thjesht gėzohet duke dhėnė.

Osho
avatar
Elizza

1087


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi